maanantai 18. joulukuuta 2017

Vuoden 2017 Bette Boxien Topit & Flopit


Ajattelin kirjoittaa tällaisen pienen koostepostauksen kuluneen vuoden Bette Boxeista. LivBox muuttui Bette Boxiksi tämän vuoden vaihteessa ja itse olen tilannut Bette Boxia koko tämän vuoden ajan ja jokaisen boksin olen siis itselleni saanut. Pääasiassa oon ollut todella tyytyväinen siihen muutokseen, mikä tapahtui LivBoxin muuttuessa Bette Boxiksi, sillä suunta oli välittömästi ehdottomasti vain ja ainoastaan positiivinen. Toki joukkoon on vuoden aikana mahtunut myös pienoisia pettymyksiä, mutta pääpiirteittäin boksien taso on mielestäni ollut paljon aiempaa korkeammalla. Nyt esittelen teille kolme kappaletta vuoden 2017 Bette Boxien parhaimmistoa sekä kolme huonointa boksia. Olen valinnut boksit tähän kokonaisuutensa perusteella ja totta kai jokaisen kohdalla löytyy myös perustelu sille, miksi se on joukkoon valittu :)

Topit




Ehdottomasti vuoden paras boksi! Boksi oli todella meikkipainotteinen ja onnekseni meikkivoiteen sävy oli oikea omalle iholleni ja huulipunankin sävy miellytti. Puhdistusliinat olivat myös todella toimivia ja vaikka ne ovatkin kosmetiikkatuotteena hieman tylsiä, ovat ne kuitenkin tarpeellisia eikä tällaisia ole bokseista turhan usein tullut. Tämä pääsee Top-3 listalle ihanien meikkituotteiden vuoksi. Tässä kuussa tuli myös ensimmäinen pitkäaikaistilaajien lahja, joka tosin ei valitettavasti mulle sopinut.



Joulukuun boksi oli erittäin hyvä lopetus tälle vuodelle. Lumenen seerumi oli ihan huipputuote ja ehdottomasti boksin paras. RT:n meikkisieni oli myös hurjan positiivinen yllätys ja vaikkei toi MayBeautyn naamio mun iholle sopinutkaan, pidin silti siitä, että tuote oli laitettu boksin. Sisältö oli monipuolinen ja uskon, että suurimmalle osalle ihmisistä tässä oli mieluisa sisältö. Tämä boksi jätti ehdottomasti odottavat fiilikset ensi vuoden bokseja kohtaan! Toivottavasti sisällöt tulevat jatkossakin olemaan yhtä loistavia.



Huhtikuun boksin kaikki tuotteet oli mulle mieluisia ja jokainen on myös päässyt käyttöön. Eyluren ripset oli tosi nätit, Schwarzkopfin shampoo paras markettishampoo, jota olen testannut ja Ziajan tuotteet miellyttävät aina. Erittäin suuri plussa myös siitä, että kaikki tuotteet olivat täysikokoisia! Ja tässä nähdään mun mielestä hyvin se, että vaikkei tää tosiaan ollut vuoden arvokkain boksi niin ei sillä arvolla loppujen lopuksi ole niin väliä, jos tuotteet muuten miellyttävät.

Flopit



Elokuun boksin sisältö ei sinänsä ole ollenkaan huono, mutta se oli mulle itselleni huono paristakin syystä. Ennen kaikkea olin juuri saanut tuon Manna Kadarin primerin Lip Monthlysta enkä siitä juurikaan pitänyt eli toiselle samanlaiselle tuotteelle ei ollut tarvetta. Toiseksi boksin arvo koostui suurilta osin noista Heleinin kauneuslisistä ja mä oon todella huono syömään tollasia (en oo purkkia vieläkään avannut). Ripsientaivuttimet oli liian hempulat, mutta yövoide sen sijaan oli mulle todella mieluisa! Yövoide ja käsivoide olikin tän boksin ainoat käyttöön päässeet tuotteet. Floppeihin tämä päätyy myös siitä syystä, etten kokenut itse henkilökohtaisesti saaneeni rahoille vastinetta, kun niin moni tuote oli mulle turha. Kokonaisuutena boksi oli kuitenkin arvokas.



