sunnuntai 14. elokuuta 2022

Vastaukset kysymyksiinne | Osa 1

Arvontapostauksen yhteydessä pyytelin osallistujilta kysymyksiä, joihin halusitte kuulla vastauksen. Sainkin kysymyksiä oikein mukavan määrän, ja koska postaus olisi muuten kasvanut ihan valtavan pitkäksi, päätin jakaa nämä kahteen osaan. Tässä ensimmäisessä osassa vastaan kaikkiin yleisesti kosmetiikkaan liittyviin kysymyksiin. Seuraavassa osassa vastailen sitten spesifisemmin kauneusbokseja, kosmetiikkaa ja vauvaa/äitiyttä sekä muihin kuin kosmetiikka-aiheisiin kysymyksiin. Kiitos kaikille kysymyksistä, näihin oli hauska vastailla ♥ Ilmoitin luvatusti arvontapostauksessa arvonnan voittajan, joka oli siis Veera A. Kiitos kaikille osallistumisesta ja mielenkiintoisista kysymyksistä - ei ollut ihan helppo vastata näihin kaikkiin!

Kosmetiikka yleisesti

Minkä meikkimerkin nimen haluat sanoa, että ne ovat parhaita laadultaan? Ajattelin kokonaisuutta josta löytyy perusmeikit.
- Tähän voisi sanoa todella monta eri brändiä, mutta jos mietin kokonaisuutta siten, että olen itse käyttänyt laajasti brändin tuotteita ja kokenut niistä suurimman osan hyviksi, laadukkaiksi ja hintansa arvoisiksi, sanoisin Too Faced. Meikkipohjan tuotteet ovat loistavia, samoin luomivärit ja huulimeikeistäkin ne muutamat, joista mulla on kokemusta. Suomessahan näitä ei valitettavasti myydä, mutta netistä saa onneksi tilattua.

Miltä merkiltä tulee parhaat siveltimet?
- Sigmalta, ihan ehdottomasti! Hyviä siveltimiä on toki muillakin brändeillä, mutta itse olen vuosia jo vannonut Sigman nimeen ja Sigman sivellinvalikoima on myös sen verran laaja, että valinnanvaraa taatusti löytyy. Itselläni on useampi kymmenen Sigman sivellintä enkä niistä luopuisi.

Mitä tuoksuja rakastat, entä mitä inhoat? Esim. vanilja, kookos yms.
- No juurikin noi vanilja ja kookos on sellaisia omia suosikkeja, varsinkin vanilja. Kosmetiikassa rakastan myös hedelmäisiä tuoksuja, kuten papaijaa ja appelsiinia. Laventeli on mun ehdoton inhokkini, enkä pidä siitä lainkaan.

Mikä on sun lempi meikkimerkki jolla on paljon hyviä tuotteita?
- Tähän on tosi vaikea vastata, sillä mulla ei oikein ole mitään yhtä tiettyä brändiä, johon turvautuisin kaikenlaisten meikkien ostamisessa ja joka olisi siten selkeä suosikki. Ensimmäisessä kysymyksessä mainitsin Too Facedin olevan kokonaisuudeltaan paras ja laadukkain brändi, joten sen kai voisi sanoa myös tähän. Omia suosikkeja ovat myös mm. Anastasia Beverly Hills, Jane Iredale, Ciaté London, Urban Decay ja OFRA.

Huonot kosmetiikkatuotteet joita et ostaisi uudelleen?
- NYX:n Lip Lingeriet tulee ensimmäisenä mieleen, sillä niin kuivattavia nestemäisiä huulipunia en ole muita käyttänyt. Harmi, sillä sävyt niissä olivat ainakin silloin viitisen vuotta sitten todella kauniita! Monet eyelinerit ja ripsivärit ovat myös sellaisia, joiden pariin en enää palaisi. Eyelinereista esimerkkinä vaikkapa Eyekon Skinny Liquid Liner ja ripsiväreistä superkehutut BBIA:n Never Die ja Too Facedin Better Than Sex.

