torstai 3. tammikuuta 2019

Kosmetiikkasuosikit | Joulukuu 2018


Taas on perinteisen kuukauden kosmetiikkasuosikit postauksen aika! Pitkästä aikaa mulle teki oikeesti hieman vaikeaa valita viisi kappaletta suosikkituotteita, sillä vaikka olen totta kai käyttänyt hyvin paljon eri kosmetiikkatuotteita joulukuun aikana, piti mun miettiä mitkä niistä ovat olleet niitä erityisen hyviä. Lopulta sain kuin sainkin valinnat tehtyä ja monista muista suosikki-postauksista poiketen tähän ei tullut valittua kuin yksi meikkituote!

*Tuote saatu blogin kautta pr-näytteenä.


Herbina Hoitava Kasvovoide oli ihan selkeä valinta suosikkeihin. Tämä sekä kasvovoiteena että -naamiona toimiva tuote on ollut ihan loistava talvipakkasilla, ja itse olen käyttänyt tätä yövoiteena. Voide tuoksuu marjaisan makealle ja mikä tärkeintä - se kosteuttaa ihoa todella hyvin. Aamulla iho tuntuu pehmeältä ja mahdolliset kuivat kohdatkin ovat yleensä saaneet kyytiä. Toki käytän paljon myös muita tuotteita (seerumit, öljyt ym.), jotka myös omalta osaltaan auttavat ihoa pysymään kosteutettuna eli kaikkea kunniaa en voi tälle voiteelle antaa. Oon kuitenkin ollut enemmän kuin tyytyväinen tämän tehoon ja rakastin jo sitä Herbinan vanhaa versiota tästä tuotteesta. Hinta-laatusuhde on tässä enemmän kuin kohdillaan enkä tällä hetkellä oikein muita yövoiteita haluaisi edes käyttää.


Lisää hemmottelua kuivalle iholle kasvonaamion muodossa! Sain itselleni tämän Masque Barin Gold Foil Peel-Off Maskin* testiin jo kuukausia sitten ja tämä on ehdottomasti yksi parhaimpia, ellei jopa paras, peel-off naamio mitä olen ikinä omistanut. Naamion kultainen väri on ensinnäkin aivan ihana, mutta tärkeintähän siinä on se, miten naamio toimii. Tämä on ihoa ravitseva ja kosteuttava naamio ja hurjan kätevä, jos haluaa saada iholle lyhyessä ajassa pienen lisäboostin kosteutusta. Parhaimpia kosteuttavia naamioita ovat ehdottomasti voidemaiset, jotka ihoon pääosin myös imeytyvät, muttä tämän peel-off naamion kun antaa vaikuttaa kymmenisen minuuttia ja repii sen jälkeen naamion kasvoilta pois, tuntuu iho todella pehmeältä ja kosteutetulta. Masque Barin naamioita pitäisi testata enemmänkin ja mulla taitaakin olla vielä yksi yksittäispakattu naamiopaketti kylppärissä odottamassa käyttöä.


Mun uusin shampooihastukseni on tämä Mádara Nourhish and Repair Shampoo, josta olen kirjoittanut ihan oman postauksenkin. Tämä luonnonkosmetiikan shampoo puhdistaa hiukset tehokkaasti, mutta kuitenkin hellävaraisesti ja oonkin tässä viimeiset viikot käyttänyt pääasiassa nimenomaan tätä, mikäli en ole pessyt hiuksia hopeashampoon kanssa. Oon melko vaativa käyttämäni shampoon suhteen, joten yllätyin kyllä hurjan positiivisesti, kun tämä oli mulle näin mieluisa tuote. Mieli tekisi testata myös jotain toista Mádaran shampoota, mutta toisaalta juuri tämä yksilö on nimenomaan kuiville ja vaurioituneille hiuksille suunnattu ja sellaiset itse tosiaan omistan.


