sunnuntai 20. toukokuuta 2018

Meikkilaatikko viikoille 21 ja 22


Taas olisi aika esitellä teille seuraavien kahden viikon meikkilaatikko! Musta tuntuu, että vastahan mä kirjoittelin edellistä meikkilaatikkopostaustani, mutta kyllä se kaksi viikkoa on tosiaan jo kulunut edellisen postauksen julkaisusta. Tämä on siis kolmas meikkilaatikkoni ja tähän mennessä homma on toiminut mulla todella hyvin ja olen saanut tosi kivasti käytettyä niitä laatikkoon valitsemiani tuotteita. Tässä alkaakin nyt samalla itse asiassa lähtölaskenta kesälomaani, sillä mullahan on enää kaksi viikkoa töitä ennen lomaa! En malttaisi millään odottaa kesäloman alkua, mutta seuraavan kerran meikkilaatikkopostausta kirjoittelinkin sitten onnellisena kesälomalaisena :)

*Tuote saatu blogin kautta


Jokin luomiväripaletti on ehdottomasti pakko ottaa aina mukaan meikkilaatikkoon ja tällä kertaa se on tämä Morphen 35 Color Multi Shimmer Palette (35U). Paletti sisältää uskomattoman väriloiston eri sävyjä ja ostinkin tämän nimenomaan noiden värikkäiden luomivärien vuoksi. Värikkäät silmämeikit kuuluvat kevääseen ja varsinkin kesään, joten tälle paletille todellakin löytyy käyttöä tähän vuodenaikaan. Eniten olen käyttänyt paletin pinkkejä ja violetteja sävyjä, mutta nyt olisi tarkoitus yrittää saada myös noita vihreitä, sinisiä ja turkooseja sävyjä käytettyä. Mikään paras mahdollinen arkimeikkipalettihan tämä ei mulle ole, sillä en todellakaan ole luovimmillani aamulla viiden jälkeen, mutta enköhän mä silti saa tätä ihan hyvin käytettyä näiden kahden viikon aikana.


Urban Decayn De-Slick Mattifying Powder* on uusin puuteritulokkaani ja tästä kuulette lisää vielä tämän viikon aikana. Mattapinnan jättävä kivipuuteri on todellakin tarpeellinen näillä viime aikoina vallitseneilla kesäkeleillä, joten jatkan enemmän kuin mielelläni tämän testaamista. Itsehän toivon meikkipohjani olevan mahdollisimman matta ja kesän lämpö aiheuttaa sille totta kai omat haasteensa. Onneksi tämä puuteri on toistaiseksi suoriutunut tehtävästään loistavasti ja tosiaan, lisää ajatuksia tästä tuotteesta myöhemmin tällä viikolla!


Meikkilaatikkoon päätyi kaksi huulimeikkituotetta, joista toinen on tämä hurjan kaunis Starlooksin Lip Crayon sävyssä Dubl Bubl! Tämä viileä, vaalean violetin sävyinen huulipuna tuli taannoin Lip Monthlyta ja rakastuin tähän välittömästi. Varsinkin nyt, kun mun hiukseni ovat todella viileän sävyiset, suosin mielelläni myös viileänsävyisiä huulipunia. Tämä ei todellakaan ole sävyltään se kaikkein luonnollisin, mutta itse tykkään siitä, miltä tämä omilla huulillani näyttää. Ainut huono puoli tässä on se, että huulipuna on katkennut ja se tipahtelee tuolta vähän väliä pois. Koitin joskus sitä sytkärin avustuksellakin saada "liimattua" takaisin paikoilleen, mutta se ilo ei valitettavasti kestänyt kovinkaan kauaa. En ole pitkiin aikoihin tätä huulipunaa käyttänyt, joten nyt on korkea aika nauttia taas tästäkin tuotteesta.


