tiistai 6. helmikuuta 2018

Lip Monthly | January 2018


Vuoden ensimmäinen Lip Monthly kilahti sisälle mun postiluukusta tammikuun viimeisenä päivänä. Mä olen kirjoittanut jo useammankin postauksen siitä, kuinka mulla on ollut enemmän tai vähemmän epäonnea ja hankaluuksia tämän kuukausittain tulevan huulimeikkipussukan kanssa, mutta toistaiseksi oon kuitenkin vielä jatkanut tilausta. Tammikuun Lip Monthlyn osalta kaikki meni oikein hyvin - sain tavarat ehjänä eikä kyseessä tällä kertaa ollut mikään jämäpussukka! Hyvillä mielin lähden siis odottelemaan myös tulevia pussukoita, mutta toki mulla on takaraivossa koko ajan sellanen pieni epäilys siitä, milloin seuraavaksi tulee jotain mutkia matkaan. Lip Monthly ei kuitenkaan maksa kuin hieman yli 10 euroa, joten rahallisesti tämä ei ole kuukaudessa mikään iso menetys. Suurimmaksi osaksi pussukat on myös olleet mulle mieluisia ja sisällöltään onnistuneita, kuten oli tämä tammikuun pussukkakin :)


Tässä siis tammikuun Lip Monthlyn sisältö. Joukosta löytyy yksi nestemäinen huulipuna, tavallinen mattapuna sekä kaksi huultenrajauskynää. Lip Monthly on kasvattanut mun huultenrajauskynäkokoelmaani melkoisesti, sillä ennen näiden tilaamista mulla oli niitä vain muutama hassu. Nykyään Lip Monthlyistä tulee lähes joka kuukausi jokin rajauskynä ja mä oon siitä vain iloinen, sillä hyville huultenrajauskynille on aina tarvetta! Pussukan kokonaisarvo tässä kuussa oli huimat $81,98 eli kyllä mä sille reilulle 10 eurolle sain todellakin vastinetta.


Aloitetaan tällä Mirabellan Modern Matte Lipstickillä, joka osoittautui koko pussukan mieluisimmaksi tuotteeksi. Kyseessä on aivan upea kirkkaanpunainen mattapuna, josta mulla ei ole kahden käyttökerran jälkeen mitään huonoa sanottavaa. Siis ihan ensinnäkin sävyhän on tässä ihan täydellinen, pysyvyys suorastaan loistava eikä tämä kuivata huulia oikeastaan lainkaan. Puna levittyy huulille helposti ja tuntuu jopa melko kermaiselta. Pienen hetken kuluttua se kuitenkin kuivahtaa ja muuttuu täysin mattaiseksi, mutta ei silti tunnu huulilla lainkaan epämiellyttävältä. Sen tuntee, että huulilla on mattapunaa, mutta itse en pidä tätä lainkaan kuivattavana. Huulipuna pysyy huulilla todella hyvin, myös ruokailun ajan. Huulten keskiosista huulipuna hieman liukenee syödessä pois, mutta ei todellakaan edes siten, että se näyttäisi rumalta ja pienellä fiksailulla huulet saa taas kauttaaltaan punaisiksi. Poispeseminen on ainut, missä saa käyttää hieman tujumpaa putsaria, mutta esimerkiksi kookosöljyllähän pysyvät huulipunatkin saa helposti ja hellävaraisesti huulilta pois.
Hinta: $22,00.


