tiistai 26. huhtikuuta 2022

Ipsy Glam Bag Plus | Huhtikuu 2022

Tänään esittelyyn pääsee huhtikuun Ipsy Glam Bag Plus, jonka hain hetki sitten Postista yhdessä Boxycharmin kanssa. Huhtikuun boksi sisälsi omalla kohdallani vain ja ainoastaan meikkejä, mikä on oikeastaan hyvinkin poikkeuksellista. Ipsyt ovat monesti olleet itselläni enemmän ihonhoitopainotteisia tai ainakin niitä on yleensä ollut edes pari kappaletta lähes joka boksissa, mutta tällä kertaa sekä Ipsyn valinnat että omat valintani boksiin olivat kaikki meikkituotteita. Nykyään boksit myös saapuvat Suomeen todella nopeasti eikä tälläkään kertaa mennyt kuin viikko, kun sain jo sähköpostiin ilmoituksen tullattavasta paketista. Toki Suomen päässä sitten menee se muutama päivä ennen kuin paketti on noudettavissa, mutta kaiken kaikkiaan toimitusajat ovat nykyään selkeästi nopeammat kuin vielä vaikkapa puolisen vuotta sitten. Mitä huhtikuun Ipsy Plussasta sitten paljastui?

Ipsyltä valittiin boksiin poskipunapaletti sekä irtopuuteri. Itse valitsin näiden lisäksi boksiin vielä luomiväripaletin, yksittäisen poskipunan sekä meikkivoiteen. Meikkivoide oli ehdottomasti se kaikkein kiinnostavin ja tuon poskipunan valitsin oikeastaan ihan sen takia, ettei mikään muu valittavana ollut tuote kiinnostanut. Luomiväripaletin tiesin laittavani arvottavaksi, joten kannattaa käydä myöhemmin tänään Instagramini puolella @lipsticklovelinda, mikäli haluatte mahdollisuuden voittaa sen. Tämä sisältö on periaatteessa kiva ja pidän siitä, että kaikki tuotteet ovat meikkejä, mutta olen parempiakin bokseja saanut. Tämän koko sisällön kruunaa ylimääräisenä add-oneista ostettu OFRA:n paletti, jonka esittelen teille vielä ihan postauksen lopulla!

Ensimmäisenä esittelyyn pääsee KimChi Chic Beautyn Puff Puff Pass Set & Bake Setting Powder. Kyseessä on translucent-irtopuuteri, jonka tulisi siis sulautua hyvin ihoon sen sävystä huolimatta. Puuteri lupaa kiinnittää meikin tehokkaasti ja viedä ylimääräisen kiillon kasvoilta pois. Mä olen varsinainen irtopuuterien suurkuluttaja, joten tälle löytyy ehdottomasti käyttöä! Brändi ei ole mulle henkilökohtaisesti ehkä se kaikkein kiinnostavin, mutta mielelläni otan tämän puuterin käyttöön. Mulla taitaa kuitenkin olla ainakin pari vanhempaa irtopuuteria odottamassa käyttöönpääsyä, joten tämä jää hetkeksi odottelemaan vuoroaan. Tämä tuote oli siis valittu boksiini Ipsyn toimesta jo valmiiksi.
Hinta: noin $18,00.

Toisena Ipsyn valintana oli tämä kaunis Mischo Beautyn Beauty Blush Palette, joka on neljän sävyn poskipunapaletti. Paletti sisältää kolme mattasävyä sekä yhden melko voimakkaasti shimmerisen sävyn, joka tuo itselleni mieleen hieman NARS:n supersuositun Orgasm-poskipunan. Tästä paletista olen hurjan innoissani, vaikka totta puhuenhan mä en missään nimessä tarvitsisi yhtään uutta poskipunaa, kun vanhojakaan en ehdi kaikkia käyttämään niin paljon kuin haluaisin. Tässä on kuitenkin todella kivat sävyt, vaikka ylärivin pinkki onkin ehkä vähän turhankin räikeä omaan makuuni. Eiköhän sillekin kuitenkin käyttöä löydy, varsinkin kesällä!
Hinta: noin $40,00.

