torstai 4. huhtikuuta 2019

Vuoden 2019 Pannuprojekti - Ensimmäinen Katsaus

*Saatu ilmaistuote


Nyt olisi aika tehdä ensimmäinen katsaus vuoden 2019 pannuprojektiini, jossa mun on tarkoitus saada 19 valitsemaani kosmetiikkatuotetta loppumaan tai pannutettua vähän tuotteesta riippuen. Aloitin projektini tammikuussa ja nyt olen käyttänyt tuotteita siis kolmen kuukauden ajan. Toisten kanssa on mennyt hyvin, kun taas joidenkin kanssa on ollut enemmän tai vähemmän hankaluuksia. Yritin valita tähän sellaisia tuotteita, jotka ovat itselleni mieluisia, mutta joissa ainakin osassa olisi myös jonkin verran haastetta. Ja sitä haastetta on kyllä jotkut tarjonneet enemmänkin! No, miten olen edistynyt tuotteiden kanssa?


Rich Pure Luxury Miracle Renew CC Cream. Tätä on tullut käytettyä uskollisesti oikeastaan lähes joka kerta, kun olen hiukseni pessyt. Kerralla mulla ei kulu tuotetta kovinkaan paljon, mutta veikkaan tämän olevan piakkoin jo loppu. Toivottavasti saan tämän tyhjäksi ennen seuraavaa katsausta!

Four Reasons Black Edition Shimmering Spray*. Vapaa-aikana olen tätä suihkinut hiuksiini ja mukavasti tätä on kulunutkin. Mitään ongelmia mulla ei varmasti tule olemaan siinä, että saisin tämän loppumaan, mutta en oikein osaa toisaalta myöskään arvioida kuinka paljon tuotetta on vielä jäljellä. Hyvin tän kanssa kuitenkin on edistytty!


Oriflame Sparkling Collection Buuble Bath. Joitain kertoja oon tätä suihkugeelinä käyttänyt, mutta kuten kuvasta näkee - tekemistä riittää vielä reilusti. Tää osoittautui muistamaani tylsemmäksi tuotteeksi, sillä tämän tuoksu on melko mieto eikä niin mun mieleeni kuin muistin. Kyllä mä tämänkin kuitenkin tyhjennän vuoden aikana vaikka väkisin. On vaan vaikea tarttua tähän, kun kylppärissä on niin paljon ihanammankin tuoksuisia suihkugeelejä.

Cocoa Brown Tough Stuff*. Tätä on tullut käytettä ehkä 4-5 kertaa eli ei turhan usein, mutta en toisaalta vartaloni ihoa nykyään mitenkään kovin usein edes kuori. Kesän tullessa ne kuorintakerrat yleensä lisääntyvät, jolloin tämäkin pääsee varmasti useammin käyttöön ja uskon vakaasti siihen, että vuoden loppuun mennessä tuubi on tyhjä.


Rituals... Ritual Of Sakura Blossoming Hand Lotion. Käsivoide löytyy olkkarin sohvapöydältä ja käytän tätä ihan päivittäin. Pullo on kuitenkin sen verran iso ja voide toisaalta niin tehokasta, ettei sitä kulu kerralla paljon, että tämän kanssa saan tehdä vielä töitä. Pitää koittaa tehostaa tämän käyttöä entisetään, sillä pullo ei ole vielä lähelläkään puolessa välissä.

Lemon Juice & Glycerine Käsikuorinta*. Kuorinta on ollut mulla käytössä pari kertaa kuussa ja samalla tahdilla jatkettuna tämä loppuu ihan varmasti ennen ensi talvea. Rakastan sitä miten pehmeiksi tämä kädet jättää!


Mossa Vitamin Coctail Energy Boost Multi-Use Mask & Night Cream*. Käytän tätä voidetta/naamiota nimenomaan yövoiteena ja tuubista on ehkä 1/3 vielä jäljellä. Hyvin oon saanut tätä käytettyä ja vaikka kesällä varmaan pidänkin taukoa tämän käytöstä, olen varma että saan tämän loppumaan viimeistään syksyllä, kun ilmat taas viilenevät. 

