torstai 6. syyskuuta 2018

Vastaukset Kysymyksiin | Osa 1. Meikkaaminen & Meikit

Moikka! Tänään olisi luvassa vastauksia kysymyksiin, jotka mulle esititte aiemmin arvontapostauksen yhteydessä. Arvonnan voittajan olen paljastanut kyseisessä postauksessa ja voitto on hänelle jo postitettu. Kysymyksiä tuli melkoisen paljon ja kiitos jokaiselle, jotka niitä jättivät! Päätin jakaa kysymykset kahteen eri postaukseen, joissa ensimmäisessä käsittelen kaikki meikkaamiseen ja meikkeihin liittyvät kysymykset ja toisessa muut kosmetiikka-aiheiset kysymykset sekä kaikki muut, jotka eivät liity kosmetiikkaan tai meikkeihin. Sain muutamia samoja kysymyksiä ja olen ne yhdistänyt yhdeksi, jotta vältyttäisiin turhalta toistolta. Kuvituksena toimivat vanhat räpsyt!


Miten usein pidät meikittömiä päiviä?
- Suunnilleen kerran viikossa. Loma-aikoina useamminkin, mutta normaalina arkena meikkaan töihin päivittäin ja vapaapäivinä sitten koitan saada pidettyä edes yhden meikittömän päivän.

Mistä intohimosi meikkejä kohtaan on syntynyt? / Mikä sai sut innostumaan meikkaamisesta?
- Kai ne meikit on aina tavallaan kiinnostaneet ja olen alakouluikäisestä asti meikannut, mutta jokunen vuosi sitten tapahtunut taloudellisen tilanteen muutos mahdollisti uusien, kalliimpien meikkien ostamisen ja siitä se kaikki sitten lähti! Voi olla, että sekin on vaikuttanut kun en oo tosiaan ikinä pitänyt itseäni minään kedon kauneimpana kukkana ja meikkaamalla oon kuitenkin saanut hitusen sitä omaa nassua eri näköiseksi.

Suosikki meikkibrändi? / Mikä on lemppari meikkimerkkisi?
- Urban Decay, jos pitää sanoa yksi ylitse muiden!

Jos voisit käyttää vain kolmea meikkituotetta päivässä, mitkä ne olisi?
- Todennäköisesti jättäisin meikkaamatta :D Mutta kulmakynä, ripsiväri ja vaalea shimmerinen luomiväri. Tolla kombolla oon joitain kertoja mennytkin, kun en oo jaksanut panostaa, mutta oikeesti näytän kyllä vaan tyhmemmältä tollasella pienellä meikkimäärällä kuin täysin ilman meikkiä.

Mitä meikkituotetta ilman et voisi elää?
- Nestemäinen musta eyeliner. Mulla on käytännössä aina silmät rajattu ja ilman niitä rajauksia meikki ei näytä mun naamassa omasta mielestäni ollenkaan hyvältä :D Poikkeuksena se, jos on tosi näyttävät irtoripset silmissä.

Minkä ikäisenä aloit meikkaamaan? / Missä iässä aloit meikata vakituisesti?
- Joskus alakouluikäisenä. En nyt ihan tarkalleen muista, mutta viimeistään kuudennella luokalla meikkiä oli naamassa varmaan ihan päivittäin. 


Tunnetko olosi itsevarmaksi myös ilman meikkiä? 
- Nykyään suhteellisen itsevarmaksi joo. Mutta kyllä se itsevarmuus kasvaa selkeästi, kun naama on meikattu!

Mikä meikkituote on ollut inhokkisi ja miksi?
- Voi olla, että oon joskus inhonnut jotain muuta enemmän, mutta Evelyn Ionan Green Tea Primer on oli ihan järkky. Primer ei toiminut mulla lainkaan ja pari tuntia meikkaamisen jälkeen puolet meikkivoiteesta oli kasautunut kasvoille paakuiksi ja se näytti ihan kamalalta! Yritin käyttää tota ties kuinka monen meikkivoiteen kanssa, mutta aina se sai naaman näyttämään hetken päästä yhtä hirveältä.

Mitkä ovat lemppari meikkejäsi? Onko jotain inhokkeja? 
- Rakastan erilaisia laadukkaita luomiväripaletteja ja huulipunia! Inhokkeja multa ei taida tällä hetkellä löytyä ja tämänhetkisistä meikkivarastoista aika pitkälti kaikki toimii mulla kivasti.

