maanantai 23. helmikuuta 2015

Viikonloppu

Tänään olis sitten viimeinen lomapäivä ja huomisesta lähtien pitäis taas jaksaa painaa koulussa ja töissä. Musta tuntuu, että koko loma on mennyt niin äkkiä ja viikonloppukin kului ihan yhdessä hujauksessa, vaikken edes tehnyt mitään kovin ihmeellistä. Ajattelin kuitenkin jakaa muutaman kuvan viikonlopustani :)


Lauantaina nappasin kaupasta mukaan uuden huulipunan. Kyseessä on Max Factorin Colour Elixir -huulipuna sävyssä 510 English Rose. Tämä taitaakin olla mun ensimmäinen Max Factorin huulipuna ja tykkään kyllä kovasti tosta. Huulipuna levittyy hyvin, väri on hieman kimaltava ja se pysyy huulilla pitkään. En mä välttämättä olis tarvinnut uutta huulipunaa, mutta halusin jonkun uuden vähän neutraalimman punan ihan arkikäyttöön. 


Hain myös Zalandolta tulleen paketin, joka sisälsi jälleen kerran pinkit Converset, mutta tällä kertaa kokoa pienempinä. On noi vaan niin ihanat ♥


Zalandolla oli menossa myös tarjous, jolla yli 100 euron ostoksistai sai -15% alennusta, enkä tietenkään voinut jättää sellasta käyttämättä, joten klikkailin ostoskoriin myös nämä Niken treenihousut. Noi tuli itse asiassa myös ihan tarpeeseen ja pääsivät käyttöönkin vielä samana päivänä!



Tutkimusmetodiikkaa, kliinistä fysiologiaa vai kliinistä neurofysiologiaa? Vai kenties jotain muuta yhtä mielenkiintoista kuten tilastotieteen tehtäviä Excelillä? Lauantai kului pääasiassa näiden kolmen opuksen ja Excelin kimpussa. Niin mikä loma..?


Eilen olikin sitten vähän mukavempi päivä kun pääsin siskoni tyttöjen synttäreille. Päälle valikoitui asusteiksi liuta kultaisia koruja sekä kultainen rannekello. Mä en vielä pari vuotta sitten käyttänyt lainkaan kultaisia koruja, mutta nykyään musta tuntuu, että mä haalin niitä kaksin käsin itselleni ja käytän mieluummin juurikin kultaisia koruja :D


Siskoni luona oikein hehkui kunnon prinsessatunnelma, kun tyttöjen kaverisynttärit päättyivät juuri ennen meidän tuloa ja asunto oli toki myös koristeltu sitten milläpä muulla kuin vaaleanpunaisella!


Tytöillä oli samanlaiset ihanat kukkamekot kummallakin ja prinsessojen tyyliin myös kruunut päässä.


Eikä perheen pikkumiestä oltu unohdettu pukea tyylikkäästi isosiskojen juhlia varten! Siis voi apua miten suloinen hän oli noissa vaatteissa ♥


Tarjottavatkin olivat jälleen kerran ihan mielettömän herkullisia.


Mun oli ihan pakko lisätä tänne vielä tämä kuva näistä parista aiemmasta kakusta, jotka siskoni on lastensa synttäreille taikonut. Noi on ihan tajuttoman hienoja, enkä ymmärrä kenen taidot (tai varsinkaan kärsivällisyys) riittää esimerkiksi noiden kenkien väsäämiseen! Siskoni teki myös aikoinaan täytekakun mun ylioppilasjuhliin, ja se oli ehkä parasta kakkua mitä oon koskaan syönyt.


Ja loppuun vielä koko blogin ensimmäinen kunnollinen kuva musta. Hahah, ehkä tänkin päivän oli joskus tultava :D Johan mä olen tätä pari kuukautta kirjoitellutkin!

10 kommenttia:

  1. UPEITA kakkuja♥ Itte oon niin huono leipomaan ja vaikka jostain tuliski hyvän makusta niin ei se ulkonäöltään ainakaan oo koskaan kovin kaunis. =D Söpöt noi pikkupojan vaatteet, lisääppä ihmeessä enemmänkin kuvia itsestäs jatkossa! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, niin on! :) Mulla vähän sama, maku on yleensä mun leipomuksissa ihan kohdillaan, mutta ulkonäöstä ei valitettavasti voi aina sanoa samaa :D Ehkä mä jatkossa uskallan joo välillä lisäillä enemmänkin tollasia kuvia :D Kiitos paljon kommentista Olivia<3

      Poista
  2. tosi kiva postaus! :) itsekin olen kunnon huulipuna-addikti, aina pakko ostaa uusia vaikka edellisetkin ovat vielä käyttämättä :D "mutta kun tää on niin kiva sävy!" kuuluu miun suusta turhankin usein..;D muutenkin ihania ostoksia oot tehnyt ja kivan kuuloiset synttärit teillä :) OLETPA KAUNIS!♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeh joo tutulta kuulostaa! :D Aina löytyy joku hyvä syy ostaa uusia huulipunia :D Voi kiitos paljon sinulle kaunokainen! <3

      Poista
  3. Älyttömän hania KAKKUJA! Herkkusuu täällä moi.:D Ihania kuvia pousti täynnä muutenkin, uijui nuo Converset miten herkun väriset, mulla on täällä täysin samaiset kenkulit itellä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps noi mun siskon tekemät kakut on kyllä aina yhtä hienoja :D Hyvä maku siis kengissä meillä kummallakin, eikö ;D Kiitos kommentista Kata! :)

      Poista
  4. Oooh mistä toi kello on? Aivan ihana ♥_♥ Kaunis hymy siulla, nätti oot muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kello on Michael Korsin ja Stockalta ostettu, mutta löytyy siis varmasti myös muualta :) Voi kiitos hirmuisesti! <3

      Poista
  5. Määkin ostin vähän aikaa sitten ihan heräteostoksena aleista yhden Max Factorin huulipunan.. ja pidän kyllä sävystä kovasti, mutta mun mielestä siinä on vähän voimakas tuoksu.. tai ei nyt mikään erityisen paha, mutta en ole sen tuoksun ykkösfani! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on muuten ihan totta, toi huulipuna tuoksuu tosi voimakkaalta :D Jännä muutenkin, miten joissain huulipunissa on tosi voimakas ja sellanen vähän epämiellyttäväkin tuoksu, toisena esimerkkinä ainakin toi yksi omistamani Rimmelin huulipuna. Siihen oon tosin jo tottunut, mutta ensi alkuun varsinkin se tuoksui kyllä myöskin todella voimakkaalta :D Kiitos kommentista Kirsi! :)

      Poista

Kiitos kommentista!