torstai 10. tammikuuta 2019

19 tuotetta loppuun vuonna 2019


Uusi vuosi tarkoittaa totta kai myös uutta pannuprojektia! Tähän projektiin mun on viime vuoden tavoin tarkoitus valita kosmetiikkaa eri kategorioista, tosin painottaen tänä vuonna hieman viime vuotta enemmän meikkituotteita. Kuten pannuprojektin nimikin jo kertoo, tarkoituksena olisi saada vuoden 2019 aikana loppumaan yhteensä 19 tuotetta. Jälleen kerran otan sen linjan, että puuterisista tuotteista riittää, että saan pannun näkyviin. Muut tuotteet tulisi saada täysin loppumaan. Viime vuodesta poiketen valitsin nyt joukkoon vain sellaisia tuotteita, joista oikeasti pidän ja jotka eivät vielä ole siinä pisteessä, että huomaan kuukauden päästä niiden menneen vanhaksi. Yritin valita joukkoon niitä hieman helpompia ja sitten niitä haastavampia tuotteita, sillä en tokikaan halua päästää itseäni turhan helpolla. Seuraavaksi katsaus valitsemiini tuotteisiin:

*Tuote saatu blogin kautta pr-näytteenä.


Rich Pure Luxury Miracle Renew CC Cream. Hiuksille tarkoitettu CC-voide, joka kosteuttaa, antaa kiiltoa ja tekee hiukset pehmeiksi. Tää on ollut mulla käytössä suunnilleen pari kertaa viikossa ja nyt haluankin tehostaa tämän käyttöä ja yritän saada tuotteen loppumaan. En osaa yhtään arvioida paljonko tuotetta on jäljellä, mutta koska käytän kerralla ehkä herneen kokoisen nokareen tätä, ei tuolta vielä mitenkään ihan valtavasti ole voinut kulua.

Four Reasons Black Edition Shimmering Spray*. Ihana säihkettä ja kiiltoa hiuksille antava viimeistelysuihke. Mä en arkisin tällaisia tuotteita käytä, sillä en koe tarvitsevani töissä mitään erityistä säihkettä hiuksiini, mutta erilaisissa juhlatilaisuuksissa tällaiset ovat oikein kivoja tuotteita. Tätä olen käyttänyt ehkä viitisen kertaa eli tavaraa pullossa riittää varmasti vielä paljon. Uskon kuitenkin, että kunhan vain muistan tätä käyttää, saan tämän loppumaan vuoden aikana.


Oriflame Sparkling Collection Buuble Bath. Sain tämän tuotteen vuosi sitten joululahjaksi ja vaikka tämä on tarkoitettu erityisesti kylpyihin, käytän tätä itse suihkugeelinä. Niin tai käytin sen pari-kolme kertaa ennen kuin tämä unohtui kylppärin perukoille. Tämä on 500 ml kokoinen pullo ja vaikka nyt voisi ajatella, että totta kai yksi isompikin suihkugeelipullo loppuu vuodessa, ei asia ole ihan niin simppeli. Mä kun omistan suhteellisen paljon suihkugeelejä ja kyllästyn supernopeasti yhteen ja samaan. Ei ole siis puhettakaan, että käyttäisin tätä päivittäin tai välttämättä edes viikottain, jos en siihen itseäni ala pakottaa.

Cocoa Brown Tough Stuff*. Tuote, josta on tulossa piakkoin myös ihan oma postauksensa! Lyhykäisyydessään tämä on ihan supertehokas kuorinta-aine vartalolle. Tavaraa tuubissa on 200 ml ja käyttökertoja ihan muutama, joten tekemistä tosiaan riittää. Varsinkin, kun tämä on sen verran tujua tavaraa, etten tällä halua ihan joka kerta ihoani kuoria, kun kuorinnalle on tarvetta.


Rituals... Ritual Of Sakura Blossoming Hand Lotion. Yksi suosikkisarjani kosmetiikassa nimenomaan tuoksumaailman suhteen. Tämä 300 ml käsivoidepullo on ollut mulla jo jonkin aikaa, mutta olin täysin unohtanut tämän olemassaolon! Nyt täytyy ottaa tää oikeesti kunnolla käyttöön, sillä pullossa on ainakin 3/4 vielä jäljellä, varmasti enemmänkin, eli tekemistä riittää kun tämä ei kuitenkaan tule olemaan se ainut käsivoide, jota aion käyttää.