Jos kaikki meikkisi tuhoutuisivat mitkä 5 tuotetta ostaisit ensimmäisenä?
- Meikkivoiteen, puuterin, kulmakynän, ripsarin ja eyelinerin! En kyllä varmaan kauaa odottaisi, että ostaisin kaikkea muutakin, mutta noi on nyt viisi tärkeintä :)

Mikä on suosikki sävymaailmasi meikeissä?
- Tää vaihtelee tosi paljon niin vuodenajan kuin fiiliksen mukaan! Keväällä ja kesällä suosin paljon kirkkaita ja värikkäitä sävyjä. Syksyllä taas lämpimiä ja talvella vaihtuu monesti viileään. Suosin myös sekä neutraaleja että värikkäitä meikkejä periaatteessa ihan yhtä lailla, joten mun on mahdoton valita jotain tiettyä sävymaailmaa, mikä vetoaisi eniten.

Epäilyttääkö koskaan meikkien vaikutus terveyteen ja miltä osin?
- Eipä oikeastaan. Haluan uskoa siihen, että EU:ssa ja Suomessa myynnissä olevia kosmetiikkatuotteita valvotaan ja testataan riittävän tarkasti. Ennemmin olen huolissani monista muista terveyteen vaikuttavista asioista, joille tällä planeetalla jatkuvasti altistutaan.


Luomiväreistä yksi ylitse muiden, merkki tai paletti? / Mikä on kaikkien aikojen suosikki luomiväripalettisi?
- Pakko sanoa Too Facedin Chocolate Bar. Ihania luomiväripaletteja on pilvin pimein, mutta Chocolate Barissa vaan on se jokin oma taikansa ja se on ehdottomasti suosikkini ikinä.

Mikä oli ensimmäinen meikkituotteesi?
- Sellanen sydämenmuotoinen meikkipaletti, jossa oli meikkejä kolmessa eri kerroksessa. Päällimmäisenä luomivärit, sen alla puuteri ja poskipunat ja alimpaa löytyi siveltimiä ja huulipunia. Voi olla, että oon joitain meikkejä omistanut ennen tota palettiakin, mutta siis toi on ensimmäinen oikeesti "kunnollinen" meikkituote minkä muistan saaneeni joskus lapsena!

Paljonko aikaa käytät päivässä meikkaamiseen?
- Arkiaamuisin meikkaan noin vartissa. Joskus menee vähän enemmänkin aikaa, jos kaikki ei mene ihan putkeen tai innostun tekemään jotain vähän erikoisempaa. Viikonloppuna ajan kanssa meikatessa sitä voi vierähtää helposti yli tuntikin.

 Jos voisit suositella vain yhtä huulipunaa, mikä se olisi?
- Urban Decayn Vice Lipstickit! Ja niistä niiden Cream versiot ja jos nyt yksittäinen pitää vielä mainita niin sävy Violate. Se on upea ♥

Mikä on tällä hetkellä sun arvokkain meikkituote ja paljonko tuote maksoi?
- Hmm.. Veikkaisin arvokkaimman tuotteen tällä hetkellä olevan jokin mun luomiväripaleteista. Ehkä joku 55 euroa voisi olla noista kallein maksanut?

Mistä ostat meikkejä?
- Ihan kivijalkakaupoista, kuten Sokos, Stockmann, Kicks ym. mutta suurimman osan tilaan eri verkkokaupoista. Feelunique, Beauty Bay ja Cocopanda on varmaan niitä eniten käyttämiäni verkkokauppoja nykyään.


Jos sun pitäis valita yks meikkimerkki miltä saisit vaan loppuelämäs ajan tehdä kosmetiikka hankinnat, mikä se olis? 
- Urban Decay. En kyllä tiedä löytäisinkö ihan kaikkea tarvittavaa UD:ltä, mutta se nyt tuli ensimmäisenä mieleen ja aika pitkälti pärjäisin kyllä vaan niillä meikeillä!

Mitä mieltä oot hajustetuista meikeistä?
- Mä en oo mitenkään hajusteherkkä, eli sen puoleen sellaiset on mulle ihan ok. Esim. Too Facedin suklaa- ja persikkapaletit tuoksuu mun mielestä hyvältä! Mutta toisaalta en kaipaa meikkeihini mitään ylivoimakkaita tuoksuja.

