torstai 6. huhtikuuta 2023

Meikkilaatikko | Huhtikuu 2023

*Saatu ilmaistuote

Maaliskuun meikkilaatikossa loistivat värikkäät luomiväripaletit sekä huulipunat ja ainakin luomivärien suhteen jatketaan samalla linjalla nyt myös huhtikuussa. Viimeinen vuosi on tullut meikkailtua todella paljon ruskeilla sävyillä, jotka sopivat käytännössä tilanteeseen kuin tilanteeseen ja ovat turvallisia sekä helppoja itselleni, joten nyt kun olen vihdoin taas innostunut väreistä, otetaan siitä kaikki ilo irti. Meikkilaatikkoon valikoitui tässäkin kuussa sekä uusia tuotteita että sellaisia, joita haluan käyttää joko pois tai selvittää olisiko ne jo syytä karsia kokoelmasta kokonaan pois. Käytän näiden lisäksi myös muita tuotteita, mutta parhaani mukaan koitan meikatessani suosia sekä näitä meikkilaatikon tuotteita että muissa projekteissani pyöriviä meikkejä!

Huhtikuun luomiväripaletiksi valitsen Jeffree Star Cosmeticsin Jawbreakerin. Tämä valinta on tässä kohtaa ainoa oikea itselleni oikeastaan kahdestakin syystä: haluan tehdä värikkäitä meikkejä ja sen tämä paletti mahdollistaa, jonka lisäksi olen miettinyt tämän karsimista pois. Mä toivoisin, että tämän vuoden loputtua mulla olisi meikkikokoelmassani vain ja ainoastaan sellaisia tuotteita, joista ihan tosissani pidän ja joita myös käytän. Jawbreaker ei enää nykyään edusta sitä palettiryhmää, johon mieluiten tarttuisin, vaikka tässäkin on muutamia superihania sävyjä. Nyt haluankin huhtikuun aikana selvittää paletin kohtaloa - vieläkö sen aion pitää vai karsinko paletin pois. Annan todennäköisesti itselleni kyllä koko kesän vielä miettimisaikaa, mutta nyt on hyvä aloittaa, sillä tämä paletti on kuin luotu värikkäisiin kevätmeikkihin!

Tarten Shape Tape Glow Wand oli mukana tammikuun meikkilaatikossa ja nyt se päätyy jälleen mukaan. Mä haluan saada tämän tuotteen loppumaan, joten nyt on taas aika terästäytyä sen käytössä oikein kunnolla! Vieressä oleva Catrice True Skin Hydrating Foundation on osa mun tämän vuoden pannuprojektiani ja haluaisin saada tämän meikkivoiteen loppumaan mahdollisimman pian. Meikkivoide ei missään nimessä ole huono, muttei toisaalta lähimainkaan suosikkinikaan, enkä tätä todennäköisesti tule jatkossa enää ostamaan. Toivon saavani sen pois ennen kesää, jolloin meikkivoide on ollut avattuna jo vuoden verran.

Silmämeikeistä nappaan meikkilaatikkoon tämän kaksikon. Vasemmalta löytyvä essencen lash like a boss mascara on mun toiseksi uusin ripsiväriostoni ja nappasin tämän mukaan jonkun kauneusvaikuttajan kehumana joitain viikkoja sitten Sokokselta. Olen kerran tätä ripsiväriä kokeillut ja nyt on aika jatkaa samalla linjalla! Ripsiväri vaikutti ensikokeilulla varsin lupaavalta, vaikka onnistuinkin itse saamaan ripsistäni hieman turhan paakkuiset. Ei kuitenkaan tuomita vain yhden käyttökerran perusteella ja parempi näin kuin siten, ettei väriä olisi tarttunut ripsiin lainkaan. Niitäkin ripsivärejä on nimittäin nähty! Lisäksi otan tehokäyttöön NYX:n Epic Wearin, josta mun on yhä edelleen vaikea sanoa kunnolla mielipidettäni. Tässä on mitä pysyvin eyeliner, jonka kanssa saa todella mustat rajaukset, mutta eyelinerin massa esimerkiksi ei ole itselleni niin mieluista. Katsotaan, enköhän mä viimeistään tämän loputtua osaa sanoa pidänkö tästä todella vai en!

