keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Cutrin Pure ISM Deep Cleansing Shampoo & White Nights Salt Spray

Muhun otettiin tossa jokin aika sitten yhteyttä Cutrinilta liittyen mun mainintaani toukokuun LivBoxista löytyneeseen Cutrinin Pure ISM Anti-Green shampooseen. Mähän kirjoitin kyseisen shampoon tuote-esittelyn yhteydessä, että kyseessä on syväpuhdistava shampoo ja Cutrinilta haluttiin sitten ystävällisesti korjata, että kyseessä ei ole syväpuhdistava shampoo vaan nimenomaan tuote, jonka on tarkoitus kirkastaa hiuksia poistamalla värjäytymiä. Ja näitä värjäytymiähän voivat aiheuttaa esim. hanavedessä oleva kupari tai rauta. Toisin sanoen Anti-Green shampoo poistaa mineraalien aiheuttamia värjäytymiä, eikä sitä ole syväpuhdistavan shampoon tavoin tarkoitus käyttää muotoilutuotteiden ja epäpuhtauksien poistoon. Musta oli pelkästään positiivinen asia, että tämä mun väärinymmärrykseni haluttiin korjata ja ehdottomasti halusin tästä kirjoittaa myös tänne blogin puolelle! Edelleenkään mun mielipiteeni kyseisestä shampoosta ei ole muuttunut, sillä mun mielestä sen pesutehossa ei ollut kehumista, mutta nyt en ainakaan enää vertaa sitä syväpuhdistaviin shampoihin :) 


Samaan syssyyn mulle tarjouduttiin lähettämään Cutrinin Pure ISM -sarjan syväpuhdistava Deep Cleansing Shampoo*, jotta pääsen testaamaan sarjan oikeaa syväpuhdistavaa shampoota. Paketista paljastui mun yllätyksekseni myös tämä White Nights Salt Spray*. Mä käytän syväpuhdistavaa shampoota noin 1-2 kertaa kuussa ja tällä hetkellä sen virkaa on toimittanut jo pitemmän aikaa Redkenin Hair Cleansing Cream Shampoo, joka toimii tehtävässään loistavasti. Se alkaa kuitenkin pikkuhiljaa vetelemään viimeisiään, joten uudelle syväpuhdistavalle shampoolle olikin jo tarvetta. Mä myös rakastan suolasuihkeita ja muutenkin tällaisia erilaisia rakennetta antavia suihkeita, sillä käytän niitä aina ennen hiusteni tupeerausta. Näitä vastaavia tuotteita multa löytyi aika paljon jo entuudestaankin, mutta ilomielin lähdin tätä suolasuihkettakin testaamaan, sillä eihän hyviä hiustenmuotoilutuotteita voi koskaan olla liikaa!


Pure ISM Deep Cleansing Shampoo on kaikille hiustyypeille soveltuva syväpuhdistava shampoo, jonka on tarkoitus poistaa tehokkaasti hiuksista kaikki epäpuhtaudet ja muotoilutuotteiden jäämät. Shampoo sisältää esimerkiksi hiuspohjaa virkistävää sekä hiusta suojaavaa ja vahvistavaa tunturimustikkaa. Tuotekuvauksen mukaan shampoota suositellaan käytettäväksi 2-4 kertaa kuukaudessa tai aina, kun hiukset ovat erityisen likaisen tuntuiset. Mä käytän itse syväpuhdistavaa shampoota 1-2 kertaa kuukaudessa tai juuri esimerkiksi sellaisen illan jälkeen, kun hiuksiin on suihkittu ja levitetty ties miten montaa muotoilutuotetta vaikkapa jotain kampausta varten. Tämä shampoo toimi oikein hyvin, se puhdisti hiukset tehokkaasti ja teki niistä huomattavasti freshimmän tuntuiset ja näköiset kuin pesua ennen. Edellisen kerran olin käyttänyt syväpuhdistavaa shampoota vain noin viikkoa aiemmin, joten mulla ei tällä kertaa ollut hiuksissa mitenkään älyttömän paljon vielä niitä muotoilutuotteiden jäämiä yms. mutta uskoisin tämän toimivan vallan mainiosti myös selkeästi likaisempiinkin hiuksiin.


