lauantai 10. heinäkuuta 2021

Ipsy Glam Bag Plus | Kesäkuu 2021

Kesäkuun Ipsy Glam Bag Plus saapui mulle eilen, eli tämä jäi tulliuudistuksen myötä totta kai kiinni tulliin ja jouduin maksamaan paketista alvit sekä Postin 2,90 euron käsittelymaksun. Mulla on paketit aiemminkin jääneet sinne tulliin kiinni, joten tiesin tarkalleen mitä homma toimii. Paketin tullaaminen on tehty mielestäni helpoksi eikä siinä montaa minuuttia kulu. Monet jenkkibokseja tilaavat bloggaajat ovat kertoneet lopettavansa boksien tilaamisen nyt tämän uudistuksen myötä, mutta itse aion jatkaa tilaamista, sillä en koe tätä niin suurena muutoksena. Toki nyt menee aina rahaa sitten aina hitusen enemmän per boksi, mutta itse olen tosiaan lukuisista bokseista jo joutunut ne alvit maksamaan, joten itselleni tämä on tuttua puuhaa. Tai no, toki se muuttui, että nyt niistä bokseista on joka kerta maksettava alvit, kun nyt esimerkiksi koko tämän vuoden valuuttakurssit ovat olleet suotuisia eikä 22 euron raja ole ylittynyt, jolloin veroja ei ole myöskään tarvinnut maksaa. Saan kuitenkin näiden avaamisesta itse niin paljon iloa, että olen valmis maksamaan sen muutaman euron enemmän, jotta paketit itselleni saan. Ymmärrän toki myös sen näkökannan, että monet aikovat tilauksensa lopettaa. Täällä kuitenkin jatkuu boksien tilaus vanhaan tapaan!

Kesäkuun Ipsy Plus sisälsi itselläni poikkeuksellisesti vain yhden meikkituotteen, joka toisaalta oli onneksi sitten sitäkin mieluisampi! Ipsyltä oltiin valittu mulle boksiin 111Skinin boosteri sekä Ahavan kasvovoide. Itse valitsin boksiin Viseartin luomiväripaletin, Sonäge Skincaren kuorintalaput sekä Apto Skincaren kasvovoiteen. 111Skinin boosterin pahvipakkaus oli jollain tavalla vaurioitunut kuljetuksessa jas siitä oli irronnut ruskeita värihippuja muihin tuotteisiin, mutta kaikki tuotteet olivat onneksi muuten ehjiä! Boksi oli kokonaisuudessaan ihan hyvä, vaikka mukaan mahtuikin kaksi kasvovoidetta, ja innostuin varsinkin 111Skinin boosterista sekä Viseartin luomiväripaletista. Sitten vielä tarkemmat katsaukset tuotteisiin!

Aloitetaan tällä 111Skin Rose Gold Radiance Boosterilla, joka oli Ipsyn valinta boksiini ja itselleni erittäin mieluisa tuote. Ruusuvettä, niasiiniamidia ja hyaluronihappoa sisältävän boosterin on tarkoitus heleyttää kasvojen ihoa ja jättää ihon kauniin kuulaaksi. 111Skinin tuotteet ovat ihan älyttömän hintaisia, mutta sitäkin mielenkiintoisempia. Olen käyttänyt loppuun yhden brändin kasvovoiteen, johon rakastuin ihan täysin, ja mulla odottelee käyttöönottoa ainakin yksi toinen 111Skinin tuote. Tämä boosteri lähtee testiin pikimmiten, vaikken varsinaisesti tarvitsisi uusia ihonhoitotuotteita käyttöön. Koen boosterin ominaisuudet kuitenkin sellaisiksi, joita haluan ehdottomasti päästä testaamaan jo nyt kesällä.
Hinta: noin $135,00.

