lauantai 22. syyskuuta 2018

Boxycharm | Elokuu 2018


Sain elokuun Boxycharmin käsiini muutama päivä sitten ja vihdoin ehdin tulla kertomaan tästä teille! Tämä on nyt neljäs boksi, jonka olen saanut, ja syyskuun boksikin on onneksi jo matkalla kohti Suomea. Oon ollut tähän mennessä boksiin hurjan tyytyväinen ja kaikki on sujunut loistavasti, mitä nyt Nordean asiakaspalveluun olen aika moneen otteeseen joutunut soittamaan, kun pankki on ottanut mun pankkikortin pois käytöstä aina sen jälkeen, kun olen Shipiton kautta tehnyt maksun. Ja voin kertoa, että siinä vaiheessa kun neljännen kerran huomaat kaupassa ostoksia maksaessasi, ettei kortti taaskaan kelpaa ja kassaneiti näyttää just siltä, että "hähää eiks sulla oo tilillä rahaa?!" alkaa jo hitusen nyppiä. Onneksi asia on nyt ilmeisesti siellä pankin päässä selvitetty, sillä syyskuun Boxycharmia lähettäessäni Shipitolta, korttia ei otettu pois käytöstä!


Mutta palataanpa sitten takaisin boksiin, joka näytti elokuun osalta tältä. Sisältö on ihan ok ja siis onhan nää moniin muihin bokseihin verrattuna olleet mun mielestä aina loistavia. Jos aiempia saamiani Boxycharmeja kuitenkin alkaa miettiä niin tää ei oikein sytyttänyt. Ihan aluksi tästähän siis puuttuu yksi tuote - Adessen Sweet almond Cuticle Oil, joka oli monelta muultakin poistettu boksista ilmeisesti siksi, että tullissa sitä oli luultu kynsilakaksi. No kyllä mä ilman sitäkin pystyn elämään, mutta sen lisäksi boksissa oli pari tuotetta, jotka jää multa käyttämättä, mikä totta kai laski sitä innostusta. Ei tämä missään nimessä huono boksi ollut, mutta parempiakin olen saanut! Nyt vielä katsaus kaikkiin tuotteisiin yksitellen:


Wander Beauty Baggage Claim Gold Eye Maskeja tuli kolme pakettia ja yhdessä paketissa on siis kaksi kappaletta naamioita silmänympärysiholle. Naamioiden tulisi kosteuttaa ja kirkastaa sy-ihoa ja vähentää silmänalusten tummuutta. Naamioissa vaikuttavina aineina toimivat mm. hyaluronihappo sekä laventeliöljy, mutta luojan kiitos nämä eivät tuoksu laventelilta (jota siis itse tuoksuna kartan). Yhden paketin olen testannut näitä kultaisia naamioita ja ihan mukavasti ne ihoa tuntuivat kosteuttavan. Mulla on muutenkin kuiva iho, joten silmänympärysalueella käytän erittäin mieluusti kosteuttavia tuotteita ja vaikka nämäkin laput tuntuvat iholla kangasnaamioiden tavoin märältä ja kylmältä, ovat nämä kuitenkin niin pienellä alueella, ettei mulle tule samanlaista inhotuksen tunnetta. Eiköhän nämä tule piakkoin käytettyä pois!
Hinta: noin $13,00 / 3 kpl.


Bang Beautyn Chocolate Eyeliner ei saanut mussa riemunkiljahduksia heräämään. Ensinnäkin rajausvärin korkki oli täysin irti ja kaikkihan tietävät, kuinka nopeasti tällaiset purkeissa olevat tuotteet kuivuvat, mikäli ne ovat jatkuvasti ja pitkiä aikoja avattuna. En tiedä millainen koostumus tässä tulisi olla, mutta omani on lähes kivikova enkä edes aio yrittää käyttää tätä, kun ei siveltimeen mitään väriä kerran tarttunut. Tuote on siis ruskea eyeliner, mutta sitä pystyy käyttämään myös esimerkiksi kulmissa. Mulla jää kuitenkin käyttämättä, enkä toisaalta muutenkaan ikinä rajaa silmiäni ruskealla värillä, joten turha tuote mulle itselleni senkin takia.
Hinta: noin $22,00.


