tiistai 27. heinäkuuta 2021

Kosmetiikkasuosikit | Heinäkuu 2021

*Saatu ilmaistuote

Heinäkuu vetelee viimeisiään ja nyt on aika katsoa heinäkuun kosmetiikkasuosikit! Mä palasin tässä kuussa taas töihin neljän viikon loman jälkeen, joten samalla myös kosmetiikan käyttöni "normalisoitui". Toki jatkuvat helteet toivat pieniä muutoksia mukanaan, mutta pääasiassa mentiin siis ihan normaaleilla rutiineilla koko kuukausi. Suosikkeihin mahtui tässä kuussa niin meikkejä, ihonhoitoa kuin hiustenhoitoakin. Tällä kertaa valinnanvaraa olisi ollut myös paljon enemmän, mutta halusin edelleen pitäytyä vain viidessä suosikissa, kuten olen tehnyt jo vuosien ajan. Seuraavaksi tarkemmat esittelyt jokaisesta tuotteesta!

Ziaja Baltic Home Spa Fit Mango Face Cream* on yhden Ziajan uusimman tuotesarjan kasvovoide. Tämä miedosti hedelmäiseltä mangolta tuoksuva voide on päässyt mulla nyt pahimmilla hellekeillä iltakäyttöön, sillä voide on siihen tarkoitukseen juuri sopiva. Se on koostumukseltaan kevyttä, mutta riittää kuitenkin tällä hetkellä kosteuttamaan ihoani ihan riittävästi iltaisin. Aamukäytössä suosin tällä hetkellä geelimäisiä voiteita, mutta kunhan tästä joskus siirrytään kohti syksyä ja talvea, otan tämän voiteen taas aamukäyttöön, mihin sen alunperinkin kuvittelin parhaiten sopivan. Rakastan tämän sarjan tuoksua, sillä mango on yksi suosikeistani, eikä Ziajan tuotteita ole hinnallakaan pilattu!

Seuraavaksi esittelyyn pääsee Item Beautyn One Hit Triple Action Setting Mist, jonka sain maaliskuun Ipsy Plussasta. Tämä on meikinkiinnityssuihke, jonka tulisi jättää kasvoille kaunis hehku, ja juuri sitä olen kesämeikeiltäni eniten kaivannut! Tästä tulee todella utuista sumua, enkä ole koskaan aiemmin käyttänyt mitään kasvosuihketta, jossa se suihke olisi näin hienoajakoista. Tästä ei siis todellakaan tule minkäänlaisia pisaroita kasvoille vaan kevyt sumu levittyy kasvoille kauniisti ja tasaisesti. Tämä jättää jälkeensä kauniin hehkun, joka on juuri sopiva omaan makuuni ja olen niin iloinen, että otin tämän käyttöön loppukeväällä, vaikka mulla oli jo kaksi muuta meikinkiinnityssuihketta avattuna. Suihke vie totta kai mukanaan myös mahdollisen liian puuterisuuden kasvoilta ja tasoittaa meikkiä mukavasti. Huippuhyvä tuote, tälle iso suositus.

K18 Hair Leave-In Molecular Repair Hair Mask ansaitsee totta kai myös paikkansa suosikeissani. Kirjoittelin tästä oman postauksen vähän aikaa sitten, mutta nyt haluan taas hehkuttaa tätä. Kyseessä on siis K18-hoidon kotihoitotuote, hiuksiin jätettävä naamio, joka on tehnyt ihmeitä mun hiuksilleni. Hoito tekee hiuksista vahvemman tuntuiset, itselläni inan karkeammat kuin normaalisti, mutta hiukset näyttävät kauniilta sekä tuntuvat paksummilta kuin ennen K18-hoitoa. Mulle tehtiin käsittely siis alunperin kampaajalla ja nyt olen jatkanut sitä kotona tämän kotihoitotuotteen kanssa. 50 ml pullo maksaa noin 80 euroa, mutta tämä on omalla kohdallani ollut ihan jokaisen euron arvoinen, enkä mistään hinnasta luopuisi tästä. 

