keskiviikko 22. huhtikuuta 2020

Boxycharm | Huhtikuu 2020


Tänään esittelyyn pääsee huhtikuun Boxycharm! Mähän en ole teille esitellyt vielä maaliskuunkaan boksia enkä myöskään maaliskuun Ipsy Plussaa, sillä ne ovat kumpikin jumittaneet nyt yli kuukauden Jenkeissä. Toisen seuranta on päivittynyt edellisen kerran 17.3. ja toisen 21.3. ja nyt kun otin vihdoin viime viikolla yhteyttä Planet Expressiin, josta paketti on lähetetty, he veikkasivat viiveen toimituksessa johtuvan mistäpä muustakaan kuin koronasta. Planet Expressiltä luvattiin selvitellä tilannetta vielä enemmän ja he ovat minuun yhteydessä heti, kun seurannat taas päivittyvät. Asiakaspalvelu hoiti mielestäni asian todella hyvin ja vielä erittäin nopeasti. Pelkäsin nimittäin, että kun en ole ottanut kummallekaan paketilleni vakuutusta, eivät he myöskään tekisi asian hyväksi mitään. Ja mä en itse pysty asialle tekemään mitään USA:n Postin kanssa, sillä he tarvitsevat kansainvälisten pakettilähetysten kanssa yhteydenoton lähettäjältä, joka tällä hetkellä on siis Planet Express. Katsotaan ja toivotaan parasta, että boksit lähtevät taas liikkeelle ja saan ne itselleni!


Mutta nyt keskitytään tähän huhtikuun Boxycharmiin, jonka sisältö näytti tältä. Tähänkin boksiin sai taas tuttuun tapaan valita yhden tuotteen ja oma valintani oli pienoisen harkinnan jälkeen Elemiksen Superfood Cica Calm Hydration Juice. Valittavissa oli myös toinen Elemiksen ihonhoitotuote tai Zoevan luomiväripaletti. Mä olen omistanut kaksi kappaletta Zoevan luomiväripaletteja ja vaikka niissä ei laadullisesti mitään vikaa ollutkaan, olen molemmista kuitenkin jo luopunut enkä halunnut tilalle enää uutta. Boksin sisältö ei muuten nyt ihan oikein vakuuttanut, sillä ihmettelen suuresti sitä, että viidestä tuotteesta jopa kolme on erilaisia meikkaus- tai meikinpoistovälineitä. Tässä boksissa oli vain yksi meikkituote ja yksi ihonhoitotuote, kun yleensä Boxycharmien pääpaino on nimenomaan meikeissä - ei meikkivälineissä. Siveltimet nyt olisin voinut laskea "kunnon tuotteiksi", mutta ne näyttävät enemmänkin siltä kuin ne olisi tarkoitettu 10-vuotiaan lapsen ensimeikkailuihin kuin aikuisen käyttöön. No mutta kerron lisää ajatuksiani jokaisen tuotteen kohdalla. Sanotaan nyt kuitenkin, ettei ihan vakuuttanut mua tämä sisältö näin kokonaisuutena!


Elemis Superfood Cica Calm Hydration Juice olisi siis valintani tähän boksiin ja ehdottomasti myös koko boksin kiinnostavin tuote. Kyseessä on erityisesti herkälle iholle suunnattu geelivoide. Voide sisältää runsaasti aloe veraa, joka onkin heti INCI-listan kärjessä, ja aloe verahan on tunnettu sen ihoa rauhoittavasta ja kosteuttavasta vaikutuksesta. Valitsin tämän tuotteen boksiin ihan siitä syystä, että kesä tekee tuloaan ja tällaiset kevyet geelimäiset voiteet ovat kesähelteillä aivan vertaansa vailla aamukäytössä, ja miksei iltaisinkin, jos iho kaipaa erityisesti rauhoittavaa vaikutusta. Tätä en ole vielä korkannut ja aionkin jättää tämän odottelemaan kesän tuloa, mutta ehdottomasit tämä tulee pääsemään käyttöön, kun ilmat tästä lämpenevät.
Hinta: noin $48,00/50 ml.


Toinen oikeasti kiinnostava tuote boksissa oli tämä Benefitin the POREfessional Hydrate Primer. Benefitin POREfessional Primer on varmasti vähintään nimeltä tuttu suurimmalle osalle kosmetiikka-addikteista, ja tämä on siis sen kyseisen primerin kosteuttavampi versio. Primer lupaa paitsi pitää meikin paikoillaan koko päivän, häivyttää juonteita ja laajentuneita ihohuokosia sekä totta kai myös kosteuttaa ihoa. Tämän sanotaan siis sisältävän kaikki samat ominaisuudet kuin alkuperäinen POREfessional Primerkin sisältää, mutta lisäksi tämä on tehty sopimaan myös hieman enemmän kosteutusta vaativalle kuivalle ja normaalille iholle. Tiesin että boksista tulee hyvin todennäköisesti jompikumpi näistä primereista ja tästä olen oikein iloinen. Primer lähtee testiin heti, kun saan edes yhen tällä hetkellä avattuna olevan primerin loppumaan, odotan innolla onko tämä niin hyvä kuin kaikki kehuvat!
Hinta: noin $32,00.