Lemon Juice & Glycerine Käsikuorinta*. Ihana sitruksen tuoksuinen käsikuorinta, joka on niin ikään unohtunut kylppärin laatikoihin. Mä en ehkä koe niinkään tarvitsevani erillisiä käsikuorintoja samalla tavalla kuin vaikkapa kasvojenkuorinta-aineita, sillä vartaloa kuoritessa tulee ne kädetkin samalla kuorittua. Mutta joo, tämä on sellainen ihana pieni arjen luksustuote ja käyttökertoja tällä on ehkä nelisen kappaletta. Tuubissa on siis tavaraa vielä hyvin runsaasti.


Mossa Vitamin Coctail Energy Boost Multi-Use Mask & Night Cream*. Yksi suosikkinaamioistani kuivalle iholle! Tai oikeastaanhan mä käytän tätä ihan yövoiteena (tai yön yli pidettävänä naamiona), mutta siis joka tapauksessa tämä on omalle kuivalle iholleni ollut todella hyvä tehotuote. Olen käyttänyt tätä suhteellisen usein, mutta koska voidetta ei kulu yhdellä kerralla kovinkaan paljon, tavaraa tuossa 60 ml tuubissa on varmasti vielä paljon.

Mossa Vitamin Coctail Facial Oil. Kasvoöljy, joka paitsi tuoksuu ihanalle, myös tuo hurjasti lisäkosteutta iholle ja lukitsee alleen kaikki voiteet ja seerumit, jolloin niistä saadaan irti kaikki mahdollinen hyöty. Käytän öljyjä vain iltaisin eikä kerralla kovin montaa tippaa yleensä tarvitse, joten tässä riittää mulle haastetta. Varsinkin, kun kesähelteillä en kasvoöljyjä tarvitse. Tällä hetkellä öljyä on kulutettu tuon etiketin yläreunasta ehkä sentin verran alaspäin eli pullo on lähes täysi.

Ziaja Acai Berry Face Toner*. Ihastuin tähän kasvovesisuihkeeseen kesällä tuotteen saatuani todella paljon, jopa niin paljon että tämä päätyi kuukauden suosikkeihinkin. Sitten tuli syksy ja talvi ja aloin keskittyä muihin kasvosuihkeisiin ja jätin jossain vaiheessa ne aika pitkäksi aikaa kokonaan käyttämättä. Nyt olisi tarkoitus korjata vahinko ja käyttää tämä pullo loppuun! Pullossa on 200 ml tavaraa ja tällä hetkellä nesteen rajapinta on tossa Ziaja-sanan yläreunassa - tekemistä siis riittää.


IDUN Minerals Mineral Blush Havtorn*. Ehdoton suosikkini kaikista omistamistani rusehtavista poskipunista! Parasta tässä on se, että poskipuna sopii yhteen niin monesävyisen meikin kanssa ja onhan tämä laadullisestikin hurjan hyvä tuote. Sormella koitettaessa pannun keskellä on ihan pienen pieni kuoppa tunnettavissa, mutta tekemistä tämän kanssa riittää varmasti ja paljon. Saa nähdä tulenko saamaan tästä pannua näkyviin.

Benecos Natural Powder Blush Sassy Salmon*. Kaksi poskipunaa saattaa koitua mun kohtalokseni, mutta ei pidä päästää itseään liian helpolla. Tämä vaaleanpunainen poskipuna on todella kaunis ja tällä saa luotua sekä luonnollista että selkeästi näyttävämpää lopputulosta. Kuten kuvasta näkee, pannussa oleva kohokuviokaan ei ole vielä kulunut, joten tässä riittää tekemistä vähintään yhtä paljon kuin tuossa IDUN Mineralsin poskipunassa. Toivottavasti onnistun pannuttamaan tämän.

Anastasia Beverly Hills Glow Kit Sun Dipped. Neljän sävyn highlighterpaletti, josta yritän pannuttaa kaksi sävyä - oikealla puolella olevat vaaleimmat sävyt Summer ja Moonstone. Moonstonea olen käyttänyt hitusen Summeria enemmän ja nämä pannuthan ovat ihan valtavan kokoisia, eli kyllä näiden kanssa töitä saa tehdä! Highlighterit mulla kuitenkin onneksi myös kuluu paljon esimerkiksi poskipunia tai aurinkopuutereita nopeammin, joten luotto tämän kaksikon suhteen on suuri.