Beaustan Pink Tone-Up Cream* ansaitsee myös vihdoin päästä suosikkeihini, sillä tämä on jo useamman kuukauden ollut yksi mun suosikkiprimerini. Tuotekuvauksen mukaan tämä on ennen kaikkea sävyvoide, mutta joka tapauksessa tätä käytetään primerin tavoin ennen muita meikkipohjan tuotteita. Primer kirkastaa kasvoja todella kauniisti ja jättää niille upean kuullon ja hehkun. Nyt kun olen vihdoin päässyt irti siitä täysmatasta meikkipohjasta, on tämä primer ollut vastaus kaikkiin mun rukouksiini. Tällä saa niin kauniin pohjan meikkiä varten! Nyt pahimmilla hellekeillä olen käyttänyt tämän kanssa myös Jane Iredalen Smooth Affair Primeria, jotta saan pohjaan paremman pysyvyyden, ja tämä kaksikkohan toimii yhdessä aivan loistavasti. Tämän Beaustan primerin pakkaus on muuttunut eikä tuote näytä siis enää samalta, mutta edelleen primer on muiden Beaustan tuotteiden tapaan pakattu tällaiseen kätevään, ohueen pussiin. Beaustan tuotteet ovat superedullisia eikä tämäkään primer maksa kuin muutaman euron.

Viimeisenä vielä melkoinen yllätysveto - Urban Decayn Naked! Tämä on siis se ensimmäinen, aito ja alkuperäinen Naked-paletti, jota ei ole enää vähään aikaan edes myyty. Tämä ei missään vaiheessa ole ollut mun suosikkipalettini näiden vuosien aikana, kun olen paletin omistanut. Alunperin taisin ostaa tämän ihan siksi, että omistin siinä kohtaa kaikki muutkin Naked-paletit ja halusin kokoelman niin sanotusti täyteen. Nyt tänä kesänä olen kuitenkin menettänyt tälle sydämeni! Tässä on ihan täydelliset sävyt arkimeikkeihin eikä tämän laadussakaan ole valittamista. Paletista löytyy vain pari mattasävyä, mutta ne ovat omaan makuuni juuri täydelliset nimenomaan niitä arkisempia meikkejä varten. Shimmereillä taas saa kivasti hohtoa liikkuvalle luomelle. En enää edes ymmärrä miksi pidin niin monta vuotta esimerkiksi Naked 2 palettia tätä parempana, sillä nyt tällä hetkellä mieli on kyllä täysin muuttunut. Tämä onkin ollut lomalta töihin palattuani mulla käytössä useampana päivänä viikossa eli kyllä - tämäkin on ansaitusti nyt kuukauden suosikeissa.

Onko suosikeissani tuttuja tai kiinnostavia tuotteita? :)

4 kommenttia:

  1. Minä luovuin tuosta Nakedista aikoja sitten, en muista pidinkö liian lämpimänä vai oliko uudemmat Nakut jotenkin niin paljon parempia. Toisinaan on vähän harmittanut mutta sitten taas ei koska mun silmän 1 ja 2 on aika samannäköisiä että niissä on hyvin vähän mattaisia varjostussävyjä joka vaikeuttaa mun meikin tekoa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää Naked on siitä kiva, ettei sävyt pöllyä yhtä paljon kuin uudemmissa paleteissa, mutta pigmenttiä on silti kivasti :) Naked 2 mattasävyjen vähyys häiritsee muakin tosi paljon, mutta tässä on onneksi kaksi tosi hyvää mattasävyä ja olen niiden kanssa pärjännyt ainakin toistaiseksi hyvin :D Uusissa Nakedeissa on kyllä ehdottoman suuri plussa se, että mattasävyjen määrää on lisätty.

      Poista
  2. Ihanaa, kun olet taas uudestaan innostunut tuosta Naked paletista. Ja mukava kuulla, että pidit item beautyn tuotteesta. Haluaisin juuri itsekin päästä jo testaamaan saamaani item beautyn kosteusvoidetta! Kunhan tuosta vanhat kuluvat alta ensin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti se kosteusvoidekin on hyvä! Oon ollut ihan mykistynyt tosta suihkeesta, kun se on niiiin hienojakoista se sumu :D Nyt voi sitten jatkossa vertailla kaikkia muita suihkeita tohon, että onko omaan mieleen riittävän hienojakoista vai ei.

      Poista

Kiitos kommentista!