Sneak peak sähköpostitse paljasti mulle jo kauan sitten, että tulen saamaan boksista nämä House Of Lashes Bambie -irtoripset. Näitä irtoripsiä pitäisi voida käyttää jopa 15 kertaa, mutta paljonhan se on kiinni siitä, kuinka huolellisesti ne huoltaa ja puhdistaa aina käytön jälkeen. Mä en itse suosi tämäntyylisiä irtoripsiä enkä tule ikinä näitä käyttämään, mikäli tarkoitus on poistua kotoa. Voisin ehkä kuvitella laittavani nämä silmiini, mikäli meikkaisin vain omaksi ilokseni ja ottaisin kuvia blogiin tai Instaan silmämeikeistäni, mutta en muuten. Ihan äkkiseltään ei myöskään tule mieleen ketään tuttua, joka tällaisista ripsistä innostuisi, joten todennäköisesti nämä jäävät vaan lojumaan omiin varastoihini.
Hinta: noin $9,00-12,00.


Vihdoin päästään boksin oikeasti mielenkiintoisiin ja hyviin tuotteisiin! Smashbox Be Legendary Lipstick sävyssä Talk To Me, on mattainen fuksian sävyinen huulipuna. Smashbox on mulle yhtä tuotetta lukuun ottamatta täysin vieras, mutta huulipuna-addiktina tämä upea puna oli erittäin mieluinen! Sävy on kaunis, mutta voi vitsit kun tää olisi tullut joskus alkukesästä tai jo keväällä. Nyt oon siirtynyt selkeästi syvemmän ja tummemman sävyisiin puniin, mutta pakkohan tällekin on nyt sitten antaa sijaa meikkivalinnoissa. Mattapunaksi tämä levittyi mun mielestä vähän heikonlaisesti huulille eikä yhdellä tai edes kahdella vedolla saanut peittävää, kaunista lopputulosta. Huulituntuma oli kuitenkin miellyttävä, eikä tämä tehnyt huulista lainkaan kuivan tuntuisia. Pysyvyys oli myös suhteellisen hyvä, mutta ei parhaimpien mattapunien veroinen. Omistan parempiakin huulipunia, mutta iso plussa siitä, ettei tämä tosiaan tehnyt huulista lainkaan kuivan tuntuisia! Käyttöön tämä pääsee ihan ehdottomasti.
Hinta: noin $21,00-24,00.


Viimeisenä vielä paletin helmi - Laura Lee Los Angelesin Party Animal Eyeshadow Palette. Tiedän, että monet boksin saaneet vierastavat tätä palettia sen sävymaailman vuoksi eikä tämä missään nimessä ole se paletti, johon itsekään ensimmäisenä tavallisena arkiaamuna tarttuisin. Rakastan kuitenkin myös värikkäitä luomivärejä ja nämähän edustavat sitä täydellisesti! Paletissa on kuusi sävyä, joista osa on shimmerisiä ja osa mattaisia. Pigmentti on suorastaan loistava, paitsi alaoikean tumma violetti sävy Hungover on melko karisevan oloinen. Muut sävyt toimivat kuitenkin erittäin hyvin ja niillä saa upeasti luotua värikkäitä silmämeikkejä. Oon saanut nyt tähän mennessä Boxycharmista kolme eri luomiväripalettia ja oon hurjan iloinen siitä, että kaikki ovat olleet melko erilaisia. Toivottavasti näin menee myös jatkossa!
Hinta: noin $19,00.

Oman Boxycharmini arvo tällä kertaa oli noin $86,00, eli selkeästi vähemmän mitä aiemmat. Tämä selittyy kuitenkin puhtaasti sillä yhden tuotteen puuttumisella. Pari tuotteista jää mulla käyttämättä, mutta luomiväripaletti varsinkin oli oikein kiva yllätys.

Mitä ajatuksia elokuun Boxycharm teissä herättää? :)

22 kommenttia:

  1. Onpas erikoista tuo pankin sählinki kortin kanssa, ovatko selittäneet mistä johtuu tuo kortin sulkeminen - epäilevätkö, että on joutunut vääriin käsiin? Mun luottokortiltahan oli kadonnut monta sataa euroa, mutta eivät pankista tähän mitenkään reagoineet ;P (Onneksi homma hoitui niin etten itse joutunut tuon suhteen maksumieheksi..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo sanottu mitään muuta kuin että heidän järjestelmänsä on automaattisesti mennyt sen poistamaan käytöstä, varmaan just sen takia kun on niin "outo" maksutapahtuma. Kysyin toisella kertaa, että voisko sinne laittaa jonkun jutun, ettei näin käy ja silloin vastattiin, että kyllä se oppii ymmärtämään asian eikä sulje korttia, jos jatkuvasti tehdään noita ostoja. Viimeisellä kerralla olinkin sitten jo astetta kiukkuisempi puhelimessa ja aspa lupasi laittaa asiasta selvityspyynnön. Mitään selitystä en ikinä itse saanut, mutta mulle riittää, jos homma on hoidettu.

