maanantai 17. elokuuta 2015

LivBox 8/2015 tuotearvostelua

Elokuun LivBox oli mulle aluksi pienoinen pettymys ja taisin sen melko suoraan ilmaista myös postauksessa, jossa boksin sisällön esittelin. Silloin mulla tosin oli muutenkin mieli aika maassa ja koko maailma näytti melkoisen negatiiviselta, joten eipä ihme, ettei boksikaan sytyttänyt. Jo parin päivän päästä mä aloin kuitenkin ajatella ihan eri tavalla ja boksin sisältö alkoi miellyttää yhä enemmän. Mä olen tosin edelleen sitä mieltä, että esimerkiksi noita antiperspirantteja ei tarvitsisi tunkea joka toiseen boksiin. Samoin kasvovoide ja shampoo+hoitoaine löytyivät myös edellisestä boksista, joten toistoa oli vähän turhankin paljon tällä kertaa, mutta olihan boksi sisällöllisesti aika hyvä ja runsas!


Nivean Invisible for Black & White -antiperspiranttia olen käyttänyt muutaman kerran ja vain todetakseni jälleen kerran, etten pidä näistä roll-oneista. Tämänkin kohdalla kuivuminen kesti mun makuuni vähän turhan kauan ja kainalot tuntuivat koko sen ajan todella tahmeilta, mikä oli hyvin epämiellyttävää. Eiköhän tämä tule kuitenkin käytettyä, sillä toi purkki on mukavan pienikokoinen otettavaksi mukaan esimerkiksi jollekin viikonloppureissulle! Itse en kuitenkaan ostaisi uudestaan tätä tuotetta ja olen myös käyttänyt huomattavasti parempiakin roll-on antiperspirantteja.


Wellan EIMI Perfect Me Lightweight BB-voide hiuksille oli tosiaan boksin ehdottomasti mielenkiintoisin tuote. Olin kuullut näistä hiuksille tarkoitetuista BB-voiteista aiemminkin, mutta mä olin silti vähän tietämätön siitä mitä tämän oikeasti kuuluisi hiuksille tehdä. Tuotekuvauksessakin puhuttiin vain siitä, että tuote tekee hiuksista pehmeät ja kiiltävät, ja samanhan saa aikaan monilla muillakin tuotteilla, esimerkiksi seerumeilla. En mä mitään sen kummempia vaikutuksia olekaan huomannut tätä käyttäessäni. Mun hiukset on muutenkin tällä hetkellä suhteellisen hyväkuntoiset, joten ehkä eron huomaisi paremmin, jos latvat olisivat vaikkapa kuivat ja kaipaisivat pehmennystä ja korjausta. Tämän pitäisi myös poistaa hiusten sähköisyyttä, mutta näin kesäaikaa mulla ei ainakaan ole sitä ongelmaa, että hiukset olisivat sähköiset. Talvella osaan paremmin sanoa miten tämä oikeasti taltuttaa sen sähköisyyden hiuksista. Olen käyttänyt tätä sekä pyyhekuiviin että täysin kuiviin hiuksiin, ja ehdottomasti tämä saa plussaa siitä, että voide sisältää lämpösuojan. Ihan kiva tuote ja toimii hyvin juurikin esimerkiksi seerumien ja öljyjen sijasta, mutta en mä tästä itse maksaisi lähemmäs 22 euroa.


Cutrinin CARE ISM shampoo ja hoitoaine yllättivät mut todella positiivisesti. Varsinkin kun koin ihan valtavan pettymyksen viime kuussa niiden Schwarzkopfin shampoon ja hoitoaineen kanssa, niin tämä kaksikko sai mut melkeinpä hyppimään riemusta. Vihdoin boksista löytyi taas oikeasti hyvä ja toimiva hoitoaine ja shampoo! Shampoo oli pesuteholtaan hyvä, ei erinomainen, mutta riittävän hyvä. Hoitoaine oli mun makuuni ehkä vähän turhan paksua, mikä vaikeutti sen levittämistä kaikkialle hiusten pituuksiin, mutta muuten se oli oikein hyvä ja toimiva. Ei mikään älyttömän hoitava, mutta sitä varten on onneksi olemassa muita tuotteita. En ihan siis allekirjoita tuotekuvauksen sanaa "tehohoitava". Tuoksu näissä on hyvin miellyttävä, mikä on mulle itselleni myös hyvin tärkeää. Voisin kuvitella ostavani varsinkin tuota shampoota joskus uudestaankin, mutta toisaalta mä olen niin hurahtanut noihin TIGI:n tuotteisiin, että pahoin pelkään, ettei tätä kaksikkoa tulla enää näiden purkkien jälkeen mun kylppärissäni näkemään.


