torstai 4. marraskuuta 2021

Pan That Palette - Syksy 2021 | Toinen katsaus

Tänään tehdään jo toinen katsaus mun syksyiseen Pan That Palette -projektiin, jossa mun on siis tarkoitus pannuttaa Anastasia Beverly Hillsin Modern Renaissancen sävyjä. Olen pannutellut palettia jo kahteen otteeseen aiemminkin ja saanut suhteellisen hyviä tuloksiakin aikaan. Nyt projektista on kulunut jo puolet, eli kaksi kuukautta on takana ja toiset kaksi vielä edessä. Olen tehnyt katsaukset projektiin joka kuukausi ja samalla linjalla jatketaan projektin loppuun asti, eli ensi tammikuussa nähdään projektin lopputulos.

Lähtötilanne syyskuun ensimmäisenä päivänä oli tämä. Kolme sävyä oli käytetty kokonaan loppuun ja kuudesta muusta saatu pannu esille. Tavoittelin neljän muun sävyn pannuttamista, jolloin palettiin jäisi lopulta enää yksi sävy, josta pannu ei olisi näkyvissä. Toki halusin käyttää myös muita, jo pannutettuja sävyjä mahdollisimman paljon, mutta tokihan oli selvää, että keskittyisin nimenomaan noihin viiteen sävyyn, joista pannuja ei vielä ole esillä.

Lokakuun alussa paletti näytti tältä, eli olin saanut ensimmäisen kuukauden pannuttamisen jälkeen yhden uuden pannun näkyviin, kun alarivin Raw Siennasta tuli pannu esille! Olin varma, etten tulisi saamaan tähän uusimpaan nyt julkaistavaan katsaukseen yhtäkään uutta pannua esille, sillä olin hurjan yllättynyt jo tuosta Raw Siennan pannutuksesta, vaikka sitä toki ahkerasti käytinkin. Nyt lokakuun pannutteluun vaikutti ikävästi myös se, että olin puolitoista viikkoa kipeänä ja täysin meikkaamatta. Samahan kävi mulle vuonna 2018 vähän suuremmassa mittakaavassa, kun sairastuin silloinkin kesken pannuttelun juuri lokakuussa keuhkokuumeeseen, enkä meikannut käytännössä kokonaiseen kuukauteen. Nyt päästiin siis onneksi vähemmällä ja muutenkin helpommalla. Seuraavaksi kuva paletista tällä hetkellä:

Marraskuun alussa paletti näytti tältä. Jokaisen sävyn ylä- ja alapuolella on jälleen kerran mainuttu kuinka monta kertaa mikäkin sävy oli käytössä. Kuten näkee, käyttökertojen määrä ei tällä kertaa noussut minkään sävyn kohdalla kovinkaan suureksi. Alunperin mun oli tarkoitus keskittyä pääasiassa alarivin fuksiaan Venetian Rediin, mutta kyllästyin melko nopeasti niinkin yksipuolisiin meikkeihin, joten myös sen yläpuolella oleva Antique Bronze pääsi käyttöön osana ruskeita meikkejä. Sain kumpaankin mukavasti kuoppaa ja uskon vahvasti siihen, että molemmista sävyistä tulee pannu esille vielä tämän vuoden aikana.

Antique Bronzen ja Venetian Redin lisäksi yritän saada pannun esille myös Golden Ochresta, joka on ylärivin vaalea mattakeltainen. Sen pannuttamisen ei pitäisi tuottaa vaikeuksia, sillä sävy tosiaan on hyvin vaalea, mutta muuten se taas ei ole mulle missään tapauksessa mieluisin mahdollinen. Mun täytyy siis vähän patistella itseäni, jotta saan sävyä käytettyä, mutta veikkaisin saavani nyt marraskuun aikana ainakin yhden sävyn pannutettua!

Mitä veikkaatte, saanko kaikki kolme tavoittelemaani sävyä vielä pannutettua? :)

6 kommenttia:

  1. Saat sä. Tää on muuten jännä, koska tästä paletista just noi sävyt mitkä sulla oli pannuttamatta olis varmaan mun meikissä kuluneet ekana loppuun, kun taas jotain pinkkiä en olisi saanut varmaan koskaan käytettyä loppuun. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan parasta! Heh, sävymaailma on tässä paletissa kyllä sen verran monipuolinen, että varmasti mielipiteet jakautuu sen välillä mikä olisi kullekin mieluisin :D Ruskeat sävyt toki miellyttävät yleensä valtaosaa!

      Poista
  2. Tässä on todella voimakkaat sävyt joten aika vaikea itsestä olisi näitä käyttää arkisinkin meikkeihin, ellei sitten todella hailakoiksi häivyttäisi sävyjä :) Tämä Modern Renaissanse on kyllä yksi kauneimpia paletteja ABH:lta ja kuolasin tätä joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tässä ei oo mitenkään perinteisen vaaleet sävyt, vaan sävymaailma on tosi tummanpuhuva! Varsinkin nyt, kun oon ne kolme vaaleinta sävyä käyttänyt loppuun :D Itsellä tää paletti toimiikin just noiden sävjen takia niin hyvin syysmeikeissä, kun suosin just tummempia sävyjä :)

      Poista
  3. Kyllä saat, aivan varmasti! Antique bronze on ihana, ainakin oman mieltymyksen mukaan vaikuttaisi helpolta, tai siis mun arkimeikissä toi olis todella helppo saada loppumaan :) Mua niin harmittaa just omien lemppari sävyjen loppuminen ja tulee aina tosi ahdistunut olo, jos vaan vaikka pelkkä pannu tulee jostain näkyviin vähänkin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antique Bronzesta sainkin itse asiassa pari päivää sitten ihan minikokoisen pannun näkyviin<3 Se oli lopulta mulle yllättävänkin helppo rasti, vaikka aluksi pelkäsin muuta :D Tiedän tunteen tosta harmitukseta ja ahdistuksesta, mä koin sitä myös joskus! Nykyään oon vaan riemuissani uusista pannuista :'D

      Poista

Kiitos kommentista!