sunnuntai 10. syyskuuta 2023

Muutamia meikkiuutuuksia Cult Beautylta!

Moikka! Tänään esittelen teille mun pienoiset meikkiostokseni, jotka tein Cult Beautylle noin pari viikkoa sitten. Alunperin mun oli tarkoitus "palkita" itseni loppuvuodesta kosmetiikkatilauksella, jos ja kun olen pystynyt karsimaan nykyistä meikkikokoelmaani pienemmäksi, mutta mä päätinkin sitten vähän aikaistaa sitä. En ole miesmuistiin tilannut itselleni mistään verkkokaupasta mitään ns. turhia meikkejä, jotka eivät olisi olleet korvaavia tuotteita jollekin jo loppuneelle tai sitten sellaisia, joita mulla joka tapauksessa kuluu kovaa tahtia. Nyt päätin kuitenkin hemmotella itseäni ja tilasin itselleni viisi meikkituotetta, joista tosin kaksi on näitä "korvaavia tuotteita" pian loppuville, mutta joka tapauksessa! 

Mä olen tästä tilauksesta hyvin innoissani ja parastahan tässä oli, että tilaushetkellä sain kaikki ostamani tuotteet -20% alennuksella. Olen kerran aiemmin tehnyt tilauksen Cult Beautylle, mutta se taisi olla vuonna 2019 eli paljon ennen esimerkiksi Brexitiä. Mitään lisämaksuja tuotteille ei kuitenkaan tullut nytkään, sillä verot sisältyivät jo hintoihin eikä niistä tarvinnut siis enää Suomessa huolehtia. Vähän ehkä silti jännitti jääkö paketti kuitenkin Tullin syyniin, mutta ei onneksi jäänyt ja toimitusajaksi tuli tosiaan hieman alle kaksi viikkoa. Sitten tarkastellaan vielä hieman tarkemmin mitä kaikkea tilaukseeni mahtui. Mainitut hinnat ovat niitä hintoja, jotka itse tuotteista -20% alennuksen jälkeen maksoin.

Ensinnäkin nappasin uuden kappaleen mun suosikkikulmakynääni - Anastasia Beverly Hillsin Brow Wiziä. En oikestaan muita kulmakyniä edes käytä ja koska tämä oli Cult Beautylla alennusten jälkeen huomattavasti edullisempi kuin Suomesta ostettaessa, ei tarvinnut kauaa miettiä nappaanko tämän tilaukseen mukaan vai en. Mä käytän tästä sävyä Medium Brown, joka sopii täydellisesti omille kulmilleni. Normaalisti olen tätä ostanut lisää Kicksistä, jossa kulmakynän hinta hipoo jo kolmeakymppiä, mikä on mielestäni ihan törkyhinta tälle tuotteelle, vaikka tämä oma suosikkini onkin. Onneksi mulla ei näitä kulu vuodessa kuin pari kappaletta, joten omassa käytössäni kynä on myös hyvin riittoisa.
Hinta: 20,72 €.

Tajusin hiljattain, ettei mulla ole jemmoissa enää yhtään kauneusboksien mukana tullutta silmämeikinpohjustajaa, joten nyt tuli sopivasti myös tilaisuus hankkia uusi. Nykyinen ei kuitenkaan riitä ikuisesti ja sen loputtua onkin ilo taas tarttua suosikkiini - Urban Decayn Eyeshadow Primer Potioniin. Tämä on erinomainen silmämeikinpohjustaja ja myös ihan älyttömän riittoisa sellainen. Sokokseltahan saa taas nykyään pienen tauon jälkeen ostettua UD:n meikkejä, mutta kauhistuin nähdessäni kuinka paljon esimerkiksi nämä pohjustajat siellä maksavat. Toki Kicksistä tämän saa edullisemmin, mutta aina välillä jopa harmittaa, kuinka paljon korkeammat hinnat Suomessa kosmetiikalla ihan lähtökohtaisesti aina on. Tämä jää jemmoihin hetkeksi odottelemaan Elizabeth Mottin primerin loppumista.
Hinta: 18,96 €.