      Mun siskolla on myös käynyt kuten sulla, eikä mihinkään muistaakseni reagoitu ennen kuin sisko itse kuolletti korttinsa. Mutta pankin piikkiin meni sekin homma lopulta :) Hyvä ettet säkään päätynyt maksumieheksi!

      Poista
  2. Minä en ole kovin vaikuttunut, mutta joskushan tuossa boxissa on ihan kivaakin tavaraa. En ole kuitenkaan sitä vielä koskaan tilannut, koska Allure riittää nykyään ihan hyvin.

    Tosin maailmallahan on paljon boxeja, joista Suomessa ei tiedetä mitään! Shipiton lisäksi Euroopassakin on postipalveluita, joista ajattelin (lähi)tulevaisuudessa kirjoittaa, joten jos kiinnostaa, seuraapa blogiani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seurailen ehdottomasti! Allurea mietin jossain vaiheessa itsekin, mutta toistaiseksi en halua/tarvitse enää mitään neljättä kauneusboksia nykyisten rinnalle :)

      Poista
  3. Mulla pääsi kotiin asti Adessen kynsinauhaöljy ja onneksi pääsi, meinaan kuten sanoit, ois jääny boksi mullakin köykäseksi. Ruskeaa eyelineria oon käyttäny viimeks lukiossa 90-luvulla ja eikö muutama kuukausi sitten tullu musta purkkieyelineri? Niin paljon ku tykkään purkkieyelinereistä, nii ei maha mun taidot riittää piirtää siveltimellä linjoja luomelle. Hmmmm, tykkään kyllä enemmän sivellinlinereistä ku tussiversioista, joten pitäisköhän uskaltautua vain kokeilemaan?? Jotenkin miellän, et ku aamulla on muutenki kiire, niin jos menee kaks minuuttia pidempään meikata siveltimellä purkista, ni aikataulut kusee totaalisesti! :D Mä sain Smashboxilta nestemäisen huulituotteen ja ihanan tumman marjaisen sävyn <3 Toivottavasti tä oli hyvästit kaikille niille ruskeille huulipunille, joita oon saanu joka boksista viimeisen vuoden ajan :) Mulla tuo väripläjäys-luomiväripaletti meni viivana mua 30 vuot nuoremmalle naisen alulle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä jännä, että joiltain se on poistettu ja joiltain ei. Ja just, että eikö tullissa oikeesti osata lukea, ettei se ole kynsilakka :D Mä en oo ikinä käyttänyt ruskeaa eyelineria, tai jotain kynää joskus joo, mutta en tollasta ns. kunnollista. Enkä ajatellut aloittaa nytkään! Kokeile ihmeessä, voit vaikka tykästyäkin<3 Ja mä tiedän ton, että jos aamurutiineissa menee jokin pienikin juttu eri tavalla ja kestää pitempään niin aikataulut menee samantien piloille :D Se parikin minuuttia on yllättävän pitkä aika aamulla. Oo toi sun huulituote kuulostaa ihanalta<3 Ja toivottavasti katkeaa ruskeiden punien kierre :D

      Poista
  4. Parasta antia olisivat olleet huulipuna ja luomiväripaletti :) kynsiöljy olisi kiinnostanut myös ja naamiot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat suosikit mullakin! Kynsinauhaöljyä en tosiaan saanut, mutta sen olisin mieluusti ottanut :)

      Poista
  5. Ei hemmetti noi smashboxin punat!! Ne on niiiiin hyviä ja just noi perinteiset eikä ne nestemäiset. Ihana boksi. Ainakin mitä itse työskentelee postin kanssa, niin esim. Kynsilakassa jokin aine -ei voi betteä laittaa sinne lokeroon on esimerkki miksi ne menee postiin. Voi olla että jos on sitä sisältänyt tai luultu niin ei olisi voitu rahdata tätä "mysteeristä" kosmetiikkaa. Harmittavaa toimitaa, tietysti, kun ei saakaan kaikkea mistä maksoi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ymmärrän kyllä sen, että on olemassa kiellettyjä aineita, mutta sitä en, että joiltain tuote poistetaan ja joiltain ei. Jos on sama tuote kyseessä niin ei se ainesosaluettelo muutu siinä välissä, että joillain se sisältää jotain kiellettyä ja joillain ei :D Ei mua siis haittaa se, etten saanut tuotetta mikäli se sisältää jotain kiellettyä, vaan se, että osa sen kuitenkin sai. Mistä tulee väkisinkin sellanen oletus, ettei se sisällä mitään kiellettyä (kuten ei pitäisikään) vaan ihmiset, jotka tän asian parissa työskentelevät ovat vaan olettaneet ja ottaneet pois tuotteen, joka muistuttaa ehkä hitusen esimerkiksi just kynsilakkaa. Jotkut taas ovat tehneet työnsä kunnolla ja oikeasti katsoneet mitä se sisältää ja todenneet, että tuote on ok.