Missä haluat kehittyä meikkaamisen suhteen?
- Haluisin saada lisää luovuutta ja taitoa erilaisten silmämeikkien tekemiseen. Haluisin myös kehittyä ihan kaiken kaikkiaan muiden ihmisten meikkaamisessa, kun se on kuitenkin niin eri juttu kuin oman naaman meikkaaminen!

Mikä taas on pravuurisi meikatessasi?
- Kai mun täytyy sanoa, että ne kissarajaukset :D En nyt tähän hätään keksi mitään muutakaan, mutta ne onnistuu kyllä suhteellisen vaivattomasti ja nopeasti joka kerta.

Kuinka paljon rahaa käytät meikkeihin?
- Jos pelkät meikit lasketaan niin sanoisin, että kaikki 0-100 euron välillä kuukaudessa on normaalia mulle. En nykyään osta meikkejä enää samalla tavalla kuin pari vuotta sitten, jolloin saatoin käyttää monta sataa euroa kuukaudessa niihin. Nykyään ostelen enemmän muuta kosmetiikkaa ja meikkejä lähinnä tarpeen mukaan tai jos myyntiin tulee joku ihana uutuus, joka on vaan pakko saada. Harvoin enää menee kuitenkaan yli sataa euroa pelkkiin meikkeihin kuukaudessa!

Mikä on sun mielipuuteri?
- Irtopuutereista RCMA:n Translucent Powder ja kivipuutereista Urban Decayn De-Slick Mattifying Powder.


Suositko kulmakynää, pomenadea vai jotain muuta? Mikä on se sun "ykkös"vaihtoehto?
- Meikkaan lähes päivittäin kulmani ABH:n Brow Wizillä ja Brow Powder Duolla, eli siis kulmakynä ja puuterinen kulmaväri on käytössä. Nyt oon kyllä innostunut taas pomadeistakin!

Oletko ikinä käyttänyt loppuun huulipunaa tai luomiväriä? Tai saanut luomiväristä pohjaa näkyviin?
- En oo käyttänyt loppuun ikinä yhtään huulipunaa tai luomiväriä, muta pohjan olen saanut näkyviin useastakin luomiväristä ja muusta meikkituotteesta. Tällä hetkellä kovin yritän pannuttaa ABH:n Modern Renaissance luomiväripalettia :)

Mikä on sun lempijuttu meikin teossa (esim. highlighteri tai huulipuna)?
- Luomivärien laitosta tykkään tosi paljon, harmi vaan kun aina ei todellakaan ole aikaa panostaa siihen niin paljon kuin haluaisin.

Onko mitään meikkitrendiä, josta et itse pidä tai johon olet kyllästynyt?
- Ei tuu kyllä tähän hätään mieleen muuta kuin ne parin vuoden takaiset instakulmat, joiden näkeminen alkoi jo tosissaan kyllästyttää jossain vaiheessa.

Mikä on sun kaikista käytetyin värikosmetiikkatuote?
- Apua! En kyllä osaa mitään yksittäistä tuotetta mainita, mitä olisin käyttänyt eniten. Käytän niin paljon erilaisia meikkituotteita, että en osaa edes arvailla mikä olisi värikosmetiikasta se käytetyin.

Hellemeikin avaintuotteet?
- Heh, mä menin kesähelteiden ajan arkisin ihan täydessä meikissä mitään siitä poistamatta siitä, joten oon tosi huono vastaamaan tähän :D Mulla ei oikeestaan oo mitään sellasta "välimuotoa" meikkaamisen suhteen, sillä joko meikkaan kunnolla tai sitten en ollenkaan. Mutta siis kunnon primer pohjalle, ettei meikki lähde heti valumaan ja puuteripapereita/blotterazzi tms. mukaan, jotta niillä saa mahdollisen kiillon taltutettua päivän aikana.


Mistä huulipuna merkistä tykkäät eniten?
- Urban Decay on mun luottomerkkini huulipunien suhteen.

Jos saisit valita vain yhden meikkituotteen loppuelämäksi, mikä se olisi?
- Tossa tilanteessa varmaan luopuisin meikkaamisesta kokonaan, sillä en mä osaisi käyttää vaan yhtä tuotetta! Mutta sanotaan vaikkapa ripsiväri, sais ainakin vähän väriä ja eloa kasvoihin, kun ripset ei olis enää vaaleat :D

Suosikki meikkituote?
Yhtä on tosi vaikea sanoa, mutta koska oon täällä jo listannut TF:n Chocolate Barin luomivärien osalta ja Urban Decayn huulipunat, sanotaan RCMA:n Translucent Powder, joka lukeutuu suosikkeihini ja on ehdottomasti paras koskaan käyttämäni irtopuuteri.

