tiistai 7. maaliskuuta 2023

Meikkilaatikko | Maaliskuu 2023

*Saatu ilmaistuote

Maaliskuun meikkilaatikossa näkyy värit, sillä keväthän on vihdoin virallisesti alkanut! Toki talvisista maisemista saadaan yhä nauttia, mutta on toisaalta myös ihana huomata, miten aurinkokin jo lämmittää jonkin verran. Mulle tuli oikein kunnon väri-innostus nyt näitä meikkilaatikon meikkejä valitessa ja mietin valintoja tehdessä aika paljon myös sitä, että saan näihin yhdistettyä Pan Those Eyeshadows -projektissani olevia luomivärejä. Helmikuussa meikkasin 22 päivänä ja jatkan yhä meikkauskertojen laskemista. Mutta mennään tosiaan seuraavaksi katsomaan, mitkä kaikki tuotteet päätyivät mulla maaliskuun meikkilaatikkoon!

Meikkipohjan tuotteita valitsin kaksi kappaletta. Max Factor Miracle Pure Skin-Improving Foundation* on hyvin kevyttä peittoa antava meikkivoide, joka jättää kasvoille upean hehkun. Mulla ei ole toista tällaista meikkivoidetta, ja nyt on vihdoin taas pitkän tauon jälkeen korkea aika ottaa tämä käyttöön. Tällä ei saa täyttä peittoa, mutta eipä sellaista aina tarvitsekaan, ja arkikäytössä tämä on ihana nimenomaan sen hehkunkin takia. Vieressä oleva Ciaté Londonin Dewy Skin Vitamin C Glass Glow Primer oli mukana myös viime kuun meikkilaatikossa, mutta koska tosissani haluan saada tämän loppumaan, en nähnyt järkeä valita mukaan mitään toistakaan primeria. Tämä jättää lasimaisen, hehkuvan pinnan iholle ja on yksi parhaimpia ja myös voimakkaimmin hehkua antavia primereita, joita olen koskaan käyttänyt. Tämä kaksikko ei ehkä ole ihan paras yhdessä, sillä näiden kanssa sitä hehkua ja hohdetta kasvoille tulee jo vähän turhankin paljon, mutta käytän toki myös muita meikkejä, joten pystyn hyvin vuorottelemaan näiden kahden tuotteen välillä.

Poikkeuksellisesti valitsin maaliskuun meikkilaatikkoon kaksi luomiväripalettia. Tämä ihan siitä syystä, että halusin ns. tukipaletit mun Pan Those Eyeshadows -projektini luomiväreille. Ace Beaute Scarlet Dusk Eyeshadow Palette oli jossain vaiheessa yksi mun suosikkejani, mutta nyt en ole koskenut tähän pitkään aikaan. Tästä löytyy sekä sävyjä kirkkaisiin kevätmeikkeihin että sitten tummempia sävyjä, joita saan yhdistettyä kivasti Pan Those Eyeshadowsissa olevan burgundyn sävyn kanssa. Artist Couturen Caliente Palette taas tuo mukanaan niitä värejä, joita nyt kevätmeikeissäni toivottavasti saan suosittua. Tätä palettia käytin jonkin verran viime kesänä, mutta kaiken kaikkiaan tämä on ollut käytössä todella vähän.

Ripsiväreissä koitan keskittyä tähän Ipsy Plussan mukana tulleeseen Finding Ferdinandin Lash Lift Mascaraan, jota olen käyttänytkin jo jonkin aikaa. Tämä on ehdottomasti paras ripsiväri, mitä olen yhdestäkään kauneusboksista saanut, ja mä rakastuin tähän heti ensimmäisellä käyttökerralla. Tämä saa mun ripsistäni hetkessä kauniin tuuheat ja pitkät. Vierestä löytyy vielä yksi yksittäinen luomiväri, jonka päätin napata mukaan. Kyseessä on Ciaté Londonin Marbled Metals Eyeshadow Entwine. Tämä on kaunis metallinhohtoinen vaalea sävy, joka toimii loistavasti liikkuvalla luomella. En ole tähän koskenut herra ties koska viimeksi ja nappasin tämän projektiin mukaan, jotta saan selville olisiko tämä jo parempi karsia pois. Mä olen todella huono käyttämään yksittäisiä luomivärejä, mutta tätä koitan käyttää mahdollisimman monta kertaa nyt maaliskuussa.