Olen jo ties miten pitkään halunnut päästä kokeilemaan Charlotte Tilburyn tuotteita, joten niitä lähti nyt vihdoin ja viimein tilaukseen kaksi kappaletta. Tämä Airbrush Flawless Foundation tuli ostettua sävyssä 1 Neutral, joka on pohjasävyltään neutraali ja hyvin vaalea. Kyseessä on täyden peiton antava mattameikkivoide, joka lupaa myös hyvää pysyvyyttä. Sävy tuli tosiaan valittua vähän sokkona, mutta se osoittautui itselleni hyväksi. Tällä hetkellä sanoisin sen olevan inan turhan vaalea, mutta talvella se on varmasti aivan täydellinen itselleni. Olen kerran tätä meikkivoidetta ehtinyt nyt kokeilemaan ja aion kirjoitella tästä myöhemmin vielä oman postauksen. Ensifiilis oli pääasiassa positiivinen, mutta meikkivoide vaatii ehdottomasti vielä useita testauskertoja ennen kuin voin kertoa siitä tarkemman arvioni. Tämä oli kuitenkin tuote, jonka testaamisesta olen jo pitkään haaveillut!
Hinta: 35,20 €.

Toinen tilaamani tuote Charlotte Tilburylta oli mikäpä muukaan kuin Matte Revolution Luminous Modern-Matte Long-Lasting Lipstick ja sävynä paljon puhuttu Pillow Talk. Mä olen kuullut niin monien ylistävän Pillow Talkia ja nyt vihdoin ja viimein sain tämän huulipunan itsellenikin. Kyseessä on mattapuna, joka kuitenkin levittyy huulille äärimmäisen mukavasti ja helposti muistuttaen sen osalta ehdottomasti enemmän satiinista huulipunaa kuin perinteistä mattaa. Sävy on tummahko nude, aivan ihana ja juuri loistavasti esimerkiksi syksyyn sopiva! Toki nudepunat toimivat minä tahansa vuodenaikana, mutta itse näkisin tämän nimenomaan loistavana sävynä syys- ja talvimeikeissä. Sävy oli omilla huulillani itse asiassa hitusen tummempi mitä odotin, mutta valtavan kaunis joka tapauksessa. Olen vasta kerran tätäkin punaa käyttänyt, joten vielä en ole lopullista mielipidettäni saanut tästä muodostettua, mutta erittäin lupaavalta vaikuttaa. Todella laadukkaan oloinen huulipuna ja pakkauskin on hurjan kaunis.
Hinta: 24,40 €.

Sitten vielä tilaukseni kallein tuote - Hourglass Ambient Lightning Powder sävyssä Diffused Light. Kyseessä on viimeistelypuuteri, joka antaa siis kauniin, mutta maltillisen hehkun kasvoille. Multa löytyy tämä samainen viimeistelypuuteri entuudestaan sävyssä Dim Light ja ainut syy, miksen ole aiemmin hankkinut näitä sävyjä lisää, on puuterin korkea hinta. Puuterista löytyy vielä ainakin pari sävyä, jotka itselleni haluaisin, mutta olen todella onnellinen jo näiden kahden sävyn omistajana. Diffused Light on vaalea ja keltapohjainen, kun taas aiemmin hankkimani Dim Light selkeästi hieman tummempi ja pohjasävyltään punertavampi. Loistavia viimeistelypuutereita kumpikin, näille multa erittäin iso suositus! Jossain vaiheessa aion hankkia Hourglassilta myös muita puuterisia tuotteita, kuten bronzereita tai poskipunia, enkä voi kieltää, etteikö jokin suurempikin paletti houkuttelisi. Nämä ovat vaan todella hintavia omalle kukkarolleni, joten ihan jatkuvalla syötöllä näitä ei senkään takia pysty hankkimaan. Nyt olikin onni, että sain tämänkin -20% alennuksella.
Hinta: 43,36 €.

Sellainen viisikko! Täytyy sanoa, etten ole ihan vähään aikaan ollut yhtä innoissani uusista meikeistä mitä tällä hetkellä olen. Meikkivoiteesta kirjoittelen ehdottomasti oman postauksen jossain vaiheessa, kunhan olen sitä kunnolla ehtinyt ensin testaamaan.

Onko teillä kokemusta näistä tuotteista? Herättikö joku ehkä kiinnostuksen? :)

16 kommenttia:

  1. Olipas kivoja ostoksia! Aikamoisia herkkuja kaikki :D Ainoa itselleni tuttu oli tuo Urban Decayn pohjustaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojuu kerrankin piti repäistä ja tuli sitten yhdellä kertaa ostettua vähän kaikkea kivaa :D UDPP on tosi hyvä ja varmasti monille meikeistä kiinnostuneelle tuttu!