Artistry EXACT FIT Perfecting Concealer*. Tämän peiteaineen peittävyydessä ei ole mitään moitittavaa, mutta mulla tämä on jäänyt käyttämättä ehkä sen takia, etten saa tämän kanssa kirkastettua sy-ihoa niin kuin haluaisin. Sävy on keltaiseen taittava ja vaalea eli sinänsä todella hyvä sävy mun iholleni, mutta mä valitsen yleensä peiteaineen, joka on hitusen oman ihoni sävyä vaaleampi. Nyt haluan kuitenkin saada tämän käytettyä pois, sillä tuote ei varmasti pysy hyvänä enää kovin kauaa ja kuten sanoin, tässä ei peittävyyden osalta ole mitään vikaa.

Mirabella Modern Matte Lipstick Crimson. Ehkä maailman täydellisin kirkkaanpunainen huulipuna! Tämä on matta, mutta tuntuu huulilla todella miellytävältä eikä kuivata lainkaan. Sävy on mitä kaunein ja punaa on jäljellä tuon verran kuin kuvassa näkyy. Ei siis kovinkaan paljon ja tämähän on alunperinkin ollut selkeästi pienemmänkokoinen kuin huulipunat yleensä. Olen melko vakuuttunut siitä, että tämä loppuu vielä ennen kesää.

Essence adventure awaits metallic lipstick 02 kisses from asia. Viime kevään uutuuskokoelmasta ostettu essencen superkiva metallinhohtoinen pinkki huulipuna. Tämä on täydellinen puna kevääseen ja kesään ja olen mä tätä nyt talvellakin käyttänyt. Laadultaan tämä on oikein hyvä ja muutenkin punaa on miellyttävä käyttää. Tekemistä vielä riittää, varsinkin kun huulipunat kuluvat yleensä todella, todella hitaasti, mutta teen kaikkeni, jotta tämänkin saisin loppumaan.


Ekopharma Hilla Kosteuttava Vartalovoide*. Ihana marjaisan tuoksuinen vartalovoide, joka kosteuttaa ihoa todella hyvin, mutta toimii hyvin myös kesällä kun itse en pysty käyttämään mitään turhan tuhteja voiteita vartalollani. Tämän kanssa ei muuten varmasti tulisi mitään ongelmia, mutta mä olen kuivaihoisuudestani huolimatta todella laiska vartalon rasvaaja ja lisäksi saan herkästi voiteista ihottumaa jalkoihini, minkä takia joudun väkisinkin pitämään näissä taukoa. Tästä on varmaan suunnilleen 3/4 käyttämättä.

The Body Shop Early-Harvest Raspberry Body Butter. Ei ole pannuprojektia ilman TBS:n vartalovoita! Tämä vadelmasarja on yksi ihanimpia mitä TBS:ltä tiedän ja voisinkin tuoksutella tätä päivät pitkät. Nämä vartalovoit ovat kuitenkin sen verran paksuja, että kesäisin kierrän nämä yleensä kaukaa ihan suosiolla. Jonkin verran olen tätä käyttänyt, mutta tekemistä riittää vielä ihan tarpeeksi. Viime vuonna sain vastaavankokoisen vartalovoipurkin käytettyä loppuun vasta ihan vuoden lopussa ja luulisin, että tämän kanssa käy aika pitkälti samoin.


Masque Bar Gold Foil Peel-Off Mask*. Aivan ihana ihoa kosteuttava peel-off naamio, joka päätyi juuri mulla myös kuukauden suosikkeihin! Peel-off naamiot eivät ole niitä, joihin yleensä mieluiten tartun, joten ihan siitäkin syystä otin tämän nyt tähän pannuprojektiin, sillä haluan ehdottomasti saada tämän käytettyä loppuun ennen kuin tämä menee huonoksi. Tekemistä riittää, mutta ahkeralla käytöllä tämä tulee varmasti loppumaan.