Onko sulla jotakin huulipunan sävyä mitä et pystyisi käyttämään?
- Musta on sellainen sävy, mikä ei varmasti mun huulille eksy, jos kotoa pitää pois lähteä. Musta näyttää todella monilla hyvältä, mutta mä itse vierastan sitä sävyä enkä uskaltaisi ikimaailmassa lähteä mustien huulten kanssa ihmisten ilmoille.

Kolme meikkituotetta mitä ilman et voisi elää?
- Musta nestemäinen eyeliner, hyvä peiteaine ja punainen huulipuna!

Onko sinulla inhokki meikkibrändiä?
- Ei oikeestaan, mutta esim. elfiltä en oo kovinkaan montaa hyvää tuotetta omistanut, vaikka varmasti heiltä niitäkin löytyy hurjan paljon! Mulle on ehkä vaan sattunut huonoja yksilöitä ja tuotteita :D


Meikkituote, mikä on aiheuttanut suurimman pettymyksen? Esim.ennakko-odotukset vs todellisuus :)
- Urban Decayn purkissa oleva geeliliner, jonka nimeä en nyt tähän hätään muista. Se maksoi yli 20 euroa, mutta oli koostumukseltaan niin kovaa ja jämäkkää, ettei sen kanssa saanut silmiä rajattua sitten millään. Täysi susi hintaansa nähden!

Minkä ikäisenä aloit meikata, mitkä olivat ekat tuotteesi?
- Tuolla vähän ylempää jo vastasinkin, että joskus kuudennella luokalla meikkasin jo ihan päivittäin, mutta kyllä mä jo aiemmin olin meikkaamista "harjoitellut". Luomiväreillä, poskipunilla ja huulikiilloilla sitä puuhaa muistaakseni aloittelin.

Mikä on lemppari ripsivärisi?
- Essence lash princess false lash effect mascara tämänhetkisistä, mutta kaikkien aikojen suosikkini on Shiseidon Full Lash Volume. Sitä en kuitenkaan enää itselleni osta Shiseidon eläinkoestatuksen vuoksi.

Onko sinulla jokin väri, mitä et ikinä käytä meikkauksessa?
- Mustaa en ikinä laittaisi huulilleni, sillä mulle ei sovi ihan niin tummat ja synkät sävyt. Muita värejä ei tule tähän hätään mieleen, mitä en voisi käyttää ja toki sitä mustaakin mm. silmämeikissä :)

Kiitos vielä kysymyksistä ja aurinkoista viikonloppua! ♥

12 kommenttia:

  1. Ihanan kattavasti oot saanut kysymyksiä! Mä oon myös rakastunut Urban Decayn meikkeihin ja olisin vastannut tuohon jos pitäis loppuelämäksi jokin valita, niin ehdottomasti se. Luomiväripaletit ja se primeri on vaan niin aiettä <3 Tosin mullekaan ei ehkä ihan jokaista löytyis.. En tiedä, en oo kokeillut UD:ltä kaikkea mitä tarviin meikkiin ;)
    Mä tilasin just sen beached paletin, olisin saman tien pistänyt tilaukseen toisen silmämeikin pohjustuksen, sen Sin tai Minor Sin, mutta niitä ei ollut siellä samassa nettikaupassa missä beached palettia oli, joten se jäi tilaamatta :D Toivon että toi paletti tulis ennen Kyproksen reissua kun sävyt on niin kovin kesäiset, jos vaikka innostuisin siellä meikkaamaan aina illaksi 8)
    Ja haluaisin niin kovasti katselemaan sitä huulipunavalikoimaa. Netistä toki vois tilata mutta mä haluan aina huulituotteet nähdä ja kokeilla tuotetta käteen ennen ostopäätöstä. :)

