keskiviikko 21. kesäkuuta 2023

23 loppuun vuonna 2023 | Toinen katsaus

*Saatu ilmaistuote

Tänään käydään taas kolmen kuukauden jälkeen läpi, kuinka tämä projektini saada 23 tuotetta loppuun tai pannutettua tämän vuoden aikana oikein edistyy. Nyt pannuttelua on siis takana ihan kohta kuusi kuukautta ja ollaan siis projektin puolessa välissä. Joku ehkä muistaakin, etten edellisessä katsauksessa ollut saanut vielä yhtäkään tuotetta loppumaan/pannutettua, ja olin itse melkoisen pettynytkin suoritukseeni. Onnekseni nyt tilanne on jo parempi ja edistystäkin on tapahtunut. Kiirettä tulee pitämään toki edelleen joidenkin tuotteiden osalta, jotta saavutan haluamani tavoitteen, mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Käydään taas jokainen tuote nopeasti läpi ja kerron käyttökertojen lisäksi myös sanallisesti, miten minkäkin kanssa on sujunut. Suluissa oleva käyttökertojen määrä kertoo sen, paljonko käyttökertoja on kertynyt edellisen katsauksen jälkeen. Luvut ovat suuntaa-antavia, sillä lähes jokaisen tuotteen kohdalla on varmasti jäänyt joku kerta merkkaamatta ylös.

Ciaté London Watermelon Burst Pressed Setting Powder
Käyttökerrat: 72 (+24)

Tämä viimeistelypuuteri vaati yli 70 käyttökertaa, jotta sain sen lopulta loppumaan. Ja tästähän oli pannu esillä jo siinä vaiheessa, kun tämän projektiin nappasin mukaan. Todella riittoisa tuote, joka loppui vihdoin toukokuussa!

MOTD Cosmetics Highlighting Powder Lucid Moon
Käyttökerrat: 78 (+30)

Kuoppa syvenee ja pannun urat kuultavat tuolta jo kivasti läpi. Onkin siis vain ajan kysymys, milloin se pannu sieltä tulee myös näkyviin. Ei mulla mikään kiire tämän kanssa ole ja olen aika paljon keskittynytkin tässä myös muihin highlightereihin. Tämä menee aika omalla painollaan.

Treaclemoon Peony & Wild Apple Shower and Bath Gel
Käyttökerrat: 19

Mä otin tämän käyttöön toukokuussa, kun sain vieressä olevan Frudian loppumaan. Tuoksu tässä on todella kukkainen eikä se suihkussa käytettynä itse asiassa ole niin miellyttävä kuin pullosta suoraan nuuhkittuna. Vähän pakkopullaa ehkä tämän käyttäminen, mutta koitan käyttää kerralla vähän enemmän niin loppuu nopeammin. Seuraavassa katsauksessa tämä on taatusti loppu.

Frudia My Orchard Cherry Body Wash
Käyttökerrat: 40 (+15)

Loppu! Olen itse asiassa yllättynyt siitä, että suihkugeeli riitti mulla vain 40 käyttökertaan, kun tässä on kuitenkin tuotetta 350 ml. Toisaalta käytin tätä aika runsaasti kerralla, joten säännöstelemällä tämä olisi helposti kestänyt vielä toiset 40 käyttökertaa. Suihkugeeli loppui toukokuussa.

The Body Shop Refreshing Passionfruit Gel Body Scrub
Käyttökerrat: 4

TBS:n kuorinnat ovat hyviä, mutta tämä tekee sen verran voimakkaasti viilentävän tunteen iholle, etten ole tuotteeseen kovinkaan ihastunut. Aloin käyttää tätä kunnolla vasta ilmojen lämmettyä toukokuussa ja aika kivasti olenkin tätä saanut kulutettua, kun käyttää kerralla reilusti. Käytän tämän kesän aikana loppuun vaikka väkisin, joten seuraavassa katsauksessa tämä on jo loppu.

Lavera Body Scrub Organic Rosemary & Organic Green Coffee*
Käyttökerrat: 16 (+4)

Tämä kuorinta-aine oli ensimmäinen tuote, joka tässä projektissa loppui ja se tapahtui huhtikuun lopulla. Kuorinta ei ollut projektin alkaessa käyttämätön vaan olin sitä joitain kertoja käyttänyt. Tämä oli yksi niistä helpoista tuotteista, jotka projektiin valitsin.

