sunnuntai 5. kesäkuuta 2022

Paluu vuoden 2019 kauneusbokseihin | Toukokuu

Tänään tehdään taas pieni kurkistus vuoden 2019 kauneusbokseihin, kun esittelyyn pääsevät tuolloin tilaamani kauneusboksit sisältöineen. Olen käynyt muutaman kuukauden aikana aina silloin tällöin läpi näitä aiempien vuosien kauneusbokseja ja tehnyt pientä katsausta siitä, kuinka moni boksien tuotteista mulla on oikeasti lopulta päätynyt omaan käyttöön ja kuinka moni on lähtenyt eteenpäin. Toukokuussa 2019 mulle tuli Boxycharm, Glossybox ja Bette Box, joiden sisällöt käyn tässä läpi samaan tapaan kuin aiemmissa postauksissa. Muutaman kuukauden sisään saadaan näille bokseille vielä kaverit Ipsy Plussasta ja Ihana Sinästä!

Boxycharm Toukokuu 2019

Toukokuun Boxycharm oli sisällöltään mulle hyvin mieluinen ja tästä löytyi meikkeinä poskipunapaletti, nestemäinen luomiväri, huultenrajauskynä ja huulikiilto sekä ihonhoidon puolelta kasvoputsari. 

  • Alamar Cosmetics Colorete Blush Trio Medium - Tan
    • Rakastan Alamar Cosmeticsin tuotteita ja tämä upea kolmen sävyn poskipunapaletti löytyy multa totta kai edelleen! Näissä sävyissä on melko voimakas pigmentti, joten poskipunaa kuluu kerralla hyvin vähän enkä usko ikinä saavani näistä esimerkiksi pannuja näkyviin. Osa sai tästä paletista vaaleamman version, mutta mun mielestäni tässä oli paljon kivemmat sävyt, joten olen edelleen tyytyväinen saatuani tämän Medium - Tan version, vaikka oma ihoni onkin hyvin vaalea.
  • Ciaté London Eye Lustre Crème Eyeshadow Cupid
    • Mä en normaalisti innostu nestemäisistä luomiväreistä juuri ollenkaan, mutta tätä olen käyttänyt varmaan ainakin parikymmentä kertaa, mikä on mun mittakaavassani todella, todella paljon. Edelleen tämä multa löytyy, mutta täytyy varmaan katsoa vieläkö tämä on käyttökelpoinen vai onko luomiväri jo kuivahtanut.
  • Vintage by Jessica Liebeskind Cashmere Lip Pencil Moccha
    • Mä rakastan ruskeita huulipunia ja sen puoleen olin tästä ruskeansävyisestä huultenrajauskynästä erittäin iloinen. Tämä on sävyltään yksi parhaimpia (ruskeita) rajauskyniä mitä omistan, sillä tämä ei ole liian lämmin. Edelleen omistan tämän!
  • Glamglow Gentlebubble Daily Conditioning Cleanser
    • Tämän kasvoputsarin olen käyttänyt loppuun ja pidin tästä oikein kovasti. Reilun kokoinen tuubi riitti pitkäksi aikaa ja käytin tätä pääasiassa joko meikittömälle iholle tai kaksoispuhdistuksen toisessa vaiheessa. Kiva tuote oli!
  • Steve Laurant Lip Gloss Posh
    • Tämän huulikiillon taidan omistaa edelleen, mutta ikänsä puolesta tämän voisi kohta jo antaa mennä. Steve Laurentin huulikiillot ovat todella hyviä, sillä ne eivät tunnu huulilla tahmaisilta ja mulla on aiemmin ollut samainen kiilto toisessa sävyssä. Tämäkin jäi siis omaan käyttöön.
Tästä boksista kaikki tuotteet jäivät siis itselleni ja kokonaisuus oli omaan makuuni erittäin hyvä, vaikka boksista löytyikin tuotteita, jotka eivät välttämättä aina herätä mussa mielenkiintoa. Tämän arvo oli $115,00 mikä olisi nykyään Boxycharmille aika vähän, mutta tässä se taas nähdään, ettei se sisällön arvo välttämättä kerro kaikkea.