Tämä ihana theBalmin Bahama Mama on odotellut jo lähes puoli vuotta meikkipöydälläni, jotta ottaisin sen taas käyttöön. Tämähän on ihan ehdottomasti suosikkini mattaisista aurinkopuutereista, mutta koska mulla on Too Facedin matta-aurinkopuuteri pannuprojektissa, en ole tähän koskenut tämän vuoden puolella kertaakaan. Nyt aion kuitenkin siirtää TF:n aurinkopuuterin hetkeksi syrjään ja ottaa Bahama Maman jälleen käyttöön. Tällä saa loistavasti varjostettua kasvot, sillä sävy on riittävän viileä ja tumma. Aurinkopuuteri on myös todella näppärän kokoisessa paketissa, josta löytyy sisäpuolelta myös peili. Rakastan näitä theBalmin pakkauksia ja tämä aurinkopuuteri onkin yksi suosikkimeikkini theBalmilta.


Tämä Trifle Cosmeticsin Matte Decadence Lip Crayon ei ole aiemmin blogissa näkynytkään, mutta reilut puoli vuotta olen tämän huulipunakynän omistanut. Tämä tuli viime vuoden loppupuolella Lip Monthlysta, joka ei ikinä päätynyt blogiin tarkempaan esittelyyn, mutta nyt mun on korkea aika ottaa tämä tuote kunnolla käyttöön. Marjaisan punainen huulipunakynä toimii myös poskipunana, mutta itse en suosi tällaisia kynämallisia tuotteita ikinä poskilla vaan nimenomaan huulilla. Sävy on todella kaunis ja pysyvyyskin tällä on oikein hyvä.


Viimeisenä vielä theBalmin The Manizer Sisters -paletti, joka sisältää pienemmät koot Mary-Lou, Cindy-Lou sekä Betty-Lou Manizereista. Kuten kuvasta näkyy, Mary-Lou alkaa vedellä viimeisiään ja seuraavaksi mulla onkin tavoitteena saada Cindy-Lousta pannu näkyviin. Mary-Lou Manizerin olenkin itse asiassa jo hankkinut täysikokoisena, joten nyt koitan tehokäyttää myös tämän pienemmän koon loppuun! Rakastan näistä sävyistä ihan jokaista ja koska oon viime aikoina keskittynyt hyvin pitkälti ABH:n ja Sleek MakeUP:n highlightereihin, on korkea aikakin ottaa taas nämä theBalmin ihanuudet käyttöön.

Löytyykö meikkilaatikostani teille tuttuja tuotteita? :)

22 kommenttia:

  1. Ohoh, aika hyvä kulutusaste Manizer Sistersissä! theBalmin Bahama Mama näyttää herkulliselta..hm...tartteisinkohan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan superiloinen, että saan piakkoin ton Mary-Loun loppumaan! Mun mielestä tarviit, jokainen tarvii Bahama Maman ;)

      Poista
  2. Ovat osa nimeltä tuttuja ja näöltä, mutta en omista mitään näistä. Bahama Mama on tosin tuote, jonka vielä joku pvä ostan, kunhan saisin noita muita aurinkopuutereita eka käytettyä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurinkopuuterit kuluu tosi hitaasti, mutta toivottavasti saat jossain vaiheessa Bahama Mamankin ostettua! :)

      Poista
  3. Pitäis kyllä kokeilla tätä, että ne vanhat meikit tulis myös käytettyä. Voisin tehdä sitä enemmänkin siihen suuntaan että arkena käyttää niitä ei nii hyviä ja viikonloppuisin olisi vapaus käyttää kaikkea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollanen kuulostaa tosi hyvältä suunnitelmalta :) Mun on taas itse asiassa helpompi panostaa viikonloppuna näihin tuotteisiin, mitkä laatikkoon valitsen :D Varsinkin toi luomiväripaletti aiheuttaa arkisin pienoisia ongelmia, kun toi ei oo se kaikkein nopein mahdollinen käyttää arkena :)

      Poista
  4. Morphen paletti näyttää juuri sellaiselta minkä voisin itsekkin kotiuttaa. Ihania sävyjä! Bahama Mamasta olen kuullut paljon ristiriitaisia kommentteja, että onko vaaleille sopiva vai ei. Oon kyllä siitäkin huolimatta halunnut ostaa sen ja sun kommentit siitä ei helpottanut ainakaan yhtään ;) Mary-Lou on paras highlight eikä siihen kyllästy ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paletti on ihan huippu<3 Hahah joo mulle toi Bahama Mama on sopinut tosi kivasti, mutta varmaan riippuu paljolti ihon pohjasävystä ja siitä kuinka vaalea on, että onko toi sopiva vai ei! Mary-Lou on munkin suosikkini, se on yksinkertaisesti upea<3