Huhtikuussa mukaan mahtuu myös kasvopaletti, joka on mikäpä muukaan kuin mun kokoelmani ehdottomasti upein (ja arvokkain) kasvopaletti - OFRA Cosmeticsin On The Glow Professional Palette. Mä en ole tähän palettiin koskenut pitkään aikaan, mutta nyt korjataan vahinko ja otetaan tämä ihanuus kunnolla käyttöön. Kevät tulee ja tuo tullessaan auringon, joten shimmeriset bronzeritkin pääsevät mulla taas käyttöön ja tästä paletista löytyy niitä useampikin. Paletin highlighterit ovat myös aivan upeita ja laadullisesti erinomaisia. Olen aina sanonut, että mikäli haluat korostukset, jotka takuulla näkyvät, valitse OFRA:n highlighter.

Poskipunia valitsin meikkilaatikkoon tällä kertaa kaksi kappaletta. Vasemmalta löytyy Max Factorin Facefinity Blush 05 Lovely Pink*, joka on hempeän vaaleanpunaisen sävyinen, shimmerinen poskipuna. Sävy sopii loistavasti yhteen monenlaisten meikkien kanssa eikä se ole turhan pigmenttinen, minkä koen yleensä vain etuna poskipunien kohdalla. Sen vierestä löytyy Oryza Beautyn Malibu Sunrise Ombré Blusher, joka on kaunis persikkaposkipuna. Tästä löytyy niin vaaleampaa kuin tummempaakin ja tällaiset ombre-tuotteet ovat itselleni yleensä aina hyvin mieluisia. Mulla on muutamia persikkaisia poskipunia, eikä tämä yksilö pääse mulla kovinkaan usein käyttöön, mutta nyt huhtikuussa pääsee. Jossain vaiheessa pitää poskipuniakin taas karsia ja nyt on hyvä selvittää onko tästä Oryzan poskipunasta kilpailijaksi esimerkiksi Ofralle, Too Facedille tai Milanille.

Viimeisenä vielä huulimeikit, joiden valinta tuotti tällä kertaa vähän vaikeuksia. En nimittäin ole tähänkään asti turhan hanakasti muistanut käyttää juuri niitä punia, jotka olen meikkilaatikkoon valinnut, mutta nyt halusin oikeasti mukaan sellaisia, joille olisi käyttöä. GOSH LUMI Lips Lip Gloss 002 BTW* päätyy mukaan, koska se menee yhteen lähes minkä tahansa meikin kanssa ja haluan katsoa vieläkö kiillolle on todella käyttöä. Paesen Nanorevit Satin Lipstick 21 Sugar* taas on ihanan pirtsakka sävy kevääseen, samoin Appeal Cosmeticsin Ultra Crème Lipstick Next Level. Toivottavasti näille tällä kertaa tulee myös käyttöä, kun nyt olen koko alkukuun käyttänyt ainoastaan essencen nudepunaa. 

Onko meikkilaatikossa tällä kertaa kiinnostavia tai tuttuja tuotteita? :)

12 kommenttia:

  1. Varmaan tämmöinen meikkilaatikko kuukaudeksi helpottaisi omaakin arkea..edelleen kärsin kosmetiikka ähkystä ja monta vaihtoehtoa jotenkin rasittaa..otin susta mallia kans, että karsin 20 meikkituotetta. Katkenneet punat ja ikävän tuoksuiset meikkivoiteet sai lähteä ja kaveri pelasti muutaman tuotteen. Helsingin Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa antaa meikkilaatikolle mahdollisuus ja kokeilla! Ei se kaikkien juttu ole, mutta koskaan ei tiedä, jos ei mene ja kokeile itse :) Ja hei mahtavaa, että säkin sait karsittua 20 tuotetta pois! Mua ainakin helpottaa ja piristääkin aina, kun saa noita huonoja/vanhoja meikkejä pois, kun jotenkin se meikkikokoelma tuntuu sen jälkeen aina paljon "selkeämmältä" :D

      Poista
  2. Ofran meikit on ihana ja tuo paletti upea!! Mullakin on ne pari palettia ja ne ovat varsinaisia aarteita <3 täytyypä muistaa tuo essencen ripsari jos sattuu kohdille. Mielenkiinnolla kuulen mihin lopputulokseen päädyt Jawbreakerin kanssa, itse en raaskisi Jeffreistä luopua kun ne on mulle keräilykappaleita :) mutta ymmärrän ettei tuo ole jokapäiväinen helppo valinta, ei se mullekaan ole ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ofrat on<3 No sepä siinä onkin, kun mäkään en olisi ikimaailmassa pitänyt edes mahdollisena sitä, että yhdestäkään Jeffreestä luopuisin. Ne on kuitenkin myös todella kalliita olleet, mutta katsotaan. Nyt oon taas tykästynyt Jawbreakeriin, eli ehkä se vaan vaati oikeanlaisen mielentilan ja halun tehdä värikkäitä meikkejä :D Ei toi edelleenkään mun suosikkini ole ja kaikista Jeffreen paleteistani toi on mulla vähiten käytössä, mutta onhan tossakin puolensa ehdottomasti :)

