maanantai 6. huhtikuuta 2015

Spring vibes


Päätin tulla jakamaan teille vielä edelliseen postaukseen liittyen yhden keväisen silmämeikin, jonka ihan näin pääsiäisen kunniaksi päätin itselleni tänään tehdä. Mä oon koko pienen pääsiäisloman vain ottanut rennosti kotona ja nyt on kyllä akut ladattu ja jaksan taas painaa täysillä seuraavat kolme viikkoa, kunnes mun vihoviimeinen työharjoittelu ainakin tämän koulutuksen osalta on ohi. Lämpömittari on näyttänyt tänään lähes +10 astetta ja aurinkokin on pitkin päivää pilkistänyt aina satunnaisesti, eli eiköhän se kevätkin täällä ala olla, vaikka viime viikolla meinasikin usko taas loppua siihen! :D


Tällainen väkerrys tällä kertaa. Keltainen on ihanan pirteä ja keväinen väri ja koska mun tämänpäiväinen paitakin sattui olemaan keltainen, halusin tehdä silmämeikinkin väriin sopivaksi. Mä tykkään ite erityisesti noista rajauksista, kun vedin ne tällä kertaa tuolta silmän sisänurkasta vähän tavallista pidemmälle, toi oli kivaa vaihtelua sille "tavalliselle" miten yleensä rajaan silmät :) Keltainen ei myöskään suinkaan kuulu niihin väreihin, joita yleensä meikissäni käytän, mutta vaihtelu virkistää!


Yksi kevään merkki mulle itselleni on se, kun ulkona tarkenee nahkatakin kanssa. Mä oon varsinainen vilukissa, joten en suinkaan kuulu siihen joukkoon, joka kulkee nahkatakki päällä lämpömittarin näyttäessä vain paria plusastetta :D Tänään nahkatakin kanssa pärjäsi ihan loistavasti eikä mikään oo niin ihanaa kuin pukea kylmän ja märän talven jälkeen päälle tennarit, nahkatakin ja aurinkolasit ♥


Sain myös vihdoin tän loman aikana käytyä vaatekaappini läpi ja aika rajulla kädellä karsin erityisesti paitojani pois. Mun on aina ollut kauhen vaikee heittää vaatteitani pois, koska aina vaan tulee ajateltua, että kyllähän mä nyt jossain vielä tuun sitä käyttämään. Totuus usein on kuitenkin se, että kyseinen vaatekappale on saattanut roikkua kaapissa käyttämättömänä jo parin vuoden ajan ja osa noista oli jopa rikki. Rikkinäiset ja muuten vaan todella kuluneet heitinkin samantien roskiin ja loput parempikuntoiset aion viedä kirppikselle, heti kun vain saisin senkin joskus aikaiseksi. Mullahan on ollut viime kesästä lähtien ihan jäätävä määrä tavaraa, jotka mun olisi tarkoitus myydä pois, mutta vielä toistaiseksi se on vasta suunnitteluasteella :D Mulla on koko toukokuu lomaa, joten silloin pitäisi oikeasti ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä asioille jotain! Ja vanhojen vaatteiden myyminenhän meinaa sitten sitä, että saan ostaa tilalle uusia, eikös? ;D

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! <3

6 kommenttia:

  1. rajaukset on kyl kivat! =) tarttis itekki koittaa tolleen =) ootpas nätti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, täytyy itsekin pitää mielessä tuo! :) Voi kiitos paljon<3 :)

      Poista
  2. ihana meikki! :) mun pitäis harjoitella tekemään toi rajaus tonne sisänurkkaan, mutta yleensä se menee aina päin persettä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mary! Joo siis mäkin tota jouduin kyllä tovin väsäämään ja tuli myös huomattua, että toi suttaantuu ihan älyttömän helposti :D

      Poista

Kiitos kommentista!