sunnuntai 3. huhtikuuta 2022

Edulliset kosmetiikkasuosikit | Mizon Hand & Foot Creamit

Tänään palaillaan taas edullisten kosmetiikkasuosikkien pariin! Aloitin pari kuukautta sitten uuden postaussarjan, jossa käyn läpi edulliseksi luokiteltavia kosmetiikkatuotteita, jotka ovat syystä tai toisesta päätyneet mun suureen suosiooni. Aiemmissa postauksissa olen puhunut Garnierin silmämeikinpoistoaineesta, Laveran vartalovoiteesta sekä Ziajan vartalonkuorinnasta. Tänään vuoroon pääsee ensimmäistä kertaa korealainen kosmetiikka - Mizonin Hand & Foot Creamit, joita kuvien puolesta edustaa nyt tällä hetkellä multa löytyvä Snail Hand & Foot Cream.

Mizon Hand & Foot Creamit edustavat tosiaan korealaista kosmetiikkaa, jota itse tilaan pääsääntöisesti aina Bearelin verkkokaupasta. Bearelin valikoimista löytyy kolme eri versiota tästä voiteesta ja olen itse testannut niistä kaikkia. Myynnissä on hyaluronihappoa sisältävä Hyaluronic Hand & Foot Cream, kollageenipitoinen Collagen Hand & Foot Cream sekä tämä etanaseerumia sisältävä, kuvissa näkyvä Snail Hand & Foot Cream. Hyaluronihappo- ja kollageeniversiot olen käyttänyt loppuun ja tällä hetkellä multa löytyy käytöstä siis vain tämä etanaversio. Voiteet ovat todella edullisia, ja Bearelin verkkokaupassa ne maksavatkin vain 4,90 €/100 ml!

Mitä nämä sitten ovat? Monitoimivoiteita, jotka soveltuvat käytettäväksi niin käsi- kuin jalkavoiteinakin. Itse käytän näitä nimenomaan käsivoiteina ja tämä kolmikko edustaa yhtiä parhaimpia käsivoiteita, mitä olen käyttänyt. Kaikki ovat kosteuttavia, mutta silti suhteellisen nopeasti imeytyviä ja näissä on miedot tuoksut. Käytän monesti iltaisin tuhdimpia voiteita, jotka jättävät kädet rasvaisen tuntuisiksi, sillä yötä vasten voiteen nopealle imeytymisellä ei ole tarvetta. Nämä Mizonin voiteet ovat kuitenkin kultaakin arvokkaampia päivällä, kun käsillä pitää pystyä tekemään jotain. Nämä ovatkin olleet mun vakituotteitani ennen töihin lähtöä, jolloin arvostan nimenomaan nopeasti imeytyviä ja miedolta tuoksuvia käsivoiteita. Tuoksuvammat yksilöt olen jättänyt muulle vapaa-ajalle.

Olen käyttänyt näitä vuoden ympäri ja todennut näiden sopivan itselleni maniosti niin kesä- kuin talviaikaankin. Kosteutustehot ovat kohdillaan, vaikka olen toki käyttänyt näitäkin kosteuttavampia käsivoiteita, mutta ne ovat sitten monesti sen verran tuhteja, että ne päätyvät mulla tosiaan yökäyttöön. 100 ml kokoisesta tuubista riittää iloa todella pitkäksi aikaa eikä alle viiden euron hinta todellakaan ole paha! Olen käyttänyt nyt kaikkia kolmea Bearelilla myynnissä olevaa versiota näistä ja suosikkini on joko tämä etanaseerumi- tai hyaluronihappovoide. Kollageenissäkään ei ollut mitään vikaa ja sitäkin voisin hyvin ostaa lisää, mutta jokin näissä kahdessa on viehättänyt silti hieman enemmän. Iso suositus kuitenkin näille kaikille! K-kosmetiikasta puhuttaessa painotetaan monesti nimenomaan loistavia kasvoille tarkoitettuja ihonhoitotuotteita, mutta löytyy näitä helmiä myös muista kategorioista.

Onko Mizon tuttu brändi? Entä oletteko kokeilleet näitä käsi-/jalkavoiteita? :)

4 kommenttia:

  1. Mizon on tuttu :) Mutta nämä ei ole. Mun on selkeästi vaan nyt maltettava olla ostamatta mitään pitkään aikaan ja sitten pääsisin vihdoinkin kunnon tilausta jättämään Bearelille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Innolla odotan mitä lähdet sieltä tilaamaan, kun sen aika koittaa! ♥

      Poista
  2. Mizonin tuotteita olen käyttänyt, mutta en käsivoiteita. Nyt alkoi kiinnostaa! On kyllä edullinen hinta. Täytyy nyt ensin käyttää varastoja pois, niitä on kertynyt kummasti. Kiitti vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä ei tosiaan oo hinnalla pilattu! Suosittelen kokeilemaan, toivottavasti ovat sulle mieluisia<3 :)

      Poista

Kiitos kommentista!