sunnuntai 3. kesäkuuta 2018

Meikkilaatikko viikoille 23 ja 24


Moikka :) Mun kesäloma starttasi viime perjantaina ja nyt saankin sitten lomailla ja rentoutua seuraavat neljä viikkoa. Mitään sen suurempia suunnitelmia tai matkoja ei lomalle ole tiedossa, joten blogijutuillekin on todella hyvin aikaa eli mitään muutoksia postaustahtiin tms. ei ole näillä näkymin tänä kesänä tulossa. Nyt tehdään katsaus seuraavien kahden viikon meikkilaatikkoon ja aiempien laatikoiden sisällöt löytyvät tägin "meikkilaatikko" alta, mikäli haluatte käydä niitä kurkistamassa. Tällä kertaa valinnat oli ihan superhelppoja ja bongasinkin perjantaina meikkipöydältäni pienoisen siivouksen yhteydessä pari sellaista tuotetta, joita en muistanut edes omistavani!

*Tuote saatu blogin kautta


Too Facedin Born This Way Naturally Radiant Concealer ei ole oikein koskaan täysin vakuuttanut mua, mutta haluan saada tämän loppumaan ja sen takia tämä pääsee meikkilaatikkoon. Peiteaine on suhteellisen kevyttä ja vaikka se jonkin verran tuo sitä peittävyyttä, ei se ole "full coverage" meikkiin riittävän peittävä. Kevyempien meikkivoiteiden kanssa tämä on kuitenkin oikein hyvä ja koska tällä peiteaineella alkaa olla ikää jo vähän turhankin paljon, on se syytä saada käytettyä loppuun. 


Mä olin täysin unohtanut omistavani Sleek MakeUP:n poskipunapaletteja, mutta perjantaina sattumalta bongasin tämän meikkipöydältäni ja nyt tämä Blush By 2 Palette Pink Lemonade pääsee osaksi meikkilaatikkoani. Tämä paletti sisältää yhden voidemaisen ja kaksi puuterista poskipunaa ja erityisesti aion keskittyä noihin puuterisiin sävyihin. Laadultaan nämä poskipunat ovat ihan hyviä, ehkä omaan makuuni hieman liian pöllyäviä, mutta hintaansa nähden oikein kelvollisia. Ajattelin koittaa keskittyä nyt kesän alussa hieman luonnollisempaan meikkiin ja nämä poskipunat ovat siihen juuri sopivia.


Kuten kuvasta näkee, olen jonkin verran tätä Makeup Revolutionin Ultra Contour Palettea käyttänyt, mutta nyt se on ollut taas ainakin parin kuukauden ajan täysin käyttämättömänä. Tästä löytyy itselleni täydellinen varjostussävy ja tuota vasemman yläkulman vaaleaa sävyä olen käyttänyt lukuisat kerrat kiinnittämään luomivärinpohjustajan luomille. Nyt pyrin antamaan tilaisuuden myös paletin muille sävyille ja käyttämään myös noita kahta highlighteria, jotka ovat kumpikin kauniita, mutta joihin en juurikaan ole osannut tarttua!


Tämä ihana benecosin Natural Lipstick sävyssä First Love* on yksi niistä kolmesta benecosin huulipunasta, jotka sain itselleni alkuvuodesta. First Love on kaunis perinteinen vaaleanpunainen sävy ja se edustaa myös loistavasti sitä vähän luonnollisempaa meikkilinjaa, jota haluaisin nyt noudattaa. Nämä benecosin huulipunat ovat laadultaan mielestäni todella hyviä. Ne ovat kermaisia, pysyvät huulilla hyvin ja pigmenttiäkin on riittävästi. 


