sunnuntai 4. helmikuuta 2018

Testissä Catricen edullinen eyeliner


Eyeliner on osa niin mun päivittäistä arkimeikkiäni kuin juhlavampaakin meikkiä. Vaadin käyttämältäni eyelinerilta jonkin verran, sillä sen tulee olla riittävän helppo- ja nopeakäyttöinen, antaa täysin musta lopputulos pienellä vaivalla sekä pysyä koko päivä suttaantumatta. Uusia eyelinereita on aina hauska testata, ja nyt nappasin muutama viikko sitten kaupasta mukaan tämän Catricen Eye'Matic Dip Linerin, jota olen käyttänyt lähes päivittäin siitä asti. Catricen meikkejä myydään mm. Citymarketeista ja sieltä olen omankikin ostanut noin 3,50 € hintaan.


Diplinerit ovat yksiä suosikkimuotojani nestemäisistä eyelinereista, sillä ne ovat helposti hallittavissa ja yleensä niillä saa nopeasti kauniin lopputuloksen. Catricen eyelinerkin on todella helppokäyttöinen ja musta rajausjälki syntyy jo yhdellä vedolla. Eyelinerin kärki on omaan makuuni vähän turhan paksu eikä tällä ole kovinkaan helppo tehdä ihan ohuen ohutta rajausta. Melko ohuen rajauksen tällä kyllä saa, mutta ei sellaista juuri ja juuri ripsien tyvestä erotettavissa olevaa jälkeä, jotka on mahdollista esimerkiksi tussilinerien kanssa. Kärki on kuitenkin mukavan jämäkkä, mikä auttaa hallitsemaan sen käyttöä todella hyvin.


Pysyvyyteen olen ollut tämän eyelinerin kanssa todella tyytyväinen. Rajausjälki ei lähde päivän aikana suttaantumaan oikeastaan lainkaan, mutta tällä kestää kuivua ehkä hieman toivottua kauemmin. Tuotekuvauksen mukaan tämä on nopeasti kuivuva, mutta en itse kyllä ihan allekirjoita sitä. Mulle se nopea tai hidas kuivumisaika tulee hyvin esille siinä vaiheessa, kun alan taivuttaa ripsiä eyelinerin laiton jälkeen. Pääsääntöisesti odotan pienen hetken kaikkein eyelinerien kanssa, jotta en sotke ripsientaivuttimia ja jotta rajausjälki ei lähde pois tai suttaannu. Toisten kanssa saa odotella kauemmin kuin toisten ja tämän kanssa se odotusaika on keskivertoa pitempi. Se ei mua kuitenkaan sinänsä haittaa, sillä kuivuttuaan rajausjälki kyllä pysyy paikoillaan taivutuksista huolimatta. Kaikkien eyelinerien kohdalla ei todellakaan ole näin ja monet tarttuvat kuivuttuaankin ripsientaivuttimiin ja kuluvat pois rumasti. Eyeliner myös kestää silmissä helposti koko päivän, vaikka ei olekaan vedenkestävä.


Catricen eyeliner on mielestäni oikein hyvä, mutta ei tästä uutta suosikkiani tullut. Suosittelen tätä henkilölle, joka haluaa saada helposti täysin mustan rajausjäljen, joka pysyy paikoillaan koko päivän. En kuitenkaan suosittelisi tätä sellaiselle henkilölle, joka haluaa rajausjäljen olevan todella ohutta, sillä sellaisen lopputuloksen saaminen on tällä hyvin vaikeaa. Voisin itse kuvitella ostavani tätä myös uudemman kerran, sillä hinta-laatusuhteeltaan tämä on oikein hyvä.

Oletteko testanneet jotain Catricen eyelineria? :)

16 kommenttia:

  1. mulla on samanmerkin peitepuikko ja se on kyllä myös todella hyvä hintalaatu suhteelta parempi kuin moni kalliimpi peitepuikko! Tää vois sopia mulle, pitääkin katsoa ensikerralla kun meen catricen hyllyn ohi !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä puhutaanko samasta tuotteesta, mutta mäkin tykkään ihan hirmuisesti Catricen peiteaineesta! Testaile ihmeessä tää eyeliner, jos kuulostaa sun makuun sopivalta :) Eikä hinta onneksi oo paha niin ei harmita niin paljon, jos tuote ei sovikaan<3

      Poista
  2. En ole kokeillut mitään Catricen meikkejä mutta tykkään eyelinereistä joissa on juuri tälläinen paksu pää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää vois siinä tapauksessa olla sulle ihan passeli tuote :)