Huulimeikkejä otin maaliskuun laatikkoon kolme kappaletta. Vasemmalta löytyy MAC:n Amplified Crème Lipstick Morange, jonka ostin viime Black Fridayna. Oranssi huulipuna on mitä upein ja tulee varmasti sopimaan hyvin niihin värikkäisiin meikkeihin, joita tässä kuussa haluan tehdä. Smashboxin Be Legendary Lipstick Talk To Me Matte sekä Paesen Silky Kiss Lipgloss Euphora puolestaan päätyivät meikkilaatikkoon ennen kaikkea, jotta saan tietää vieläkö huulimeikit ovat hyviä vai onko ne aika laittaa pois. Molemmilla alkaa olla ikää jo jonkin verran eivätkä huulimeikit todellakaan säily ikuisesti, joten nyt saan toivottavasti kuukauden aikana selville vieläkö nämä kannattaa kokoelmaan jättää.

Too Facedin Sweetheart's Perfect Flush Blush Sparkling Bellini pääsee maaliskuun poskipunaksi, sillä oletan tekeväni paljon keltaisen ja oranssin sävyisiä silmämeikkejä, joihin tämä persikkaposkipuna sopii varmasti loistavasti. Valitsin meikkilaatikkoon myös Trendbeautyn Unicorn Dust -highlighterpaletin, joka ei ehkä ulkoisilta seikoiltaan vakuuta, mutta sisältö on täyttä priimaa. Muistaakseni tämän paletin arvo ei ollut kuin kymmenisen euroa, mutta siihen nähden nämä kolme eri sävyistä highlighteria ovat suorastaan loistavia. Joukosta löytyy vaaleanpunertava, hieman tummempi kultainen sekä "perinteisen" vaalea sävy. Kaikki kolme sopivat täydellisesti omalle vaalealle, jopa kalpealle iholleni ja pidän näistä jokaisesta. Ihan älyttömän hyvä paletti ja mä olen todella innoissani siitä, että päätin ottaa tämän nyt tehokäyttöön maaliskuun ajaksi!

Tuttuja tuotteita tässä meikkilaatikossa? :)

6 kommenttia:

  1. Kivoja valintoja. Yksi tuote oli tutumpi tästä porukasta. Mun pitää nyt myös ihan tarkistaa mitä tavoitelaatikossa oli ja keskittyä niihin enemmän nyt loppukuusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina välillä on tosiaan hyvä kaikissa projekteissa katsastaa, että mitkä tuotteet siinä olivatkaan mukana niin tulee käytettyä paremmin! Mä oon tyytyväinen, että päätin mun pannuprojekteissa listata kaikki käyttökerrat niin tulee väkisinkin aina päivittäin vilkaistua, että mitä kaikkia tuotteita projekteissa oikein onkaan mukana :D

      Poista
  2. Ihania highlightereita, tosi herkullinen tuo TF sydämen mallinen <3 Muistan kun nuo oli hitti mutta en ikinä hankkinut tuollaista, tai sitä timantin mallista! Kivoja juttuja valitsit, Morange on ihana kevätpuna ja sointuu hyvin noihin silmämeikkisävyihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Sweetheart's Blush hävisi mun mielestä myynnistä aika piankin sen jälkeen, kun olin ton ostanut. Harmi, kun ton olisi hyvin voinut hankkia toisessakin sävyssä! Morange on ihan täydellinen pirtsakka kevätpuna<3

      Poista
  3. Meikkilaatikko on kyllä hyvä idea! Mulla on nää ekat kuukaudet menny tiivisti pannutettavien tuotteiden kanssa ja alan olla niihin vähän kyllästynyt, onneksi osa on loppumassa aika pian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että on tullut tulosta sulle! Mulla junnaa 23 loppuun vuonna 2023 projektin tuotteet vähän paikoillaan, eikä yksikään ole vielä loppu. Kiire taitaa tulla niiden kanssa :D

      Poista

Kiitos kommentista!