Escada Fiesta Carioca EdT. Sain tämän Escadan hajuveden viime jouluna lahjaksi mieheltäni ja vaikka tämän tuoksusta pidänkin, ei tämä kuitenkaan ole suosikkini niistä muutamasta hajuvedestä, jotka omistan. Nyt haluankin siis ottaa tämän tehokäyttöön, jotta saan pullon joskus tyhjenemään. Mähän en töissä arkena hajuvettä käytä, joten se asettaa taatusti omat haasteensa tämän kanssa, mutta onneksi pullo on vain 30 ml kokoinen. Tällä hetkellä nesteen rajapinta on tuossa Escada sanan kohdalla.

Siinä siis mun valintani tälle vuodelle! Miltä vaikuttaa? Mua itseäni pelottaa eniten noi kaksi poskipunaa, mikä lie mielenhäiriö sekin oli, että valitsin niitä tähän projektiin kaksi kappaletta, kun viimeksi en saanut edes yhtä pannutettua. Seuraavaksi eniten mietityttää tuo Mossan kasvoöljy, mutta hyvähän se on olla vähän haastetta matkassa mukana!

Minkä tuotteen uskotte loppuvan ensimmäisenä? :)

24 kommenttia:

  1. Onnea projektiin, ei ainakaan tuoksu lopu ekana, jos sitä ei kylvä ulkolaiseen tapaan vähintään viittä suihkausta/käyttö, mitä jaksan aina kauhistella, itse laitan 1-2. :D Ei ihme, että niillä on aina 100ml:n lekoja noita tuoksuja. Veikkaan Hilla-vartalovoiteen loppuvan ekana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Sadanmillin lekoja" :D:D.. itse kauhistelen samaa. Käytän hajuvettä melkein joka päivä eikä ne kulu millään! Minulla on vain 2 täysikokoista (joista toinen joutais tuoksunsa puolesta roskiin, mutta enpäs raski heittää, kun oli kallis :D), sitten yksi setti tax freestä ostettuja pikkupulloja ja jotain näytepulloja. Pitää vissiin lisätä määrää:D.. esimerkiksi joka varpaalle oma suihkaus!

      Poista
    2. Joo siis mähän oon ihan supervarovainen hajuvesien kanssa :D Vielä jokin aika sitten se oli se yksi suihkaus aina, ei koskaan enempää. Nykyään saatan olla hurja ja laittaa jopa sen kaksi suihkausta, mutta juu ei. Mä en halua olla mikään kävelevä hajupommi, joka saa muut ihmiset astmakohtauksen partaalle. Tollanen 100 ml ei loppuisi mulla ikinä, kun nää 30 ml kootkin kestää pienen ikuisuuden!

      Poista
  2. Tsemppiä projektiin! Mä en muista, milloin mulla olisi tyhjentynyt hajuvesipullo viimeksi - oikeasti mietin, onko niin päässyt käymään sitten teinivuosien :D Nykyään suihkin tuoksuja hyvin harvoin ja hyvin maltillisesti, joten pullot kestää pienen ikuisuuden elleivät vanhene ennen loppuaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla ei oo koskaan tyhjentynyt ja huvittavaahan oli se, että ostin muistaakseni jouluna 2014 Versacelta 50 ml kokoisen hajuvesipullon enkä raaskinut käyttää sitä juuri koskaan, ettei se vain loppuisi. Joo ei loppunut, mutta meni vanhaksi ennen kuin siitä oli käytetty varmaan kymmentäkään milliä, eli hyvin meni :'D Maltilliseen käyttöön mäkin pyrin, mua inhottaa ajatuskin siitä että tuoksun liian voimakkaalle.

      Poista
  3. Mielenkiinnolla seuraan poskipunien kulumista, uskon kyllä että saat niistä pannut näkyviin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahkeralla käytöllä varmasti onnistuu, toi benecos pelottaa enemmän, kun sitä oon käyttänyt selkeesti vähemmän. Mutta kiltisti oon niitä nyt käyttänyt sen jälkeen, kun ne projektiin valitsin ;)