Mossa Vitamin Coctail Facial Oil. Rakastan tätä kasvoöljyä ja käytänkin tätä monta kertaa viikossa, mutta silti tuntuu, ettei toi kulu ollenkaan! Olen mä toki lähtötilanteesta edistynyt, mutta olisin ehkä toivonut olevani nyt jo puolessa välissä pulloa. Mutta ei, siitä ollaan vielä vähän turhankin kaukana. Öljy on sen verran kevyt, että pystyn tätä käyttämään myös kesällä ja siihen taitaa todellakin olla tarve, jos haluan saada tämän loppumaan. Nyt täytyy koittaa petrata tän kanssa ja kunnolla.

Ziaja Acai Berry Face Toner*. Tämän kasvoveden kanssa olen edistynyt, mutten niin hyvin kuin olisin toivonut. Jotenkin aina välillä unohdan täysin tämän olemassaolon vähän turhankin pitkäksi aikaa ja töitä tämän kanssa saa vielä tehdä. Onneksi tuote on mulle hurjan mieluinen niin on edes jotain toivoa tämän suhteen!


IDUN Minerals Mineral Blush Havtorn*. Pannu ei ole vielä näkyvissä, mutta tämä on ollut mulla käytössä useita kertoja viikossa ja kuoppa poskipunassa on jo aika suuri! Uskon vakaasti siihen, että saan tämän pannutettua ennen vuoden loppua. Täysin tyhjäksi en varmasti tätä tule saamaan, mutta sitä en tavoittelekaan.

Benecos Natural Powder Blush Sassy Salmon*. Tämän poskipunan kanssa ei sitten ollakaan ihan yhtä hyvällä mallilla. Käyttökertoja tällä on useita, mutta mitään kuoppaa tai edes pientä painaumaa tässä ei vielä ole. Parhaani teen, mutta tämä on sen verran pigmenttistä, ettei kerralla kulu kovinkaan paljon.

Anastasia Beverly Hills Glow Kit Sun Dipped. Tästä highlighterpaletista mun on tarkoitus saada pannutettua paletin kaksi vaaleinta sävyä - Moonstone ja Summer. Moonstonen oon saanutkin pannutettua jo jokin aika sitten ja Summerinkin saan varmasti seuraavaan kuukauden sisällä! Tän kanssa oon siis edistynyt hurjan hyvin, mutta se ei toisaalta oo mikään ihme, sillä paletti on mulle todella mieluinen. En tavoittele, että saisin näitä sävyjä loppumaan, mutta toki niitä pannuja voi hitusen koittaa kasvattaa.


Artistry EXACT FIT Perfecting Concealer*. Peitaine on ollut mulla käytössä viikottain, mutta ei läheskään päivittäin. Liian harvoin oon tähän muistanut tarttua, sillä tää ei sävynsä puolesta oo ihan kaikkein mieluisin mulle. Nyt täytyy koittaa tsempata tän kanssa, sillä tavaraa tuolla on varmasti vielä melko paljon. Veikkaan, että mennään aika pitkälle vuotta ennen kuin saan tämän loppumaan.

Mirabella Modern Matte Lipstick Crimson. Tätä oon saanut käytettyä ihan kivasti ja käyttökertojakin on kertynyt suhteellisen monta. Huulipunat kuitenkin kuluu aina hitaasti eli tekemistä vielä riittää. Oon kuitenkin vakuuttunut siitä, että puna tulee loppumaan tämän vuoden aikana.

Essence adventure awaits metallic lipstick 02 kisses from asia. Tämän kanssa edistystä ei sitten taas olekaan ollut ihan niin paljon. Käyttökerrat on laskettavissa yhden käden sormilla, mutta nyt keväällä ja kesän tullessa otan tämän kunnolla tehokäyttöön. Tän kanssa tulen varmasti olemaan vielä vaikeuksissa, mutta ainakin yritän saada käytettyä tätä mahdollisimman paljon.


Ekopharma Hilla Kosteuttava Vartalovoide*. Myönnän, etten oo käyttänyt tätä kovinkaan montaa kertaa, mutta oon ihan tarkoituksella koittanut talven ajan keskittyä paksumpiin voiteisiin. Tää ei ole sieltä kaikkein kevyimmästä päästä, mutta toimii kesällä varmasti oikein hyvin ja silloin en taas halua paksuja vartalovoita käyttää. Tekemistä riittää, mutta enköhän mä saa tämän tyhjäksi.

