tiistai 11. elokuuta 2015

Uutuuksia Yves Rocherilta

Ensimmäiseksi haluan muistuttaa kaikkia blogissani käynnissä olevasta arvonnasta, johon pääsee tästä. Vielä muutama päivä aikaa osallistua, joten kipin kapin sinne vain jättämään kommenttia! Valtava kiitos jo nyt kaikille teille, jotka olette antaneet niitä postausehdotuksia. Joukosta on löytynyt paljon uusia kivoja ideoita ja on toisaalta ollut hauska huomata, että olette toivoneet sellaisiakin postauksia, jotka mulla itsellänikin on ollut mielessä :)


Toiseksi mun täytyy myöntää yksi asia - mulle tapahtui pienoinen sekoaminen tossa parisen viikkoa sitten, kun eksyin Iinan blogin kautta Yves Rocherin nettisivuilla ja pääsin shoppailemaan sinne. Hetkessä mun ostoskorini oli täyttynyt toinen toistaan houkuttelevimmista tuotteista, ja parin klikkailun jälkeen sainkin jäädä odottelemaan paketin saapumista postiin ja mun luokseni. Rehellisesti sanottuna mä taisin jopa hieman järkyttyä, kun avasin kyseisen paketin ja näin sen sisällön. Tilasinko mä oikeasti noin monta suihkusaippuaa? Entäs mitäs noissa parissa suljetussa paketissa mahtaa olla, kun mä en yhtään muista?

Mun ei ollut siis tarkoitus tilata kuin korkeintaan pari hassua juttua. Puolustuksekseni voin sanoa, ettei mulla mennyt tuohon määrään edes 40 euroa ja suurin osa noista oli alennuksessa. Olisinko mä siitä huolimatta tarvinnut nämä kaikki tuotteet? En, en todellakaan. Mutta en myöskään malta odottaa, että pääsen testaamaan nämä kaikki uudet ihanuudet! Kurkistetaanpas sitten hieman tarkemmin mitä paketista paljastui:


Kaikki neljä yllä olevaa 200 ml Jardins du Monde suihkusaippuaa olivat alennuksessa hintaan 1,90 €/kpl, joten enhän mä mitenkään voinut vastustaa kiusausta ja klikkailin nämä kaikki ostoskoriin. Tuoksuina ovat Grapefruit from Florida, Macadamia Nuts from Guatemala, Magnolia Flower from China sekä Pomegranate from Spain. Yksi noista päätyi arvottavaksi teille lukijoille ja muut odottelevat hyllyllä, että pääsevät jossain vaiheessa käyttöön.


Tämän Lily of the Valley -suihkusaippuan sain kaupan päälle, joten nyt ei todellakaan ole ihan äkkiä tarvetta ostella uusia suihkusaippuoita. Näidenkin käyttämisessä kestää taatusti ikuisuus, varsinkin kun mulla on kylppäri muutenkin jo valmiiksi täynnä erilaisia suihkusaippuoita ja -geelejä :D


Mulla alkaa jalkojen kuorinta-aine vedellä viimeisiään, joten päätin tilata itselleni yllä näkyvän tuotesetin, joka sisältää tavallisen jalkaraspin sekä Polishing Foot Scrub -kuorintavoiteen ja Nourishing Foot Cream -jalkavoiteen. Kuorintavoidetta testasin pienen määrän sormissani ja kuorivia rakeita tuntui ainakin olevan hyvin runsaasti, mikä on erityisen tärkeää varsinkin jaloille tarkoitetussa kuorintavoiteessa. Tuoksu oli melko voimakas, ei ehkä ihan mun makuuni, mutta menetteli. Sama laventelin tuoksu on myös tuossa jalkavoiteessa, mutta sitä en ole sen enempää vielä ehtinyt testaamaan. Näistä kuulette lisää vielä myöhemmin! Setin hinta oli 8,90 €.


Monoi de Tahiti tuotesetti sisälsi Lagoon Hair & Body Washin sekä Precious Dry Oilin eli suihkushampoon sekä kuivaöljyn. Molemmat tuotteet on tarkoitettu sekä vartalolle että hiuksille, mutta ainakaan tuota kuivaöljyä mä en ehkä itse ihan heti lähtisi hiuksiin laittamaan. Tuoksu näissä molemmissa on todella ihana enkä malta odottaa, että pääsen testaamaan nämä tuotteet! Kuivaöljy sisältää lisäksi pieniä kimallehippuja, jotka antavat kevyen hohteen iholle. Näiden yhteishinta oli 10,90 €.


Klikkailin mukaan myös Nourishing Hand Cream Honey & Organic Muesli -käsirasvan sekä Exfoliating Botanical Hand Care Oil -kuorintaöljyn käsille. Käsivoide toimii oikein kivasti, se kosteuttaa ihon hyvin ja imeytyy myös melko nopeasti. Tuoksu ei ole ihan suosikkini, mutta ei se pahakaan ole. Kuorintaöljyä en ole vielä ehtinyt testaamaan, mutta mielenkiinnolla odotan millainen tuote on kyseessä! Käsivoiteen hinta oli 3,90 € ja kuorintaöljyn 6,90 €.

Löytyikö joukosta tuttuja tuotteita? Ovatko Yves Rocherin tuotteet muuten teille tuttuja ja osaatteko suositella kyseiseltä merkiltä jotain? :)

2 kommenttia:

  1. Pakko myöntää, että kaikki nämä kanssabloggaajien postaukset Yves Rocherin tuotteista on saanut mutkin uudelleen kiinnostumaan sarjasta vuosien tauon jälkeen! Ihanan näköisiä tuotteita. Voi olla, että sorrun "muistelemaan menneitä" ja hankkimaan muutamia purkkeja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on takana todella pitkä tauko näistä Yves Rocherin tuotteista, joskus vuosia sitten tullut jotain käytettyä viimeksi :D Tilailepa ihmeessä jotain kivaa kokeiluun tuolta! :)

      Poista

Kiitos kommentista!