tiistai 5. huhtikuuta 2022

Paluu vuoden 2019 kauneusbokseihin | Maaliskuu

Tänään jatkoa saa postaussarja, jossa käyn läpi aiempien vuosien kauneusbokseja. Tarkoituksena on miettiä kuinka suuri osa boksien tuotteista on oikeasti päätynyt mulla käyttöön, käytetty loppuun, annettu eteenpäin tai karsittu myöhemmin pois. Aloitin postaussarjan vuoden 2019 tammikuusta ja tässä postauksessa käydään läpi maaliskuun boksit. Seuraavassa postauksessa saadaan jo esillä olleiden Boxycharmin ja Bette Boxin lisäksi mukaan myös Glossybox, mutta tässä postauksessa käydään läpi vielä tosiaan vain nuo kaksi ensin mainittua boksia.

Boxycharm Maaliskuu 2019

Maaliskuun Boxycharmista löytyi yksi ihonhoitotuote, kaksi meikkisivellintä ja kolme meikkituotetta. Ihana sisältö näin nopeasti vilkaistuna ja tällaisista sisällöistä ilahtuisin ehdottomasti vielä tänäkin päivänä. Kokonaisuus toimii hyvin ja tämä on juuri sellainen meikkipainotteinen boksi, joista itse eniten pidän!

  • Wander Beauty Lift Off Purifying and Brightening Peel Off Mask
    • Jätin tämän itselleni, mutten koskaan ottanut tätä käyttöön. Lopulta olen antanut tämän puhdistavan peel-off naamion eteenpäin mikä on ehkä ihan hyvä, sillä mä en puhdistavia naamioita turhan usein itse käytä.
  • MODA Powder and Soft Glow Kit.
    • Tästä kahden kasvosiveltimen setistä tuo pulleampi on mulla käytössä viimeistelypuuterin kanssa ja se on ehdottomasti siihen tarkoitukseen suosikkisiveltimeni! Sivellin on mukavan napakka, muttei kuitenkaan liian tiivis. Toisen siveltimen olen antanut eteenpäin, sillä se oli taas turhan veltto omaan makuuni enkä oikein tiennyt mihin olisin sitä käyttänyt omissa meikeissäni.
  • Cover FX Perfector Face Palette
    • Ihana kasvopaletti, joka on mulla käytössä yhä tänäkin päivänä. Ei tämä päivittäin tai edes viikottain pääse mulla käyttöön, mutta tästä löytyy ihan mahtava kattaus puuterisia tuotteita kasvoille - aurinkopuuteri, poskipuna, viimeistelypuuteri ja highlightereita. 
  • OFRA Long Lasting Liquid Lipstick Monaco
    • Todella kaunis metallinhohtoinen nestemäinen huulipuna Ofralta! Tämä löytyy multa edelleen ja puna oli jossain vaiheessa yksi mun käytetyimpiä. Nyt olisi ehkä jo korkea aika karsia tämä pois, sillä punalla alkaa olla jo ikää eivätkä nestemäiset huulipunat varsinkaan säily ikuisuuksia hyvänä. Niiden koostumus alkaa muuttua yllättävänkin nopeasti ja nyt korona-aikana en ole tähän tainnut koskea kertaakaan.
  • Appeal Cosmetics Liquid Eyeshadow Rose Gold
    • En ole mikään nestemäisten luomivärien ylin ystävä, mutta tätä on oikeasti tullut käytettyä, sillä luomiväri on ollut mulla mukana joskus jossain projektissa. Edelleen tämä kultainen luomiväri löytyy multa ja satunnaisesti saatan tätä myös käyttää.
Eteenpäin tästä kokonaisuudesta lähti siis kasvonaamio ja toinen siveltimistä. Kaikki muut tuotteet löytyvät multa  yhä edelleen ja kaikkia olen myös käyttänyt. Ei ollenkaan hullummin siis mennyt tämän boksin kohdalla! Tämän sisällön arvo oli $145,00.