    Musta on myös sellanen sävy mitä en osaisi huulilleni pistää, vaikka muilla se näyttää hyvälle! Ehkä myös kirkkaat sävyt on sellasia mitä en tunne omakseni, mutta niitä voisin kyllä kokeilla kun taas mustaa en :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä tuli kyllä hurjan kiva määrä! :) UD on ihana, ja brändin tuotteilla pääsis kyllä jo tositosi pitkälle, vaikkei ihan kaikkea tarvittavaa sieltä löytyisikään ;) Oo se paletti on kyllä ihana! Mä meinasin tilata sen jossain vaiheessa, kun bongasin sen jostain alennettuun hintaan, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Nyt on "pitänyt" ostaa sen verran paljon muita luomiväripaletteja, etten oikeesti viitsi ostaa mitään, mikä ei oo ns. ihan pakko saada :D Ei noita ehdi muuten ollenkaan käyttää! Se on kyllä oikeesti kviempi päästä paikan päälle katsomaan ja swatchailemaan niitä huulipunia. Noita Vice Lipstickejä kun on ihan älytön määrä vielä niin mäkin mieluummin katselen niitä kyllä kaupassa ihan rauhassa ja vasta sitten teen ostopäätökseni :D

      Sama homma meillä noiden huulipunien sävyjen kanssa :) Mullekaan ei kaikki kirkkaat ja tosi vaaleat sävyt sovi, mutta niitä voisin sentään kuvitella käyttäväni. Musta taas on musta ja no, liian musta mulle :D

      Poista
  2. Sun silmämeikit on todella upeita. Rajaukset on taidokkaasti tehty ja luomivärit hienosti mätsätty ja blendattu:)
    Mulle kans mustat, siniset, harmaat yms. huulipunasävyt on ihan nou-nou!

    Kivaa viikonloppua Linda<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanista sanoista :') Liian tummat huulet ei sovi mulle ollenkaan, joten mäkin pysyttelen ainakin siitä mustasta kaukana! En tosin ehkä tummanharmailla tai -sinisilläkään huulilla lähtisi ulos liikenteeseen :D

      Samoin sulle Sari! <3

      Poista
  3. Epäilyttääkö koskaan meikkien vaikutus terveyteen ja miltä osin?
    - Eipä oikeastaan. Haluan uskoa siihen, että EU:ssa ja Suomessa myynnissä olevia kosmetiikkatuotteita valvotaan ja testataan riittävän tarkasti. Ennemmin olen huolissani monista muista terveyteen vaikuttavista asioista, joille tällä planeetalla jatkuvasti altistutaan.

    Heh, mä lähdin joskus jokunen vuosi sitten tutustumaan tarkemmin kosmetiikan valmistukseen ja ainesosiin ihan siis netistä lukemalla ja tutustumalla tietysti lähdekritiikki mielessä pitäen. Aika mielenkiintoista... Siksi olenkin pyrkinyt siirtymään luonnonkosmetiikkaan niin paljon kuin mahdollista, mutta käytän toki edelleen synteettisiäkin tuotteita, esim. meikeistä suurin osa on tavallisia ja samoin dödöt, sillä en ole vielä jaksanut käyttää energiaa etsiäkseni ja testatakseni monenlaisia tuotteita saati löytänyt toimivia ja hyväksi havaittuja. Kalliiksikin tulisi kaikki muuttaa kerralla. Ihon- ja hiustenhoidossa olen aika hyvin päässytkin luonnonkosmetiikan käyttäjäksi. Yritän kyllä myös uskoa siihen, että käyttämämme kosmetiikka on turvallista. Onhan vesikin vaarallista liian suurina annoksina! Eli kyllä välillä tulee ostettua ihan tavis shampootakin luonnonkosmetiikan sijaan ja sorrun usein tilaamaan esim. Avonilta ja Oriflamelta. Se vaan, että mun hiukset sai markettishampoosta yliannostuksen keratiinia tai jotain, joka tapauksessa tuote oli epäsopiva, sillä mun hiukset muuttui niin karkeaksi riittaväisäsmäiseksi pehkoksi, että oli pakko palata takaisin luonnonkosmetiikan shampooseen. :D Seuraavaksi haluaisin kokeilla luonnonkosmetiikan hammastahnaa. Mieluiten kuitenkin fluoripitoista, vaikka senkin vaikutuksista eri tahot kiistelevät. On sen verran herkästi reikiintyvät hampaat nykyään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tulit kertomaan sun ajatuksia aiheeseen liittyen! Nää on oikeesti tosi kiinnostavia juttuja, joiden parissa saa kyllä aikaa kulumaan ihan hurjan paljon. Monille luonnonkosmetiikka on se ykkösvaihtoehto nykyään ja ymmärrän sen täysin. Mä itse käytän ihonhoidossa aika paljon juurikin luonnonkosmetiikkaa, mutta meikeistä varmaan 95% on synteettistä kosmetiikkaa. Ja ihan totta, vesikin on vaarallista jos sitä liiaksi nauttii! Kosmetiikkavalinnoissa mulle itselleni ei oo tärkeintä se, onko kyseessä synteettinen vai luonnonkosmetiikan tuote, vaan se miten oma iho, silmät ym. siihen reagoi. Mulla on herkkä iho ja niitä allergisoivia ainesosia löytyy kummastakin kategoriasta.