Ahava Active Moisture Gel Cream oli myös valittu boksiini Ipsyn toimesta. Tämä on koostumukseltaan kevyen geelimäinen kasvovoide, jonka sanotaan toimivan loistavasti nimenomaan kesäaikaan. Voiteen tulisi kosteuttaa ihoa, imeytyä nopeasti ja jättää iho pehmeäksi ja kuulaaksi. 75 ml koosta riittää iloa pitkäksi aikaa, sillä yleensähän kasvovoiteet pakataan 50 ml kokoisiin pakkauksiin. Tämä ei pääse ihan äkkiä mulla kyllä käyttöön, sillä nimenomaan tällaisia kevyempiä geelivoiteita multa löytyy varastoista jonoksi asti enkä viitsi pitää turhan montaa voidetta kerralla avattuna. Jonain päivänä nappaan tämän kyllä käyttöön, sillä Ahavalla on todella kivoja tuotteita! Kova on kyllä hintakin, enkä usko että tulisin itse koskaan maksamaan tästä ihan noin paljon.
Hinta: noin $72,00/75 ml.

Rakastan luomiväripaletteja, joten tämä Viseartin Petite PRO 2 oli siis ehdottoman varma valinta boksiini! Tämä kahdeksan sävyn luomiväripaletti on kooltaan todella pieni, mutta sävymaailmaltaan aivan upea. Tästä löytyy neljä mattasävyä ja neljä shimmersävyä, ja itse olen erityisen innoissani noista alarivin shimmereistä. Viseartin luomivärien pigmenttisyyttä on ylistetty todella paljon, mutta itse en ole koskaan aiemmin brändin tuotteita omistanut, joten innolla odotan mitä mieltä itse olen näistä. Paletissa mua ihmetytti tosin aika paljonkin se, että peili on aivan vinossa, mikä varmasti näkyy myös kuvassa. Tiedä sitten mistä se johtuu, mutta ei tuo kovin laadukasta kuvaa omassa mielessäni luo. Toivottavasti luomivärit itsessään toimivat hyvin.
Hinta: noin $39,00.

Kuorintalapuista on tullut ihan mun vakituotteeni kasvojen viikottaisessa ihonhoidossa, joten nämä Sonäge Skincaren Glow To Go Glycolic Acid Peel Padsit olivat ihan varma valinta mulle boksiin. Nämä kuorintalaput sisältävät siis glykolihappoa, joka on tehokas AHA-happo. Sen tulisi kuoria iholta tehokkaasti pois kuolleet ihohuokoset ja jättää iho sileän ja pehmeän tuntuiseksi sekä kuulaan näköiseksi. Mulla on tällä hetkellä avattuna Mizonin kuorintalaput ja koitan käyttää ne pois ennen uuden pakkauksen avaamista. Mähän innostuin alunperin näistä kuorintalapuista, kun sain Boxycharmin mukana First Aid Beautyn lappuja, joita tilasin jo itse asiassa lisääkin. Näille siis iso peukku, toivottavasti toimivat hyvin mun ihollani eivätkä ole liian tujuja! Pakkauksessa on 30 kpl.
Hinta: noin $30,00.

Viimeisenä vielä boksin toinen kasvovoide, jonka valitsin boksiin siis itse - Apto Skincaren Pomegranate Moisturizer. Kyseessä on kevyt kasvovoide, jonka tulisi tehdä ihosta sileän tuntuinen ja kosteuttaa sitä tukkimatta ihohuokosia. Kuulostaa perushyvältä päivävoiteelta, joka jää mulla tosin odottelemaan käyttöönottoa varmaan ainakin vuodeksi, sillä multa löytyy kasvovoiteita aivan liikaa ja selvästi yli omien tarpeiden. En tiedä missä mielenhäiriössä olen mennyt valitsemaan boksiin toisenkin kasvovoiteen, mutta todennäköisesti muut valittavana olevat tuotteet eivät ole säväyttäneet, kun tämä on tullut valittua mukaan. Ihan kivan kuuloinen tuote, ei mitenkään erikoinen, mutta eiköhän tämä tule pois käytettyä jossain vaiheessa.
Hinta: noin $22,00/60 ml.

Kesäkuun Ipsy Plus oli arvoltaan yhteensä noin $298,00 eli ihan älyttömän paljon! Ipsyjen arvot ovat lähes aina todella korkeita, johtuen useimmiten hintavista ihonhoitotuotteista, joita bokseihin laitetaan. Heinäkuun Ipsyä odotan tavallaan mielenkiinnolla, mutta Ipsyn puolesta mulle valittiin boksiin kaksi tuotetta, joista kummastakaan en ole pahemmin innostunut. Onneksi omat valinnat vaikuttivat kiinnostavilta, joten enköhän mä tule siihenkin boksiin lopulta olemaan ihan tyytyväinen.

