maanantai 3. elokuuta 2015

Viikon 31 uutuudet

Heips! Täällä kirjoittelee kipeä bloggaaja. Viime viikolla mulle iski meinaan ihan tajuton kurkkukipu. Nieleminen on ollut jo monta päivää yhtä tuskaa ja me ollaan 800mg buranan kanssa nykyään ihan parhaita kavereita! Niitä on tullut napsittua tässä ehkä vähän turhankin paljon, ja koska mun piti kaikesta huolimatta päästä tänäänkin töihin, lähdin sitten kesken työpäivän lääkäriin ja lopulta vielä työpaikan kautta kotiin pariksi päiväksi lepäilemään. Huomenna sitten kuulee onko mulla joku antibiooteilla hoidettava tauti vai pitääkö mun vaan kärvistellä tän kurkkukivun kanssa ja odottaa, että se joskus ehkä mahdollisesti menee ohi. En oo oikeen saanut syötyä enkä edes juotua tässä viime päivinä, kun se nieleminen on niin törkeen kivuliasta, mutta ehkä tää tästä taas pikkuhiljaa helpottaa :)


Nyt kuitenkin pieni katsaus viime viikolla hankittuihin uusiin kosmetiikkatuotteisiin. Mä tilailin siis Bangerheadin alennuksesta muutaman tuotteen, joista tällä kertaa tasan yksi oli oikeasti täysin heräteostos. Hyvä minä! Näiden lisäksi tuli ostettua myös uusi Garnierin silmämeikinpoistoaine, mutta sitä olen ennenkin täällä kehunut, joten päätin jättää sen kuvaamatta :D


Se mainitsemani heräteostos oli nimenomaan tämä Victoria's Secret Pure Daydream body mist. Multahan löytyy näitä jo entuudestaankin ihan riittävästi, eli en todellakaan olisi tarvinnut enää yhtään lisää, mutta en voinut vastustaa kiusausta ja klikkailin tämänkin ostoskoriin! Tuoksu on todella makea ja muistuttaa mun mielestä aika paljon Pure Seductionin tuoksua. Tosin mä olen tuoksutellut tätä nyt vähän puolikuntoisena, eli mun hajuaistikin saattaa vähän reistailla :D Tykkään kuitenkin todella paljon tästä, eikä harmita yhtään, että tämäkin tuli hankittua. Maksoin tästä 9,52 €.


Syy sille, miksi ylipäänsä laitoin tilauksen Bangerheadille oli -20% alennus kaikista tuotteista, myös tästä Shiseidon Perfect Mascara Defining Volumesta, joka on tosiaan yhä edelleen suosikkiripsarini. Edellistä on vielä hyvin jäljellä, mutta mulla on tapana hamstrata tätä ripsaria varastoon aina, kun sen saa vähänkin edullisemmin. Hintaa jäi alennusten jälkeen 25,20 € ja tuon summan suostun ilomielin tästä ripsiväristä maksamaan.


Mun on ollut jo pitemmän aikaa tarkoitus hankkia kirkkaanpunainen huultenrajauskynä. Sen hankkimista hieman viivästytti se, kun LivBoxista tuli tässä taannoin Max Factorin huulikynä, joka oli tarkoitettu myös rajausten tekemiseen. No multa se ei lopulta saanut kyllä paikkaa huultenrajauskynänä, joten vihdoin ja viimein päätin hankkia sellaisen. NYXin huulipuniin olen ollut todella tyytyväinen, joten mukaan lähti tämä NYXin Slim Lip Pencil sävyssä Hot Red. Olen oikein tyytyväinen tähän, huulet saa rajattua tarkasti ja väri irtoaa kynästä hyvin. Myös väri on ihan täydellinen ja juuri sellainen kuin halusinkin! Tällä oli hintaa 4,96 €.


Viimeisenä vielä tämä Elizabeth Mottin Smooth Shadow Creamy Eye Pencil sävyssä Pearl. Mä olen haaveillut nudesta rajauskynästä jo ties miten pitkään, lähinnä olen kaipaillut sitä sisärajauksen tekoon, ja nyt vihdoin sain hankittua sellaisen! Tämähän on melko monikäyttöinen, sillä tätä voi tosiaan käyttää silmien rajaamiseen, sisärajausten tekoon tai sitten ihan vain korotusvärinä esim. kulmaluulla. Mä oon täysin rakastunut tähän, ja iso plussa vedenkestävyydestä. Varsinkin sisärajauksissa se on mielestäni ehdottoman tärkeää. Tällä oli hintaa 11,92 €.

Löytyikö tuttuja tuotteita? :)

4 kommenttia:

  1. Kivoja tuotteita! Mulla oli joskus tuo Shiseidon ripsari ja onhan se tosi hyvä. NYXin huulituotteet ovat mun lemppareita. Oon tosi kiinnostunut Elizabeth Mottin tuotteista, mutta vielä en ole ehtinyt kokeilemaan itse. Hyvä kuulla, että olet tyytyväinen kynään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itse ihan rakastunut tohon ripsariin enkä vaihtaisi sitä enää mistään hinnasta mihinkään muuhun :D Niin monet ripsarit olen testannut ja melkein kaikkiin pettynyt, nyt on löytynyt mun tarpeisiini täydellinen yksilö<3 :) NYXin huulituotteet ovat munkin suosiossani, tosi hyviä ja vielä edullisiakin! Kynään oon ollut tosi tyytyväinen ja aion itsekin vastaisuudessa hankkia enemmänkin kyseisen merkin tuotteita :)

      Poista
  2. Mulle tulee aina kauhea himo lähteä ostamaan kosmetiikkaa kun luen näitä sun postauksia! :D Ja tuota viimeisen kuvan rajauskynää on pakko testata! Mistä ostit tuon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo tuttu tunne kun lukee toisten blogeista kosmetiikkapostauksia :D Testaile ihmeessä, mä ainakin olen tykännyt tosta tositosi paljon :) Bangerheadiltä tilasin tuon kynän! :)

      Poista

Kiitos kommentista!