Miten meikkimakusi on muuttunut vuosien myötä?
- Yksi selkeä ero on meikkipohjassa, sillä aiemmin suosin pelkästään mattaavia tuotteita, mutta nykyään en oikeastaan koskaan tee meikkipohjasta täysin mattaista. Pidän edelleen peittävistä tuotteista, mutta rakastan heleyttä ja hehkua lopputuloksessa, kun aiemmin se oli mulle ehdoton ei. Aiemmin käytin myös todella, todella tummia huulipunia ihan arkimeikeissäkin, mutta niitä olen jotenkin alkanut hieman vierastaa. Korona ja sen tuoma maskipakko töissä vähensi mun huulipunien käytön ihan minimiin, joten ehdin kai liikaa tottua siihen huulipunattomaan lookiin, joten tällä hetkellä ne tummat sävyt huulilla tuntuvat kovin vierailta.

Mitä poistuneita tuotteita olet jäänyt kaipaamaan?
- NYX Vinyl Liquid Lineria! Se on meikkituotteista tähän hätään ainut, joka tulee mulle mieleen, sillä kyseinen eyeliner oli ehdottomasti mun suosikkini ikinä. The Body Shopin joitain kausisarjoja kaipaan myös, kuten usean vuoden takaista Glazed Applea ja useita kesäsarjoja, kuten viime vuoden Fresh Raspberryä.

Mitä vanhoja, markkinoilta poistuneita meikkejä/brändejä kaipaat?
- Edellä mainitsinkin jo meikeistä tuon NYX:n Vinyl Liquid Linerin ja toisena voisin vielä sanoa Catricen 24H Made To Stay Make Up meikkivoiteen, joka oli ehdottomasti mun suosikkini Catricelta. Tähän hätään en rehellisesti sanottuna muista muita poistuneita brändejä kuin Anytimen ja Beccan, enkä kumpaakaan ole itse jäänyt kaipaamaan :D En kai siis kaipaa mitään poistuneita brändejä, kun kerran ei tule mieleenkään sellaisia! 

Mitä meikkejä ostaisit testiin jos olisi rahaa rajattomasti käytössä?
- Ensimmäisenä ostaisin varmaan kasan Hourglassin tuotteita. Viimeistelypuuterit, poskipunat sun muut ovat brändiltä ihan superkauniita ♥ Natasha Denonan isompia paletteja tulisi varmasti hankittua myös jokunen kappale, samoin useampi MAC:n huulipuna! Toki varsinkin Hourglassia ja MACia aion ostaa muutenkin jossain vaiheessa, mutta määrät ovat varmasti maltillisemmat kuin rajattomalla budjetilla.

Minkälaisia kosmetiikkajoulukalentereita suosittelet tänä vuonna? Minkälainen on esim top3 listasi edullisista ja kalliimmista kalentereista.
- Mä voin kirjoitella kalentereista ihan oman postauksen, kunhan saan tutustuttua niiden valikoimaan tänä vuonna tarkemmin!

Oletko jo googletellut tulevan joulun kosmetiikkajoulukalentereja?
- The Body Shopin kalentereita olen katsonut, mutta muuten mulla ei ole harmainta hajua siitä, onko muiden brändien/verkkokauppojen kalentereita jo esillä jossain. En todennäköisesti aio kalenteria ostaa tänä vuonna, mutta kuten tuossa aiemmin jo totesin, aion kalentereista varmasti jotain kirjoitella kuitenkin.

Jos saisit omistaa vain yhden luomiväripaletin, mikä se olisi ja miksi?
- Too Facedin Chocolate Bar olisi todennäköisesti valintani, sillä siitä löytyy loistavat perussävyt ja vähän extraa. Laatu on erinomaisen hyvä ja se on ehdottomasti yksi luomivärikokoelmani käytetyimpiä paletteja. Paletti taipuu niin arkisiin kuin juhlavampiinkin meikkeihin.

Mistä tuoksusta tulee muistoja mieleen?
- Mä miellän useampiakin tuoksuja tiettyihin hetkiin elämässä. Victoria's Secretin Pink Warm & Cozy Body Mist on yksi sellainen ja sen miellän loppukesään 2014, kun pääsin todella rankan alkuvuoden jälkeen ystäväni kanssa Mallorcalle lomalle. Tuoksu oli siellä mulla siis mukana. Toinen on TBS:n vanhan kausisarjan Cactus Blossomin tuoksu, sillä sen miellän mun ja mieheni ensimmäiseen ulkomaanmatkaan Lanzarotelle.

Mielestäsi parhaat edullisemmat kosmetiikkatuotteet?
- Ziajalta löytyy superhyviä tuotteita niin ihon- kuin vartalonhoidonkin osalta! Tykkään myös esimerkiksi Catricen meikkivoiteista ja essencen lash princess ripsarista. Essencellä on monia muitakin hinta-laatusuhteeltaan todella hyviä tuotteita. 

