tiistai 11. helmikuuta 2020

Huulimeikit tehokäyttöön | Helmikuu 2020

*Saatu ilmaistuote


Tänään tehdään katsaus viiteen huulimeikkituotteeseen, joita mun olisi tarkoitus käyttää nyt helmikuun ajan! Aloitin tämän projektin tämän vuoden alussa eli tämä on nyt toinen postaus, jonka näistä kirjoitan. Valitsen siis aina joka kuukaudelle muutaman eri huulimeikkituotteen ja pyrin käyttämään koko kuukauden vain ja ainoastaan niitä. Näin saan vähän paremmin käytettyä myös sellaisia tuotteita, jotka eivät ole ihan mun suosikkejani ja ehkäpä mulla on tällä tavalla mahdollista saada joku myös loppumaan! Alunperin mun oli tarkoitus julkaista tämä postaus vasta kuun puolen välin jälkeen, mutta miksipä sitä ei voisi julkaista jo nyt, kun tuotteet on kuitenkin valittu ja niiden käyttö aloitettu. Yllä näette viisikon, joka helmikuulle valikoitui ja alempana perustelut ja ensifiilikset jokaisesta tuotteesta:


Urban Decay Vice Lipstick Afterdark on yksi kaikkien aikojen suosikkipunani. Puna kuuluu UD:n Comfort Matte -sarjaan, eli tämä on matta, mutta kuitenkin vielä huulilla hyvin miellyttävän tuntuinen eikä lainkaan kuivattava. Pysyvyys on tällä loistava ja levittyvyys myöskin oikein hyvä. Valitsin tämän projektiin ihan siitä syystä, että kaksi tämän kuukauden luomiväripalettia sisältää violetteja/liloja sävyjä, joiden kanssa tämä puna sopii yhteen todella hyvin. Lisäksi suosin tätä muutenkin enemmän juuri talvisin ja tämä oli mulla pitkään käyttämättömänä. Nyt olen vasta kerran käyttänyt tätä, mutta viimeistään ensi viikolla pyrin saamaan ainakin 2-3 käyttökertaa lisää, kun luomiväripalettikin vaihtuu taas tämän kanssa hyvin yhteensopivaksi.


IDUN Minerals Matte Lipstick Krusbär* on täydellinen vaaleahkon ruskean sävyinen mattahuulipuna. Tämä on monesti ollut mun Go to -punani, kun haluan pitää huulet neutraaleina ja huomiota herättämättöminä, mutta haluan niille kuitenkin nimenomaan huulipunan, joka pysyy paikoillaan pitkään. Tämä sopii loistavasti yhteen ruskeansävyisen silmämeikin kanssa ja tätä olen käyttänyt nyt pariin otteeseen. IDUN Mineralsin huulipunat ovat aivan ihania eikä tämän punan sävy voisi olla itselleni mieluisampi. Mulla on monia tummaruskeita huulipunia, jotka ovat todella kivoja nekin, mutta tällainen vähän vaaleampi sävy päätyy kuitenkin huulille herkemmin ihan normaalian arkena. Tätä olen käyttänyt niin ikään vasta kerran, mutta uskon, että käyttökertoja tulee vielä useita niin tämän viikon kuin kuukauden viimeisen viikon aikana, kun luomiväripaletteinani on nimenomaan vähän neutraalimpia sävyjä.


Mirabella Modern Matte Lipstick Crimson vilahteli varsinkin viime vuonna blogissani useampaankin otteeseen, sillä tämä kirkkaanpunainen mattahuulipuna oli mulla pannuprojektissa. Ja koska en tavoitteeseeni päässyt ja saanut punaa loppumaan, on mun tarkoitus koittaa saada se nyt alkuvuodesta kulutettua pois. Huulipuna on kaikkea sitä, mitä kirkkaanpunaiselta huulipunalta odotan - se on pysyvä, hyvin levittyvä, superpigmenttinen ja ennen kaikkea sävyltään täydellinen omaan makuuni. Käytän tätä mielelläni myös arkena, mutta eniten olen pitänyt tästä osana vähän juhlavampaa meikkiä, kuten nyt viime lauantaina tämä toimi hyvin ulos lähtiessäni harmaansävyisen smokey eye meikin kanssa. Olen käyttänyt tätä nyt vasta kerran helmikuun aikana, mutta käyttökertoja pitää ehdottomasti tulla lisää, jotta tosiaan saisin tämän joskus loppumaan.


Dominique Cosmetics Lemonade Lip Gloss Peach Tea on tämän kuun ainut huulikiilto. Mä olin kokonaan unohtanut tämän olemassaolon, kunnes huulikiiltoja karsiessani bongasin tämän! Kiilto on hyvin neutraali pinkin ja persikan sekoitus eikä se sisällä shimmerhippuja. Sävy on melko lähellä huulten omaa sävyä, mikä on omasta mielestäni pelkästään hyvä asia, sillä se tekee tästä hyvin helppokäyttöisen ja moneen eri meikkiin sopivan. Tässä on myös aivan ihana karkkisen makea tuoksu! Huulikiilto on nyt päätynyt mun huulilleni kahdesti ja tämä on ehdottomasti pelastukseni niinä aamuina, kun en jaksa huulimeikkiini sen ihmeemmin panostaa ja haluan vain nopeasti sipaista huulille hieman väriä. Sain tämän itselleni viime kesäkuussa enkä rehellisesti sanottuna uskonut, että tykästyisin tähän ihan näin paljon, mutta parempi näin päin!