Tämä Cosmoholicin Liquid Lip aiheutti mussa pientä varautuneisuutta, sillä noin vuosi sitten Lip Monthlysta tuli samalta merkiltä täysin samannäköisessä putelossa oleva keltainen/kultainen huulimeikkituote, joka oli aivan järkyttävää ja lensi heti ensikäytön jälkeen roskiin. Ilmeisesti tämä on ihan samaa sarjaa oleva nestemäinen huulipuna, mutta tämä on sentään vaikuttanut olevan astetta parempi ja jopa ihan käyttökelpoinen. Sävyn nimeä en tiedä, mutta se on todella kauniin punainen ja näyttää huulilla todella hyvältä. Nestemäiseksi huulipunaksi tämä on harvinaisen tahmean tuntuista eikä tämä kuivu huulilla samalla tavalla kuin useimmat muut mattapunat. Tästä jää todella kaunis kiilto huulille ja siitä pidän, mutta sen kiillon ja huulipunan sävyn lisäksi en oikein muuta kovin hyvää tästä löydä. Mä tykkään eniten sellaisista huulimeikeistä, joita ei huulilla pahemmin tunne eikä tämä edusta todellakaan sitä sarjaa. Voi olla, että tulen tätä joskus käyttämäänkin vielä, mutta nämä Cosmoholicin huulimeikit ei selkeesti ole mun juttu.
Hinta: $24,99.


Seuraavaksi esittelyyn pääsee pussukan toinen huultenrajauskynä - Isabelle Dupont Lipcolor, jonka sain itse lämpimän ruskeassa sävyssä. Tänkään tuotteen kohdalla en valitettavasti tiedä sävyn nimeä ja voisin tähän väliin todeta, että mua ärsyttää ihan suunnattomasti tällaiset kosmetiikkatuotteet, joissa ei lue sävyn nimeä! Lip Monthlysta varsinkin tulee tosi usein meikkiä, joiden sävyjen nimiä saa koittaa metsästää kissojen ja koirien kanssa eikä se tälläkään kertaa tuottanut mitään tulosta. No joka tapauksessa tämä huultenrajauskynä tuli mulle enemmän kuin tarpeeseen, sillä multa löytyi aiemmin lähinnä viileän sävyisiä ruskeita huultenrajauskyniä ja tällaiselle lämpimälle sävylle oli todellakin tarvetta. Ruskea huulimeikki on ollut mun suosiossani nyt suunnilleen parin vuoden ajan ja tämä huultenrajauskynä toimii todella hyvin. Väri tarttuu huulille hyvin eikä pysyvyydessäkään ole valittamista. Oikein kiva tuote!
Hinta: $16,99.


Viimeisenä vielä Laritzyn Lip Pencil, jonka sain upeassa luumunsävyssä Jewel. Laritzyltä on tullut aiemminkin Lip Monthlyjen mukana tuotteita ja oon pitänyt niistä kaikista. Tämän samaisen huultenrajauskynän omistan jo toisessa sävyssä ja tästä ei kyllä enää paljon rajauskynä parane. Sävy on intensiivinen, pysyvä ja levittyy huulille uskomattoman helposti. Koostumukseltaan nämä Laritzyn kynät ovat todella kermaisia ja aluksi ajattelinkin näiden olevan jopa liian pehmeitä, mutta eivät nämä sitä kyllä ole. Se pehmeys helpottaa rajausten tekoa ja halutessaan näistä kynistä saa teroitettua hyvinkin ohutkärkiset. Tämä sävy sopii loistavasti yhteen muutamankin mun huulipunani kanssa, joten olin todella tyytyväinen saatuani itselleni tämän tuotteen. Mulla ei ole tästä eikä mistään muustakaan Laritzyn tuotteesta mitään huonoa sanottavaa. Nämä ovat aivan mielettömän hyviä.
Hinta:  $18,00.