Jenkkibokseista tulevat meikkisiveltimet ovat mulle yleensä aina mieluisia enkä koe olevani siveltimien suhteen edes mitenkään kovin nirso. Tämä Lavish 5-Piece Neon Eye Brush Collection -sivellinsetti ei kuitenkaan herättänyt mussa minkäänlaista kiinnostusta. Ensinnäkin siveltimien ulkomuoto toi mulle lähinnä mieleen lapsille tarkoitetut tuotteet eikä kyse ole nyt pelkästään väristä, sillä kyllä mulle kelpaa värikkäämmätkin siveltimet. Ne vaan ovat mun silmääni halvan näköiset ja edustavat kaikkea muuta kuin sitä, mitä itse pidän jo ihan siveltimien ulkonäössä laadun merkkinä. Siveltimien karva tuntui pehmeältä, mutta tästä kokonaisuudesta ehkä juuri ja juuri tuo pinkki häivytyssivellin pääsisi mulla käyttöön. Annan setin siis suosiolla eteenpäin ihan kokonaisuutena, sillä viidestä siveltimestä neljälle mulla ei kuitenkaan olisi käyttöä. Yllätyin kuinka hyvät arvostelut tämä setti oli saanut Boxycharmin sivuilla ja voipi olla, että olen näiden mielipiteideni kanssa ihan yksin. Kaikkia ei toki mitenkään voi miellyttää ja nyt oli sitten mun vuoroni hieman pettyä!
Hinta: noin $30,00.


Hank & Henryltä tuli kahden kappaleen Midori Beauty Sponge Bundle. Pakkaus sisälsi siis kaksi erikokoista meikkisientä, joiden muotoilu on aivan erityylinen kuin mihin itse olen meikkisienten kanssa tottunut. Nimenomaan se muotoilu herättikin mun kiinnostukseni, sillä koen meikkisienet muuten melko tylsinä tuotteina kauneusbokseissa, vaikka itselläni kuitenkin on aina meikatessa meikkisieni käytössä. Isompi sieni soveltuu varmasti hyvin esimerkiksi meikkivoiteen levitykseen ja pienempi taas vaikkapa peiteaineelle ja silmänalusiholle. Olisin ilahtunut tästä setistä varmasti enemmän, mikäli boksista ei olisi löytynyt jo sivellinsettiä ja meikinpuhdistusliinaa näiden lisäksi. Huhtikuun bokseista kuitenkin löytyi myös huulimeikkejä, korostuote ja rajauskyniä eli olisi niitä meikkejäkin ollut saatavilla. Nyt tuntuu, että mun boksi täyttyi nimenomaan tällaisilla meikkausvälineillä ja muilla. Eikä siinä, monet varmasti tykkäisivät, mutta mä koen vähän hassuksi, että yhdestä boksista tulee esimerkiksi juuri siveltimiä sekä meikkisieniä, kun yleensä Boxycharmit ovat olleet ihanan monipuolisia. Mutta turha kai valittaa, kun nämä sienet sentään pääsevät mulla varmasti jossain vaiheessa käyttöön.
Hinta. noin $20,00.


Viimeisenä vielä The Original MakeUp Eraser Sunset, joka on yksi markkinoiden tunnetuimmista meikinpoistoliinoista. Liinalla on siis tarkoitus poistaa kasvoilta meikit ihan pelkästään veden kanssa ja sen sanotaan poistavan myös vedenkestävän meikin. Liinan teho perustuu siinä oleviin miljooniin karvoihin, jotka imevät itseensä kasvoilta kaiken lian, meikin ja öljyn. Mä tykkään käyttää tällaisia liinoja apuna meikinpoistossa esimerkiksi Luonkosin öljypuhdistuskakun kanssa, mutta koskaan en käytä tällaista yksinään veden kanssa meikinpoistoon. Olen lukenut ja kuullut, että nämä oikeasti toimivat siinäkin ihan hyvin, mutta itse kaipaan kuitenkin sinne myös sen erillisen puhdistustuotteen. Liina on ihan superpehmeä ja juuri sellainen, mistä itse pidän. Kovat ja hieman karkeantuntuiset liinat eivät ole mieleeni, sillä ne tuntuvat iholla aina hieman raapivilta. Tämä pääsee varmasti käyttöön, vaikkei suosikkini tässä boksissa ollutkaan.
Hinta: noin $22,00.