Toukokuun boksista löytyi vaikka ja mitä. Vähän liiankin kanssa, sillä boksihan koostui pääasiassa näyte- ja matkakokoisista tuotteista ja oli melkoinen sillisalaatti ainakin omasta mielestäni. Tässä boksissa oli mielestäni painotettu enemmän määrää kuin laatua ja tuli vähän sellanen olo, että boksiin oli tungettu vähän puoliväkisin näitä tuotteita, jotta siitä saataisiin mahdollisimman runsas. Tokihan sisältö oli monipuolinen, mutta tästä ei nyt turhan paljon jäänyt itselle käteen eikä sisältö aiheuttanut todellakaan mitään riemunkiljahduksia.



Helmikuun boksi vaikutti mun mielestäni aluksi todella hyvältä, mutta mun on pakko laittaa tämäkin tähän floppikategoriaan. Loppujen lopuksi tästä jäi käteen mulla vain toi dödö ja vaikka siitä pidinkin, ei yksi deodorantti mitään riemunkiljahduksia aiheuta. Avènen misellivesi ja Bonacuren hoitosuihke oli molemmat ihan kivoja tuotteita, mutta pullot niin pieniä, ettei noista iloa riittänyt kovinkaan pitkäksi aikaa. Heleinin kauneuslisät eivät kiinnosta edelleenkään eikä Lumenen ripsari toiminut mulla lainkaan.

Mitkä ovat teidän mielestänne vuoden 2017 Bette Boxien topit ja flopit? Oletteko yhtään samoilla linjoilla mun kanssa? :)

28 kommenttia:

  1. Vaikka itse en tilaa boxia, mutta kyllä marras- ja joulukuu olivat parhaat, olenkin monen blogin kommentteihin laittanut, että olispa aina tollaisia! Ehkä tällain katselijana syksyn bloggaajaboxi oli yksi pahimmista pettymyksistä, ehkä jotenkin ajattelin siltä liikoja yms, mutta myös tuo toukokuun säläboxi oli ehdoton floppi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mä mietin pitkään olisinko laittanut sen bloggaajaboksin tonne floppiosastolle. Tykkäsin kyllä sen sisällöstä, mutta koko boksissa oli vaan yksi täysikokoinen tuote eikä sekään pääse mulla käyttöön. Jos useampi muista tuotteista olisi tullut vähän isommassa koossa niin sisältö olis ollut tosi hyvä! Nyt siitä jäi mullekin vähän valju fiilis :/

      Poista
  2. ´Tää olikin kiva postaus. Mä en kans tykännyt tuosta helmikuun boxista ollenkaan ja mulle itsellenikin se tuli. Helmikuun jälkeen lopetinkin tilauksen, mutta tekisi kyllä edelleen mieli aloittaa tilaus uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inka :) Toi on kyllä tosi kurjaa, että huono boksi saa lopettamaan tilauksen, mutta siis ymmärrän kyllä täysin ton. Mulle tästä on tullut ehkä vähän jo tapakin ja kun muutenkin tätä kosmetiikkaa "harrastan" niin en ihan äkkiä viitsi lopettaa tilaustani :D

      Poista
  3. Minäkään en tilaa mitään boxeja, mutta seuraan tarkkaan mitä muut boxeistaan saavat. Minustakin tämän vuoden kahden viimeisen boxin taso on sitä, mitä vähintään odottaisin joka boxilta. Toivottavasti joskus päästään suunnilleen tasalaatuisiin kuukausiin, pois kaikki ei-kosmetiikkasälä ja vähemmän näytekokoja.
    Kivaa viikkoa Linda:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tekisi mieli hankkia joku uusi boksi tilaukseen, Boxycharm olis ihan mahtava! Sitä ennen pitää vaan tutustua Shipitoon :D Oon samoilla linjoilla sun kanssa, boksien tasalaatuisiis olisi ehdottoman tärkeää. Se on sitten eri asia mikä miellyttää ketäkin, mutta onhan se vähän ärsyttävää, jos välillä tulee ties mitä säläbokseja täynnä näytteitä ja välillä sitten kunnon kokoisia tuotteita tai edes niitä reiluja matkakokoja. Kiitos samoin sulle!

