perjantai 2. marraskuuta 2018

Marraskuun meikkilaatikko


Uusi kuukausi tarkoittaa totta kai taas uusia valintoja meikkilaatikon suhteen! Tällä kertaa painotin valinnoissani oikeastaan kahta asiaa - uusia tuotteita sekä niitä, jotka haluan saada pannutettua. Lokakuussa tuli saatua hurjasti uusia mielenkiintoisia meikkituotteita, joita haluan ehdottomasti päästä kunnolla testaamaan nyt, kun meikkaaminen on taas ajankohtainen asia mulle. Lisäksi mulla on muutamia tuotteita, joita koitan saada käytettyä loppuun, tai lähinnä pannutettua, ja jotka ansaitsevat sen takia päästä meikkilaatikkoon ja sitä kautta toivottavasti kunnon tehokäyttöön marraskuun aikana.

*Tuote saatu blogin kautta


Luomiväripaletteja valitsin kaksi kappaletta. Too Faced Natural Eyes Eyshadow Palette on ihana perus arkipaletti, joka on myös vakiintunut mulle matkapaletiksi. Sävy Silk Teddy on ehdottomasti ollut paletista eniten käytössä, sillä kyseistä sävyä käytän toisinaan myös ihan yksinään luomilla, mikäli en jaksa/halua tehdä sen ihmeellisempää silmämeikkiä. Sen olen saanut pannutettuakin jo ajat sitten, nyt olisi tarkoitus koittaa tehdä sama myös muutaman muun paletin sävyn kanssa. Anastasia Beverly Hillsin Modern Renaissance on mulla pannuprojektissa loppuvuoden ajan ja koska mulla meni käytännössä yksi kokonainen kuukausi hukkaan tän paletin pannuttamisessa, on mun tavallaan vähän pakkokin ottaa tämä paletti kunnon tehokäyttöön. Muuten en mitenkään tule pääsemään tavoitteeseeni saada puolet paletin sävyistä pannutettua. Vaikeaa se tulee nytkin olemaan, mutta parhaani yritän!


Sleek MakeUP Solstice Highlighter Palette on ennenkin ollut osa meikkilaatikkoa, mutta koitan yhä edelleen saada pannutettua paletin puuterisia sävyjä, joten taas kerran paletti nähdään osana näitä postauksia. Yhden sävynhän tosiaan olen jo saanut pannutettua ja nyt olisi tarkoitus päästä samaan myös paletin persikkaisen ja violettiin taittavan hiighlighterin kanssa. Tämä on ehdottomasti paletti, minkä ostaisin takuulla uudestaan, jos joskus saisin paletin sävyjä oikesti loppumaan. Hintaansa nähden tämä on suorastaan loistava!


Sitten päästään niihin uusiin tuotteisiin! Itse asiassa Milanin Conceal + Perfect 2-In-1 Foundation ei ole mikään ihan uusi ostos, mutta oon käyttänyt kyseistä meikkivoidetta vaan melko satunnaisesti silloin tällöin ja nyt haluaisin saada vihdoin kunnolla muodostettua siitä mielipiteeni. Ja se vaatii enemmän käyttökertoja, mieluusti useana peräkkäisenä päivänä. Sen olen jo todennut, ettei tämä levity siveltimen kanssa yhtä kauniisti kuin meikkisienen, mutta muuten lähden avoimin mielin testailemaan tätä taas tauon jälkeen. Vierestä löytyvä IDUN Minerals Mineral Blush Åkerbär* on viime kuussa saatu ihana poskipuna, josta kuulette tarkempaa arviota hieman myöhemmin omassa postauksessa. Vaaleahko sävy sopii hyvin yhteen monentyylisen meikin kanssa ja haluankin ehdottomasti ottaa tämän heti kunnolla testiin.


Viimeisenä vielä kaksi huulimeikkiä, jotka molemmat sain itselleni lokakuussa. Wet n Wild Megalast Lip Color Smooth Mauves* sekä IDUN Minerals Matte Lisptick Björnbär* ovat kumpikin upean sävyisiä huulipunia ja sattumalta molemmat myös mattapunia. Wet n Wildin Smooth Mauves on ihana pinkki sävy, kun taas IDUN Mineralsin Björnbär on todella kaunis tumma luumu. Kirjoittelin lokakuun puolella postauksen Wet n Wildin edullisista meikkituotteista ja kuten jo ylempää mainitsin, on IDUN Mineralsin tuotteista tulossa piakkoin oma tarkempi postauksensa. Tämä kaksikko edustaa totta kai niitä uusia tuotteita, joita haluan testata ja joista toivottavasti saan heti kättelyssä otettua kaiken ilon irti. Huulimeikkien valinta meikkilaatikkoon onkin yleensä se kaikkein hauskin osuus tässä ja tällä kertaa valinnat oli todella helppo tehdä!