Lumenen Arctic Aqua 3D Tehokosteuttavasta voidegeelistä luin etukäteen hieman negatiivista arvostelua liittyen siihen, että voide lähtee rullautumaan iholta pois. En ollut tässä vaiheessa itse vielä päässyt voidetta testaamaan, joten olin hieman varuillani, kun tätä aloin itse naamalleni levittämään. Muutama käyttökerta takana, enkä itse ole tätä rullautumista huomannut lainkaan. Mä olen tähän mennessä ainakin ollut todella tyytyväinen tähän voiteeseen ja pidän erityisesti siitä, että se on geelimäistä ja imeytyy ihoon nopeasti. Tämä saa iholle aikaan hetkeksi myös sellaisen viilentävän tunteen, mikä varsinkin näin kesäaikaan on erittäin miellyttävää. Voisin hyvin kuvitella ostavani tätä myös jatkossa, mikäli en jossain vaiheessa itsekin huomaa tässä samaa rullaantumista mitä jotkut muut ovat havainneet.


Dermosilin Structure & Volume hiuskiinne ei ollut mun mieleeni. Hiuskiinne antoi kyllä periaatteessa ihan hyvän pidon, mutta se myös kovettui hiuksiin todella nopeasti ja selvästi, vaikken suihkinut sitä kovinkaan paljon. Lakan pois harjaaminen oli myös jokseenkin hankalaa. Hajuttomuudesta plussaa, sillä monesti hiuslakat haisevat aivan kamalilta. Toi on myös tosi kivan kokoinen otettavaksi mukaan jonnekin, mutta en tiedä tulenko itse siltikään käyttämään tuota enää jatkossa.


Kubiss Londonin kynsilakkaa mä en ole vielä ehtinyt testaamaan, mutta koska saattaa hyvinkin mennä jopa monta kuukautta ennen kuin mä seuraavan kerran viitsin kynteni lakata, en jäänyt odottelemaan tämän postauksen kanssa niin kauan :D Niin paljon kuin mä kynsilakkoja tykkäisin käyttää, en näe mitään järkeä siinä, että viikonlopuksi kynteni lakkaisin ja sunnuntaina viimeistään pyyhkisin ne pois ennen maanantaista työpäivää. Se rasittaisi vain ihan turhaan kynsiä ja ihoa niiden ympärillä, kun noi kynsilakanpoistoaineet eivät tunnetusti ole mitään kaikkein hellävaraisimpia aineita. Kirjoittelen tästä siis mahdollisesti joskus myöhemmin :)

Kokemuksia tai mielipiteitä näistä tuotteista? :)

10 kommenttia:

  1. Dermosilin hiuskiinne on kyllä aika kamalaa. Tilasin noin pari vuotta sitten noita pieniä pulloja matkoille mukaan otettavaksi, mutta vielä olisi yksi pullo jäljellä. Ei pidä hiuksia kuosissa ja jos laittaa vähänkään enemmän on koppurainen lopputulos taattu.

    Lumenen voidegeeli vaikuttaa hyvältä ihotyyppiäni ajatellen. Olen voiteesta jo niin monesta blogista lukenut, että onhan sitä kokeiltava (mahdollisesta rullautumisesta huolimatta) kunhan saan kasvovoiteita hieman hupenemaan :)

    Tykkään kovasti Nivean dödöistä, mutta tuota Black&Whitea en ole kokeillut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ollut tosiaan munkaan mieleeni toi Dermosilin lakka. En oo tainnut koskaan ennen käyttää hiuslakkaa, joka saisi niin helposti hiuksista koppuraiset :D Ihan mukava kuulla, etten oo yksin tän mielipiteeni kanssa!