Mirabella Modern Matte Lipstick | Cosmoholic Liquid Lip | Isabelle Dupont Lipcolor | Laritzy Lipliner

Tässä vielä swatchit kädelle tehtyinä kaikista tuotteista. Suosikkini näistä on siis tuo Mirabellan punainen huulipuna ja molemmat rajauskynät osoittautuivat myös todella mieluisiksi ja hyviksi tuotteiksi. Ainoastaan Cosmoholicin huulipuna on sellainen, mihin tuskin tulen kovin usein tarttumaan, mutta ei mun mielestäni huono, kun 3/4 tuotteista osoittautui mieluisiksi! :)

Onko joku näistä tammikuun Lip Monthlyn tuotteista teille tuttu? :)

12 kommenttia:

  1. Nyt Lip Monthly näyttää onnistuneen ihan kivasti. Mun mielestä nuo kaikki on ainakin sävyiltää tosi mukavia.
    Laritzy Lipliner on sävyltään ehkä lähinnä mun suosikkisävymaailmaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin tosi tyytyväinen tähän :) Kunhan sama linja vaan jatkuisi!

      Poista
  2. Mulla on vain kolme huultenrajauskynää :D. Kertoo etten ole niiden ahkerin käyttäjä, koska nykyään olen siirtynyt tummemmista sävyistä aika luonnolliseen värimaailmaan. Mutta sitten kun tarvisi jotain erikoisempaa rajauskynää niin eipä sellaista löydy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleimpien sävyjen kanssa ei niitä rajauksia niin tarvitsekaan :) Monien tummien punien kanssa ne taas on ihan ehdottomat!

      Poista
  3. Ei ollut mukana tuttuja tuotteita, mutta tuon viimeisen huultenrajauskynän sävy on kyllä todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on paitsi kaunis, myös ihan tajuttoman laadukas :) Noi on parhaita huultenrajauskyniä, mitä oon koskaan käyttänyt!

      Poista
  4. Olipa tässä pussukassa kivoja tuotteita, ihanan sävyisiä :) Ja 10eurolla yli 80dollarin tuotteet, kelpaisi :D Jos noissa kuljetuksissa ei olisi ongelmia eikä tulisi mitään jämäpusseja, voisin kuvitella itsekin tilaavani tämän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tää on joo ihan älyttömän halpa siihen nähden, että tuotteet on kaikki aina täysikokoisia ja oikeesti myös ihan hyvän hintaisia :D Toki sitten välillä tulee noita ongelmiakin, mutta just toi halpa kuukausihinta on saanut mut kuitenkin jatkamaan vielä tilausta :)

      Poista
  5. Hyvä että tällä kertaa pussukka tuli ajallaan ja sisältökin oli se mitä piti! :) Tykästyin paljon tuon Cosmoholicin punan sävyyn, muta kuvauksesi perusteella en luultavasti itse tykkäisi sen koostumuksesta. Nuo huultenrajauskynät ovat varmasti kivoja, sillä itsellänikin on niitä vaan muutama kappale, eivätkä kaikki huulipunani edes käy yhteen niiden kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tällä kertaa kaikki meni ihan nappiin! :) Mä luulen myös, ettet tosta pitäisi. Se on sävyltään hurjan kaunis, mutta laatu on mitä on, enkä mä ainakaan tykkää yhtään tollasista tahmeista huulipunista.. Heh rajauskynät on kyllä mullakin sellanen ikuinen murheenkryyni, kun tosi usein tulee vastaan se tilanne, ettei jollekin huulipunalle löydy sopivaa sävyä :D

      Poista
  6. Tuossa pussukassa saa kyllä hyvän hintaisia tuotteita edullisesti :D Melkein voisin oikeesti harkita, mutta kun huulipunia on jo liikaa ja jos vielä tulisi niin jäisi varmasti jotain käyttämättä :/ Tuo Mirabellan Modern Matte Lipstick on aivan ihanan sävyinen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on kyllä just toi ongelma, että huulipunia on niin älytön määrä ettei millään ehdi käyttämään kaikkia.. Eilen just bongasin yhden nestemäisen huulipunan, minkä aikoinaan sain Lip Monthlysta ja mistä tykkäsin, mutta olin kokonaan unohtanut ton olemassaolon! Nyt sitä löytyy huulilta taas tänään :) Niin on<3

      Poista

Kiitos kommentista!