Catrice True Skin Hydrating Foundation
Käyttökerrat: 61 (+27)

Ei paljon enää jäljellä! Tämä meikkivoide loppuu ehdottomasti tässä kesän aikana, vaikkei tämä ehkä kesäksi paras mahdollinen meikkivoide olekaan. Perusvarma tuote kuitenkin. Tätä on kiva käyttää enkä ota stressiä siitä, ettenkö saisi meikkivoidetta projekista pois ennen sen loppumista.

Rimmel The Multi-Tasker Concealer*
Käyttökerrat: 70 (+51)

Oon saanut tätä peiteainetta käytettyä mielestäni erittäin hyvin, mutta tavaraa varmasti riittää vielä runsaasti. Tämä on oikein hyvä arkikäyttöön ja näkisin itseni ostamassa tätä lisää myös jatkossa. Katsotaan milloin joudun siirtymään tästä yhtä tummempaan sävyyn, joka multa siis myös löytyy.

IDUN Minerals Mineral Blush Havtorn*
Käyttökerrat: 50 (+22)

Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa! Tämän pannu laajentuu tasaisesti koko ajan eikä ole epäilystäkään, ettenkö saisi tätä tämän vuoden aikana loppumaan. Salaa toivon, että seuraavassa katsauksessa kolmen kuukauden kuluttua tavoite olisi jo saavutettu, mutta siihen en jaksa kuitenkaan ihan uskoa. Poskipunat kuluvat kuitenkin todella hitaasti.

NARS Blush Orgasm*
Käyttökerrat: 24 (+8)

Mulla alkaa usko loppua tämän poskipunan pannuttamisen kanssa, sillä olen käyttänyt tätä todella vähän eikä tuotteessa ole havaittavissa minkäänlaista kulumaa, saati kuoppaa. Täytyy varmaan ottaa tämä mukaan seuraaviin meikkilaatikoihin ja keskittyä tähän kunnolla, jotta mulla on edes jokin mahdollisuus saada tämä pannutettua.

theBalm Bahama Mama Bronzer
Käyttökerrat: 106 (+52)

Mä olen käyttänyt tätä lukuisia kertoja, mutta pannu vaan pysyy tiukasti piilossa! En tiedä kuinka monta sataa kertaa mun tätä pitäisi käyttää, että aurinkopuuteri pannuttuisi, mutta selkeästi nämä ovat mulle edelleen erittäin haastavia. En tiedä miten jotkut saavat aurinkopuuterit niin helposti loppumaan, kun mulla nämä eivät kulu mihinkään.

Pear Nova Hydrating Cream
Käyttökerrat: 78 (+52)

Tämä käsivoide vetelee viimeisiään ja tulee ihan varmasti näkymään tämän kuun loppuneissa, vaikka vielä tähän katsaukseen mennessä en tätä olekaan saanut loppumaan. Kiva tuote, on ollut ilo käyttää tätä.

The Body Shop Refreshing Passionfruit Body Yogurt
Käyttökerrat: 16 (+13)

Maailman laiskin vartalon rasvaaja täällä taas hei! Mutta mä olen sentään saanut tälle ihan hyvin käyttökertoja ja voidetta on kulunutkin jo kivasti. Loppuu varmasti vielä tämän kesän aikana, nämä TBS:n vartalojogurtit ovat lähestulkoon ainoita vartalovoiteita, joita pystyn kesähelteillä käyttämään.

KimChi Chic Beauty Stage Proof Matte Setting Spray
Käyttökerrat: 105 (+50)

Mattaava meikinkiinnityssuihke, joka on ollut mulla käytössä huomattavan usein, lähes joka kerta meikatessani. Pullossa on tavaraa kuitenkin jäljellä vielä ihan reilusti, eli menee varmasti loppuvuoteen ennen kuin tämä on tyhjä.

