torstai 27. heinäkuuta 2017

Heinäkuun suosikkituotteet


Pikkuhiljaa aletaan lähestyä heinäkuun loppua, mikä meinaa ensinnäkin sitä, että on tarkoitus tehdä kurkistus mun kuukauden suosikkikosmetiikkatuotteisiin. Lisäksi se tarkoittaa myös sitä, että mulla alkaa huomenna neljän viikon mittainen kesäloma! Ai vitsit että mä oon innoissani ja kieltämättä oon jo niin loman tarpeessa, ettei oo tosikaan. Loman aikana juhlitaan kaverini häitä, käydään pienellä risteilyllä poikaystäväni kanssa ja lähdetäänpä me myös vähän alle viikoksi Lappiinkin :) Pieni blogitauko on myös tulossa juurikin ton Lapin reissun ajaksi, mutta siitä lisää sitten hieman myöhemmin. Nyt kuitenkin näihin heinäkuun kosmetiikkasuosikkeihin:


Mä kehuin tätä Four Reasonsin Ultra Moisture Treatmentia jo aiemmin sen verran paljon, ettei tämän päätyminen kuukauden suosikkeihin tule varmasti yllätyksenä kovinkaan monelle. Tämä on aivan uskomattoman ihana, hoitava ja hiuksia silottava ja kosteuttava intensiivihoito. Mun blondatut hiukseni eivät ole kaikkein parhaimmassa kunnossa, mutta tämä tekee niille ihmeitä ja saa hiukset tuntumaan ja näyttämään niin paljon elinvoimaisimmilta, kiiltävämmiltä ja kauniimmilta. Aivan mahtava tuote ja aion todellakin ostaa tätä lisää, kunhan saan tämän ensimmäisen tuubin joskus loppumaan.


Mádaran SOS Hydra Repair Intensive Serumia olen käyttänyt nyt noin puoli pulloa ja sekä minä että mun ihoni rakastetaan tätä seerumia. Seerumi on sen verran kevyttä, että tätä voi hyvin käyttää sekä aamulla että illalla. Näin kesällä käytän muutenkin yleensä hieman kevyempiä voiteita, joten tämä on tuonut kivasti sitä lisäkosteutusta iholle. Mitään tehoöljyjä en kasvoilleni ole joutunut laittamaan vaan tämä seerumi on riittänyt kasvovoiteen lisäksi myös iltaisin. Seerumi imeytyy ihoon oikeastaan ihan välittömästi ja mä oon ollut muutenkin tähän kaikinpuolin tyytyväinen. Aion todellakin ostaa tätä lisää jatkossakin! Uskoisin tämän sopivan myös vähän vähemmän kuivalle iholle ainakin talviaikaan, mutta omalle kuivalle iholleni tämä on tosiaan oikein hyvä myös nyt kesällä.


Artistryn Moisture Cream* on ollut todella usein mulla käytössä sen jälkeen, kun tuotteen itselleni sain. Voide on ihan loistava päivävoidekäyttöön omalle kuivalle iholleni, sillä voide on kosteuttavaa, mutta kuitenkin suhteellisen nopeasti imeytyvää. Nyt kesällä tykkään käyttää tosiaan myös vielä kevyempiä päivävoiteita, mutta omasta ihosta kyllä huomaa, että välillä se tarvitsee näitä hieman kosteuttavampia voiteita myös päiväkäytössä. Todella hyvä voide ja edelleen täytyy kehua tuota pumppusysteemiä, joka on mielestäni enemmän kuin kätevä!


Kesäkuun Lip Monthlysta tuli tämä ihana ModelCo:n Lip Crayon sävyssä Parisian Pink ja ai että mä rakastan tätä! Tässä huulipunassa on oikeasti kohdallaan ihan kaikki - sävy on upean pinkki ja juuri sopiva kesäsävy mulle, pysyvyys on hyvä ja huulilla tämä ei tunnu oikeastaan miltään (ei tahmaa tai kuivata). Mä oon ihan superiloinen, että sain tämän huulipunan itselleni, sillä tämä on ollut mulla käytössä nyt monta kertaa viikossa. Tää on yksinkertaisesti ihan täydellinen kesäpuna :) ModelCo:sta mulla ei muutenkaan ole ollut mitenkään turhan paljon kokemuksia aiemmin, joten senkin puoleen on ollut tosi kiva löytää uusi, oikeasti todella hyvä ja laadukas meikkituote mulle hieman vieraammalta merkiltä.