      Poista
  4. Mä tykkäsin myös noista tän vuoden kahdesta viimeisimmästä boksista! :) Ihan huikeita sisältöjä, ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, että jatkaako tilausta. :) Mäkään en tykännyt tuosta toukokuun boksista sitten yhtään. Ihan liikaa kaikkea eikä boksissa tuntunut ollenkaan olevan mitään punaista lankaa. Mielummin tykkään bokseista, joissa on määrällisesti vähemmän tuotteita mutta ne ovatkin sitten täysikokoisia tai ainakin reilun kokoisia näytteitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että tosi monet on samaa mieltä meidän kanssa tosta, että tää vuosi lopetettiin kyllä kahdella tosi hyvällä boksilla :) Joo siis musta tuntu, että tohon toukokuun boksiin oli väkisin tungettu ties mitä tuotteita ja boksista yritettiin tehdä tosi runsasta. No siinä toki onnistuttiin, mutta laatu kärsi samalla ja pahasti :D Ja mulla se laatu kyllä korvaa määrän, kuten sullakin! :)

      Poista
  5. Kiva kooste.
    Olen tilannut boxia itsekin, mutta äkkiäpä sitä unohtaa mitä niissä on ollut :D
    Marras ja joulukuun boxit oli itsestänikin parhaimpia, ja samaa mieltä toukokuusta.
    Tuo Nivean sy-voide oli ihan onnetonta kuraa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, niin unohtaa! Mäkin katselin noita bokseja ja mietin, että ai niin tällanenkin tuli tästä ja tollanen tosta boksista :D Nivean sy-voide on itse asiassa mulla edelleen testaamatta. Mä en alkuvuodesta halunnut laittaa silmieni lähelle mitään uusia tuotteita, kun silmät oli niin huonossa kunnossa ja nyt en enää tiedä missä toi voide on :D Hyvä kuulla, etten oo paljoa menettänyt!

      Poista
  6. Oon samoilla linjoilla sun kanssa, mutta mä olisin ehdottomasti ollut innoissani noista Helein-kapseleista! :D Syön niitä tälläkin hetkellä, koska oon kokenut niiden auttavan katkeilevien kynsien kanssa paremmin, kuin muut vastaavat valmisteet. En ole tilannut boksia moneen vuoteen, mutta näitä postauksia on silti kiva seurailla ja ne ovat selkeästi menossa parempaan suuntaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis tollaset jakaa tosi voimakkaasti mielipiteitä :D Toiset olis ihan innoissaan, mutta mulle noi on vähän plääh. Aattelin kuitenkin ottaa ne nyt käyttöön, kun niitä kerran kaapista löytyy :) Kiva kuulla, että niistä on ollut sulle apua!

      Poista
  7. Mielenkiintoinen postaus! :) Olen joskus harkinnutkin tilaavani Bette Boxia, mutta jostain syystä en ole kuitenkaan uskaltanut, vaikka se kuulemma onkin tasoltaan hieman Livboxia parempi. Lähinnä mieleeni on jäänyt se, kuinka moni boksi on sisältänyt joko hammastahnan tai -harjan, tai jotain muuta mikä ei niinkään saa hyppelemään ilosta :D Tuo marraskuun boksi vaikuttaa sisältönsä puolesta ehdottomasti parhaimmalta - ihanan monta meikkituotetta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis verrattuna LivBoxin viimeisimpiin bokseihin, Bette Boxit on olleet kaikki ihan huippuluokkaisia :D Toki hintakin on sitten tässä ajan kuluessa hieman noussut, mutta taso vuodentakaiseen nähden on kyllä nosusut hurjasti :) Meikkituotteet on munkin mielestä yleensä niitä kivoimpia bokseissa ja ihanaa, kun tosta marraskuun boksista niitä tuli noin monta<3

      Poista
  8. Aika hyvä postausidea! Mä en itse boxia tilaa, kesällä sain pienen yhteistyön kuitenkin ja sain siis kesäkuun boxin johon olin melko tyytyväinen:) Mutta pakko sanoa että tuo joulukuun boxi yllätti positiivisesti ja on mielestäni ollut mielenkiintoisin pitkään aikaan. Harmi etten tilaa, tosin yhden boxin takia njääh..:D
    Oon haaveillut tän tilaamisesta pitkään, mutta nyt kun saatiin bloggaajien pikkiksistä kasa kosmetiikkaa, sitten avaan vielä tbs:n kalenteria niin tuntuu että pienen hetken sisään kasaantui ihan liikaa tätä kosmetiikkaa nyt. Eri asiahan se boxin kohdalla olisi mutta siis silti..:D Jatkan haaveilua ja boxien tsekkaamista täällä blogeissa;) Ehkä sitten joskus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäkuussakin tuli kyllä kivoja tuotteita! Semmosia tosi hyvin kesään sopivia :) Joo sepä se, kun ikinä ei tiedä sisältöä etukäteen niin välillä sitten varmaan tulee sellanen olo, että tää olis ollut itselle hyvä boksi ja harmi kun ei tullut tilattua :D Sulla kyllä varmasti riittää tosi paljon uutta testailtavaa kosmetiikkaa, oon kieltämättä vähän kade siitä sun kalenterista, kun sieltä on tullut niin huippujuttuja! <3