      Oi vitsit, ei kuulosta kyllä ollenkaan hyvältä toi hiusten reaktio markettishampooseen! Onneksi oot luonnonkosmetiikasta löytänyt toimivia hiustenhoitotuotteita<3 Ekopharmalta ja Mádaralta löytyy munkin hiuksilleni tosi hyvin sopivia tuotteita :) Ja ne pesee kyllä monet markettishampoot ja hoitsikat ihan mennentullen! Fluori on kyllä sellanen ikuisuusaihe myöskin, mistä ihmiset jaksaa väitellä :D Mä en itse voisi edes kuvitella käyttäväni fluoritonta hammastahnaa, sillä niitä reikiä tulee mullekin melko herkästi.

      Kiitos vielä ajatuksia herättävästä kommentista ♥

      Poista
    2. Niin, eihän se luonnonkosmetiikkakaan kaikkia ongelmia ratkaise, sillä olen myös löytänyt itselleni epäsopivia tuotteita ihan kuten niitä löytyy synteettisistäkin tuotteista. Toisaalta luonnonkosmetiikasta löytyy edullisien tuotteiden joukosta usein helpommin sopivia, kuin edullisten synteettisten joukosta. Ainakin oman kokemuksen mukaan! :D Toki luonnonkosmetiikka pääasiassa on kalliimpaa kuin synteettiset tuotteet ja välillä, kun iskee pihistelykausi, tulee ennemmin tilattua jostain Avonilta, kun tuotteita saa ihan muutamalla eurolla, mutta olen jo niin tottunut luonnonkosmetiikan käyttöön tietyissä käyttötarkoituksissa, että synteettisten käyttö ei tunnu niin hyvältä, vaikka en ajattele niiden varsinaisesti haitallisia olevankaan. Toisaalta omatunto ei salli tuotteiden poisnakkaamista, ellei kyseessä ole oikeasti sellainen tuote, ettei se vain sovi ja sitä ei saa enää eteenpäinkään kellekään.

      Poista
    3. Monilla varmaan alkaa pikkuhiljaa mennä just tolleen, että jos luonnonkosmetiikkaa tottuu käyttämään, ei se synteettinen enää tunnu samalla tavalla hyvältä, vaikkei mitään terveysvaikutuksia pelkäisikään. Mä en myöskään tykkää heittää tuotteita menemään, paitsi tietysti jos ne on päässeet vanhenemaan. Muuten pyrin antamana kaikki itselleni sopimattomat tuotteet ym. jollekulle toiselle ja yleensä onneksi löytyy joku, kenelle ne kelpaavat!

      Poista
  4. Sulla onkin aina kivat rajaukset ja se on asia, jota en itse hallitse. Olen jotenkin todella tumpelo tekemään tarkkoja rajauksia, joten en edes yritä hienoja kissarajauksia :D. elf-tuotteista tuli mieleen, että ainakin HD irtopuuterit ovat hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maija :) Monilla tuntuu olevan tota samaa ongelmaa rajausten kanssa ja ymmärrän hyvin, ei se tosiaan oo mikään helppo homma! Mä oon kuitenkin jo yläasteikäisestä saakka harjoitellut niiden tekoa ja jossain vaiheessa se onneksi alkoi sujua hyvin :D Kiitti vinkistä! Mulla on ollut elfiltä HD puuteri silmänalusille ja se oli hurjan hyvä<3 Oikeestaan varmaan ainut hyvä tuote, mitä siltä brändiltä oon testannut :D

      Poista
  5. Oli todella hauska lukea sun vastaukset näihin kysymyksiin! :) Oon tosi monesta kohtaa samaa mieltä :) Paitsi mustaa huulipunaa rakastan, vaikkei sitä kovin usein tulekaan käytettyä! :D Ihanaa kun on syksy, niin se sopii taas vuodenaikaan paremmin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mulle tuli itse asiassa tosta mustasta huulipunasta heti sinä mieleen, ja sulle se kyllä sopiikin ihan valtavan hyvin! <3

      Poista

Kiitos kommentista!