      Poista
  6. Nyt tätä lukiessa vasta tajusin, että mun ruskea eyeliner purnukka oli myös auki saapuessaan, tai korkki ainakin tosi löysällä. Täytyypä kokeilla miltä se tuntuu. Vähän samoja fiiliksiä mulla boksista, tää kuuluu siihen huonompien kastiin. Silti en voi olla olematta tyytyväinen, paletti ja huulipuna oli kuitenkin tosi kivoja ja muutenkin kaikki tuotteet jää omaan käyttöön. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sulla on se eyeliner kunnossa! Joo en mäkään missään nimessä tyytymätön ole, vaikka tää onkin selkeesti "huonompi" kuin vaikka pari edellistä boksia :)

      Poista
  7. Voi miten harmillista, että rajausväri on ollut auki, eihän tolla mitään tee. :( Jännä ettei pankki kerrasta uskonut, ettei tossa ole mitään häikkää, hyvähän se on, että ottavat varma päälle, mutta onhan se ärsyttävää todeta itsellä kassalla käyneen näin. Olen miettinyt tilaavani tän, mut mulla on kans Nordea, joten nyt alkoi epäilyttään, en jaksa yhtään tollaista säätöä. :D

    Jonna

    http://keyword-love.blogspot.fi

    PS. Jouduin kommentoimaan näin, koska multa on jo neljättä päivää google-profiililla kommentoinnissa häikkää, ei näytä mun profiilikuvaa, ja viestit vaan katoaa. Ei johdu sun blogista, en pysty muidenkaan bloggerissa oleviin blogeihin, enkä edes omaani kommentoimaan sillä profiililla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eniten mua ärsyttää just ne tilanteet kauppojen kassoilla, mutta luojan kiitos on toinenkin kortti, minkä kanssa pystyy noissa tilanteissa sitten maksun hoitamaan! Kortti on joka kerta avattu välittömästi ja Nordean aspa vastaa tosi nopeasti, mutta ei sinne silti kiinnosta soitella näin turhan asian takia kerran kuussa. Toivottavasti jatkossa ei tuu ongelmia, eikä sullekaan jos päädyt boksin tilaamaan!

      Oi vitsit mikähän tossa on :o Toivottavasti saat tilin kunnolla toimimaan piakkoin ja selviää mikä siinä mättää!

      Poista
  8. Tää oli ensimmäinen boksi, joka mulle tuli ja saapui muuten sillä halvimmalla toimitustavalla alle kahdessa viikossa! Sain siis tän käsiini jo elokuun loppupuolella. Olin kyllä positiivisesti yllättynyt :) Myös multa puuttui tuo kynsinauhaöljy, mutta en yhtään tajunnut että se on Tullissa poistettu, joten muina naisina laitoin Boxycharmille aiheesta viestiä ja nyt lähettivät mulle sitten jonkun korvaavan tuotteen puuttuneen tilalle. Jännityksellä odotan, että mitä sieltä tulee, tällä hetkellä siis matkalla sekä tuo ekstrapaketti, että syyskuun boksi :D Tykkäsin kyllä tuosta elokuun boksista, vaikka varmastikaan ei ollut sitä ihan parasta antia. Tuohon hintaan kuitenkin ehdottomasti hintansa väärti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :O Sullepa tuli nopeasti! Mulla on aina mennyt vähintään se kolme viikkoa, yleensä neljä ennen kuin oon boksit saanut. Toivottavasti sulla jatkuu samalla tavalla noi nopeat toimitukset :) Oi hei pitäisköhän munkin laittaa :D No ehkä mä koitan pärjätä ilman, mutta olis kyllä hauska nähdä mitä korvaavaa sieltä sitten tulisi. Oon samoila linjoilla sun kanssa. Vaikka just tää kyseinen boksi ei ollut sitä parhaimmistoa niin onhan tää hintansa arvoinen, ihan ehdottomasti. Ja paras kauneusboksi, mitä mä olen ikinä tilannut! :)