Luomiväripaletti on ehdoton meikkilaatikkoon ja tällä kertaa sinne valikoitui mikäpä muukaan kuin Too Facedin Chocolate Bar! Oon monelta taholta kuullut, että tämä paletti alkaa olla jo vähän last season ja ihmiset ovat hankkiutuneet tästä eroon, mutta mä en ikimaailmassa voisi kuvitella luopuvani omasta suklaapaletistani. Tämä on loistava niin neutraalin arkimeikin kuin tummemman juhlameikinkin luontiin ja tällä paletilla on mulle myös tunnearvoa. Mulla on lisäksi pienenä tavoitteena saada tästä paletista tämän kesän aikana edes parista sävystä pannu näkyviin, mutta saa nähdä tulenko onnistumaan siinä. 


Ja viimeisenä vielä tämä theBalmin Pretty Smart Lip Gloss sävyssä POW!. Tiedän, puhuin juuri luonnollisen meikin suosimisesta, mitä tämä räikyvän pinkki huulikiilto ei todellakaan kyllä edusta. Mä kuitenkin tunnen itseni sen verran hyvin, että kyllästyn todella nopeasti yhteen tiettyyn tyyliin meikkien osalta, joten nappasin meikkilaatikkoon myös vähän räväkämmän huulimeikkituotteen. Pinkki on loistava värivalinta kesään ja nämä theBalmin huulikiillot ovat yhtiä suosikkejani. Multahan löytyy näitä useammassakin eri sävyssä ja näiden ehdottomasti paras ominaisuus on runsas pigmentti sekä hyvä pysyvyys.

Sellaisia meikkivalintoja seuraaville viikoille! Onko joukossa tuttuja tuotteita? :)

20 kommenttia:

  1. Tämä on kyllä hauska postausidea, pitäisköhän tehdä vastaavanlainen, saisiko lainata siis ideaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti saat! Olis ihan huippua lukea sultakin tällaista<3

      Poista
  2. Tuo on varmasti kiva fiilis, kun löytää jotakin minkä olemassa oloa ei edes muistanut :D Mulle käy joskus niin vaatteiden kanssa! :) Todella ihana tuo meikkilaatikko. Makeup Revolutionin Ultra Contour Paletti oli mullakin kovassa käytössä, niin kovassa, että kulutin sen lähes loppuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on :) Ihan huippua, että oot saanut noin hyvin käytettyä sun Contour Palettea! Tossa on kyllä tosi hyvät sävyt ja laatukin kohdillaan<3

      Poista
  3. Ihanaa lomaa! <3 Mun on tehnyt mieli kokeilla tuota Too Faced peiteinetta, mutta sun kuvailun perusteella se ei ehkä olekaan ihan sitä mitä haen. Chocolate bar on ihana, vaikkakin ihan liian vähällä käytöllä :/ En silti voi kuvitellakaan että luopuisin siitä. Mun on vielä niin vanha, ettei siinä edes lue noita sävyjen nimiä vaan ne on siinä irtoläpyskässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Jos kunnon peittoa ja sellasta kirkastavaa efektiä kaipaa niin toi ei oo kyllä ainakaan siihen paras mahdollinen. Ei vedä vertoja UD:n All Nighterille eikä edes Catricen peiteaineelle :D Joo Chocolate Barista mäkään en aio luopua ikinä, kyllä se täytyy meikkilaatikossa olla ja aina siihen on tauonkin jälkeen yhtä ihana tarttua ♥

      Poista
  4. Mun mielestä mikään meikkituote ei ole "so last season" välttämättä itselle, vaikka jollekin muulle voi ollakin. Hirveän nopeasti ainakin Youtube-maailmassa tapahtuu declutter aika uusillekin meikkituotteille, mikä on sinänsä loogista, kun uusia tuotteita tulee koko ajan markkinoille vinhaa vauhtia, mutta silti aika surullista. Tuossa Too Facedin paletissa on tosi hyvät ja ajattomat sävyt. Pidä siitä kiinni;)
    Ihanaa lomaa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ihan sama juttu täällä :) Mä en ole varmaan koskaan hankkiutunut mistään eroon vaan sen takia, että se olisi jo "last season" :D Jos jostain tykkään niin mulle on ihan sama, onko se enää pinnalla vai ei! Joo ja limited edition tuotteiden kanssa tota nopeaa karsimista huomaa YouTuben puolella ihan supernopeasti. Kai siinä on sitten taustalla se, että jos jotain tuotetta ei enää edes myydä niin monet kauneusgurut ajattelee, että sitä on turha pitää enää itselläkään :/ Kiitos Sari! <3