      Poista
  3. Kiitos tästä, sillä oon eyelinerin suurkuluttaja ja niiltä aika paljon. Tätä en oo testannutkaan koska petyin Essencen lineriin ja päätin jo pitäytyä tutussa ja turvallisessa mutta ehkäpä uskallan tämän hankkia kun ei ole hinnalla pilattu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykännyt tosi paljon tietyistä essencen eyelinereista, mutta esim. just se merkin diplineri ei ollut mun makuuni. Tää ei tosiaan paljon maksa niin sen puoleen uskaltaa testata :)

      Poista
  4. En vielä ole Catricea ollenkaan testannut, mutta ehdottomasti haluaisin! Taitaa olla aika samanlainen kuin Essence ja siltä merkiltä olen löytänyt muutamia helmiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep essence ja Catrice on tosi samantyylisiä :) Suosittelen testaamaan Catricea! Mä oon ainakin ollut tosi positiivisesti yllättynyt merkin tuotteisiin.

      Poista
  5. Tälläisiä testipostauksia on kiva lukea, tietää sitten mitä kannattaa tai ei kannata testata :) Mun makuun tuossa on liian paksu suti ja vaadin kuivumisajaltakin paljon :D Siksi käytän aina vain Rimmelin eyelineria, joka näyttää lähes samalta kuin tuo Catricen putelo. Se kuivuu supernopeasti ja en sotke sillä oikeastaan koskaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistä saa kyllä kivasti infoa olisiko joku tuote itselle sopiva vai ei :) Toi Rimmelin eyeliner oli vuosia mulla käytössä ja tykkäsin siitä ihan hirveesti! Nykyään en Rimmeliä enää osta niin oon joutunut tostakin luopumaan, mutta siis se on kyllä ihan loistava tuote :)

      Poista
  6. Mullakin oli eyeliner ennen volyymiripsiä sellainen tuote mikä oli aina, siis ihan arki- kuin juhlameikissäkin. Nykyään sen saatan tehdä vaan silloin tällöin kun ripsetkin tuo jo melkoista tummuutta ripsien tyveen elleivät oo ihan huoltoa vailla. :)
    Tää vaikuttaa ihan hyvältä, ja ihan hemmetin halvalta! Mua ärsytti kun aikoinaan mun vakio linerissä juuri ripsien taivutus sitten kulutti rumasti linerin jälkeä pois, vaikka muuten tykkäsin siitä lineristäni mitä käytin ennen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo volyymiripsien kanssa mitään rajauksia ei samalla tavalla varmasti kaipaakaan kuin ilman niitä :D Mä taas en osaisi olla ilman rajauksia, mutta joskus irtoripset laittaessa ne tulee jätettyä pois kun ei just oo sellasta samanlaista "tarvetta" saada niitä rajauksia sinne :D Siis mä en tiedä mitään niin ärsyttävää kuin rajausjälki, joka kuluu pois ripsiä taivuttaessa! Jossain vaiheessa mä taivutinkin ripset ennen eyelinerin laittoa, mutta sitten sitä oli tietysti ripset täynnä.. Ei hyvä :D

      Poista
  7. Vaikuttaa kyllä hyvältä hinta-laatusuhteelta :) Itse olen nyt niin ihastunut Sensain sivellinpäiseen "tussilineriin", etten muita taida hetkeen edes harkita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ihan mahtavaa, kun löytää jonkun superhyvän tuotteen itselle :) Ei sellaisesta pidäkään luopua ;D

      Poista
  8. Catricelta multa löytyy sun suosittelema meikkivoide, mutta mielelläni testailisin lisää sen merkin tuotteita! :) Mä en käytä koskaan eyelineria, koska en osaa :D Lopputulos on aina sotkuinen ja mun pitäisi löytää oikeesti joku hyvä eyeliner ja joku joka opettaisi mua tekemään kauniit rajaukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eyelinerin laitto vaatii harjoitusta ja vielä vähän lisää harjoitusta :) Kaikissa tutoriaaleissa ym. saadaan se näyttämään älyttömän helpolta ja nopealta, mutta eihän se aluksi sitä todellakaan ole. Mutta tosiaan ensin pitäisi löytää se itselle hyvä ja sopiva eyeliner ja sen jälkeen lähteä treenaamaan niiden rajausten tekoa! Auttaisin kyllä sua, mutta on vähän liikaa tätä välimatkaa<3 :D

      Poista

Kiitos kommentista!