sunnuntai 15. helmikuuta 2015

New stuff

Mulla ei oo tällä hetkellä mitään sen ihmeempiä kosmetiikkajuttuja kerrottavana, osittain johtuen ihan siitä, että pää lyö tyhjää ku oon ollut kipeenä tässä, mut ajattelin esitellä muita uusia juttuja, jotka oon hankkinut tässä lähiaikoina :) Huomenna olis lähtö sinne risteilylle ja sitä varten oon pidättäytynyt kosmetiikkaostoksista nyt tän pari(?) viikkoa ja hyvin se kyllä piti :) Laivalta voikin sitte taas hyvällä omallatunnolla ostella jotain uutta ja ihanaa ;)


Mä olen jo aivan kypsä tähän talveen ja päädyin katselemaan netistä uusia kevätkenkiä itselleni. Toiset lähti tilaukseen Nellyltä ja toiset Zalandolta.


Mä oon jotenkin nyt tässä ihan viime kuukausien aikana innostunut valkoisista vaatteista. Ostin vähän aikaa sitten itselleni elämäni ensimmäiset valkoiset farkut ja nyt tuli sitten tilattua myös nämä valkoiset tekonahkaiset lyhytvartiset "tennarit". Nyt kun vielä tulisi sellaiset kelit, että noita pääsisi käyttämäänkin!

Zalandolta mä tilasin itselleni pinkit Converset, jotka kuitenkin lähtivät suoraan takaisin. Koko oli mulle ihan liian iso, mutta tilasin pienemmän koon niiden tilalle. Itse asiassa noi Nellynkin kengät olivat mulle vähän reilun kokoiset, mutta niitä mä en jaksanut lähteä palauttamaan.


Zalandolta tuli myös tämä Anna Fieldin Shopping Bag sävyssä Creme. Mulla oli todella monta vuotta kerralla käytössä tasan yksi ns. arkilaukku ja uuden ostin vasta, kun edellinen meni rikki tai oli muuten vain liian kulunut ja kauhtunut :D Syy tohon oli puhtaasti se, ettei mulla ollut varaa ostella kauheesti mitää "turhaa". Ei sillä, että olisi turhaa omistaa monta laukkua, mutta siis kun mulla kerran oli ihan hyvä laukku, millä pärjäsin aivan hyvin, ei mun ollut aivan välttämätöntä saada uutta laukkua. Nyt kun rahatilanen on vähän parempi niin näitä laukkujakin on tullut osteltua vähän enemmän. Mulla on tällä hetkellä neljä kappaletta näitä Anna Fieldin laukkuja ja kaikista tykkään todella paljon. Haaveilen jostain vähän kalliimmastakin merkkilaukusta, mutta sellaisen osto siirtyy ensi kesään.


H&M:ltä tilasin jokin aika sitten alennuksesta nämä korkkarit. Mä oon tosi huono käyttämään korkkareita yhtään missään, mut silti niitä tulee hankittua aina säännöllisin väliajoin. Tietysti jotkut juhlatilaisuudet on asia erikseen, mutta harvemmin mä esimerkiksi baariin laitan korkkareita jalkaan. Talvella mulla on (korolliset) saappaat tai nilkkurit ja kesällä ballerinat. Joskus 18-vuotiaana sitä olikin lähes joka kerta korot jalassa baariin mennessä, mut nykyään asia on vähän toisin. Oon liian mukavuudenhaluinen :D


Viime viikolla kävin kotiuttamassa H&M:ltä kasan kultaisia sormuksia. Oon aiemmin omistanut vain pari sormusta, mutta nyt tuli sitten hankittua kerralla vähän enemmänkin näitä.


Viime aikoina on tullut muutenkin osteltua uusia koruja. Näitä ei voi koskaan olla liikaa :) Kaulakoru ja rannerenkaat ovat kaikki Gina Tricotista.


Yllä olevat kaulakorut ovat myös molemmat Ginasta ja sormus löytyi H&M:ltä.


Tämä on Anna Fieldin rannekoru ja tilattu Zalandolta. Mulla ei ihan hirveästi ole mitään hopeisia rannekoruja ja ostin tämän ihan tulevaa laivareissua silmälläpitäen, mutta saattaapi olla, että korut vaihtuvat hopeisista kultaisiin ja tämä jää odottamaan jotain toista kertaa.


Ginasta nappasin mukaani myös nämä aurinkolasit, jotka ovat olleetkin nyt viimeisen viikon aikana kovassa käytössä. Noi on niin kivat, vaikka laatu onkin juuri sitä mitä sillä 8 euron hinnalla voi olettaakin.


Tänään tuli poikettua Ikeassa ja pakko myöntää, että yhä vähän puolikuntoisena teki vähän tuskaa kävellä ja kierrellä siellä. Lähdin hakemaan paria pientä seinähyllyä mun hiusjutuille ja ne sieltä sainkin. Lisäksi kotiutin uudet verhot makuuhuoneeseen, söpöjä kynttilöitä, parit tekokasvit sekä purkkeja, joita on viitsinyt tänne kuvailla. En oo tainnut koskaan lähteä Ikeasta mukanani vain ne asiat, mitä sieltä lähdin hakemaan. Aina tulee napattua mukaan kaikkea muutakin pientä kivaa :D

Hauskaa sunnuntaita kaikille! <3

6 kommenttia:

  1. Voi kuinka upeita uutuuksia! Kelpuuttaisin osan itellekin kyllä;) Noiden tennareiden vetoketju yksityiskohta on ihan huikee, kyllä kelpaisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata! :) Joo mäkin tykkään noista vetoketjuyksityiskohdista, saa vaan nähdä kuinka kauan oikeesti onnistun pitämään noi kengät valkoisina :D

      Poista
  2. Ihanat kengät nuo valkoset :) !

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat nuo valkoiset tennarit, oon himoinnut jo jonkun aikaa juuri tuollaisia!♥ oliko paljonko hintaa noilla ihanuuksilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä niiin kivat! <3 Hinta tais olla 39.95 € :)

      Poista

Kiitos kommentista!