      Poista
  4. Katsotaan vuoden päästä, miten oot onnistunut :) Mulla onneksi on vain joku 150 tuotetta varastossa, sulla se noku 800. Mulla ei siis vielä ole tarvetta ottaa tämmöisiä suuria tavotteita kosmetiikan osalta blogissa, joten skippaan tämän. Voisin kyllä ehkä tehdä jonkin muun vastaavan variaation joidenkin semmosten ei niin suosikki-tuotteitten loppuunkäyttämistä varten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Tää on siitä kiva haaste, että tätä voi varioida aika lailla oman mielen mukaan, joku tollanen mistä puhuit kuulostaa tosi hyvältä myös :) Teet vaikka kuukaudeksi jonkun kosmetiikkalaatikon, mihin lisäilet myös niitä ei-lempparituotteita ja koitat sitä kautta saada niitäkin kulutettua pois<3

      Poista
  5. Mä veikkaan vartalovoidetta, sillä ne saa suhteellisen nopsaan kulutettua mutta poskipunissa on sulla haastetta:)
    Kiva projekti edessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poskipunat tulee tuottamaan suurimman haasteen, se on ihan varma :) Vartalovoide saattaa hyvinkin olla ensimmäinen loppuja!

      Poista
  6. Kunnianhimoinen setti! Tsemppiä, Linda, uskon, että hoidat homman kotiin:)
    Mä veikkaan että TBS:n Body Butter loppuu ekana. Poskipunat on minunkin mielestä ehkä haastavin rasti, mutta luulen kuitenkin, että molemmista tulee hyvinkin pannu esiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Noissa poskipunissa on vaan se, kun en yhtään tiedä kuinka paljon sitä tavaraa tossa edessä on ennen kuin se pannu sieltä tulee näkyviin. Noi on molemmat suhteellisen suuria poskipunia, mutta myös leveitä eli pieni toivonkipinä mulla on sen suhteen, ettei se paksuus olisi noissa mikään järkyttävä :D

      Poista
  7. Ompas kivoja tuotteita, uskon, että pärjäät näiden kanssa hyvin :) Pitäisi itsekin päättää tälle vuodelle ne tuotteet mitkä haluan loppumaan ja miettiä ne ihan ajan kanssa, ettei käy niin kuin viime vuoden projektille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen tosiaan sitä ajan kanssa miettimistä, mäkin päätin nyt että hitto sentään en ota tähän yhtään sellaista tuotetta, josta en oikeesti tykkää! Jää vaan paha mieli kun vuoden päästä tajuaa, että joo en mä käyttänyt tota enkä tota koska en pidä niistä. Mielenkiinnolla odotan sun valintoja<3

      Poista
  8. Aikamoinen määrä taas, mutta onhan tässä aikaa ;) Mun mielestä oot hyvin saanut valittua sellaisia tuotteita mitkä voisi jopa saada loppuun! Vois itsekkin napata tästä haasteen ja toteuttaa blogin puolella, mutta oon niin hirvee tuhlari tuotteiden suhteen etten tiiä onko tässä haastetta :D Joitakin meikkejä voisi olla hankala pannuttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 19 tuotetta on kyllä todella, todella paljon :D Ens vuonna taas yks lisää! Hei kokeile ihmeessä vaikka sitten niiden haastavampien meikkien kanssa :) Mulla ainakin huulimeikit ja kaikki puuteriset tuotteet (etunenässä poskipunat ja aurinkopuuterit) on niitä haastavimpia. Olis tosi kiva lukea sultakin tällaista projektia :)

      Poista
  9. Et sä itseäsi ainakaan liian helpolla päästänyt! Poskipunat on varmasti suurimpia haasteita. Mä en ole uskaltanut vielä ottaa yhtäkään pannuprojektiin, mutta vähän kyllä houkuttelisi. Ehkä ensi vuonna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en ja vähän kauhistuttaa jo nyt :D Jep, noi poskipunat tulee olemaan vaikeimpia, mutta toisaalta molemmat on mulle ihan hirveen mieluisia. Se viime vuoden projektissa ollut Manna Kadarin poskipuna ei ollut läheskään yhtä mieluinen kuin tämä kaksikko, joten nyt uskoisin ainakin, että pystyn tsemppaamaan noiden kanssa koko vuoden. Kokeile ens vuonna säkin, ainakin se on palkitsevaa jos saa jonkun hankalan tuotteen pannutettua! :)