      Toi voidegeeli on munkin ihotyypilleni todella hyvä, ja suosittelen kyllä testaamaan tota. Joo sehän tässä kosmetiikkahamstrauksessa on vähän huonoa, että koko ajan tulee uusia tuotteita, joita haluaisi testata, mutta vanhatkin pitäisi ehtiä joskus käyttämään loppuun asti :D Nivean spray dödöt on munkin mielestä tosi hyviä!

      Poista
  2. Cutrinin hiustuotteet olivat ihan toimivat, mutta eniten tykkäsin niiden ihanasta vadelman tuoksusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taitaakin sitten olla noista vähän eri versio, sillä mulla noi tuoksuu karpalolta :) Aivan ihana tuoksu sekin, mutta nyt tekisi mieli päästä tuoksuttelemaan tuota vadelmaista versiota!

      Poista
  3. Kiva kuulla sulta arvostelua tuotteista! Mun mielestä tuo dödö oli ihan ok, samoin Kubiksen kynsilakka. Lakkaa mainostettiin "superlaadukkaana" tai jotenkin vastaavasti, niin ei se nyt mitään superlaadukasta omasta mielestäni siltikään ollut. Perushyvää halpislakkaa :D

    Hiusten BB yllätti mut positiivisesti. Itsellänihän on käsitelty ja tosi huonokuntoinen tukka, josta tuli oikeasti pehmeämpi ja kiiltävämpi. Tarvitsen kyllä silti seerumia tai jätettävää hoitoainetta pesun jälkeen, mutta laiskan muotoilupäivän tuotteena tämä on itselleni hyvä. Olen itse käyttänyt tätä vain pyyhekuiviin hiuksiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odottelen, että pääsen testaamaan ton kynsilakan, vaikka kieltämättä muakin alkoi hymyilyttää se, että tosta puhuttiin huippulaadukkaana kynsilakkana :D Tosi kiva kuulla, että sun hiuksissa toi BB-voide on toiminut tosi hyvin :) Mä odottelenkin siis sitä, että omat latvat alkavat taas olla kuivemmat niin saan kunnolla testata miten tämä tehoaa niihin!

      Poista
  4. En oo ite koskaan ko. boxia tilannut, mutta vähän samaan suuntaan palautetta oon kuullut, kuin mitä itsekin kirjottelit. Ideanahan se on mukava kun on jotain odotettavaa ja jännitettävää, mutta sitten jos se alittaa odotukset, onkin ihan toinen tarina :( Mukava kuitenkin, että sieltä löytyi sitten niitä kivojakin tuotteita lopulta! Ja ehkäpä tuolta tulee löytämään vielä jonkun positiivisesti yllättävän jutun, jota ei ois normaalisti tajunnu hankkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän näissä onkin, kun koskaan ei tiedä tuleeko sieltä boksi, mikä on täynnä kaikkea aivan ihanaa vai sitten sellainen, mistä ei oikein löydy mitään kivaa :/ Onneksi näistä yleensä kuitenkin aina löytyy myös niitä kivoja juttuja! Mä oon löytänyt itse asiassa juuri näiden boksien kautta monia sellaisia huipputuotteita, joita en muuten olisi varmasti koskaan päätynyt kokeilemaan :D Senpä takia varmaan jaksan niin uskollisesti näitä tilailla :)

      Poista
  5. Ainoa tuttu mulle oli toi Rexonan dödö ja voi vitsit miten hyvää se on! Käytin sitä aina ennen, mut nyt lähiaikoina oon tyytynyt edullisempiin Garnierin deodorantteihin. :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi dödö on kyllä ihan huippu, mutta tosiaan vähän turhan kallis munkin makuuni :) Kiitos kommentista Marianne!

      Poista

Kiitos kommentista!