      Poista
  9. Mua olisi surettanut kovasti ton kynsiöljyn kohtalo, koska rakastan kynsiöljyjä ja se todennäkösesti ois ollut mun mielestä paras tuote koko boxissa :D Harmi että se siis uupui ja että yks purkki oli vielä aukikin! Hyvä myös että tolle korttihommalle on tehty jotain, ei oo kiva että useasti kortti sulkeutuu saman asian vuoksi, mistä on jo soiteltukin perään!

    Todella kiva tuotekasa muuten tässä boxissa kyllä. Mua kiinnostaa nuo sy-naamiot, tummia silmänalusia ootellessa näin syksyllä hha :D Pitäs kai sitä d-vitamiinia nyt ruveta muistaa napsimaan urakalla... (ei siis liikaa tietenkään..). Vähän on räväkät värit paletissa mutta ei paha lainkaan, etenkin kun sä osaat meikata räväkillä väreillä tosi kauniisti! Meikkikuvia ootellessa ;) Tuo oranssi ois näin syksyllä aika magee väri luomilla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, että sua olis harmittanut oikein enemmänkin ton kynsiöljyn puuttuminen :D Mulla sellainen löytyy jo eikä käyttö oo kovinkaan suurta niin en jää sen enempää kaipailemaan sitä! Joo ton pankkikortin kanssa meinasi oikeesti jo hymy hyytyä ihan totaalisesti ja suutuspäissäni sanoinkin jo vaihtavani kohta pankkia :D Onneksi ei tarvinnut! Mun pitäisi myös ruveta napsimaan vitamiineja, oon niin laiminlyönyt niiden syönnin taas viime aikoina. Ehkä mua ei väsyttäisi ihan niin paljon koko ajan, jos sellaisia söisin :'D Paletin sävyt on kyllä upeat, vaikka tosi räväkät onkin<3

      Poista
  10. Mulla siis tuli tuo Adessen öljy,mutta mulla luki jo paketin päällä,että se on kynsiöljy,kun Shipito oli eritellyt ne tuotteet siihen,koska oli ollut pakko avata paketti,jotta omistaja löytyy,kun mun shipto osoitteesta puuttui suite numero.Niin ja se todellakin näyttää kynsilakalta:(
    Onhan tuo nyt ärsyttävää,että eivät muka osaa lukea.
    Mun eyeliner oli kanssa kuiva ja kivikova.Olen sitä väkivalloin manteliöljyn ja siveltimen avulla yrittänyt työstää kulmakarvoihini ja saa sillä sellaisen tosi naturellin looki.Eli ei paljon mitään.

    Huulipuna ei sittenkään ollut tumman violetti niin kuin olin shipiton kuvista päätellyt vaan sävy punked,joka kuvastaa tätä koko pakettia.Punked;) sellainen harmaan liila.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi sä sentään sait kaikki tuotteet kaiken sen säätämisen jälkeen, mitä sun boksin kohdalla tapahtui! Ja joo jos työskentelee tollasella alalla niin se taito lukea mitä pakkauksen päällä sanotaan, ei olisi yhtään hullumpi. Luin myös muualta, että toi eyeliner on saanut aika paljon negatiivista arvostelua, eli ehkäpä toi oli kaiken kaikkiaan kuiva jo ilman, että se kansi oli auki :D

      Piti ihan käydä katsomassa millainen sävy toi Punked on ja onpas erikoinen! Siis oikeestaan tosi kiva, mutta mä en oo koskaan omistanut mitään tollasta :D Olisi ehkä ollut hauska saada kyllä toi sävy, näkisin ton sopivan ihanasti talvisiin meikkeihin :)

      Poista
    2. Joo,se on vähän sellainen jääkuningatar sävy.Kokeilin ja ihan kiva.Tosin musta vähän tuntuu,että Boxycharm päättää nyt mun puolesta mistä tykkään.No ei, ostin mä ihan itse just Kicksistä Norvina paletinkin ja se on kyllä <3 .Mun eka Anastasia palettini.

      Poista
  11. Harmi, että sulta poistettiin se kynsiöljy ja pankkikortin kanssa on ollut tuollaista säätämistä :O Onneksi muuten nää boxit ovat olleet tosi mielenkiintoisia :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!