The Body Shop Early-Harvest Raspberry Body Butter. Purnukan pohja on saatu näkyviin, mutta reunoilla riittää tavaraa vielä reilusti. Tämä jää todennäköisesti viimeistään kuukauden päästä jo odottelemaan syksyä, mutta ei mulla ole epäilystäkään siitä, ettenkö saisi tätä loppumaan.


Masque Bar Gold Foil Peel-Off Mask*. Oon käyttänyt tätä naamiota joitain kertoja ja ihan kivasti saanut tätä myös kulumaan. Tosta on ehkä puolet vielä jäljellä, mutta tuubi ei onneksi ole kovin suuri ja uskon saavani tämän loppumaan jo ennen seuraavaa katsausta, jonka teen varmaankin heti alkusyksystä.

Escada Fiesta Carioca EdT. Heh, saattoi olla jokseenkin älytön ajatus ottaa projektiin hajuvesi, josta oli käytetty vasta niin vähän. Toki mä olen tätä saanut käytettyä, mutta pullossa on vielä jäljellä hurjasti tavaraa eikä tämä kuitenkaan ole hajuvesistä se mun suosikkini. En oo todellakaan vakuuttunut siitä, että tulen tätä saamaan tyhjäksi, mutta parhaani yritän!

Tekemistä siis riittää vielä jokseenkin paljon, erityisesti tiettyjen tuotteiden kanssa. Nyt vaan pitää koittaa itse tsempata ja toivottavasti ensi kerralla katsausta tehdessä oon saanut edes muutaman tuotteen loppumaan!

Onko teillä pannuprojekteja käynnissä? Miten ne ovat sujuneet? :)

10 kommenttia:

  1. Huh huh, sulla on haastavia tuotteita mukana projektissa! tsemppiä niiden kanssa :) Mutta hyvin oot silti edistyny ja ens katsauksessa varmaan jo useampi sulla jo loppuukin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en todellakaan näköjään päästä itseäni helpolla :D Mä toivon myös, että seuraavalla kerralla näistä olisi osa jo loppunut, kiitos tsemppauksesta! <3

      Poista
  2. Hyvin menee, ja nythän on vasta huhtikuu, joten onhan tässä hurjan paljon vielä aikakaakin! Toki jotkut tuotteet ovat niin riittoisia, että onhan niissä haastetta, vaikka vuotta onkin reilusti puolet vielä jäljellä, mutta silti :) Tsemppiä sinne ja uskon todellakin, että jotain oot ensi katsauksessa saanut kuitenkin jo loppumaan! ;) Oijoi hajuvesi on varmasti hyvin haastava tässä pannuprojektissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, iso osa vuotta on onneksi vielä edessä, vaikka vähän harmittaakin, etten oo nyt alkuvuoden aikana edistynyt tän paremmin enkä saanut yhtään tuotetta loppumaan. Toivottavasti niitä loppuneita on ensi katsauksessa useampia<3 Hajuvesi ei tosiaan ollut ehkä se kaikkein fiksuin valinta, ainakaan tollanen josta on vielä noin paljon jäljellä :D Olisi pitänyt valita vaikka mun Escadan Turquoise Summer, jonka olisin jopa saattanut saada tyhjäksi.

      Poista
  3. Haastavia tuotteita, mutta mun mielestä oot edistynyt tosi hyvin! :D Pitäisi piakkoin tehdä omakin katsaus, vähän jännittää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari! Innolla odotan sun katsausta :)

      Poista
  4. Sulla oli niin haastavat tuotteet, et siihen nähden hyvää edistystä! Jatka vaan samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en tosiaan päästä itseäni turhan helpolla :D Yritetään<3 :)

      Poista
  5. Nyt pääsin testaamaan tuota tough stuf kuorintaa, se on oikeasti hyvä ja kuin hiekkaa-todella hienoa ja hyvää kuorinta-ainetta. Miinusta tuo tropiikin tuoksu joka enemmän oksettaa kuin tuo raikkaan tuoksun kylppäriin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosiaan superhienojakoista, mutta hurjan tehokasta! Monesti sellaset karkeat ja rouheat kuorinnat on niitä tehokkaimpia, mutta toi on kyllä myös ihan hirmuhyvä<3 Heh, tuoksu ei varmasti tossa ihan kaikkiin iske, mutta mä tykkään, kunhan sitä ei tarvii ihan joka päivä haistella :D

      Poista

Kiitos kommentista!