      Poista
  10. Kauhistus kun tuntuu, että vastahan mä lueskelin sitä sun viime vuoden pannutus postausta, vuosi menee niin hurjan nopeesti, hirveetä havahtua tällaiseen! :D Eniwei seuraan taas todella mielelläni miten näiden kanssa selviät ;) Mukana on onneksi helppoja, mutta myös hieman haastetta. Mulla tollaset hiustuotteet loppuu aina hirveen nopeesti, eikä ihmekään jos sä laitat herneen kokoisen nokareen ja mä laitan aina hirveen määrän :') Tuntuu ettei mun paksu reuhka selviä pienellä nokareella niin tungen aina lisää.. :D Mullakin ois muutamia Escadan tuoksuja, jotka pitäs tehokäyttää poikkeen. Sitä on niin vähän niiden pullojen pohjalla - toisaalta taas yritän säästellä niitä, koska ne ovat ihania.... :D Tsemppiä nyt näihin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, niin se menee :D Joo mulla menee hiukset tosi nopeesti lähmäisiksi, jos käytän tollasia tuotteita yhtään enempää, eli sellanen pieni määrä riittää paremmin kuin hyvin :D Tosin veikkaan, että sulla on myös aika paljon paksummat hiukset kuin mulla, jolloin totta kai kuluu noita enemmän ;) Joo siis tuoksuissahan on just toi, että niitä haluaisi säästää, ettei ne lopu, mutta samaan aikaan tietää ettei ne tule ikuisesti säilymään ja pitäisi saada käytettyä ne pois :D Kiitos! <3

      Poista
  11. Mä oon ihan rakastunut tuohon Mossan Kasvoöljyyn. Muistelin että oot kehunnut sitä ja ostin sen testiin ja niin vain öljy pääsi mun 2018 vuoden suosikkituotteiden joukkoon! Aiemmin musta tuntui, etteivät öljyt sopineet mulle, mutta mieli muuttui tuon jälkeen. Mun ihosta on pintakuivuus tipotiessään ja lisäksi ihon kunto on muutenkin parantunut. Mä aattelin seuraavaksi kun tarvitsen yövoidetta ostaa tuon Mossan naamion siihen tarkoitukseen :)

    Kiva jäädä seurailemaan tätä projektia! Kaksi poskipunaa on aika hyvä haaste, mutta varmasti ihan saavutettavissa. Niinkuin tiedätkin, mun pan that face paletissa on neljä poskipunaa, joista yksi olisi tarkoitus käyttää kokonaan ja lopuista saada pannu näkyviin :D Nuo ABH:n highlighterit ovat kyllä ihan jäätävän kokoisia! Onnea projektiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi öljy sopii varmasti tosi monelle eri ihotyypille, kun monet tuntuu olevan kuivallekin iholle välillä vähän turhan tuhteja! Toi myös tuoksuu ihanalta<3 Kiva kuulla, että oot löytänyt noin hyvin sun iholle sopivan tuotteen<3 Toi Mossan naamio on kyllä hurjan hyvää, mulle tulee siitä vähän jokin vanukas mieleen :D Ja sen päälle kun laittaa vielä hieman tota öljyä niin ai että kun iho kiittää aamulla!

      Kaksi poskipunaa on melkoinen haaste, mutta toisaalta mä en muutenkaan osaa käyttää vain yhtä ja samaa, joten tossa on sentään kaksi sävyä, joita tulee varmasti käytettyä paljon. Saa nähdä kuinka noiden kanssa käy :D Tsemppiä sullekin vielä sun pan that face paletteen, niidenkin poskipunien kanssa riittää taatusti tekemistä<3

      Poista
  12. Mulla loppuis ekana vartalovoiteet ja käsivoide. Mutta joo mun omissa 19 pannutettavan tuotteen joukossa on lähinnä meikkejä. Yritän käyttää sinnillä loppuun aurinkopuuteria, paria huulikiiltoa ja peitevoidetta ja valkoista kajalia esimerkiksi. Että oppisin, etten osta jemmaan mitään. Pienet tulot ja ei se ostin halvalla kun sai menttaliteetti oo oikein fiksua. Aattelin kokeilla koko vuoden no buy:ta. Vaatteissa en osta mitään halpaketjuista...yritän vaan laatua ja tarpeeseen ja mielellään kotimaista tai kirpparilta. Meikkejä en tarvi koko vuonna ostaa yhtäkään. Ihonhoitoon ehkä jotain ja hiuksille tai kynsille ei mitään tarvita. Jännää! Yritän säästää, että voisin asua hetken ulkomailla.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!