Viimeisenä vielä toinen meikkituote, nimittäin theBalmin The Manizer Sisters. Paletti sisältää Mary-Lou Manizer ja Cindy-Lou Manizer highlighterit sekä Betty-Lou Manizer aurinkopuuterin. Oon tämän paletin omistanutkin jo jonkin aikaa ja veikkaan, että Mary-Lousta alkaa pian pannukin näkyä. Mary-Lou onkin syy, miksi tämä päätyi nyt suosikkeihin, sillä kyseinen highlighter on niin ihana ja mikä parasta, se sopii oikeastaan kaikenlaisten meikkien kanssa! Vaalea sävy ei rajoita poskipunien tms. väriä lainkaan, sillä itsehän en ikinä osaisi käyttää yhtä aikaa vaikka persikkaista poskipunaa ja poskiluulla vaaleanpunaista highlighteria. Tällainen vaalea highlighter kuitenkin sopii yhteen kaiken kanssa. Myös Betty-Lou on nyt kesän tultua päässyt mulla usein käyttöön, kun oon yrittänyt opetella käyttämään enemmän näitä shimmerisiä aurinkopuutereita.

Tuote saatu testiin*

Mitä mieltä te olette mun suosikeistani, oletteko testanneet näitä? :) Entäs onko siellä jo kesälomaa vietetty, onko se edessäpäin vai onko sitä tänä vuonna lainkaan?

16 kommenttia:

  1. Muut tuotteet ovat mulle tuntemattomia, paitsi Mary-Lou Manizer, joka on edelleen suosikkini kaikista omistamistani highlightereistä. Se vaan on täydellinen sävy meikin kuin meikin kanssa, kuten tuossa mainitsitkin. Four Reasonsin hoitotuote menee mulla ehdottomasti ostoslistalle. Kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mary-Lou on ihana<3 Varmaankin juuri se, että se tosiaan sopii meikkiin kuin meikkiin, on tehnyt siitä niin suositun monien ihmisten mielestä :) Olepa hyvä, toivottavasti pidät tuosta tehohoidosta! :)

      Poista
  2. Huulipunakynät sopii hyvin kesäkäyttöön, joten ei ihme, että tykkäät tuosta ModelCo:n kynästä. Sävy olis munkin makuun. Tosi nätti:)
    Kesäloma on melkein loppu ja työelämä häämöttää taas ensi viikolla. Kesä on mennyt oikein kivasti, eikä töihin meno tunnu tällä hetkellä yhtään ahdistavalta kuten yleensä on tuntunut. Tänä kesänä ei tullut tehtyä tiukkaa ennakko-ohjelmaa, että mitä kaikkea pitää ehtiä tehdä ja missä kaikkialla käydä, vaan enemmänkin on menty fiilispohjalta. Suorituspaineeton loma, kerrankin:)
    Ihanaa ja rentouttavaa lomaa, Linda<3 . Veikkaan, että sulle osuu ihan nappilomakelit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi huulipunakynä on kieltämättä kaikinpuolin täydellinen kesään, se on niin ihana<3 Hei mahtavaa kuulla, että oot saanut nauttia lomasta mutta töihin meno ei kuitenkaan ahdista! :) Liiallinen etukäteen suunnittelu ja tiukat aikataulut monesti viekin sitä lomafiilistä, eikä siitä lomasta tule nautittua silloin samalla tavalla. Onneksi mullakin on suurin osa lomasta vailla suunnitelmia :) Kiitos paljon Sari! ♥

      Poista
  3. Oon juuri lomalla ja ihanat lämmötkin hellii täällä pohjoisessa ☀️�� Mun ikisuosikki highlightereistä tulee aina varmaan oleen Mary-Lou. Mulla oli itselläkin tuo triopaletti mut annoin sen pois, koska koin ne pannut liian pieniksi. Toki multa yhä löytyy kaikki kolme sävyä yksittäisinä kappaleina! �� ModelCo on mulle aika outo merkki, mut sain muistaakseni LF:n Beauty Boxista sen ja Haylee Baldwinin (?...) yhteistyössä tekemän nestemäisen luomivärin tässä keväällä, joka kyllä on vielä kokeilematta. Ihanan värinen on sun huulipuna ja passaa sulle varmasti hyvin �� Ite oon menny aika meikittä koko kesäloman �� Tuota Four Reasonsia ja Madaraa haluaisin päästä vielä kokeilemaan ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla<3 Täälläkin on nyt ollut taas vaihteeksi tosi kivat kelit, tosin eilistä lukuun ottamatta :D Heh, ymmärrän mitä meinaat tolla pannujen pienellä koolla, ja luulen että munkin täytyy jossain vaiheessa hankkia Mary-Lou ihan yksittäisenä. Kahta muuta tuskin tulen hankkimaan, vaikka onhan Cindy-Loukun todella kaunis<3 Nestemäinen luomiväri kuulostaa mielenkiintoiselta! Sellaisista mulla ei olekaan vielä kokemusta, olisi hauska kuulla mitä tykkäät siitä, kun oot päässyt testaamaan sitä :) Mäkin uskon, että lomalla tulee kuljettua ilman meikkiä paljon normiarkea enemmän, vaikka toisaalta mulla on nyt paljon enemmän aikaa kuvailla vaikkapa just jotain tutoriaaleja yms!