Bette Box Maaliskuu 2019

Maaliskuun Bette oli kyseiselle boksille vähän tyypillisestikin täytetty matkakokoisilla, edullisilla tuotteilla ja oheistuotteitakin tästä löytyi useampi kappale. Koko boksin paras asia oli ehdottomasti kangaskassi, jota käytinkin hyvin ahkerasti varmaan parin vuoden ajan. Lisätuotteena tässä oli myös pieni hammastahna, jota en enää tässä yhteydessä käy läpi sen tarkemmin, mutta joka ei myöskään mulla koskaan päässyt käyttöön.
  • SkinMood Make-Up Blender
    • Testasin tämän meikkisienen, mutten lopulta koskaan ottanut tätä kunnolla käyttöön, sillä kärjen muotoilu oli omaan makuuni turhan veltto. Käytin tuohon aikaan meikkisieniä todella vähän esimerkiksi meikkivoiteen levitykseen, eikä tämän kanssa saanut peiteainetta paineltua kunnolla sy-alueelle, joten mulla ei ollut tälle käyttöä.
  • Dermosil Brightening Colour Correcting Stick
    • Ei mitään muistikuvaa jäikö tämä hetkeksi pyörimään omiin laatikoihini vai laitoinko tämän suoraan eteenpäin. Sen verran kuitenkin osaan sanoa, etten tätä koskaan käyttöön asti itselläni ottanut. Mä olen todella huono käyttämään mitään color correctoreita, joten ei ollut mun juttu tämäkään tuote.
  • Ziaja Natural Olive Micellar Water
    • Tämän käytin loppuun aika nopeastikin ja loppuneista luettuani myös pidin tästä! Ziajalta ei tosin kovin montaa huonoa tuotetta löydy, joten ei ihmekään, että tämä päätyi suosiooni. Harmi ettei boksista tullut tästä isompaa kokoa, mutta kyllä tämä 50 ml tuli mieluusti käytettyä pois.
  • Garnier Ambre Solaire Natural Bronzer Self Tan Wipe
    • Itseruskettava liina, joka on tarkoitettu käytettäväksi kasvoille. En koskaan käyttänyt tätä ja todennäköisesti heitin tämän jossain vaiheessa suoraan roskiin sen sijaan, että olisin antanut tämän jollekulle eteenpäin. Mä en juurikaan mitään itseruskettavia käytä, joten ei ihme etten tästäkään innostunut.
  • Noughty Wave Hello Shampoo 
    • Kiharille hiuksille tarkoitettu shampoo, joka lähti eteenpäin. Mun hiukseni ovat piikkisuorat eivätkä Noughtyn tuotteet ole koskaan olleet mun makuuni mitenkään erityisen hyviä. 
Tästä kokonaisuudesta mulle jäi käteen oikeastaan vain Ziajan 50 ml kokoinen misellivesi. Ei siis todellakaan ollut mun boksini tämä.. Tuli taas itselle hieman tyhmä olo tätä katsausta tehdessä, sillä en voi käsittää miksi olen edelleen jatkanut tämänkin boksin tilaamista, jos nämä sisällöt ovat pääasiassa lähteneet mulla eteenpäin? Tämän boksin arvoksi olin laskenut 31 euroa.

Muistuvatko nämä boksit teidän mieleenne? :)

4 kommenttia:

  1. Tuo bette boxi oli aivan surkea, tästä siis muistaa, miksi ei sitten kuitenkaan ollut niin aina innoissaan noista laatikoista :D Mutta olihan tuossa toi kassi! En tiedä, missä se mun kassi oikeen on. Tuo boxy selkeästi parempi näistä kahdesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja mä en voi käsittää, miten tosta luopuminen on muka ollut niin vaikeaa :D No toki täytyy muistaa, että Betten kautta sain aika mukavasti affiliatetuloja tuolloin, joten en itse boksista maksanut käytännössä senttiäkään, mutta silti. Onhan noi sisällöt nyt melkoisia.. Boxycharm oli tossa kuussa tosi kiva!

      Poista
  2. Oliko Bette Boxit oikeesti noin arvottomia :D kuka ihme niistä on halunnut maksaa...muistan tuon meikkisienen, se särkyi heti käytössä, susi jo syntyessään. Kangaskassi meni johonkin vereen ja nakkasin sen roskiin. Dermosilin kynä oli surkea eikä lopuista muistikuvaa, varmaan antanut eteenpäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan ne :D Vaikka toki noi arvot tuli aina laskettua täysikokoisten tuotteiden mukaan, tai niistä ne minikokoisten tuotteiden arvot, joten käytännössä arvot oli kai jonkin verran suuremmat. Mutta siis enivei, ei noi kovin kummoisia kyllä olleet. Dermosilin meikit ei oo oikeen koskaan innostaneet mua, vaikka heillä aivan ihania saippuoita sun muita onkin. Ei siis ihme, etten totakaan ottanut omaan käyttöön :D

      Poista

Kiitos kommentista!