      Poista
  9. Nuo sun valitsemat boksit olivat kyllä hyviä :) Tai siis vaikuttavat siltä! Etenkin tuo huhtikuun boksi olisi mulle mieleinen, toisaalta kaikki nuo topit :D Tuossa toukokuun boksissakin on ihan hyviä tuotteita, mutta ehkä vähän liian paljon kaikkea turhaakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhtikuun boksi oli kyllä tosi hyvä! Eikä tosiaan arvoltaan mikään kovin suuri, kuten totesin, mutta siis silti ihan mahtavia tuotteita :) Toukokuussa tuli runsaasti erilasia tuotteita, mutta olisin ite arvostanut sitä, jos osa olisi jätetty pois ja niistä jäljelle jääneistä laitettu sitten isompia kokoja. Nyt oli vähän liian näyte-/matkakokopainotteinen boksi mun makuun :/

      Poista
  10. Olipa kiva postaus :) Kuvista päätellen boxi vain parani vuoden myötä, juurikin noi kuvakollaasin alimman rivin boxit näyttävät parhaimmilta<3 pitää oikeasti alkaa harkitsemaan tämän tilaamista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Boksit parani munkin mielestäni nyt vuoden loppua kohti mentäessä :) Hei tilaa ihmeessä, jos yhtään kiinnostaa! Ja aina sen tilauksen voi lopettaa jos alkaa näyttää siltä, ettei boksien sisällöt ookaan sitä mitä oletti :)

      Poista
  11. Kiinnostaisi kyllä testata jotain tällaista boxia! Mietin vain, että tulisikohan liikaa sellaisia tuotteita joita ei tulisi käytettyä ja jotka päätyisivät vain kaapin pohjalle muiden samantyyppisten tuotteiden kanssa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaarahan näissä on, varsinkin jos itseltä löytyy jo ne tietyt suosikkituotteet tai on muuten vaikka vaan valikoiva sen suhteen, millaista kosmetiikkaa tykkää käyttää :) Mulle ei oo onneksi vielä tullut eteen sellaista boksia, mistä ei olisi jäänyt omaan käyttöön yhtään mitään :D

      Poista
  12. oon itse miettinyt näiden tilaamista ja tää postaus oli kyllä hyvä! Hyvin näkee mitä kaikkea tullut, nuo sun valitsemat hyvät boksi on kyllä munki mielestä hyvät!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara<3 Kannattaa ehdottomasti harkita tilaamista ja kuten tossa ylempänä jo mainitsin, tilauksen voi aina lopettaa jos boksien sisällöt ei miellytäkään :)

      Poista
  13. Mä tilasin muutaman bette boxin tänä vuonna ja niihin ainakin olin tyytyväinen, eikä ne kyllä löytynytkään sun floppi listalta mikä on ehkä hyvä merkki :D Marraskuun boksin sisältö näyttää kyllä ihan täydelliselle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Ihan mahtavaa, että oot ollut sun bokseihin tyytyväinen<3 Marraskuun sisältö oli ihan huippu, tollasia vaan lisää jatkossakin!

      Poista
  14. Saisivat kyllä olla vähän tasalaatuisempia, ettei joka toinen kuukausi joudu pettymään kun odottaa yhtä huikeaa boksia kun edellinen on ollut :( Tästä syystä en nyt syksyllä ole tilannut, mutta noiden marras- ja joulukuun boksien takia kyllä harmittaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä tasalaatuisuutta mäkin kaipaan näihin :/ Varsinkin sellasille, jotka tilaa vaan satunnaisesti boksin silloin tällöin, on tosi kurjaa jos jotkut boksit on ihan huippuhyvivä ja laadukkaita ja sitten se boksi, minkä itse päätyi tilaamaan, onkin ihan surkea. Toki noi on makukysymyksiäkin tosi pitkälti, mutta on noissa sitä tasoeroa joka tapauksessa. Loppuvuoden boksit oli ihan huippuhyviä kyllä! :)

      Poista

Kiitos kommentista!