Luna By Luna Queen Lip Oil tuli mulle vähän aikaa sitten Lip Monthlysta enkä voi sanoa olleeni tästä aluksi mitenkään turhan innoissani. En oikein tiennyt milloin tällaiselle huuliöljylle tulisi käyttöä, mutta eipä mennyt kovinkaan kauaa kun multa leikattiin viisaudenhammas pois. Siinä vaiheessa kun toinen puoli naamaa ja leuka oli turvoksissa ja koko suu ja pää suoraansanottuna aivan törkeän kipeät, ei huulillekaan pahemmin tehnyt mieli mitään huulipunaa tunkea. No lopulta taas yhtä antibioottikuuria rikkaampana suu alkoi parantua, mutta siinä välissä olin keksinyt tämän huuliöljyn! Tämä kulki mulla mukana ja tämän kanssa sain huulille kivasti edes jotain pientä kiiltoa. Öljy ei tahmaa ja se pitää huulet mukavan kosteutettuina sen ajan, kun se huulilla pysyy. Suhteellisen nopeasti tämä kuluu pois, mutta oon nyt parantuneenkin suun kanssa tarttunut tähän melko useinkin eli kyllä - tälle tuli kuin tulikin käyttöä ja tuote ansaitsee ehdottomasti päästä myös suosikkeihini.


Ja vielä viimeisenä Mádara Smart Antioxidants Anti-Fatigue Eye Rescue Cream, josta tuli kertaheitolla uusi suosikkini silmänympärysvoiteiden osalta. Multa löytyy tälläkin hetkellä useampi sy-voide, mutta ne ovat kosteutustehoiltaan parempia aamu- kuin iltakäyttöön. Tämä Mádaran sy-voide toimii kuitenkin hurjan hyvin iltaisin, sillä voide todella kosteuttaa ihoa. Mitään silmänympärysihon tummuuden poistamista en ole tämän kanssa huomannut, mutta toisaalta en huomaa sitä minkään toisenkaan sy-voiteen kanssa. Tämä on koostumukseltaan paksuhkoa, mutta ei kuitenkaan mitään jankkia. Oon hurjan iloinen, että päätin tämän Black Fridayna ostaa itselleni.

Mitkä kosmetiikkatuotteet olivat teidän loppuvuoden suosikkejanne? :)

4 kommenttia:

  1. Ihailen aina sitä, että miten ihmeessä keksitte joka kuukausi uusia suosikkeja! Herbinan kasvovoide/naamio on olluy mullakin nyt kovassa käytössä ja tykkään siitä todella paljon. Käytän itsekkin sitä yövoiteena tai naamiona. Masque Bar:in naamio kuulostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh ei se aina niin helppoa ole, mutta kyllä pienellä miettimisellä aina löytyy ne kuukauden parhaimmat jutut :) Toi Herbinan voide on superhyvää! Kiva kuulla, että säkin oot siihen ihastunut<3

      Poista
  2. Onpa hyvä, että tuolle huuliöljylle löytyi käyttöä, vaikka se minkä vuoksi sitä keksit laittaa, ei ollutkaan niin mukavaa :D Mä jo ajattelin että mun lemppari huulituotteeksi valikoituisi se TBS:n kalenterin mukana tullut tumman punertava puna, mutta käytin sitä uutena vuotena huulilla ja sävy olikin sit mun mielestä paljon kirkkaampi, mitä purkissa näkyi. Vähän petyin kun sävy ei ollutkaan niin tumma ja ehkä hivenen luumuhtava, mitä purkki antoi ymmärtää. :( Eniwei oikein kivoja kosmesuosikeita noussut sulla joulukuulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kieltämättä se syy miksi toi pääsi käyttöön ei ollut kovin mukava, mutta toisaalta hyvä että tajusin kuinka kiva tuote toi on :D Voi olla, etten muuten olisi tohon tarttunut moneen kuukauteen. Ääh tosi tylsää jos se TBS:n puna ei ole sellainen kuin tuubissa näyttää :( Mäkin odottaisin sen nimenomaan olevan sellainen tumman viininpunainen/luumu sävy! En oo omaani siis vielä testannut. Pitääkin ottaa se pian testiin ja katsoa miltä se mun huulilla näyttää :D

      Poista

Kiitos kommentista!