Boxycharmin kokonaisarvo huhtikuussa oli $152,00 eli yllättävänkin paljon. Lavishin siveltimet nakkaan suoraan eteenpäin, mutta kaikki muut tuotteet pääsevät kyllä ennemmin tai myöhemmin käyttöön. Sisältö ei ehkä tällä kertaa ollut mulle se ihan paras mahdollinen, mutta onneksi Elemis ja Benefit olivat erittäin mieluisia! Ensi kuun boksia odotellen :)

Miltä huhtikuun boksi teistä näyttää?

9 kommenttia:

  1. Onpa jännä että sait huhtikuun boksin näin nopeasti ennen maaliskuun bokseja. Toivottavasti pian myös maaliskuun boksit lähtisivät liikkeelle. Ja Planet expressiä pitää kyllä kehua nimenomaan heidän aspan ja edullisten hintojen takia. Heillä palvelu onneksi pelaa, toisin kuin SHipitolla.

    Boksi olisi kyllä itsellekin ollut tuollaisenaan pienoinen pettymys. Todella erikoista, että 3/5 tuotteista oli meikkausvälineitä kun yleensä Boxyn mukana tulee juuri niitä meikkejä runsain mitoin. Toivottavasti ensi kuussa paremmalla menestyksellä.

    Nuo siveltimet kyllä minustakin näyttää vähän lapsellisilta :D Ja jos laatukaan ei ole kummoinen niin ihmettelen miksi tällaiset on boksiin edes laitettu. Toiseksi kun tuossa on niin perus siveltimiä, mitä nyt en itse edes tarvitse, kun esim kulmaharjoja taitaa jo nyt löytyä 3 kappaletta kaapista. Meikkisienet puolestaan kyllä vaikuttaa tosi kiinnostavilta ja juuri tuon muodon ansiosta kiinnostaisi kokeilla. Toivottavasti saisin itsekin :)

    Tuo meikinpoistoliina on ihan uskomaton, mulla on tuollaisia muutama käytössä aina hätävarana jos olen iltaisin liian väsynyt tuplapesuun. Muuten kyllä aina pesen kasvot ihan aineella mutta nuo on käteviä hätävarana.

    Tulispa omakin boksi jo! Tosin tämän perusteella en edes kovasti sitä enää odota :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis maksoin tämän boksin toimituksesta enemmän niin se tuli nopeasti. En halunnut ottaa sitä riskiä, että tääkin jää kuukausiksi seisomaan paikoilleen :D Ipsy Plussalle otin sen saman mitä normaalisti käytän ja se liikkuu tällä hetkellä ainakin ihan hyvin. Planet Express otti jutun kyllä hyvin hoidettavakseen! Tosin vieläkään ei oo noille paketeille tapahtunut mitään, vaikka he lupasivat laittaa USPS:lle viestiä, mutta toivotaan nyt parasta, että ne paketit vielä lähtisivät liikkeelle :)

      Jep, toi oli nimenomaan sen takia pettymys, kun Boxycharmit on yleensä meikkipainotteisia ja nää välineet sun muut jää vähemmälle, vaikka niitäkin monesti bokseissa toki on ja se on ihan ok. No siis sepä just, kun noi siveltimet ei oikeesti edes ole mitenkään kummallisia :D Mutta Boxycharmin sivuilta kun luki niitä palautteita niin about kaikki taitaa tykätä tosta setistä. Mä oon sitten vissiin vaan valikoiva ja nirso :'D

      Toivottavasti sä oot omaan boksiisi tyytyväinen, siellä oli kuitenkin vaihtoehtoina tosi hyviä tuotteita! :)

      Poista
  2. Eikä, vieläkö ne sun boksit jumittaa :( Tosi outoa, kun mulle tuli maaliskuun boksit kuitenkin suht nopeasti ja muillakin bloggaajilla niitä on näkynyt. Jenkeissä on kyllä ilmeisesti tosi paljon noita rajoituksia, että saa nähdä kuinka toimitukset nyt sitten toimivat.

