tiistai 19. tammikuuta 2016

L'Oréal Professionnel Série Expert Volumetry


Syksyn Hulluilta Päiviltä tuli tilattua nämä L'Oréal Professionnelin Série Expert Volumetry -sarjan shampoo ja hoitoaine, jotka ovat siis kumpikin hiuksia tuuheuttavia. Lupailin jo lokakuussa tekeväni myöhemmin näistä postausta, kun olen päässyt kumpaakin tuotetta testaamaan, ja nyt olisi vihdoin sellaisen aika. Mä tykkään itse käyttää todella paljon näitä tuuheuttavia tuotteita, sillä yleensä näillä saa hiuksiin todella kivasti lisää volyymia ja ilmavuutta. Olen käyttänyt tuotteita sekä yhdessä että erikseen, jotta pystyisin mahdollisimman hyvin sanomaan tekevätkö tuotteet sen mitä lupaavatkin.


Aloitetaan tästä shampoosta. Eli tämä on tosiaan L'Oréal Professionnel Série Expert Volumetry Shampoo. Shampoon sisältämän salisyylihapon tehtävänä on puhdistaa ja kohottaa hiustyveä, ja HydraLight-aktiiviaine jättää hiukset kevyiksi. Lopputuloksena on tyvestä lähtien tuuheammat hiukset. Vai onko? Useimmat testaamani tuuheuttavat shampoot oikeasti toimivat ja tekevät hiuksista edes jonkin verran tuuheamman tuntuiset, mutta tämä ei. En tiedä miten tätä kuuluisi käyttää ja minkä hoitoaineen kanssa yhdistettynä, jotta tämä toimisi niin kuin pitää. Totta puhuen musta tuntuu, että tämän shampoon käytön jälkeen mun hiukset on tavallistakin lättänämmät. Toi voi hyvinkin olla ihan pelkkää mun kuvitelmaa, mutta tuuheuttavaa vaikutusta mä en kyllä tällä shampoolla ole valitettavasti huomannut.


Pesuteho tällä shampoolla on ihan hyvä, ei paras mahdollinen, mutta tosiaan ihan ok. Tämä voisi sen puoleen siis mennä hyvin ihan tavallisesta shampoosta, mutta jostain syystä tämä shampoo ei kovin kauaa pidä mun hiuksia puhtaina. En tiedä mistä se johtuu, sillä riippumatta siitä kuinka paljon erilaisia muotoilutuotteita olen hiuksiini pesun jälkeen suihkinut, joka ikinen kerta kun olen hiukseni illalla pessyt tämän shampoon kanssa, ovat ne olleet jo seuraavana iltana siinä pisteessä, että niihin on saanut suihkia kuivashampoota. Mulle ei mikään muu tällä hetkellä omistamistani shampoista ole tehnyt tällaista, ja olenkin vähän ihmeissäni tästä. Ajattelin ensin, että mä olen vaan laittanut niin paljon kaikkia muita hiustököttejä hiuksiini ja hiukset tuntuvat ja näyttävät sen takia likaisilta, mutta sama on tosiaan toistunut ihan joka ikinen kerta. Ei siis mikään ihme, että tämän käyttö on jäänyt melkoisen vähälle. Jostain syystä tätä shampoota ei siis ole tehty mun hiuksilleni. Ajattelin antaa tämän jollekin kaverilleni, jonka hiuksissa tämä toivottavasti toimii paremmin :)


Sitten olisi tämä L'Oréal Professionnel Série Expert Volumetry Conditioner. Kyseessä on tuuheuttava hoitoaine, jonka olisi tarkoitus myös kosteuttaa hiusta. Kuulostaa hyvin lupaavalta, mutta valitettavasti tämäkään ei toiminut hiuksissani ihan niin kuin toivoin. Tuuheuttavaa vaikutusta en ole tätä käyttäessäni huomannut lainkaan, mutta ihan hyvin tämä hiukset selvittää ja hoitava vaikutus on mielestäni kohdallaan. Tuuheuttavan hoitoaineen ostaessani mä kuitenkin myös toivon ja oletan, että se on nimenomaan tuuheuttava ja hiukset saavat sen avulla lisää volyymia. Tämä toimii mielestäni ihan perushyvänä hoitoaineena, mutta maksoin itse tästä 150 ml pullosta 12,90 €, eikä tämä mielestäni kyllä ole hintansa arvoista. Samalla hinnalla saa isomman määrän jopa huomattavastikin parempaa hoitoainetta, joten uudestaan en tule tätä ostamaan. Olen muuten pitänyt todella paljon L'Oréal Professionnelin hoitoaineista, mutta tämä oli kyllä pienoinen pettymys.

Kovin positiivisia fiiliksiä näistä ei siis mulle jäänyt, mutta tulipahan testattua tämäkin kaksikko :) Sekin on tietysti ihan tosiasia, etteivät kaikki tuotteet toimi kaikkien hiuksissa, eli en missään nimessä sano, etteivätkö nämä voisi jonkun toisen hiuksissa toimia! Kertokaa ihmeessä mielipiteenne näistä, jos olette testanneet molempia tai jompaakumpaa :)

Onko teillä käytössä tuuheuttavia shampoita/hoitoaineita? Mitkä olette kokeneet itsellenne parhaimmiksi? :)

4 kommenttia:

  1. Lushin Big-merisuolashampoota ja myös kaikkia Lushin palashampoita suosittelen kokeilemaan, jos tuuheuttavampaa shampoota etsii :) Hoitoaineissa en oikein usko tuuheuttavuuteen, mulle on sama kuin et ei toimi kunnolla eli silota ja hoida. Kaipa sellasiikin kyllä on, jotka ei lätistä tukkaa ja jotenkin "turvottaa" hiusta, mut en oo kyllä toimiviin yksilöihin törmännyt. Kivat pakkaukset noissa Volymetry-tuotteissa, harmi et eivät toimineet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon vinkistä, pitää ehdottomasti muistaa noi Lushin palashampoot! En oo tollasia koskaan kokeillutkaan :) Joo ennemmin itsekin toivon nimenomaan siltä shampoolta sitä tuuheuttavaa vaikutusta! Mäkin tykkään noista pakkauksista, erityisesti ton hoitoaineen purkki on tosi kauniin värinen :)

      Poista
  2. Mä en itse oikein tarvi tuuheuttavia hiusshampoita tai hoitoaineita joten ei oo tullut kokeiltua! Harmi etteivät nuo yksilöt toimineet:<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi tosiaan, mutta onneksi löytyy myös toimivia tuuheuttavia tuotteita! :)

      Poista

Kiitos kommentista!