Miltä marraskuun meikkilaatikkoni näyttää? Onko joukossa teille tuttuja meikkejä? :)

13 kommenttia:

  1. Idunin poskipunat ovat aivan ihania, itselläni ollut niitä useampikin. :) Hyvin oot saanut MR:n kulumaan, tummimmat sävyt voi olla kyllä vaikea saada pannutettua, kun niitä ei paljoa tarvi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kaikinpuolin todella hyviä<3 Joo ei tarvii ei ja tällä hetkellä yritän pannuttaa just niitä tummia sävyjä, hyvät valinnat siis tein itselleni :D

      Poista
  2. Toi Anastasia Modern Renaissance on edelleen niin ihana, että vieläkin kuolaan sen perään! Milanin Conceal + Perfect meikkivoide on kyllä todella omituinen. Sen sävyt on todella huonot ja harmi, että sen levittyvyys on myös huono. Mä en omani kohdalla ainakaan muista, että se olisi levittäytynyt huonosti mutta paksua se ainakin on. Kivoja tuotteita tämän kuun meikkilaatikossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MR on kyllä yksi paletti, minkä ostaminen on mua ilahduttanut ehdottomasti eniten :) Ja mitä oon käyttänyt ihan superpaljon siihen nähden, kuinka monta luomiväripalettia omistan! Toi Milanin meikkivoide on joo vähän hassu kaikin puolin, ei todellakaan mun suosikkini mutta koitan sen silti saada loppumaan :)

      Poista
  3. Mä tykkkän kovasti Wet n Wildin huulipunien laadusta, mutta rimpulat muovihylsyt ärsyttää todella paljon:( Aina menee korkit rikki, en kestä!
    Kivaa viikonloppua Linda<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh inhottavaa jos pakkaukset ei oo noissa kovin kestäviä :/ Toisaalta on noi sen verran edullisiakin, etten sinänsä ihmettele. Inhottavaa silti! Kiitos kovasti, samoin sulle<3

      Poista
  4. Aivan ihana meikkilaatikko jälleen! Mä en muuten omista highlightereitä ollenkaan ja oon vähän miettinytkin miten niitä nyt taas käytettiinkään. Haluaisin kokeilla mut oon satavarma etten osaa :D Ihanan sävyisiä nuo huulipunat, etenkin toi IDUN. En olekaan vielä käyttänyt kertaakaan viininpunaista huulipunaa tänä syksynä, jännä kun viime vuonna sitä tuli käytettyä ihan tosi paljon! Tänään sitä kyllä eksyy huulille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että saattaisit tykätäkin highlightereista, jos vaan päätyisit sellaista kokeilemaan :) Mä itse lisään highlighteria poskiluun yläpuolelle, nenänvarteen ja amorinkaareen. Myös kulmaluulle ja silmän sisänurkkaan niitä voi lisäillä eli kaikkiin ns. korkeisiin kohtiin kasvoilla! Viininpunaiset sävyt huulilla toimii kyllä niin hyvin syksyisin<3

      Poista
  5. Ompa kiva meikkilaatikko, voisin itsekin käyttää monia näistä tuotteista :) Kauniit paletit ja huulituotteet valitsit tähän, noilla saa varmasti syksyisiä lookkeja aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti saa<3 Toi Wet n Wildin huulipuna ei niinkään oo syksyinen, mutta talveen toi sävy sopii mun mielestä tosi hyvin ja kohtahan sitäkin saadaan jo fiilistellä :)

      Poista
  6. Tuo Milanin meikkivoide on yksi mun suosikeista!

    inkanitta.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät siitä! Mulla on vielä vähän ristiriitaset ajatukset siitä :D

      Poista
  7. Tuunpa nyt sit kuitenkin höpöttämään viime kuun laatikosta xD Täällä siis luetaan rästipostauksia. Niin,oon ite ihan rakastunut tuohon Sleekin palettiin,meinasin et siitä ois saatava varakappalekin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!