sunnuntai 2. toukokuuta 2021

Kauneusboksien parhaimmat tuotteet

Moikka! Joku ehkä muistaa kuinka olen aikoinaan kirjoitellut kauneusbokseista tulleista huonoista tuotteista, joihin olen joutunut pettymään. Tänään kirjoitan kuitenkin ihan päinvastoin niistä tuotteista, joista olen ollut todella, todella innoissani. Kaikki postauksen tuotteet on saatu joko Boxycharmista tai Ipsy Plussasta, jotka ovatkin tällä hetkellä ainoat kauneusboksit, joita itse tilaan. Nämä kaikki tuotteet ovat sellaisia, joista olen pitänyt hurjan paljon ja kaikki ovat siis päässeet mulla jo käyttöön. En ottanut tähän esimerkiksi sellaisia ihonhoitotuotteita, joista olen ollut hurjan innoissani, mutta joita en kuitenkaan ole vielä ehtinyt testaamaan. Kasasin tuotteet vähän suuremmiksi kokonaisuuksiksi, jottei postauksesta tulisi niin pitkä. Mutta mikäli haaveilet jenkkiboksien tilaamisesta, tässä pientä esimakua siitä, millaisia tuotteita sieltä on mahdollista saada!

Aloitetaan luomiväripaleteilla, joita on boksien kautta kertynyt mulle jo melkoinen määrä. Luomiväripaletteja tulee varsinkin Boxycharmista todella usein, lähes joka kuukausi. Niiden joukkoon mahtuu välillä todellisia helmiä, mutta toki sitten myös niitä paletteja, jotka eivät niin innosta. Olenkin aika monta luomiväripalettia arponut IG:n puolella seuraajilleni, mutta nämä neljä palettia ovat ehdottomasti parhaat, joka olen boksien mukana saanut. Kuvasta löytyy Alamar Cosmeticsin Spanglish Palette, Ace Beauten Nostalgia Palette, Ace Beauten Scarlet Dusk Palette sekä Huda Beautyn Amethyst Obsession Palette. Alamar Cosmeticsilta on tullut toinenkin loistava paletti, mutta se jäi nyt postauksen ulkopuolelle. Aika monesti bokseista tulevat luomiväripaletit ovat vähän vieraammilta brändeiltä, mutta mahtuu joukkoon myös mm. Natasha Denonaa ja tosiaan Huda Beautyakin!

Meikkipohjan tuotteista voisin nostaa esille tämän nelikon. Erilaiset primerit ja puuterit ovat aika tavallisia tuotteita bokseissa, mutta peiteaineita ja meikkivoiteita näissä näkee selkeästi harvemmin. Too Facedin Born This Way Concealer on mun tämän hetken suosikkipeiteaineeni. Vieressä oleva Beccan Hydra Mist Powderin olen jo käyttänyt loppuun ja rakastuin puuteriin välittömästi. Primerosastolta suosiooni ovat päässeet Illamasquan Hydra Veil ja Benefitin POREfessional. Tuota Illamasquaa en ole itse asiassa avannut, mutta olen aiemmin käyttänyt kyseistä primeria ja olin niin innoissani, kun löysin sen boksistani täysikokoisena! Näiden lisäksi olen aivan ihastunut mm. Ciaté Londonin puutereihin, joita on tullut bokseista useampikin kappale niin irto- kuin kivipuuterimuodossa.

Ei ole jenkkibokseja ilman siveltimiä! Nämä kaikki olen saanut kauneusboksien mukana ja näistä käytännössä kaikki ovat mulla käytössä. Ainoastaan ylempien kuvien Luxien seteistä saattaa olla pari sivellintä, joita en niin käytä. Luxie onkin aika yleinen brändi jenkkibokseissa ja olen aina pitänyt heidän siveltimistään todella paljon. Alhaalta löytyy Alamar Cosmeticsin siveltimiä sekä kaksi kappaletta F.A.R.A.H:n siveltimiä. Jaksan yhä edelleen innostua uusista sivellinseteistä, mitä bokseista tulee, vaikken tarvitsisi enää yhtä ainutta uutta sivellintä. Multahan löytyy siveltimiä reilusti yli 100 kappaletta, mutta mielelläni otan kauneusbokseista jatkossakin hyviä meikkisiveltimiä!