White Nights Salt Spray on osa Curtinin kesätuotesarjaa, johon sisältyy tämän suolasuihkeen lisäksi myös shampoo ja hoitoaine. Mä en ollut tähän White Nights -sarjaan vielä törmännytkään ja ihan ensimmäiseksi täytyy mainita, että mun mielestä toi pullo on jotenkin todella nätti ja tosta tulee nimenomaan mieleen Suomen kesä! Tämän suolasuihkeen on siis tarkoitus antaa hiuksille rakennetta ja jättää ne kevyen huolettomiksi. Suihketta voi lisätä joko kosteisiin tai kuiviin hiuksiin ja muotoilla sen jälkeen hiukset halutunlaisiksi. Suihke sisältää UVA- ja UVB-suojan, mikä on erityisesti näin kesäaikaan todella tärkeä asia ainakin mulle. Mä tykkään itse suihkia tätä hiusten tyviosiin ja tupeerata hiukset sen jälkeen kevyesti. Suolasuihke antaa sille tupeeraukselle pitoa ja tekee hiuksista muutenkin helpommin käsiteltävät ja hyvin tämäkin siinä toimi. Mulla on varsinkin talvisin todella sähköiset hiukset ja sen sähköisyyden oon yleensä taltuttanut nimenomaan suolasuihkeen avulla, joten innolla odotan, että tämäkin pääsee testiin siinä puuhassa! 

*Tuotteet saatu blogin kautta

Ovatko Cutrinin hiustenmuotoilu- ja hiustenhoitotuotteet teille tuttuja? Entä oletteko jo testanneet White Nights -sarjan tuotteita? :)

8 kommenttia:

  1. Mä en ole vielä kunnolla tutustunut Cutrinin tuotteisiin! Hah, mulla tuli Salt Spraysta heti mieleen kasvosuihkeet ;) Ihana pullo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen tutustumaan, itse oon ainakin pääosin ollut tosi tyytyväinen Cutrinin tuotteisiin! Toi pullo on kyllä ihana<3

      Poista
  2. Onpa kivaa, että Cutrinilla luetaan blogeja ja korjataan väärinymmärryksissä! Ja tosi kiva, että laittoivat tulemaan nuo tuotteetkin vielä. Itsellä on uusi syväpuhdistava shampoo hakusessa ja olen juurikin tästä Cutrinin tuotteesta kuullut hyvää hinta-laatu-suhteesta. Saattaa olla, että valikoin tämän seuraavaksi testiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis munkin mielestä toi oli tosi kiva ja positiivinen yllätys, että se haluttiin korjata :) Mä voin ainakin suositella tätä, juurikin hinta-laatusuhde kohtaa tässä todella hyvin! Toinen mistä oon itse tykännyt on Four Reasonsin syväpuhdistava shampoo :)

      Poista
  3. Vähänkö kiva kun asia haluttiin korjata ja sait vielä testiin nuo tuotteet! :) Vaikuttaa oikein hyviltä tuotteilta, kelpais!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin oli! Toi kaksikko oli oikein mieluinen yllätys ja suolasuihke ollut mulla nyt käytössä lähes päivittäin :)

      Poista
  4. Mä niin tartteisin kumpaakin näistä! Etenkin tuota joka poistaa värjäytymiä. Tuntuu nimittäin, että meidän hanavesi on jotenkin tosi.. en edes sano mitä :D Muutenkin on vähän tietyt hiustuotteet hakusessa, kun siirryin eläinkokeettomaan kosmetiikkaan ja voisin ehdottomasti tutustua Cutrinin tuotteisiin! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä inhottavaa, jos hanavesi tekee hirveesti värjäymiä hiuksiin! Mä en itse oo onneksi sellaisia omissa hiuksissani huomannut :D Kannattaa tutustua tarkemmin Cutrinin hiustenhoitotuotteisiin, mä oon ollut näihin kahteen ainakin todella tyytyväinen ja muotoilutuotteita multa löytyy Cutrinilta enemmänkin!

      Poista

Kiitos kommentista!