Ciaté London Dewy Skin Vitamin C Glass Glow Primer
Käyttökerrat: 75 (+36)

Tämä primer loppui toukokuussa! Ihana tuote, joka jätti kauniin lasimaisen hehkun iholle. Ikävä tulee, mutta kiva saada näitä meikkejäkin projektista pois, kun ne yleensä ovat niitä haastavimpia itselleni.

essence hydrating nude lipstick 302 heavenly
Käyttökerrat: 42 (+23)

Huulipunat ovat aina itselleni vaikeita pannuttaa, saati nyt, kun olen kotona lapsen kanssa eikä huulipunia tule käytettyä kuten esimerkiksi töissä käyttäisin. Tekemistä riittää, mutta onneksi rakastan tätä nudepunaa ja se onkin ehdottomasti tällä hetkellä mun käytetyin huulipunani. Toivottavasti onnistun käyttämään tämän loppuun!

Glamglow YOUTHMUD Glow Stimulating & Exfoliating Treatment
Käyttökerrat: 6 (+2)

Joku ehkä muistaa bonganneensa tämän kasvonaamion mun tuotepettymykset postauksesta. Ei siis todellakaan ole suosikkini tämä, ja mun pitäisi edelleen koittaa maanitella mies käyttämään tätä, jos haluan purkin tyhjäksi tämän vuoden aikana. Onko se sitten huijaamista? Ehkä, mutta ainut tapa mun koskaan saada tätä tyhjäksi.

Dew Of The Gods Claydate Healing Face Mask
Käyttökerrat: 9 (+4)

Näistä kahdesta kasvonaamiosta pidän tästä ehdottomasti enemmän, vaikkei käyttökertoja turhan montaa nyt neljään kuukauteen kertynytkään. Uskon kuitenkin vahvasti siihen, että saan tämän savinaamion loppumaan tämän vuoden loppuun mennessä. Aika hyvin sitä on jo kulunut!

111Skin Rose Gold Radiance Booster
Käyttökerrat: 23 (+14)

Tämä heleyttävä boosteri on ollut mulla pannassa aina, kun olen käyttänyt jotain heleyttävää primeria, joten aika vähän käyttökertoja vielä toistaiseksi olen tälle saanut. Nyt olen kuitenkin koittanut koko kesäkuun ajan tsempata, ja suurin osa noista +14 uudesta käyttökerrasta onkin peräisin nimenomaan tältä kuulta. Ei varmasti kuitenkaan lopu tämä ennen kuin ihan loppuvuonna.

Mizon Cicaluronic Bubble Toner*
Käyttökerrat: 126 (+81)

Loppu! Huh miten monta käyttökertaa tämä vaati, varsinkin kun käytin tätä suurimmaksi osaksi vielä kerrostaen kasvoille usempaan otteeseen. Mahtavaa saada tämäkin nyt pois projektista, pullon korkin on meidän pieni herra onnistunut johonkin hävittämään, kun hän tykkää leikkiä mun tyhjillä kosmepurkeillani, mutta eipä sen niin väliä ole.

Elemis Peptide4 Eye Recovery Cream
Käyttökerrat: 123 (+72)

Tätä sy-voidetta olen käyttänyt lähes joka ilta edellisen katsauksen jälkeen, mutta edelleen siellä riittää tavaraa! Ei varmaan enää kauaa kuitenkaan kestä, että tämä loppuu, joten uskoisin seuraavassa katsauksen tämän olevan tyhjä. Silmänympärysvoiteet kestävät itselläni todella kauan, varsinkin jos käytän eri tuotetta aamuisin ja iltaisin.

Too Faced Sweet Peach Lip Scrub
Käyttökerrat: 8 (+4)

Mikähän siinä on, etten muista tätä huultenkuorintaa käyttää? En tiedä missä mun pitäisi tätä säilyttää, että se muistuisi paremmin mieleen, sillä taas vain neljä käyttökertaa kolmen kuukauden aikana. Nyt otan oikeasti asiakseni käyttää tätä ainakin kerran viikossa, jotta mulla on edes joku mahdollisuus saada tämä loppumaan.

K18 Leave-In Molecular Repair Hair Mask
Käyttökerrat: 3 (+0)

Jep, kertaakaan en ole tätä nyt kolmen viimeisen kuukauden aikana käyttänyt. En tiedä yhtään paljonko tuotetta on jäljellä, en uskoisi että kovin paljoa, mutten myöskään tällä hetkellä tätä koe tarvitsevani. Täytyy koittaa käyttää tämä silti loppuun, josko vaikka ensi katsauksessa olisin jo päässyt eroon tästä.