      Poista
  5. No nyt on kesäisiä sävyjä kerrakseen tuossa luomiväripaletissa, ihania 8) Kehuit niin tuota Bahama mamaa että tekis mieli sellainen hankkia, etenkin kun nyt oon viimein saanut mun molemmat aurinkopuuterit siihen pisteeseen että ne vois heittää roskiin :D Toki oon myös katsonut Sokkarin verkkokaupasta sitä UD:n beached aurinkopuuteria ja tilaisin samassa sen eyeshadow primerin, hmmmm vaikea valinta. :D Ois kiva muuten nähdä kuvia meikeistä mitä oot luonut sen kahden viikon aikana näillä meikkilaatikon tuotteilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, että tykkäisit tosta Bahama Mamasta, mutta ei UD:kaan varmasti huono vaihtoehto ole! Samalla saisit tosiaan hyvin sen primerin hankittua, jään siis odottelemaan mihin ratkaisuun päädyt ;) Instassa ainakin on nyt parit meikit tolla tehtynä, mutta voi olla että väännän kokonaisen postauksen tosta paletista ja niistä meikeistä, jos vaan saan kuvamatskua tarpeeksi! :)

      Poista
  6. Ihana nähdä meikkituotteita, joita on käytetty kunnolla. Silmä lepää tuossa pilkottavasta pannussa :D

    VastaaPoista
  7. Tuo morphen paletti on kyllä aivan ihana, tahdon! Mä en varmaan ikinä saa käytettyä mitään aurinkopuuteria tai highlighteria niin loppuun, että pannu näkyisi :D Luomiväreissä yleensä saan, mutta en haluaisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi olisi varmasti sulle tosi hyvä, kun tykkäät väreistä :) Haha joo en mäkään aurinkopuutereita tunnu saavan, mutta highlightereita sentään joo :D

      Poista
  8. Ihania kuvia ja hyvät tuotteet olet valinnut mukaan, tuo paletti varsinkin oikein kutsuu meikkaamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo siis toi paletti on niin upea, ihanaa väriloistoa! <3

      Poista
  9. Mary-Lou on ihan mun ykköshighlighter! <3 Se on jotenkin vaan niin täydellisen sävyinen ja sillä saa ihanan hehkun iholle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos munkin pitäisi vaan yksi highlighter jättää kokoelmiini niin kyllä se olisi nimenomaan Mary-Lou :) Oon täysin samaa mieltä sun kanssa!

      Poista
  10. Apua mä olin ihan unohtanut tuon Starlooksin huulipunan! Sävy on ihan hurjan kaunis, mutta ei sopinut mulle sitten mitenkään päin :D

    Kiva kuulla, että oot tykännyt valkata tuotteita meikkilaatikkoon :) Mä oon ollut itse nyt niin älyttömän kiireinen ja sama meno jatkuu koko kesän, etten millään ehdi päivitellä meikkilaatikkoa instaan, kuten tähän mennessä. Ja mun mielestä yksi laatikon hauskuuksista on sen jakaminen muiden kanssa! Sen takia mä ajattelin kesän ajaksi valita meikkilaatikon kuukaudeksi ja kuvata sen aina videolle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo muistelinkin, ettet sä tykännyt siitä miltä toi sun huulila näytti :D Tää muiden kanssa laatikon sisällön jakaminen on munkin mielestä ollut yksi hauskimmista osista tätä koko "projektia"! Innolla odottelen sun meikkilaatikkovideoita<3

      Poista
  11. Todella kiva meikkilaatikko jälleen :) Tuo luomiväripaletti on kyllä ihan täydellinen, täynnä vaikka mitä ihania sävyjä <3 Tuo huulipunakynä on kans todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo tosta löytyy kyllä kaikki sateenkaaren sävyt ja vähän enemmänkin<3 Mä tykkään hurjasti tosta huulipunakynästä ja se sopii mun mielestä tosi kivasti ihan jokaiseen vuodenaikaan!

      Poista

Kiitos kommentista!