keskiviikko 9. syyskuuta 2015

New Shoes

Moikka kaikki! Mulla on ollut koko alkuviikko taas hirveä kiire, kun olen vuorotellen ollut töissä ja koulussa, juossut ympäri kaupunkia ja yötkin oon nukkunut tosi huonosti.. Loppuviikko mulla on kuitenkin täysin vapaa, ja aikaa ainakin pitäisi jäädä enemmän myös bloggaamiselle ja teidän muiden blogien lukemiselle :) Perjantaina meen kampaajalle ja saan taas tuon hirvittävän tyvikasvun piiloon! Sitä onkin jo odotettu, mutta mä en vain ole saanut aikaiseksi varata sitä kampaaja-aikaa aiemmin :D Tänään olisi tarkoitus kirjoitella taas muita kuin kosmetiikkajuttuja, ajattelin nimittäin esitellä teille mun uudet kengät :)


Syksyn saapuessa vaatekaappia on totta kai tullut jonkin verran uudistettua. Olen hankkinut monta ihanaa lämmintä neuletta, paksuja huiveja, uusia farkkuja, paitoja ihanissa syysväreissä, täydellisen takin sekä pehmoisen karvaliivin. Ajattelin ensin, että jätän tämän syksyn osalta syyskengät ostamatta, sillä niitä tuli ostettua viime syksynä melkoinen määrä ja keväällä hankin lisää tällaisia ns. välikausikenkiä. Jostain syystä mä olen kuitenkin bongannut vähän turhankin monta paria ihania kenkiä, joista osa on sitten ollut aivan pakko kotituttaa.

Uusien kenkien ja farkkujen testailua kotona
Laskin, että multa löytyy nyt 43 paria kenkiä. Näistä noin 30 on tullut ostettua tai saatua viimeisen vuoden aikana. Mä en siis todellakaan tarvitsisi enää yhtä ainutta paria kenkiä, mutta siitä huolimatta selailin viimeksi tänään taas kenkäkauppojen verkkosivuja. Toi 43 paria ei ole vielä mikään järin suuri määrä, mutta jos mä ennen tulin toimeen varsin hyvin sillä, että mulla oli alle 10 paria kenkiä (mukaan luettuna korkkarit, talvikengät, kesäkengät jne.) niin minkä ihmeen takia mun pitäisi hamstrata noita kenkiä yhtään enempää? Paha sanoa, mutta silti olen ostanut kolmet uudet kengät ja oi että, mä olen aivan rakastunut noihin! ♥


Yhtenä hyvin tylsänä työpäivänä eksyin katselemaan New Lookin syysvalikoimaa ja bongasin sieltä nämä ihanuudet. Kotiin päästyäni klikkailin kengät välittömästi ostoskoriin ja muutaman muun vaatekappaleen kanssa nämä saapuivat mulle viime viikolla. Mä vierastin todella pitkään kiilakorkoisia kenkiä, mutta parin viime vuoden aikana olen pikkuhiljaa alkanut lämmetä näille ja onhan noi nyt vaan aikas kivat! Kengät ovat myös ihan supermukavat jalassa eivätkä jalat väsy kävellessä. Korkoa noista löytyy 9 cm, ja nämä tulevat ihan varmasti olemaan todella kovassa käytössä tämän syksyn aikana. Nämä maksoivat 29.99 €.


Valkoiset Converset ovat olleet mun hankintalistalla jo viime keväästä lähtien ja nyt päätin vihdoin tilata itselleni sellaiset Zalandolta. Jotenkin siinä sitten myös kävi lopulta niin, etten tilannutkaan sellaisia kankaisia tennareita vaan mukaan lähti nämä kokovalkoiset ja nahkaiset versiot. Mä katselin näitä jo siellä nettikaupassa todella pitkään ja mietin, että onko nämä aivan kamalat vai aivan ihanat :D Vieläkään mä en ole oikein osannut päättää, sillä mun oli tosiaan alunperin tarkoitus ostaa ihan sellaset "tavalliset" valkoiset conssit. Mä olen aivan rakastunut valkoisiin kenkiin yleensäkin, joten sen puoleen nämä ainakin hipovat täydellisyyttä! Valkoinen ei ehkä ole kaikkein paras väri syksyä varten, sillä tunnetusti syksyllä sataa ja kaikki kura ja lika näkyy valkoisista kengistä välittömästi kilometrien päähän. Näistä maksoin 94,95 €.