Ihonhoidon puolelta valitsin mukaan tämän nelikon. Varsinkin Ipsy Plussasta tulee ihonhoitotuotteita aika paljonkin, mutta aika iso osa odottelee mulla yhä edelleen käyttöönottoa. 111Skin Cryo Activating Hydra Gel on yksi kalliimpia, mutta samalla parhaimpia kasvovoiteita, mitä olen bokseista saanut. Jos se ei maksaisi 200 dollaria, ostaisin kirkuen uuden purnukan. First Aid Beautyn Facial Radiance Padsit olivat mun ensikosketukseni kuorintalappuihin ja ihastuin niihin täysin. Alhaalta löytyvä Pürlissen Watermelon Energizing Aqua Balm on aivan loistava kevyt kasvovoide kesäkäyttöön. Elemis Superfood Vital Veggie Mask taas on yksi parhaimpia kasvonaamioita, mitä olen koskaan käyttänyt. Näiden lisäksi olen saanut myös esimerkiksi Muradin, Glow Recipen, Juice Beautyn ja Starskinin ihonhoitotuotteita bokseista.

Viimeisenä vielä vähän sekalaista seurakuntaa! Ciatén Everyday Vacay Setting Spray on yksi parhaimpia heleyttäviä meikinkiinnityssuihkeita, mitä olen koskaan käyttänyt ja kaiken kruunaa kookoksen tuoksu. Boksien mukana on tullut lukuisia ripsivärejä, mutta suosikkini niistä on ehdottomasti ollut It Cosmeticsin Superhero, joka osoittautui aivan loistavaksi. Cover FX Perfector Face Palette on mitä kaunein monitoimitpaletti, josta löytyy aurinkopuuteria, poskipunaa, viimeistelypuuteria ja highlighteria. Irtoripsiäkin bokseihin on lisätty aina silloin tällöin ja Glamnetic Magnetic Liner & Babygirl Lashes pääsi mun suosiooni heti, kun ne boksista sain. Olen tällä hetkellä muutenkin täysin ihastunut magneettiseen eyelineriin ja magneettiripsiin, joten ei ihme, että tämä kaksikko ihastutti ja kovasti!

Onko teillä joitain tiettyjä kauneusbokseista tulleita tuotteita, joista olette olleet erityisen innoissanne? :)

6 kommenttia:

  1. Varmaan kaikki First Aid Beautyn -tuotteet, en varmaan oli tajunnut koko brändiä ilman, että tuotteita oli LF-boxeissa ja tykästyin niihin kovasti. Nythän ostan brändin tuotteita ihan muuten, koska ne ovat niin hyviä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin First Aid Beauty on tullut tutuksi nimenomaan kauneusbokseista! Ja nytkin on useampi tuote, jota haluaisin brändiltä testata :)

      Poista
  2. Olen ainakin nyt tosi innoissani tulevista jenkkibokseistani ja varsinkin jälkimmäisestä, valitsin siihen kaksi palettia :D Olen kyllä pitänyt Glossyboksissa Sol de Janeiron tuotteista mutta tavanomaisesti ne on olleet pienempiä kokoja. Muuten tuntuu että Suomi/EU bokseissa ei tule kuitenkaan mitään niin ihmeellistä. Liv/Betteboks aikoina tuli kyllä meikkivoiteita ja muuta ihanaa, uusi goodiebox joka osti Beten liikevaihdon ei mielestäni yllä edes Beten tasolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä valitsin myös kaksi palettia toukokuun Ipsy Plussaan, saattaa olla samat kuin sulla :D Joo ei Suomiboksit ihan pääse samalle tasolle näiden kanssa, vaikka toki niistäkin välillä tulee tosi hyviä sisältöjä! Mä en myöskään pidä Goodieboxien sisällöistä ehkä ihan siitäkään syystä, että sieltä tulee niin erikoisia brändejä. Toiset taas tykkää niistä just sen takia, kun Betteissä tuli taas tosi paljon suomalaisia brändejä ja muutenkin meille tuttuja tuotteita. Betten taso laski aika pahasti loppua kohden, mutta aikoinaan ne boksit oli kyllä hyviä ja hintansa arvoisia. Goodiebox ei mun mielestä sitä enää ole.

      Poista
  3. Voi kun jatkossa saisi boxeista noin kivoja tuotteita! En tiiä sitten loppuuko se Boxycharmin tilaaminen kesällä jos kaikki maksut nousee. Olisi kyllä kiva kun saisi helpommin laadukasta boxia. Nuo kaikki luomiväripaletit on ihania, samaten kiinnostaisi kokeilla Too Facedia enemmän :) ja jotain kivoja meikkivoiteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me puhuttiinkin noista maksuista, toivottavasti ei tosiaan mitään sen suurempia hinnannousuja tule! Too Facedistä oon aina niin innoissani, kun sitä tulee bokseista, mutta valitettavan harvoin näissä Base Boxeissa on sitä. Se on enemmän ollut Premium ja Luxe Boxien brändi, mutta sullahan taitaa Luxe tulla niin ehkäpä niitä TF:nkin tuotteita tuut saamaan<3

      Poista

Kiitos kommentista!