Yensa Beautyn Super Serum Silk Foundation on C- ja E-vitamiinia, ferulahappoa, bakuchiolia sekä peptidejä sisältävä meikkivoide. Meikkivoide lupaa täyttä peittävyyttä kasvoille ja se sisältää tosiaan lukuisia ihonhoidollisestikin hyödyllisiä raaka-aineita. Rakastan testata uusia meikkivoiteita, vaikka mulla toki onkin muutama vakikäytössä oleva suosikki, joten tämä oli ihan selkeä valinta omaan boksiin. Meikkivoide tuli mulle sävyssä Light Neutral, joka on ilmeisesti meikkivoiteen toiseksi vaalein myynnissä oleva sävy. Swatchailin tämän nopeasti kämmenen iholle ja peittokykyä tällä vaikuttaisi olevan todella hyvin! Sävy oli hitusen liian tumma, mutta kesällä varmasti täydellinen, kun iho saa väkisinkin pientä päivetystä ja käytän kesällä aina hieman tummempaa meikkivoidetta kuin näin alkuvuodesta. Tästä olen innoissani, todella lupaavanoloinen meikkivoide!
Hinta: noin $45,00/30 ml.

Toisena valintanani boksiin oli tämä Pyt Beautyn Hot Flush Blush sävyssä Flirty, jonka tosiaan nappasin boksiin ihan siitä syystä, ettei mikään muu valittavana ollut tuote herättänyt mussa kiinnostusta. En kuollaksenikaan muista mitä kaikkea valittavana oli, mutta tämä poskipuna oli tosiaan itselleni ehdottomasti mieluisin, vaikka tiesin saavani boksista myös edellä esitellyn Mischo Beautyn poskipunapaletin. Tätä poskipunaa oltiin kuvailtu Ipsyn arvosteluissa selkeästi tummemmaksi kuin mitä kuvat antavat ymmärtää, joten mulla oli pieni pelko sen suhteen tuleeko tämä olemaan omalle iholleni turhan tumma. Sävy on kieltämättä pannussa tummahko ja vähän jopa tunkkaisen oloinen, mutta tätäkin swatchailin ja totesin, että tässä on sen verran heikko pigmentti, ettei tämä tule näyttämään kasvoillani liian tummalta. Mua ei haittaa poskipunissa vähän huonompikaan pigmenttisyys, sillä kerrostamalla sävyä kuitenkin saa voimakkaammaksi ja monesti onkin parempi, ettei punan kanssa tarvitse varoa liikaa.
Hinta: noin $20,00.

Viimeisenä valitsin boksiin vielä Sandbar Beautyn The Oasis Paletten, joka on kuuden sävyn kompakti luomiväripaletti. Tämän valitsin itselleni tietäen, etten aio pitää palettia itselläni vaan laitan tämän tosiaan vielä tämän päivän aikana arvottavaksi Instagramtililleni @lipstikclovelinda. Tämänkään tuotteen kohdalla valittavana ei ollut mitään sellaista, mikä mua olisi tosissaan kiinnostanut ja mä olen ennenkin napannut Ipsyyn mukaan nimenomaan luomiväripaletteja sillä ajatuksella, että saan niitä teille arvottavaksi. Mikäli paletti siis herättää yhtään kiinnostusta niin käykäähän osallistumassa arvontaan IG:n puolella!
Hinta: noin $26,00.

Ja sitten päästään tuotteeseen, josta olen ihan superinnoissani! Nappasin add-oneista mukaan itselleni tämän upeaakin upeamman OFRA Cosmeticsin On The Glow Professional Paletten ja maksoin tästä $18,00 extraa. Paletti on kooltaan valtava ja tästä löytyy bronzereita ja highlightereita. Tämä mun oli ihan ehdottomasti saatava itselleni, vaikka normaalisti en näiden Jenkkiboksien add-oneista mitään itselleni ostakaan, sillä onhan tämä nyt vaan ihan sanoinkuvaamattoman kaunis. Tämä oli toinen kerta, kun nappasin lisätuotteita mukaan Ipsy Plussaan ja Boxycharmin kanssa olen tehnyt niin vain kerran. Ipsyllä on se hyvä puoli, että nämä extratuotteet laitetaan samaan pakkaukseen varsinaisen boksin kanssa, joten ei tarvitse maksaa kahtia toimituskuluja Suomeen toisin kuin Boxycharmilla. 18 dollaria tästä paletista ei mielestäni ole kovinkaan paljon, sillä tämän ovh on lähes $150,00 eli sain tämän itselleni ihan pilkkahintaan. Mä en ole mikään kovin hyvä käyttämään bronzereita, mutta nyt jos koskaan on korkea aika opetella ja nuo highlighterit nyt varmasti päätyvät mulla käyttöön. Ofran highlighterit ovat ehdottomasti yhtiä parhaimpia mitä tiedän!
Hinta: noin $149,00.

