tiistai 20. tammikuuta 2015

Testissä tammikuun LivBox-tuotteet

Lupailin kertoa mielipiteeni noista tammikuun LivBoxista tulleista tuotteista, kunhan olen ehtinyt niitä testaamaan ja nyt olen sitä Rimmelin BB-voidetta ja Cutrinin Multivolumizeria lukuun ottamatta testannut kaikki tuotteet. BB-voiteen testaaminen venyy ainakin ensi kesään ja tuon toisen tuotteen testailen heti, kun seuraavan kerran kuivaan hiukset hiustenkuivaimelle.


La Roche-Posayn voiteen olen käyttänyt jo melkein loppuun, pääasiassa yövoiteena kasvoille. Kerran olen testannut sitä käsiin, mutta tykkään enemmän käsirasvoista, jotka imeytyvät nopeasti ihoon eikä tämä kyseinen voide tehnyt niin. Samasta syystä en olisi voinut edes kuvitella käyttäväni tätä päivävoiteena ennen meikkiä, mutta yövoiteeksi tämä oli todella hyvä, koska sillä oli kunnolla aikaa imeytyä ja samalla kosteuttaa ihoa. Tätä voisin kuvitellakin ostavani vielä joskus lisää, jos joskus vielä satun tähän törmäämään.

Philosophyn kaksivaiheinen kuorinta oli myös oikein kiva testata. Ensimmäisessä vaiheessa levitetettiin itse kuorinta-aine, jonka tuoksu oli erittäin miellyttävä ja levityksen yhteydessä iho tuli kuorittua hyvin. Seuraavassa vaiheessa levitettiin kemiallinen kuorinta, joka oli juoksevampaa kuin kuorinta-aine ja tuoksui aika kummalliselle. Niiden annettiin vaikuttaa parin minuutin ajan, jonka jälkeen kasvot huuhdeltiin huolellisesti. En sitten tiedä oliko tuosta kemiallisesta kuorinnasta jotain hyötyä, yhden käyttökerran jälkeen en itse ainakaan mitään eroa huomannut ihan perinteiseen kuorintaan verrattuna, mutta kyllä tuolla kasvojen ihon sai ihan mukavasti kuorittua. Hintaahan tällä on täysikokoisena se 70 euroa, eli tuskin tulee ihan äkkiä ostettua kyseistä tuotetta.


Lumenen kasvonaamiota olen käyttänyt pari kertaa ja se kosteutti ihoa kyllä oikein mukavasti. Naamiosta ehti iso osa imeytyä ihoon sen vaikutusaikana, ja tulen ehdottomasti käyttämään tätä jatkossakin. Koostumus oli aika rasvamaista, ei siis kovin paksua. Olen itse käyttänyt viimeisten vuosien aikana lähinnä vain Montagne Jeunessen kasvonaamioita, jotka ovat todella paksuja ja jotenkin tykkään niistä ehkä enemmän sen vuoksi. Tuskin tulen tätä enää uudestaan ostamaan, mutta kiva tämä on käyttää loppuun.

Nyt sitten odotellaankin seuraavan boksin saapumista! :)

2 kommenttia:

  1. mä olen miettinyt ton lumenen kasvonaamion ostamista.. tykkään kyllä tosi paljon freemanin kasvonaamioista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten vaan testaamaan tota! Freemanin naamiot on kyllä hyviä ja hinta-laatusuhdekin on niissä enemmän kuin kohdallaan :)

      Poista

Kiitos kommentista!