Mikä on lempimeikkituotteesi ja miksi?
- Yksittäisistä tuotteista sanoisin Estée Lauderin Double Wear meikkivoiteen, sillä sen voittanutta ei ole. Meikkivoide sopii niin arkeen kuin juhlaan, joskin se on itselläni käytössä lähinnä "hienompia" meikkejä tehdessäni. Pieni määrä riittää ja se näyttää ihan älyttömän kauniilta omalla ihollani. Double Wearia parempaa meikkivoidetta en ole kokeillut!

Jos saisit pitää vain yhden meikki- ja ihonhoitotuotteen, mitkä ne olisivat?
- Ihonhoidosta valitsisin varmaan jonkin kasvovoiteen, joka sopii itselleni niin kesällä kuin talvella. Meikeistä valitsisin varmaan ripsivärin, jos yhdellä pitäisi pärjätä. Onneksi näin ei ole, sillä enhän mä mitenkään pärjäisi vain noiden kahden asian kanssa!

Jos sinun pitäisi pärjätä yhdellä ihonhoitotuotteella ja yhdellä meikkituotteella, mitkä ne olisivat?
- Ylempänä tähän vastasinkin, eli kasvovoide ja ripsiväri varmaan olisivat ne kaksi tuotetta. Tosin jättäisin varmaan tollasessa tilanteessa sen ripsivärinkin ihan suosiolla pois, jos ei muuten saisi meikata.

Mitä kosmetiikkatuotetta et käyttäisi mistään hinnasta?
- Kuorintasukat jaloille on sellaiset, jotka jätän mieluusti muille. En ole moisia koskaan kokeillut, joten omakohtaista kokemusta ei ole, mutta liian monia kauhutarinoita olen kyseisistä sukista lukenut. Toki tiedän, että ihon reaktiot riippuvat hyvin pitkälti sekä käytetystä tuotteesta että siitä, miten kenenkin iho ne kestää. Itse en kuitenkaan halua ottaa sitä riskiä, että omalla kohdallani sukat olisivatkin vähän turhan tehokkaat, jolloin lopputulos olisi kaikkea muuta kuin toivottu.

Maailman paras hajuvesi?
- Hugo Boss The Scent For Her EdP on itselleni sellainen varma valinta oikeastaan tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Mikä oli ihkaensimmäinen kosmetiikkatuote, jota halusit itse kokeilla? Suditko luomiväriä äidin meikkipussilta vai tuoksuttelitko hajuvettä?
- Mun äiti ei pahemmin meikkejä käyttänyt mun ollessani lapsi vaan aloitti meikkaamisen siinä vaiheessa, kun olin itse jo teini-ikäinen. Äidin hajuvesiä muistan kyllä tuoksutelleeni! Mä sain meidän perhetutulta lapsena sellaisen monitoimipaletin, josta löytyi kolmesta kerroksesta meikkejä - luomivärejä, puuteri, poskipunia, huulipunia jne. ja se oli mun kallisarvoisin aarteeni silloin. Paletti ei siis ollut mikään lasten lelu vaan ihan aikuisille tarkoitettu ja se on jäänyt itselleni todella hyvin mieleen. En muista sudinko tätä ennen jo jotain luomivärejä tms. naamaani, mutta tuon paletin kanssa aloittelin meikkikokeilujani, vaikka siitä oltiinkin vielä pitkän matkan päässä niistä ajoista, kun oikeasti aloin meikata.

Mikä oli ensimmäinen kosmetiikkatuote, jonka ostit itse?
- Meikinpoistoaine! Muistan edelleen, kuinka pettynyt olin kun halusin joskus alkaa meikata ja ensimmäisenä mun käskettiin vanhempieni toimesta ostaa meikinpoistoaine. Fiksuahan se oli, sillä jollain ne tulevaisuudessa hankitut meikit tuli kasvoilta saada pois, mutta pettymys oli mitä melkoisin, kun en saanutkaan ostaa luomivärejä, huulikiiltoja sun muita, vaan jouduin tyytymään pelkkään putsariin. En ainakaan muista, että mitään muuta olisin aiemmin ostanut itse, sillä tokihan vanhemmat ostivat mulle ja muulle perheelle kaikki perushygieniatarvikkeet, kuten shampoot sun muut.