Make Up Factory Glossy Lip Stylo Coral Pink* päätyi jo viime kuussa tähän postaukseen eikä syyttä, sillä tämä kiiltopunahan on osana mun tämän vuoden pannuprojektia! Tämä on aivan valtavan kaunis pinkki huulipuna, joka jättää huulille todella kauniin kiillon. Väri pysyy huulilla melko pitkään, vaikka se kiilto kuluukin huulilta pois melko nopeasti. Tämä on ollut mulla huulilla helmikuussa pari kertaa ja mikä parasta - pystyn selkeästi näkemään jo eron tässä punassa, kun vertaan kuvaa siitä hetkestä, jolloin aloitin pannuprojektini. Tämä siis kuluu yllättävänkin nopeasti ja mulla ihan oikeasti saattaa olla hyvätkin mahdollisuudet saada tämä loppumaan tämän vuoden aikana! Ja ei huolta, ei tämä tule ihan joka kuukausi sentään näkymään näissä huulimeikkipostauksissani, vaikka nyt valitsinkin tämän parina peräkkäisenä kuukautena mukaan.

Helmikuussa mennään siis sekä mattapunien että kiiltojen kanssa. Metallinhohtoiset ja shimmeriset huulimeikit jäivät tältä kuulta kokonaan pois, mutta onneksi vuotta on vielä jäljellä ja nekin pääsevät vielä varmasti mukaan!

Mikä näistä viidestä huulimeikistä miellyttää teitä eniten? :)

8 kommenttia:

  1. Dominique Cosmetics Lemonade Lip Gloss Peach Tea näyttää ihanimmalta, pidän vaaleanpunaisista sävyistä ja huulikiilloista.. :D Ehkä ne nuorentaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleanpunaiset kiillot on kyllä ihania<3 Ja ehkä jopa nuorentavia :D Kiva että säkin tykkäät sellaisista :)

      Poista
  2. Joko eka tai vika, pinkit kiehtoo mua aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistelinkin, että pinkit on sun suosikkeja<3

      Poista
  3. Tää on kyllä ihan todella hyvä idea käyttää punia ja kiiltoja, jos niitä on kertynyt paljon itselle. Tällainen kuukausien tehokäyttö toimisi myös vaatteissa hyvin itsellä :') Anyway tällaisen pikkuruisen "haasteen" voisin itsekin alkaa toteuttaa kunhan tässä alkaisi taas päästä enempi ihmisten ilmoille :D Kyllä sitä vaan kaipaa meikkaamista ja laittautumista hirveesti jo 8) Meillä oli sunnuntaina nimi-juhlat ja voi miten ihanalta tuntui tälläytyä ihan kunnolla - kesää ootellessa, kun sillon on energiaa enemmän ja vauvakin on jo isompi :D

    Mua kiehtoi ja kiinnosti eniten tuo Dominiquen persikkainen hippuja sisältävä kiilto, kuulostaa niin täydelliseltä, monikäyttöiseltä ja helpolta! Myös tuo ensimmäinen UD:n puna näyttää ihanalle, etenkin kun pinkki käy kevääseen ja mulla on jo hirveet springvibesit päällä :D Pitääkin kaivella oma pinkki Chanelin puna käyttöön, jos vaikka ystävänpäiväksi pistäisi sitä huulille 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo tätä ajatustahan voi soveltaa hyvin vaikkapa just vaatteisiin! Mihin tahansa oikeestaan mitä on paljon ja mitä voi yrittää tehokäyttää :D Mä voin kuvitella miten ihanaa sun oli päästä kunnolla tälläytymään<3 Varmasti sellasia pieniäkin juttuja kaipaa sen vauva-arjen keskellä ja jos siitä meikkaamisesta ja laittautumisesta tykkää niin tuohan se ihan hirveästi iloa :)

      Noi on molemmat ihania<3 Ja niin on mullakin kova kevätodotus jo päällä! Just kattelin, että haluun meidän olohuoneeseen keltaiset verhot kevään kunniaksi :D Ja pakkohan ne on jostain käydä sitten hankkimassa.. Samat harmaat on roikkuneet siellä jo kolme vuotta niin tekee ehkä ihan hyvääkin välillä saada vähän uutta ilmettä sinne ;)

      Poista
  4. Ihailen aina tuota viimeistä Make Up Factoryn punaa! Se näyttää niin ihanalta <3

    Mulla on myös Dominique Cosmeticsin huulikiilto ja siinä tuoksu on kyllä aivan ihana :) Eikä toki itse kiillossakaan valitettavaa ole!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana se onkin<3 :) Joo siis mä ihastuin täysin siihen huulikiillon tuoksuun! Se on ihanan karkkinen :D

      Poista

Kiitos kommentista!