Tällä hetkellä tavoite on saavutettu siis 5/23 tuotteesta. Projekti siis etenee hitaasti, mutta varmasti. Ensi katsauksessa noin kolmen kuukauden päästä toivon, että tavoite on saavutettu yli kymmenestä tuotteesta!

Mitä veikkaatte, saanko vähintään viisi tuotetta loppumaan/pannutettua kolmen seuraavan kuukauden aikana? :)

10 kommenttia:

  1. Wau miten monia käyttökertoja olet saanut noille puuterituotteille. Uskomatonta :) Ja sika hienoa että niitäkin on jo loppunut. Tuo peony ja wild apple kuullostaa jo valmiiksi kovin makealta tuoksultaan, mutta onneksi suihkugeeleissä on tosiaan se mahdollisuus aika helposti käyttää tuotteet pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oon itsekin yllättynyt, kuinka sinnikkäästi oon noita tiettyjä puuterisia tuotteita jaksanut käyttää :D Toi tuoksu ei itse asiassa oo mitenkään ihan kamalan makea vaan tosi kukkainen, eikä sen takia missään tapauksessa mun suosikkini! On siinä toki makeuttakin, mutta saattaisin jopa tykätä tosta enemmän, jos sitä makeutta olisi enemmän :D

      Poista
  2. Todella hyvin olet saanut käyttökertoja useimmille tuotteille! Ja osa sellaisia tuotteita, että ehtii varmasti loppua tämän vuoden aikana vaikka käyttelisi vain silloin tällöin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tässä on onneksi mukana myös niitä tuotteita, jotka ei vaadi ihan jatkuvaa käyttämistä! :)

      Poista
  3. Oot kyllä tosi hyvin saanut käytettyä tuotteita jopa loppuun saakka :) mulle ne luomivärit on haasteellisia, en ole edelleenkään saanut pannuja Naked 2 kahteen mattasävyyn. Vaikka etenkin sitä toista käytän viikossa useita kertoja! Enkä varmaan saa sitä Diorin pikku palettiakaan loppuun...huulimeikkien kanssa on kans vaikeeta :D saati poskipunien, en saa loppuun niitä. Vuosi on lopulta aika lyhyt aika, ajattele ollaan jo projektin puolella välissä! Mutta jotain loppuneita on luvassa sitten mun postauksessa ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UD:n vanhempien palettien sävyt on tooosi vaikeita pannuttaa! Huulimeikit samoin on tosi vaikeita ainakin mulle itselleni, sulla on niitä projektissa vielä useampi kappale. Mulla on työnsarkaa jo tän yhden kanssa :D Meikkien käyttämisessä vuosi on tosi lyhyt aika, varsinkin kun ei kumpikaan olla sellaisia käyttäjiä, joilla ei oo kuin yksi tai max. kaksi tuotetta/kategoria. Sitä kun joskus haluaa käyttää jotain muitakin kuin näitä projektin tuotteita :D Innolla odotan sun edistymistä<3

      Poista
  4. Puuterisia tuotteita on supervaikee saada loppumaan, siinä mielessä oon hyvin onnistunut! Muutoinkin meikit kuluu huulikiiltoa ja ripsaria lukuunottamatta todella hitaasti verrattuna ihonhoitotuotteisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikit kuluu superhitaasti, nimenomaan kaikki puuterituotteet! Poskipunat ja bronzerit on varmaan niitä vaikeimpia itselleni, olisi helpompaa jos kerralla olisi poskipuniakin käytössä vain yksi :D

      Poista
  5. Huulikuorinnat on itselläni sellaisia, että joskus innostuu käyttämään mutta sitten iskee laiskuus :D Toivottavasti isket 10/23 rajan rikki seuraavaan päivitykseen mennessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mulla sama, en ennen tätä projektia ollut pitkään aikaan käyttänyt mitään huultenkuorintaa. Varmaan ainakin puoli vuotta edellisestä kerrasta, eli siihen nähden tää nykyinen käyttötahti on aika hyväkin :D Mä toivon samaa!

      Poista

Kiitos kommentista!