Mihin tuotteisiin haluat panostaa ja mistä tunnet voivasi pihistää?
- Meikkivoide on sellainen tuote, jossa mulla ei ole mitään hintakattoa. Käytän toki paljon edullisiakin meikkivoiteita, mutta hyvästä meikkivoiteesta maksan mielelläni useita kymppejä! Estée Lauderin Double Wear on omasta mielestäni maailman paras meikkivoide, eikä se ole sieltä edullisimmasta päästä. Meikit ylipäätään ovat sellaisia, joista maksan mieluusti vähän enemmän. Kuten myös shampoosta ja hoitoaineesta, jotta saan hyviä tuotteita. Toki olen onnekseni löytänyt hyvän sarjan Four Reasonsilta eikä niistä tarvitse maksaa maltaita! Vartalonhoitotuotteet ovat sellaisia, joista pihistän mielelläni. Olen esimerkiksi todella laiska rasvaamaan vartaloani, joten mitä edullisemmalla sen suhteen pääsee, sitä parempi.

Mitä tuotekokeiluja ja kosmetiikkamuotivirtauksia muistelet vienolla hymyllä tai reippaalla naurulla näin jälkikäteen?
- Olen blogini alkuaikoina tuskastellut täälläkin sitä, kuinka kulmani ovat ihan eri paria ja niitä on ollut vaikea saada meikattua samannäköisiksi. No, ongelmahan ratkesi sillä, että lopetin niiden nyppimisen ja muotoilun! Toki hajakarvoja nypin edelleen, mutta mitään eriparisuutta ei ole enää vuosiin ollut, kun en itse sitä omilla toimillani luonut. Nyt jälkeenpäin naurattaa katsoa vanhoja kuvia omista kulmistani, aivan kamalathan ne ovat olleet. Ja tämä koskee siis jo yläasteaikaisia kulmiani. Ylipäänsä hieman huvittaa aina katsella näitä aiemmin vallinneita kulmakarvatrendejä, vaikken niitä itse itselläni olisikaan toteuttanut. Milloin vedetään kulmat ihan viivoiksi, milloin saippuan kanssa pystyyn. Jokainen tyylillään ja monillehan esimerkiksi ne saippuakulmat sopivat täydellisesti, vaikka itselläni ne näyttivät naurettavilta.

Pahin meikkimokasi ja millä tuotteella sen teit?
- Varmaan alaikäisenä Maybellinen Dream Matte Moussen kanssa tehdyt meikkipohjat. Kuvia näistä meikeistä mulla ei onneksi ole, mutta aivan väärä sävy ja liian paksu pohja näyttivät takuulla koomisilta muiden mielestä.

Onko jotain meikkikategoriaa jonka tuotteita kyllä omistat ja käytät, mutta joiden käyttäminen ei juuri koskaan innosta yhtään ja tuntuu ns. "välttämättömältä pahalta"?
- Kulmatuotteet on sellaisia, jotka on ns. pakollisia pahoja itselleni. Ehkä sen takia en ole kovinkaan kiinnostunut testailemaan eri kulmatuotteita, kun olen ne hyvät jo itselleni löytänyt. Poikkeuksena kulmageeli, joiden suhteen en ole tarkka ja käytän mitä milloinkin sattuu kaapista löytymään. Mulla on kulmien suhteen myös niin vakiintuneet rutiinit, etten varmaan enää edes osaisi vaikkapa jonkun pomaden kanssa alkaa niitä meikkaamaan.

Mikä on vanhin omistamasi meikkituote ja käytätkö sitä edelleen? Kuinka vanha se on?
- Urban Decay Naked 3 on todennäköisesti vanhin meikkituotteeni. Mitään sen vanhempaa en ainakaan tähän hätään kokoelmastani keksi. Sillä on ikää nyt kahdeksan vuotta enkä sitä oikeastaan enää käytä. Pigmenttisyys on heikentynyt sävyissä ihan huomattavasti, mutta tunnesyistä en halua paletista luopua. Naked 3 oli mun ensimmäinen kalliimpi luomiväripaletti ja inspiroi osaltaan myös blogin aloittamiseen!

