tiistai 3. helmikuuta 2015

Cherish your skin

Rakastan erilaisia kasvonaamioita ja kasvojen kuorinta-aineita ja musta onkin kiva hemmotella itseäni erityisesti rankan työpäivän jälkeen laittamalla kasvoilleni kasvonaamion ja rentoutua kunnolla edes sen pienen hetken ajan. Tässä postauksessa mun olisi tarkoitus kertoa mielipiteeni aiemmin ostamistani Montagne Jeunessen naamioista, eräästä muusta naamiosta ja valottaa vähän muutenkin sitä, kuinka ihoani puhdistan.


Kasvojen puhdistukseen mulla on tällä hetkellä olemassa kaksi eri tuotetta - Nivean Pure & Natural Cleansing Milk sekä Herbina Freshin puhdistusvaahto. Kumpikaan ei oo mikään mun suosikkini, vaikka molemmilla saa ihon hyvin puhdistettua ja meikit lähtevät helposti pois. Mä tykästyin taannoin niin paljon Lumenen Clear It Up! geelimäiseen kasvojenpuhdistusaineeseen, etten millään haluisi enää käyttää näitä ja mieli tekisi ostaa uudestaan se Lumenen tuote. Oon kuitenkin päättänyt, etten aio ostaa uutta puhdistusainetta kasvoille ennen kuin nämä kaksi ovat loppu. 


Nämä puhdistuslaput ovat täällä vilahtaneet aiemminkin ja molemmat toimivat oikein kivasti. Tossa Lumenen paketissa on vaan se ongelma, että vaikka mä kuinka koitin saada sieltä ulos vain yhden lapun kerralla, onnistuin siitä huolimatta saamaan puolet seuraavastakin ulos ja sain sulloa sitä takaisin sisälle. Todennäköisesti mä en vaan osaa :D Kasvojen puhdistus ei voi kyllä tämän helpommaksi enää mennä, ja nuo pakkaukset kulkevat myös todella helposti mukana!


Joka aamu ennen päivävoiteen levitystä puhdistan kasvoni kasvovedellä. Tällä hetkellä multa löytyy tämä Nivean Daily Essentials Shine Control Toner, joka on tarkoitettu sekaiholle. Mulla on ollut todella paljon erilaisia Nivean kasvovesiä ja ylipäänsä kaikkia ihonhoitotuotteita, ja pääasiassa oon ollut tosi tyytyväinen niihin, niin myös tähän. Vähän fiiliksestä riippuen saatan käyttää tätä myös iltaisin, en kuitenkaan päivittäin, sillä kasvot tulee puhdistettua aika tehokkaasti muutenkin.


Sitten niihin kasvonaamioihin, eli olen nyt testannut nämä molemmat Montagne Jeunessen naamiot ja kummastakin pidin. Tuo vasemmalla oleva pois revittävä naamio tuoksui nimensä mukaisesti hunajalle ja jätti ihon silkkisen pehmeäksi. Ei taatusti jäänyt viimeiseksi kerraksi, kun ostan tuon kyseisen naamion! Oikealla oleva naamio tuoksui ihanan pähkinäiselle, mutta valitettavasti ihoani alkoi hetkellisesti kirvellä, kun levitin naamiota kasvoilleni. Kirvely loppui vähän ajan kuluttua ja voi aivan hyvin olla, että se johtui vain siitä, että ihoni on melko herkkä, mutta pelästyin kyllä silti hieman. Olen tuota käyttänyt aiemminkin enkä muista, että silloin olisi käynyt tuolla tavalla. Lopulta naamion poispesun jälkeen iho tuntui todella puhtaalta eli naamion syväpuhdistava ominaisuus tehosi aivan loistavasti.


Tämän Bernard Cassieren Bilberry Overnight Cream-Maskin sain LivBoxista ja muutama päivä sitten löysin tämän laatikon pohjalta, jonne se oli unohtunut. Tällä on kaksi eri käyttötapaa - joko levittää illalla tasainen kerros iholle, odottaa pari minuuttia ja imeyttää se ihoon ja jättää yön yli tai vaihtoehtoisesti käyttää naamiona, jolloin iholle levitetään paksumpi kerros, joka voidaan 12 minuutin vaikutusajan jälkeen joko imeyttää ihoon tai pestä pois. Itse testasin tätä naamiona ja vaikutusaikana ihoon ehti imeytyä ihan kiitettävä määrä tuotetta ja lopulta pesin vielä ylimääräiset pois. Iho tuntuu pehmeämmältä kuin ennen tämän käyttöä, mutta toista käyttökertaa tuskin enää tulee, sillä tuote tuoksuu aivan järkyttävälle. Oletin tämän tuoksuvan ihanan mustikkaiselle, kuten nimestä voisi päätellä, mutta tuoksu oli kyllä jotain aivan muuta.

Kenelläkään kokemuksia näistä tuotteista? :) Saa myös suositella hyviä kasvonaamioita!

4 kommenttia:

  1. Ei ole kyllä kokemusta näistä mistään, mutta alkoi kiinnostaa nuo kasvonaamiot. Olisi mukava hemmotella itseä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan noita kasvonaamioita, ne ovat ihania! <3

      Poista
  2. Olen käyttänyt itse noita Montagne naamioita jonkinverran :) Niistä olen tykännyt! Pitäisi tehdäkin pitkästä aikaa. Minulla ei ole koskaan tullut kirvelyä noista:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan aiemmin koskaan oo iho alkanut kirvellä noita käyttäessä, siksi olinkin niin ihmeissäni :s Noi on kyllä tosi hyviä naamioita! :)

      Poista

Kiitos kommentista!