Bette Box Toukokuu 2019

Toukokuun boksi oli sisällöltään runsas, mutta jätti kuitenkin todella paljon toivomisen varaa. Tämä näyttää mun silmääni edelleen boksilta, johon on tungettu paljon kaikkea pientä täytettä, jotta se saadaan näyttämään runsaalta. Tässä oli tuotteita, jotka olivat tulleet boksista jo aiemmin eikä sisältö muutenkaan riemastuttanut. Boksista löytyi siis aurinkosuojavoide, meikkisivellin, sheivausgeeli, puuteri, kangasnaamio, vartalovoide, kynsivoide ja näytteitä.
  • Ultrasun Face SPF30 Aurinkosuojavoide
    • Tämä tuli Bettestä jo kolmatta kertaa ja annoin tämän suoraan eteenpäin, sillä mua ärsytti suunnattoman paljon saada tämä aurinkosuoja jälleen kerran boksista. En ymmärrä miksi samoja tuotteita pitää laittaa bokseihin useampia kertoja. 
  • rfsu Intim Easy Shave Gel
    • Tämäkin tuote tuli mulle jo kolmatta kertaa ja tuubi lähti eteenpäin, sillä suosin vaahtoavia sheivausgeelejä eikä tämä vaahdonnut. Voi myös olla, että mua ärsytti saada tämäkin tuote taas kerran boksista..
  • Trind Nail Balsam
    • Kynsiä kosteuttava ja niiden joustavuutta lisäävä balsami jäi mulla omaan käyttöön, mutta yllättäen tämä unohtui jossain vaiheessa mulla laatikon pohjalle ja olen tämän heittänyt sittemmin menemään. Ehdin tätä kuitenkin käyttää eikä tässä sinänsä mitään vikaa ollut, mutta mulla estää työt esimerkiksi kynsilakan käytön, joten sen takia kynsinauhaöljyä lukuun ottamatta mulla jää yleensä kaikki kynsituotteet käyttämättä.
  • Ziaja Cashmere Nourishing Body Lotion
    • Ziajaa on aina kiva saada bokseista! Tämä vartalovoide tuli valitettavan pienessä koossa, mutta pidin tästä kovasti. Cashmere-sarjan tuotteilla on miellyttävä tuoksu ja tämä voide kosteutti ihoa hyvin. Käytin tuotteen itse loppuun.
  • Cailapin Looks by Cailap Kulma-/rajaussivellin
    • Tämä kulmille tai silmien rajaamiseen tarkoitettu sivellin lähti mulla avaamattomana eteenpäin, sillä mulla oli ja on edelleen tietyt siveltimet, joita käytän kulmieni meikkaamiseen. Rajauksille multa taas löytyi jo entuudestaan ties miten monta vastaavaa sivellintä enkä niitäkään juuri käytä, eli tälle ei ollut mulla käyttöä.
  • SerumMASQ+ Kangasnaamio
    • Ihoa rauhoittava ja kosteuttava sheet mask, jonka käytin itse pois. En muista yhtään mitä tästä pidin, mutta todennäköisesti naamio oli ihan hyvä, sillä en ole kovinkaan nirso käyttämieni kangasnaamioiden suhteen.
  • Affect Smooth Finish Pressed Powder
    • Annoin tämän kivipuuterin eteenpäin ihan jo siitä syystä, että tämä oli värillinen ja suosin tuohon aikaan käytännössä pelkästään translucent-puutereita. Edelleen ne toki ovat suosiossani, mutta nyt voisin sentään harkita käyttäväni myös tällaista puuteria, josta löytyy jonkinlainen sävy.
Boksin arvoksi tuli noin 44 euroa, mikä oli Bettelle ihan hyvin. Mulle ei tästä jäänyt kuin kolme tuotetta, joten en varsinaisesti voi sanoa saaneeni rahoilleni vastinetta. Tässä oli liikaa sälää ja nyt tätä katsoessa toivon edelleen, että Bettellä oltaisiin panostettu muutamaan oikeasti hyvään ja mielellään täysikokoiseen tuotteeseen sen sijaan, että näitä näytteitä ja minikokoja laitetaan boksi täyteen.