      Poista
  2. Oi mielenkiintoisia, vaan anastasia ja UD tuttuja, mutta kiinnostais kyllä Hourglass ja CT. Voisin kans laittaa vähennys tavoitteen ja mitä sitten sais palkinnoksi ostaa🤩

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla tota itsensä palkitsemista, joillekin se toimii tosi hyvin :) Mä otin toki pienen varaslähdön sen kanssa :'D

      Poista
  3. Vitsit mitä ostoksia <3 itse ajattelin että jos en ostaisi kosmetiikka joulukalenteria kun ei ole yhtään houkuttelevaa nyt ollut...että ehkä tekisi jonkun kivan tilauksen ja ostaisi sitä mistä on haaveillut. Eli se ND nudepaletti ;) mulla on ollut Pillow Talk kiilto ja se oli ihanan värinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en myöskään hanki tänä vuonna kalenteria, ei oikeastaan ole pahemmin edes kiinnostanut katsoa niitä sisältöjä :D TBS sinänsä houkuttelee joka vuosi, kun tiedän että niitä tulisi käytettyä, mutta laitan rahani mieluummin johonkin muuhun :) Se ND:n paletti on kyllä ehdottomasti hankinnan arvoinen<3

      Poista
    2. Hyvä idea, mäkin jätän kalenterit hankkimatta ja Kallen ND paletteja sillä silmällä. Nude ja Glam molemmat olis listalla ja eiköhän Hudakin jonkun paletin laita taas tarjolle💜

      Poista
    3. Uusi paletti olisi mullekin ehdottomasti parempi ostos kuin joulukalenteri, mutta taitaa jäädä ne paletitkin tänä vuonna välistä! :D

      Poista
  4. Ihania ostoksia!

    Anastastasian kulmakynä on hyvä, vaihtelen kolmen kynän välillä ton, Sensain ja Jane Iredalen, ne on vaan parhaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin pitää Sensai ja Jane Iredale siis mielessä kulmakynän suhteen, kiitos vinkeistä :)

      Poista
  5. Kiitos, kiva lukea näistä ostoksista! Itselleni tuttuja UD silmämeikinpohjustaja, joita on tullut käytettyä useita ja Hourglassin Dim light ja diffused light ovat itselläni sellaisessa kuusiosaisessa kasvopaletissa. Olisi mielenkiintoista joskus kokeilla CT:n meikkivoidetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just jonkun sellasen kasvopaletin mäkin Hourglassilta haluaisin! Viime jouluna olin vähällä pyytää mieheltä sellaisen lahjaksi, mutta lopulta päätettiin olla ostamatta lahjoja toisillemme, joten se meni sitten siinä :D Ne paletit on upeita<3 Toi Charlotte Tilburyn meikkivoide on niin pitkään ollut mulla testauslistalla, että mun olikin vihdoin ja viimein korkea aika saada se hankittua :)

      Poista
  6. Ihania ostoksia teit<3 Mä en oo koskaan kokeillut Anastasian kulmakynästä tuota sävyä Medium Brown. Taidan kokeilla sitä, kun tarvitsee ostaa tuo kynä seuraavaksi. Soft Brown sävyn koin jotenkin liian lämpimäksi. Kiva lukea sitten sun arvio tuosta Charlotte Tilburyn meikkivoiteesta. Hourglassin viimeistelypuuterit on<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Medium Brown on mun kulmilleni just täydellinen ja mielestäni se on nimenomaan viileä, ei ollenkaan lämmin :) Mä oon itse käyttänyt myös Taupea näissä Brow Wizeissä, mutta se on nykyään mulle vähän turhan vaalea. Muut sävyt on jääneet testaamatta. CT:n meikkivoiteesta teen postausta lähiviikkoina :)

      Poista
  7. Mua aina pelottaa kun käytän silmämeikin pohjustajia, että meikeistä tulee liian paksuja ja sitten menee sinne silmäluomen vakoon semmoseksi viivaksi. Olisi kiva nähdä sellainen aamulla ja päivän lopussa -miten tuo oikeasti "auttaa" :) Jos jaksaisit tehdä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurimmalla osalla se primer kai nimenomaan estää sen, ettei meikki kasaudu sinne luomivakoon, mutta tokin toi riippuu varmasti esim. siitä kuinka herkästi luomet rasvoittuu! Mä en välttämättä oo paras henkilö tota kuvaamaan, kun itsellä noi luomivärit ei tosiaan sinne luomivakoon kasaudu oikeastaan koskaan, vaikken primeria käyttäisi. Mulla se primer auttaa ennen kaikkea korostamaan luomivärien pigmenttiä ja myös pitämään ne sävyt kirkkaina koko päivän ajan :)

      Poista

Kiitos kommentista!