      Poista
  4. Unohdin toivottaa ihanat ja lämpöiset lomat! ☀️☀️☀️��

    VastaaPoista
  5. Ihana kuulla, että sun loma alkaa vihdoin! :) Todella mukavaa ja rentouttavaa lomaa sulle <3 Ja nämä suosikit ovat aivan ihania :) Etenkin tuo huulipuna, mä niin tykkään tuollaisesta sävystä huulipunassa!<3 Tuossa heBalmin The Manizer Sistersissä on myös todella kivat nuo sävyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon niiin innoissani tästä, kiitos<3 :D Ton sävyiset huulipunat on ihania ja niin kesäisiä :) Manizer Sistersin sävyt on tosiaan ihanat ja noita saa onneksi ostettua ihan yksittäisinäkin, mikäli kaikille kolmelle ei ole käyttöä!

      Poista
  6. Oon aina tykännyt Four Reasonsin tuotteista tosi paljon! :) Kokeilin sen tuotteita ensimmäisen kerran joskus 2-3 vuotta sitten ja edelleen käytän niitä. Taitaa siis olla ansainnut kestosuosikin paikan, hahah :D Tosi kivoilta vaikuttaa myös nuo muut suosikit!

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma, Four Reasonsin hinta-laatusuhde on todella hyvä ja tuotteet oikeasti tosi laadukkaita :) Kiva kuulla, että säkin oot pitänyt merkin tuotteista<3 Ja kiitos paljon kommentista Sofia! :)

      Poista
  7. Tuo theBalmin paletti löytyy multakin ja Mary Lou on kyllä UPEA <3 Paljon tulee itsekin sitä käytettyä ja kahta muutakin jonkun verran. Tuo Four Reasonsin tuote täytyy ehdottomasti ostaa joskus testiin, tykkään heidän shampoista ja hoitsikoista, joten uskon että tykästyisin tuohonkin :)

    Tämä (ja vielä ensi kesäkin) menee pienen pojan (tällä hetkellä 4kk) kanssa kotona ollessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mary Lou on ihan täydellinen highlighter<3 Tolla pärjäisi jo ihan yksinäänkin, mutta pakkohan sitä on silti olla varastoissa myös muita highlightereita :D Uskon, että pitäisit tosta tehohoidosta, jos Four Reasonsin tuotteet on muutenkin sun mieleen :) Suosittelen lämpimästi testaamaan!

      Oi että, ihanaa kun saatte pojan kanssa nauttia kesästä kotona<3 :)

      Poista
  8. Oi ihanaa sulla se loma alkaa, mä lopettelen pian omaani:D Onneksi lomani loputtua kuukausi ja vielä yksi lomaviikko on edessä ja sille on jopa suunnitelmatkin 8) Tosin en aio arjen haitata kesää ja yritän elää siitä huolimatta pienessä lomamoodissa;)
    Ihania suosikkeja löytyy taas kerran täältä, pitääpä mainita kuinka ihanan kesäiset kuvatkin ♥ Tuo Mary-Lou sisters paletti on aivan upea, tosin itse en oikein pidä shimmerisistä. Yksi shimmerinen poskipunakin jää vähemmälle käytölle kun tuntuu että rasvainen nassuni kiiltää jo muutenkin, ettei tee mieli lisää kiillottaa sitä:D
    Niin ja hei. Oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa Linda <3 Kuullaanhan me Lapista juttua ja saadaan nähdä sit kuvia?? 8) ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesällä tosiaan on hyvä koittaa vähän koko ajan pitää yllä sellasta pientä "lomamoodia" ja nauttia lämmöstä ja auringosta niin paljon kuin töiltä vaan voi :) Toi on kyllä ihan kiva, että kuukauden päästä sulla on vielä se yksi lomaviikko, ainakin on jotain kivaa mitä odottaa ;D

      Kiitos kovasti Kata<3 Ymmärrän hyvin, ettei tossa tapauksessa oikein tee mieli laittaa kasvoille lisää mitään kiiltävää :D Mä taas en voisi enää edes kuvitella meikkaavani ilman highlightereita ja meikki näyttää nykyään tosi hassulta mun mielestä, jos oon unohtanut highlighterit!

      Joo kyllä mä ajattelin koittaa räpsiä reissusta kuvia sen verran, että saan niistä postauksen aikaan tänne :) Eli ehdottomasti kirjoittelen reissusta postauksen, kiva kuulla että sellainen kiinnostaa! ♥

      Poista

Kiitos kommentista!