Mitä mieltä olette tästä sisällöstä? Nouseeko joku tuote teidän silmissänne muita kiinnostavammaksi? :)

6 kommenttia:

  1. Mites tää Ipsy nyt yhtäkkiä näyttää näin houkuttelevalta? :D Viseartin paletti on upea! Mulla on tuo boosteri avattuna, mutta jostain syystä sitä ei kuitenkaan ole tullut käytettyä. Ihonhoito on kyllä aika minimaallista nyt helteiden aikaan, yritän mennä sieltä mistä aita on matalin ja erikoistuotteet jää helposti käyttämättä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ipsyjen taso on mun mielestä koko tän vuoden ollut tosi korkeella! Siinä missä Boxyjen taso on vähän laskenut, nää on nousseet mun silmissä tosi hyviksi :) Tollaset boosterit on itsellekin vähän sellaisia extratuotteita, joita ilmankin pärjää, joten mulle voi hyvin käydä ton kanssa ihan samoin kuin sulle. Katsotaan, ajattelin korkata ton vielä tän viikon aikana!

      Poista
  2. Minä mietin samaa että missä vaiheessa Ipsystä tuli näin kiva?! Viseartin paletti on laadukas, mulla on tuollainen pikkunen ja on ihan huippuhyvä. Kuorintalaput olisi kivat, samaten tuo boosteri ehkä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ipsy on nostanut tasoaan mun mielestä tosi hyvin! Periaatteessa tykkään enemmän brändeistä, mitä Boxycharmeista tulee, mutta oon koko tän vuoden saanut myös tosi kivoja Ipsyjä :) Kerran oon tota Viseartia testannut ja onhan se laadukas<3

      Poista
  3. Itse päätin lopettaa Ipsyn tilaamisen kahden kerran jälkeen, harmi! Syy oli selkeä, boksi oli toimituskuluilla Suomeen noin 45 eur luokkaa ja tullilla sekä käsittelymaksulla hinta voisi olla pahimmillaan sen 55-58 eur. Joten en ole valmis yhdestä kauneusboksista niin paljon maksamaan, vaikka tuotteet ovat arvokkaampia kuin missään muussa boksissa. Mielestäni tuo 50 eur raja on tässä, ennemmin ostan kerran kuukaudessa vaikka 40 eurolla UD:n paletin "boksinani" tai jotain muuta hienompaa, mihin rahat käytän, kun että tulee sitten kivoja tuotteita joille ei ehkä ole vaikka vuoteen käyttöä kun kasvorasvaa on kaapit täynnä. Ehkä tätä tukee myös sellainen "egologisemmat valinnat" ajattelutapa, kun haluaisin kyllä itse keskittää kivijalkaan, kotimaiseen ja eurooppalaiseen.

    Saamasi boksi on taas aivan upea ja ihana sisällöltään, tuo paletti on upea. Kaikki alareunan shimmaavat sävyt on kauniita. Tuo boksi oli todella arvokas, mutta juuri välillä miettii, onko ne tuotteet oikeasti nimellisesti vain niin arvokkaita. Tuossa boksissa selkeästi parhainta juuri se, kun voi itse valita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on harmi, ettei bokseja saa tilattua suoraan Suomeen vaikka jollain 10 dollarin toimituskuluilla. Säästyisi se välityspalvelun käyttö ja se korvaisi hyvin noi, mitä alveihin nykyään menee! Ymmärrän hyvin ton 50 euron kipurajan, varsinkin kun sillä summalla saa tosiaan jo vaikka mitä ihanaa kaupastakin ostettua :) Katsotaan kauanko mä jaksan molempia tilauksia pitää yllä, mutta toisaalta maksoin viime syksynä tosi usein niitä FedExin ja DHL:n sikahintaisia kuljetuksia, joten on mulla näihin aiemminkin mennyt rahaa ihan kiitettävästi :D

      Poista

Kiitos kommentista!