perjantai 17. huhtikuuta 2015

Garnier Nordic Moisture Match & Soothing Toner


Tämän viikon kosmetiikkasaldo jäi hyvin vähäiseksi, ihan tarkoituksellakin. Hyödynsin alkuviikosta kaupassa käydessäni samaisen tarjouksen, jolla olin jo viikko sitten ostanut muutamia Garnierin kosmetiikkatuotteita -40% alennuksella. Nappasin mukaani uuden kasvoveden vanhan vedellessä pikkuhiljaa viimeisiään, ja päätin ottaa myös Garnierin kasvovoiteen testiin.


Tämä on siis Garnierin Nordic Moisture Match kasvovoide (50 ml) kuivalle ja erittäin kuivalle iholle. Vastahan mä viikko sitten sanoin, että näitä kasvovoiteita on tullut LivBoxeistakin vähän turhan tiheään tahtiin viime aikoina, mutta silti ostin itse uuden vastaavan tuotteen melkeen heti sen jälkeen. Teen viikonloppuna postauksen noista boksin tuotteista, ja siinä kuulette tarkemman syyn sille, miksi päädyin ostamaan tämän :)

Muutamia kertoja oon ehtinyt tätä kasvovoidetta käyttämään ja tykkään tästä oikein kovasti. Koostumukseltaan voide on hyvinkin jämäkkää, ei siis tosiaan sellaista juoksevaa, mihin itse ainakin olen tottunut. Voiteen levitys sujuu kuitenkin todella helposti, tuoksu on miellyttävä ja koska itse tykkään kaikesta vaaleenpunaisesta, on toi purkin värikin vielä aivan ihana :D Voide kosteuttaa ihon todella hyvin, mutta tällä kestää melko pitkään imeytyä, joten siitä syystä en itse aio jatkossa käyttää tätä päivävoiteena. Mulla on aamuisin yleensä sen verran kiire, etten ehdi odottaa kovinkaan kauaa kasvovoiteen imeytymistä, mutta yövoiteena tykkään käyttää tätä. 


Tämän Garnierin Soothing Toner Soft Comfortin ostin ihan oikeaan tarpeeseen, kun edellinen kasvovesi alkaa tosiaan uhkaavasti lähentyä loppuaan. Mä käytän yleensä aina juurikin tällaisia kuivalle iholle sopivia kasvovesiä, mutta tuo edellinen taitaa kyllä olla sekaiholle tarkoitettu. Kasvoveden on siis tarkoitus poistaa loputkin mahdolliset meikkijäämät ja muut epäpuhtaudet iholta, ja siinä tämä mielestäni onnistuu hyvin. Tuote ei kuivata ainakaan omaa ihoani eikä jätä sellaista kiristävää tunnetta toisin kuin jotkut testaamani kasvovedet. Aiemmin en olekaan tainnut testata Garnierin kasvovesiä, mutta tämä oli kyllä positiivinen yllätys!

Mulla meni kertaheitolla kaikki viikonlopun suunnitelmat uusiksi, kun loukkasin eilen polveni aika pahasti ja kävelykin tuottaa tällä hetkellä aikamoisia ongelmia. Täytyy tosin koittaa tämäkin ajatella positiivisesti, sillä nyt mulla ainakin on aikaa tehdä kotona iso kasa kaikkia koulujuttuja alta pois ja ottaa muuten vaan rennosti :D

Mua kiinnostaisi tietää onko teillä jotain suosikkikosteusvoidetta tai -voiteita kasvoille? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!