      Poista
  3. Voiko olla kauniimpaa kuin ofran highlitterit ja tuo ozyran ombre poskipuna! Haluaisin tietoisesti ihan heittää käytännössä kaikki ei niin kivat meikit vaan roskiin/eteenpäin ja sitten voisi hankkia just yhden täsmäpaletin joltain ofran kaltaiselta jossa voisi olla juuri aurinkopuuteri, poskipuna sekä joku ihana highliter. luomiväreissä mulla on ne kolme ud:n palettia joita aion nyt jatkossa käyttää enemmän, niin ehkä paras ettei tule hankittua muita luomivärejä (enää koskaan) :´D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ofra kyllä osaa kauniiden meikkituotteiden teon<3 Salaa mäkin haaveilen tosta, mistä sä puhuit, mutta toteutus jää varmasti ikuisesti puolitiehen :D Koitan nyt päästä ensimmäisenä eroon siitä tarpeesta käyttää niitä ei-niin-mieluisia tuotteita, jolloin ne suosikkituotteet jää helposti kokonaan käyttämättä. Tossa kun ei ole järjen häivääkään! UD:n paletit on loistavia ja saat niillä varmasti upeita ja monipuolisia meikkejä tehtyä ♥

      Poista
  4. Tuo Max Factorin poskipuna näyttää tosi kauniilta kevääseen<3 Ofran kasvomeikit on kyllä upeita. Kiva, että pääset taas käyttelemään palettia:) Tosi hyvän kokonaisuuden valitsit tuotteita, juuri sellainen keväinen kokonaisuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi nätti kevätsävy, mukavan hentokin vielä! Näissä on munkin mielestä kivasti sitä keväthenkeä mukana, ennen kaikkea kiitos Jawbreakerin ja onhan noi poskipunatkin molemmat tosi keväisiä :)

      Poista
  5. Mulla tuo Essencen ripsari ei sitten toiminut ollenkaan! Lieneekö ollut sitten maanantaikappale, vai mikä: https://dzinninajatuksia.blogspot.com/2022/12/vahan-huonompaa-essencea.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tiedätkö mä mietinkin, että oonko lukenut jonkun postauksen, jossa tää taas ei ole saanut mitään ylistystä! Ja olinhan mä, olisi pitänyt heti tajuta, että sun postaushan se on ollut :D Mä en edelleenkään oo tosta saanut muodostettua mielipidettäni, oon ehtinyt vasta pari kertaa käyttää sitä ja molemmilla kerroilla oon pessyt meikit tosi nopeesti pois. Katsotaan, katsotaan.. Mutta ei toi lash princessiä kyllä voita, se on edelleen essenceltä mun suosikkini :)

      Poista
  6. Oi mikä upeaus tuo Ofran paletti! Kuolasin sitä joskus itsekin mutten raaskinut hankkia. Ofran meikit on kyllä ihan tiptop laatua! Jawbrakerin karsimista olen itsekin miettinyt. Jotenkin on tullut ihan pakonomainen tarve karsia kaikki ylimääräinen kosmetiikka. Ahdistaa kun sitä on niin paljon. Kyseinen paletti on kyllä upea, mutta en tiedä tuleeko siihen tartuttua sitten kuitenkaan niin usein että kannattaisi hillota kaapissa. Mietin ehkä vielä hetken ennen kuin pistän pois, jos pistän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi Ofran palettihan on älyttömän kallis, mä ostin ton Ipsyn add-oneista ja maksoin siitä ihan naurettavan vähän :D Se onkin paras hankinta, mitä oon noiden kauneusboksien add-oneista koskaan tehnyt! Jawbreakerista mulla on täysin samat ajatukset, joskin oon nyt pikkuhiljaa kallistumassa sen puoleen, etten siitä luovu. Jeffreen paletit on kuitenkin laadullisesti mun kokoelmani parhaimpia ja noi on myös kalliita. Vaikkei sen ehkä pitäisikään olla mikään syy säästää paletteja, mutta koitan opetella tota käyttämään enemmän :D

      Poista

Kiitos kommentista!