Zalandolta klikkailin ostoskoriin myös nämä Anna Fieldin mustat biker bootsit. Todella yksinkertaiset ja malliltaan simppelit kengät, jollaisia multa ei vielä löytynyt. Kengät maksoivat 29,95 €. Nämä olisin ilomielin vetänyt jalkaan jo tänään aamulla huomattuani, että ulkona oli huimat 6 astetta lämmintä. Jotenkin tuntuu, että taas on se aika vuodesta, kun on täysin mahdotonta pukeutua ulos oikein. Aamulla on kylmä ja päällä pitää olla takkia ja kaulahuivia, mutta päivällä saattaakin jo paistaa aurinko täydeltä taivaalta ja olla kymmenen astetta lämpimämpää. Voin kertoa, että tuli pikkuisen kuuma tänään bussissa, kun mulla oli suhteellisen paksun paidan päällä vielä nahkatakki ja aurinko porotti ikkunasta sisälle :D Huivin mä sentään sain heivattua laukkuun!

Oletteko te ostelleet uusia syyskenkiä tai -vaatteita? :)

14 kommenttia:

  1. Oii vitsi voisin kotiuttaa itekkin noi kaikki kengät! Etenkin noi mustat bootsit näyttää Super kivoilta ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkäilen noista bootseista ja ne sopii varmasti todella moneen eri asuun! :)

      Poista
  2. Onpas ihania kenkäostoksia! :) Mäkin oon hankkinut yhdet kengät jo syksyä varten ja mielessä olisi muutamat lisää! Sulla on kyllä mieletön määrä kenkiä :D multa varmaan löytyy just se kymmenen paria, hah! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Viivi! Kenkiä ei koskaan voi olla liikaa ;D No ei, olisi ehkä oikeasti parempi, jos niitä olisi hieman vähemmän niin kaikkia ainakin tulisi käytettyä suht tasapuolisesti.. :)

      Poista
  3. Onpas kivat kengät<3 Nuo kaikki ovat sellaisia jotka huolisin heti kenkäkokoelmaani:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäilet noista Sofia! <3

      Poista
  4. Ihania kenkiä! <3 Ja hemmetti sulla on monet popot haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Hahah, joo pitäis ehkä karsia osa poiskin ja viedä vaikka kirpparille, kun kaikkia ei tule edes käytettyä enää :D

      Poista
  5. Nuo kiilakorkonilkkurit, vau! Mulla oli vuosia sitten kiilakorkinilkkurit ja rakastin niitä. Vaikka ne ovat näyttävät, niin jalat eivät tosiaan väsy ja kävely on helppoa.
    Mä oon itseasiassa ostanut tosi vähän nyt syysvaatteita. Yritän nyt syksyllä mennä ensimmäistä kertaa projekti 333:n mukaan. Pari vaatekappaletta puuttui projektiin lähdettäessä ja ne piti sitten hankkia. Tekisi kyllä vielä mieli tilata mustan nahkatakin tilalle vähän siistimpi musta takki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiilakorot on siitä kyllä ihan mahtavat, että niiden kanssa on yleensä todella helppo ja mukava kävellä :) Mä luinkin tosta projekti 333:sta sun blogista, kuulosti erittäin mielenkiintoiselta! Pitää varmaan itsekin osallistua tohon vaikka ensi vuonna :)

      Poista
  6. Kävin kanssa vähän katsomassa syksylle/talvelle kenkiä mutta mitään ei vielä lähtenyt mukaan. Noi on hienoja! :) Tykkään kaikista kolmesta.

    ♡Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti seuraavalla reissulla onnistaa ja löydät kivat kengät itsellesi :) Kiva kuulla!

      Poista
  7. IHANIA <3 Miunkin pitäisi ostaa (jälleen) uudet syysnilkkurit ja vastaavat myös talveksi, kun joka vuosi tuntuu että edelliset eivät kestä mitään ja vähintäänkin kanta kuluu käyttökelvottomaksi.. Pitäisi varmaan satsata kunnolla laatuun tänä vuonna ja käyttää kaikenmaailman suojatuotteet ennen kenkien käyttöönottoa, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkäilen noista :D ♥ Joo mullakin ne eniten käytössä olevat kengät kyllä kuluu ihan selvästi, kun yhden syksyn/talven niitä käyttää. Pitäisi varmaan itsekin joskus ostaa jotkut selkeästi laadukkaammat yksilöt, mutta mua vain pelottaa, että ne kuluu ihan samalla tavalla kuin halvemmatkin :D

      Poista

Kiitos kommentista!