Glossybox Toukokuu 2019

Toukokuun Glossybox oli toinen, jonka itselleni sain. Boksista löytyi kynsilakka, ripsientaivuttimet, aurinkosuojavoide, highlighter sekä yönaamio kasvoille. Sisällöllisesti tämä oli paras Glossybox, jonka itse ehdin saamaan ja jopa kynsilakka ilahdutti, vaikken normaalisti koskaan innostu saadessani niitä bokseista.
  • Pick n Pinch Ripsientaivuttimet
    • Todella kauniit ripsientaivuttimet, jotka eivät kuitenkaan lopulta toimineet mulla. Nämä eivät yksinkertaisesti taivuttaneet mun ripsiäni mihinkään suuntaan, joten en näitä itselläni pitänyt.
  • Ciaté London Nail Polish Iced Frappe
    • Hurjan kauniin sävyinen kynsilakka! Juuri tällaiset neutraalit, vaaleanpunertavat sävyt ovat omia suosikkejani ja tällaisia suosin silloin, kun kynsilakkaa voin käyttää. Ciatén kynsilakat ovat laadullisesti mielestäni hyviä ja tätä ehdinkin käyttää lukuisia kertoja ennen kuin lakka kuivahti. Käyttöön siis tuli tämä!
  • Youth Lab Daily Sunscreen Cream SPF50
    • Tämä on ihon sävyä tasoittava aurinkosuojavoide, joka oli sävyltään siis vaaleanruskeaa. Käytän toki aurinkosuojia, mutta harvemmin innostun tällaisista sävyttävistä voiteista, joten tämäkin lähti eteenpäin. Olisin mieluummin ottanut ihan tavallisen, sävyttömän aurinkovoiteen.
  • The Beauty Crop Glow Milk Liquid Highlighter
    • Nestemäinen highlighter todella kauniissa vaaleanpunaisessa sävyssä. Tämä tuli mulle huonoon aikaan, sillä en tuolloin ollut kovin innostunut nestemäisistä highlightereista, mutta nykyään niitä tulee käytettyä. Jätin tämän omaan käyttöön ja muutamia kertoja käytinkin, mutta nyt olen karsinut tämän jo pois kokoelmistani.
  • Dr Botanicals Pomegranate Superfood Regenerating Sleeping Mask
    • Kosteuttava yönaamio, jota alkuun rakastin, mutta jota en lopulta koskaan saanut käytettyä loppuun asti. Tämä ei lopulta sitten kuitenkaan ollut itselleni ihan kaikkein paras tuote, mutta todella kiva tuote boksiin joka tapauksessa.
Glossyboxin arvo oli noin 68 euroa ja tässä oli edelleen mielestäni todella kiva sisältö, vaikka yhtäkään tuotetta en koskaan käyttänyt loppuun asti. Glossyboxit ovat yhä edelleen mielestäni sisällöllisesti pääasiassa ihan hyviä, ainakin muihin "Suomibokseihin" verrattuna, mutta surkean aspan takia en ikimaailmassa enää boksia tilaisi.

Tilasitteko te näitä bokseja? :)

6 kommenttia:

  1. Tuo Cailapin kulmasivellin on edelleen jokapäiväisessä käytössä ja on paras omistamani kulmasivellin! Ihan suosikki! Ei harota yhtään ja oikeastaan kaikki omistamani Cailapin siveltimet on tosi laadukkaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa, että sulla toi jäi päivittäiseen käyttöön! Mulla tosiaan oli jo omat suosikit kulmille, joten en tota edes avannut :D Mä en yhtään muista mitä oon tykännyt Cailapin siveltimistä, jotain oon meinaan varmasti joskus testannut.

      Poista
  2. Itse en vielä tuohon aikaan tilannut Boxycharmia, mutta boksi näytti tosi kivalta:) Erityisesti poskipunapaletti ja Glamglown putsari vaikuttivat kiinnostavilta tuotteilta. Glossyboxia taisin tilata jo tuohon aikaan, koska sisältö näyttää hyvinkin tutulta. Siinäkin hyvät tuotteet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Boxyssa oli tuolloin tosi kivoja sisältöjä! Nykyäänkin toki taas on, mutta tossa oli mun mielestä pieni välikausi, kun sisällöt ei ihan olleet sieltä parhaimmasta päästä :D Glossybox oli tällä kertaa mun mielestä myös tosi hyvä!

      Poista
  3. Kiva muistella :) Onhan näissä vähän kivoja tuotteita siellä täällä, tuo Charm on selkeästi paras boksi! Ja Betessä just käyttötuotteita jotka varmasti tulis kaikki käytettyä :) Olis kiva edelleen toki tilailla tämmösiä mutta ennemmin säästän joka kuukausi tuon rahan, kun kuitenkin ostan uusia tuotteita jatkuvasti testiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eipä noita sisältöjä oikein voi edes keskenään verrata, kun Boxyt on niin ylivoimaisia. Mutta ymmärtäähän sen, kun kyseessä on vähän eri kokoluokan boksi :D Mulla loppuu tän kuun jälkeen palkkatulot ja siirryn vain kelan tuille, joten saa nähdä miten kauan itsekään raaskin näitä bokseja tilailla, kun se 65 e/boksi on kuitenkin tosi iso summa.. Toisaalta enpä mä muuten mitään kosmetiikkaa juuri ostele niin ehkä noi sitten sallii itselleen :) Jotenkin itselle on helpompi laittaa toi summa kauneusbokseihin kuin ostaa vaikka 50 euron luomiväripaletti. Se tuntuu jotenkin tällä hetkellä ihan utopistiselta ajatukselta :D

      Poista

Kiitos kommentista!