Paljonko sinulla on meikkejä?
- Paljon! Tai no, jos mietin muita suomalaisia kauneusvaikuttajia niin tokkopa mun kokoelmani on läheskään suurimmasta päästä. Ns. tavalliseen suomalaiseen meikkaavaan henkilöön nähden taas multa löytyy ihan varmasti keskivertoa enemmän meikkejä. Luomiväripalettaja omistan reilu 60, poskipunia lähemmäs 30, highlightereita noin 20 jne. Huulimeikkien määrää en edes tiedä, mutta useampi kymmenen niitäkin löytyy. 

Miten paljon omistat meikkejä ja onko se mielestäsi liian suuri tai liian pieni määrä? Mikä olisi optimaalinen määrä, (joko ihan yleisesti tai jopa kategorioittain jos innostut listaamaan)? 
- Omistan meikkejä paljon, joskin olen niitä tässä viimeisen vuoden/parin sisällä myös karsinut aika reilulla kädellä pois. Mä voisin kirjoitella meikkieni määristä ihan oman postauksen, jossa kerron kategorioittain kuinka paljon omistan mitäkin ja millä määrällä pärjäisin! Tuossa ylempänä olen joitain määriä listannutkin jo. Meikkikokoelmani saisi olla nykyistä pienempi, jotta saisin käytettyä paremmin kaikkia omistamiani tuotteita. Muutamia vuosia sitten haaveilin mahdollisimman suuresta kokoelmasta, mutta ne ajat ovat jo takanapäin. En kuitenkaan ole valmis luopumaan kovinkaan monesta tuotteesta, joten tällä suurehkolla kokoelmalla mennään. Järjellä ajateltuna meikkieni määrä on siis liian suuri, mutta toisaalta tämä on mulle harrastus eikä mulla ole tarkoituksena saada kaikkia käytettyä joskus loppuun. Mutta palailen tarkemmin tähän aiheeseen vielä omassa postauksessa, tämä aihe onkin itse asiassa todella kiinnostava.

Seuraavassa osassa tosiaan sitten vastaukset vielä kosmetiikasta vauvaan ja äitiyteen liittyvien kysymysten osalta, kaunesbokseja koskevat kysymykset sekä muut aiheet!

14 kommenttia:

  1. Hauskaa, miten erilaisia me kaikki ollaan.

    Minä en tykännyt Double Wearista pätkäkään. Se kuivatti aivan liikaa jopa kosteusvoiteen päälle. Itse vannon DIOR Capture Totale Serum Foundation:in nimeen. Ainoa, jota pystyn käyttämään talvisin. Ylipäänsäkin rakastan DIORin meikkejä ja siveltimiä.

    Sigmaan olen pettynyt: suht hintava harja kesti vähän päälle vuoden minulla, ennen kuin kaikki karvat ovat karisseet pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullut monilta tota samaa, että DW on koettu kuivattavaksi, mutta itse en kuivaihoisena ole onneksi moista huomannut. Niin ne vaan toimii tuotteet eri tavalla eri ihoilla! Täytyykin tutustua tarkemmin tohon Diorin meikkivoiteeseen, oon joskus jonkun Diorin meikkivoiteen omistanut ja pidin siitä :)

      Oi ei, ei ihme ettei Sigma ton kokemuksen perusteella onnistunut sua vakuuttamaan :/ Mulla on vanhimmat Sigman siveltimet jo 6,5 vuotta vanhoja ja niistä ainoastaan yhdestä siveltimestä on ajan kanssa lähtenyt karvoja pois siihen malliin, että oon siitä luopunut. Kyseessä oli meikkivoidesivellin eikä ne selkeästi kestä ikuisesti mun tapaani putsata ne öljyputsarin kanssa jokaisen käyttökerran jälkeen. Osaa noista siveltimistä käytän siis edelleen useita kertoja viikossa eivätkä oo menneet miksikään. Harmi että joukkoon mahtuu noita huonompiakin yksilöitä :/

      Poista
  2. Kiinnostaa kyllä kuulla mitä määriä sulla on mitäkin tuotetta. Itse oon laskenut viimeksi joulukuussa 2021 kaikki meikkini ja yhteensä niitä oli silloin 165. Epäilen, että nyt enemmän. Laskin kans kategorioittain, kiva verrata mitä oon saanut vuoden aikana käytettyä tai karsittua ja paljonko oon ostanut. Haluaisin pienemmänkin kokoelman kyllä. Ja muutenkin vähentää jemmoja ja ihan sitä miten paljon kosmea kuussa loppuu ja jemmaan tulee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkoinen määrä meikkejä sullakin! Tosiaan alkoi itseänikin kiinnostaa aika lailla toi oman kokoelman suuruus ja aion ehdottomasti pikimmiten tehdä tästä postauksen. Mullakin eroaa aika lailla todelliset määrät siitä millainen kokoelma olisi omasta mielestäni optimaalinen, saati sitten tarpeellinen. Täytyy ehkä aloittaa ensi vuoden alusta tilastoimaan noita loppuneita ja uusia ostoksia taas, kun en kesken vuotta viitsi välttämättä sellaista aloittaa. Mutta postausta tästä aiheesta on siis luvassa<3

