sunnuntai 6. elokuuta 2023

Meikkilaatikko | Elokuu 2023

*Saatu ilmaistuote

Noniin nyt päästään käsiksi elokuun meikkilaatikkoon! Mulle on alkanut tuottaa ehkä pienoisia vaikeuksia koota oikeasti millään tavalla kiinnostavia kokonaisuuksia näihin meikkilaatikkoihin, kun meikkieni määrä on kuitenkin rajallinen ja tämä on tälle vuodelle jo kahdeksas laatikko. Vähän samat tuotteet tuntuvat pyörivän tuolla aina vaan, vaikka mukaan koitankin napata aina myös jotain uutta. Ajattelinkin, että voisin esimerkiksi ensi kuussa kokeilla arpoa kaikki meikkilaatikon tuotteet! Olisi jännä nähdä millainen kokonaisuus arpomalla tulee vai onko lopputulos lähinnä sillisalaatti, jossa en saa oikein mitään sopimaan yhteen toistensa kanssa. Heinäkuussa meikkasin yhteensä 22 päivänä, mikä on aika paljonkin enemmän kuin olisin osannut odottaa. Mutta katsotaanpa sitten tarkemmin tämän elokuun meikkilaatikon sisältöä:

Luomiväripaleteiksi valitsin kaksi palettia - Hipdotin Zion Eyeshadow Paletten, josta mulla on yksi sävy tällä hetkellä pannutettavana (ylärivi toinen oikealta) sekä Huda Beautyn Amethyst Obsessions Eyeshadow Paletten. Hudan palettiin en ole koskenut pitkään aikaan, mutta siitä löytyy tosi kivoja sävyjä, jotka saan sopimaan hyvin yhteen tuon Hipdotin paletin sävyjen kanssa. Mä alan pikkuhiljaa yleensä elokuun aikana siirtyä kohti syksyisempiä sävyjä luomilla, ja siinä suhteessa tuo Hipdotin paletti on aivan omiaan. 

Huulimeikit nappasin ihan hetken mielijohteesta tuota essenceä lukuun ottamatta, sillä se mun tulisi saada tämän vuoden aikana käytettyä loppuun. Mitään sen suurempaa ajatusta näiden punien taustalla ei kuitenkaan ollut, vaikka BBIA:n elämänkaari alkaa pian varmasti olla lopuillaan, joten haluan sitä käyttää vielä, kun se on mahdollista. Tässä kolmikossa on siis Lauren Conrad Beautyn The Lipstick Shell, essencen hydrating nude lipstick 302 heavenly sekä BBIA Last Velvet Lip Tint 19 More Dazzling*. BBIA:n nestemäiset punat ovat ihan älyttömän hyviä, mutta en tosiaan tiedä  vieläkö tuo yksilö on hyvä vai ei. Toisen samaan aikaan saamani olen jo joutunut karsimaan pois, joten otetaan tästä yksilöstä tässä kuussa vielä ilo irti, mikäli vain mahdollista.

Tässä kuvassa mukaan valikoidut meikkipohjan tuotteet. Meikkivoiteeksi päätyi MAC Studio Fix Fluid, sillä sävy on itselleni paras nimenomaan nyt kesällä. Primeriksi otin Illamasquan Hydra Veil Primerin, jota en olekaan itse asiassa vielä testannut yhdessä tuon MAC:n meikkivoiteen kanssa. Puuteriksi päätyy totta kai vasta avattu OPV Beautyn Translucent Loose Setting Powder. Olen puuteria kokeillut nyt muutaman kerran ja ainut miinus, jonka tähän mennessä olen keksinyt, on tuo valtava puuterin määrä, joka rasian välikannen päälle kerralla päätyy. En tiedä kuinka saisin mahdollisimman varovaisesti ja vähän kerrallaan tuota puuteria tuohon välikannen päälle, mutta tällä hetkellä sitä menee myös jonkin verran joka käyttökerralla hukkaan. Siveltimeen tulee siis auttamatta kerralla aivan liikaa puuteria, vaikka yrittäisin olla kuinka varovainen. Täytyy koittaa keksiä jokin ratkaisu tähän!