      Poista
  5. Todella kiva meikkilaatikko tällä kertaa! Kesällä sitä haluaa aina vähän luonnollisempaa meikkiä itsekin, siks en paljoa oo taas luomiväreihin koskenut (keväällä taas käytin paljon) siksi tuo chocolate bar on täydellinen <3 Siinä on aika paljon erilaisia ihania ruskeita sävyjä :) En itsekään luopuisi moisesta vaikka kuinka olisi "last season". Samahan se on mulla esim tyylin kanssa, vaikka joku ois jo poissa muodista, niin en mä siitä luovu jos tykkään <3 Tuo pinkki huulikiilto on hyvä valinta tähän jos sitten haluaakin jotain räväkämpää. Mä oon ihastunut nyt ruskeeseen huulikiltoon <3 Oikein ihanaa lomaa kaunokainen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Chocolate Barista löytyy tosi luonnollisia sävyjä ja sitten myös kivasti niitä tummempia, ja sävymaailma on mun mielestä ihan loistava :) Missään nimessä ei mun mielestä kannatakaan antaa pois tai luopua jostain vaan sen takia, ettei se oo enää muodissa! Ja sama koskee tosiaan niin ihan vaatteita kuin meikkejäkin :) Jokainen tyylillään<3 Ruskeat huulikiillot ja huulipunat on kyllä ihania, mutta mulla ne on jääneet taas tässä kesän kynnyksellä täysin käyttämättä. Pitääkin ottaa taas käyttöön joku ihana ruskea sävy! Kiitos hurjasti Kata<3 :)

      Poista
  6. Mä olen varmaan tosi last season, koska vasta viime kesänä hankin PITKÄN harkinnan jälkeen ton chocolate barin, enkä todellakaan oo luopumassa siitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, en mäkään siitä aio luopua, vaikka kuinka olisi kenen tahansa mielestä last season ;D

      Poista
  7. Tosi kiva meikkilaatikko :) Mä oon niin jäljessä, että voisin vieläkin ostaa tuo Too Facedin paletin :D Siinä on tosi nätit perussävyt ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on nimenomaan just tollanen täydellinen peruspaletti :) Mun mielestä tollaset ei mee "muodista" pois koskaan, sillä ainahan tällaisia ihan perinteisiä ruskean ym. sävyjä tarvitaan!

      Poista
  8. Ihanaa lomaa Linda! <3 Ehdottomasti suosittelen ottaan tehokäyttöön Makeup Revolutionin paletista noi highlighter sävyt sillä ne on todellakin ihania. Ne päätyvät melkein päivittäin mulla kasvoille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi<3 Joo siis eilen taas pitkästä aikaa testastin niitä ja ihastuin kyllä heti :D En edes ymmärrä miksen oo niitä ton enempää käyttänyt, kun niillä sai aivan ihanat korostukset kasvoille<3

      Poista
  9. Olis kiva nähdö postaus missä kaikki sun meikit ois niiku esillä ku tuntuu et aina on jotain uutta ja mä vaan kelaan et miten säilytät ja organisoit tän kaiken... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo tiedätkö mun on pitänyt jo yli vuoden ajan tehdä postaus mun meikkauspöydästä, mutta en oo saanut sitä aikaiseksi :D Ja syy siihen on ihan se, ettei se oo vieläkään valmis enkä oo siihen tyytyväinen! Mutta ehkä vielä joku päivä<3

      Poista

Kiitos kommentista!