Varsinaisen boksin arvo oli huhtikuussa $149,00 eli jonkin verran vähemmän kuin Ipsyillä yleensä. Tämä toki selittynee pitkälti myös sillä, ettei boksissa tällä kertaa ollut ihonhoitotuotteita, jotka yleensä ovat meikkejä arvokkaampia ja nostavat siten boksin kokonaisarvonkin sinne parinsadan dollarin kieppeille. Mä olen tähän sisältöön varsin tyytyväinen ja ennen kaikkea olen superinnoissani tuosta lisätuotteena ostamastani Ofran paletista!

Mitä mieltä olette boksista? Entä Ofran paletista? :)

6 kommenttia:

  1. OMG tuo Ofra!! Mä olen kans ostanut pari Ofraa Mega Drop Shopista ihan pilkkahintaan. Harmi vaan kun eivät tule samoilla postareilla kuten Ipsyllä. Mulla on Boxycharm tänään noudettavissa mutta haen vasta huomenna. Innoissani odotan, aina kuukauden kohokohtia lukea näitä postauksia :D
    Meikkivoide olisi ehkä ollut tässä Ipsyssä kiinnostavin, ehkä myöskin tuo irtopuuteri. Mä en ole tainnut vielä irtopuutereita saada mutta ottaisin kyllä mielelläni vastaan. Muutkin ihan käyttiksen värisiä, uskon että sellainen joille ei näitä tuotteita boxeissa tulvi niin innostuisi kovasti, tuo luomiväripaletti on hauskan näköinen vaikka en tosiaan minäkään tarviisi yhtään enempää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paletti on niiin upea<3 Joo Boxylla on kyllä toi huono puoli, että lisätuotteet tulee erillisinä toimituksina :/ Mitään väliähän sillä ei olisi, jos asuisi Jenkeissä, mutta nyt kun joutuu maksamaan toimituskulut aina niin mulla ainakin kasvaa kynnys ostaa sieltä mitään. Mutta toisaalta enpä mä mitään lisämeikkejä tai muuta kosmetiikkaa edes tarvitse, eli ehkä parempikin näin :'D

      Nyt sait sitten sen irtopuuterinkin Boxysta, mutta harmi tosiaan ettei sulle tullut sitä meikkivoidetta mikä sun piti saada :/

      Poista
  2. Ofran paletti ja meikkivoide alkoi kiinnostaa heti. Boxi oli tosi kiva. Itse ottaisin näihin lähtökohtaisesti paljon mieluummin meikkejä kuin ihonhoitoa, josta oon tosi tarkka millaista pitää olla. Meikkejä helpompi kokeilla ja löytää uusia juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itse kokeilen mieluusti vähän kaikenlaisia ihonhoitotuotteita, mutta sulla varmasti esimerkiksi on just aika tarkat kriteerit tuotteille, joita käytät, eli boksien ihonhoitotuotteet varmasti harvemmin olisi sulle parhaita mahdollisia! Ja toisaalta kun löytää itselleen ne toimivat tuotteet ja/tai raaka-aineet kosmetiikassa niin miksipä sitä hyviä vaihtamaankaan :)

      Poista
  3. Ipsyt on niin ihania! Ihana saada Michi tuote testiin :) Ja just tommonen translucent puuteri on mielestäni paras, koska se sopii etenkin tällaisille vaaleaihoisille :) Tuo blush paletti on myös oikein ihanan näköinen, persikkaiset sävyt on mulle enemmän mieleen kuin pinkit ja tosi punaiset. Sulle tuli joku super hyvä boksi, ihanaa, siis meikkivoidekin!! Mielestäni tuo luomiväripaletti ehkä just vähän semmonen erikoinen, ei tulisi ostettua, mutta kiva varmasti tästä pussukasta saada. Harmittaa etten ole itse jättänyt yhtä palettia koskemattomaksi joka olisi ehdottomasti kannattanut arpoa. Tuo ofran tuote kruunaa tämän tilauksen, mutta add oneja kannattaa kyllä ehdottomasti hyödyntää tuosta ipsystä! 6/5 paketti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Translucent puuterit on ihan parhaita, en pahemmin muita enää suosikaan enkä ainakaan itse osta :D Kivipuutereissa ehkä joo voisin, mutta irtopuuterit on käytännössä aina mulla noita. Toi luomiväripaletti on mun mielestä hauska, tykkään ton ulkonäöstä, mutta ei noi sävyt omaan käyttöön oo kaikkein parhaimmat tai käytännöllisimmät. Toivottavasti arvonnan voittaja tykkää paletista :) Ipsyllä on kyllä välillä ihan mielettömiä tuotteita ja tarjouksia tuolla add-oneissa! Edellisen kerranhan mä sain ABH:n luomiväripaletin superedullisesti :)

      Poista

Kiitos kommentista!