    Tää huhtikuun boksi on kieltämättä kyllä tosi erikoinen ja tylsä :/ Outoa, että tuli noin paljon välineitä ja vieläpä sekä siveltimet että sienet! Yleensä kun ne tunutuvat olevan vaihtoehtoiset tuotteet. Tuo primer kuulostaa tosi kivalta ja pidän peukkuja, että saan tuon saman :)

    Ja kiva kuulla, että sulle tuli tuo Elemiksen Hydration Juice! Mä valitsin sen myös ja oon vähän jännittänyt miten käy, kun ilmeisesti BoxyCharmilla on ollut huhtikuun valinnoissa joku bugi ja moni tuon Hydration Juicen valinneista onkin saanut ihan eri tuotteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, edelleen sama homma :/ Alkaa oikeesti usko jo loppua, kun miten ne voi oikeesti noin kauan jumittaa, kun uudet paketit kuitenkin liikkuu normaalisti? Luulis, että jonoa purettaisiin sieltä vanhimmasta päästä, mutta kyllä mun Ipsy Plussani lähti LA:sta tosi nopeasti eteenpäin eikä jumittanut niin kuin noi maaliskuun molemmat boksit. Ja sepä just, kun tyyliin kaikki muut on ne boksinsa saaneet niin hassua, että just mun boksit sitten jämähti tonne :D

      Samaan boksiin ei oo kyllä joo yleensä laitettu sekä meikkisieniä että -siveltimiä, sen takia tää yhdistelmä olikin vähän omituinen. Toivottavasti jatkossa ei tulisi tällaisia komboja!

      Ihanaa kun sä tiedät aina niin paljon näistä jutuista, mä en ollut meinaan kuullutkaan, että osa sai eri tuotteen ton Hydration Juicen tilalle :D Ja joo onneksi sain ton! Olisi se toinenkin Elemiksen tuote mulle kelvannut, mutta tää kuulosti ehdottomasti mieluisammalta mulle. Toivottavasti säkin saat sen<3

      Poista
  3. Ihan kivan näköinen kokonaisuus mun mielestäni, vaikkakin samat ajatukset heräsivät mulle nuista meikkisiveltimistä, mitä sullekin :D Näyttää tosiaan pienemmän kansan ensimmäisiltä meikkisiveltimiltä ihan ulkonäkönsä puolesta :') Söpöjä kuitenkin! Tuo meikinpoistoliina muistutti mua, että mulla on jemmassa yksi samanmoinen ja en oo vieläkään testannut! Pitää kaivaa se esiin ja testata, hitto miten mä oonkaan sen unohtanut!!

    Harmi että noi muut boxit jumittaa edelleen, toivottavasti saat ne pian itsellesi :( Harmittaa kun maailma on niin mullinmallin, toivottavasti pian kaikki normalisoituisi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi muistuttaa kyllä monella tapaa just sellasia lapsille/nuorille tarkoitettuja ensisiveltimiä :D Mä tykkään itse värikkäistä kuoseista siveltimissä, mutta toi kokonaisuus ei iske yhtään muhun! Söpöjä ne toki on :) Mä en oikein jaksa enää uskoa, että noiden pakettien kanssa on kyse enää pelkästään koronasta.. Kaikki muut tuntuu saaneen pakettinsa ihan normaalisti ja tuntuu koko ajan enemmän ja enemmän, että joku työntekijä jossain USA:n postissa on vienyt noi tai jotain vastaavaa.

      Poista
  4. Tosi ikävä juttu,voin kuvitella harmin,mulla kävi just sopivasti,että päätin lopettaa tilaukseni ennen tätä koronaa.Kyllä se riipaisee syvältä,jos epäilee,että ei boxycharmiaan saa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Musta tuntuu että kaikki muut on saaneet pakettinsa kuitenkin suht normaalisti koronasta huolimatta, siis ne ketä seruaan ja joiden tiedän tilaavan näitä bokseja. Sen takia ihmettelenkin miten mulla on kaksi boksia nyt jumissa siellä Jenkeissä. Toivottavasti asia selviää ja saan vielä pakettini :)

      Poista
  5. Mie valitsin tuon Hydration Juicen myös, mutta sen tilalla olikin sitten Zoevan paletti.. Onneksi ostin sen sieltä add on -kaupasta, mutta hieman harmittaa kyllä. Olen Vadelmamurusia -bloggaajan kanssa juteltu ja hän ei saanut myöskään valitsemaansa tuotetta. Ilmeisesti myös noiden valintatuotteiden s-postit loppuu, joten kannattaa ottaa esim. kuvakaappaus, kun on sivuilla sen valinnan tehnyt. Näin jää todistusaineistoa talteen.

    Miun muut tuotteet oli Benefitin Hydration Primer, 3 kpl Tony Molyn kasvonaamioita, Dosen huulituote ja Iconic Londonin higlightertipat (tämä oli boksin arvokkain tuote). Siis olisin voinut esim. tuon Dosen tilalle ottaa vaikka nuo siveltimet tai Make Up Eraserin :D Se on todella nätti muuten, , mutta sävy oli todella vaalea kun kokeilin huulille :S

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!