Olen taas napannut käyttöön yhden uuden ripsivärin ja sitä haluan myös tässä kuussa testailla paremmin. Kyseessä on joskus muistaakseni Boxycharmin mukana tullut Laura Gellerin LashBOSS Bold Volumizing Mascara, joka lupaa pidentää ja tuuheuttaa ripsiä. Olen pari kertaa ripsiväriä jo kokeillut, enkä ihan ole sen tehosta vakuuttunut, mutta katsotaan josko saisin sen kuitenkin toimimaan siten, että haluan ripsivärin käyttää loppuun asti. Rimmelin Exaggerate Waterproof Liquid Eyeliner* on edelleen tuote, jonka haluan saada loppumaan, joten se jatkaa meikkilaatikossa toista kuukautta peräkkäin ihan siitä syystä. Hyvä eyeliner, mutta ollut mulla avattuna jo todella kauan!

Viimeisenä vielä muutamia puuterituotteita. Suuri paletti kuvassa on Ace Beauten Glow Essentials Highlighter Palette, joka sisältää kuusi upeaa highlighteria. Tämä paletti on alkuinnostuksen jälkeen jäänyt mulla hyvin vähälle käytölle, mutta nyt aion keskittyä koko loppukuun vain näihin kuuteen sävyyn highlighterien osalta. Poskipuniksi tähän meikkilaatikkoon valikoitui OFRA Cosmeticsin Blush Bellini, joka on täydellinen vaalea mattapersikka sekä NARS Blush Orgasm*, jota yritän kuumeisesti pannuttaa. Neljäntenä kuvassa on niin ikään pannutuksen alla oleva theBalmin Bahama Mama Bronzer, josta saisi jo pikkuhiljaa tulla se pannu näkyviin! En tiedä kuinka monta kymmentä kertaa mun täytyy tuota vielä käyttää, että saan sen pannun sieltä näkyviin. Tiukassa tuntuu olevan, mutta onhan mulla vielä toki koko loppuvuosi aikaa.

Mielipiteitä näistä meikkilaatikon tuotteista? :)

4 kommenttia:

  1. Ihana meikkilaatikko <3 voisi ottaakin tuon Hudan pikku paletin omaankin meikkilaatikkoon mukaan. Nyt voikin jo valita syksyisempiä sävyjä mukaan :) tuossa on muutenkin tosi hyvät violetit jotka sopii mulle hyvin, olin vaan unohtanut koko paletin olemassaolon! Ja tuo Acen paletti löytyy kans, tosin vielä korkkaamatta...ja voi Bahama Mamaa, on se kyllä jo reppanan näköinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Hudan paletti on mulla ihan liian vähällä käytöllä, vaikka noi sävyt on mitä ihanimmat! Joo siis toi Bahama Mama alkaa olla niin parhaat päivänsä jo nähnyt.. Tekisi melkeen mieli heivata se jo pois, mutta sinnittelen vuoden loppuun :D Pois se joka tapauksessa joutaa siinä vaiheessa, sain sitä pannua esille tai en.

      Poista
  2. Kivoja meikkejä, eiköhän näillä pärjätä. Tuo theBalmin pieni aurinkopuuteri on kivan näköinen. Mulla alkoi itseasiassa siinä yksinpakatussa aurinkopuuterissa nyt näkymään pannun muoto, ehkä jopa kohta pannu näkyvissä. Oon vaan niin kaavoihin kangistunut ja aina käytössä Lumene CC voide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tosi paljon theBalmin tuotteista, harmi ettei mulla niitä enää nykyään ole samalla tavalla kuin ennen. Iso osa olisi tosin jo nyt niin vanhoja, ettei niitä sen takia enää viitsisi edes käyttää, alkaa toi aurinkopuuterikin olla jo vähän turhan iäkäs.. Hei toivottavasti saat tosta sun aurinkopuuterista pannun esille! Se fiilis on aina yhtä kiva :)

      Poista

Kiitos kommentista!