      Poista
    2. Kiitos jo etukäteen💙

      Poista
  3. Kiva oli lukea. Seuraavaa osaa odotellessa.. :)

    VastaaPoista
  4. Mä tykkäsin kanssa lukea! EL DW on mullakin ihan suosikki meikkivoide <3 nyt kokeilin sitä Nude versiota eikä ainakaan kesällä ole hyvä. Mulle Hourglass on kanssa merkki jota ostaisin jos olisi rahaa käytettävissä rajattomasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Double Wear on ihana<3 Ja Hourglassin tuotteet on itselleni sellaisia, joita ehdottomasti haluaisin ostaa enemmän! Harmi kun ne maksaa sen verran paljon, etten raaski tällä hetkellä hankkia niitä. Tai no, ehkä se on vaan hyvä niin ei tuu ostettua mitään ns. turhaa :D Jossain vaiheessa ostan kyllä jotain, ehkä itselleni joululahjaksi ;D

      Poista
  5. Kivoja vastauksia, musta Luxien siveltimet on hyviä, mutta hintaero onkin melkein tuplaten sigmaan, eli varmasti hyviä! Nykyään tuntuu tehtyä useammin heleitä ja läpikuultavia meikkejä, jotenkin ihon kirjavuus on alkanut ärsyttää -ehkä siirryn taas kohta peittävään ja mattaiseen lookkiin :D Olen nyt aatellut että pistän haisemaan ja ostan TBS:n kalenterin enkä sitä edullisinta koska en vain halua pelkkiä kylpypommeja :D Kuorintasukkia saa nykyään myös just laidasta laitaan - käytän vain Salvequick tai Dermosil sukkia. Mitään 3€ kiina-tyylisiä edullisia sukkia ei vaikka kannata just sieltä Normalista ostella. Noi kulmakarvatrendit on kauheita, semmoset rata-raili kulmakarvat oli aika muodikkaat sillon 14 vuotiaana.. :D eli ne täysin nypityt ja suorat viivat. Hohhoijaa ihan hirvittää. Kiva kuulla ja nähdä mitä kaikkea saadaan tietää lisää uudessa kyssäripostauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luxien ja Sigman siveltimet on mun mielestä molemmat todella hyviä<3 Heh, mulla on monesti peittävä meikkipohja, vaikka sitä heleyttä siihen sitten haenkin vielä viimeistelypuuterien yms. kanssa :D Mutta tosin oon nyt käyttänyt paljon mm. BB-voidetta, joten kevyemmällä pohjalla on sen puoleen kyllä tullut mentyä viime viikot!

      Jos mä lähtisin ostamaan TBS:n kalenterin niin hankkisin myös ehdottomasti jonkun kalliimman, josta oikeesti tulee muutakin kuin just niitä kylpypommeja ja kynsiviiloja. Noissa kuorintasukissa on varmasti ihan huiman paljon eroja tuotteiden välillä ja kaikkien happotuotteiden kanssa kannattaa muutenkin aina olla varovainen. Sen takia en mitään kiinajuttuja varsinkaan lähtisi omiin jalkoihini laittamaan! Kulmakarvatrendejä muistellessa saa kyllä sen hymyn huulille :D

      Poista
  6. Olipas hauska luea sun vastauksia ja seuraavaa osaa odotan innolla! :) Chocolate Bar on yhä tänä päivänä mun suosikkipaletti! Mua melkein harmittaa, että se on poistunut valikoimasta ja sitä ei voi ostaa uudelleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua eikö sitäkään enää myydä! No ei näköjään, piti heti katsoa mitkä muut paletit on poistuneet myynnistä :D Se Born This Way nudepaletti on ollut mun himotuslistallani jo ties kuinka kauan, mutta eipä sekään varmaan Chocolate Baria mun silmissä voittaisi.

      Poista

Kiitos kommentista!