lauantai 18. toukokuuta 2019

Glossybox | Toukokuu 2019


Aloitin tilaamaan itselleni Glossyboxia viime kuussa eli toukokuun boksi on nyt siis mun toinen boksini! Kauneusboksit ovat ehdottomasti mun juttuni, sillä käytän kosmetiikkaa hyvin monipuolisesti enkä ole kovinkaan brändiuskollinen. Glossyboxin tilaamista kuitenkin pitkitin muutaman kuukauden ajan ihan siitä syystä, ettei tammikuun boksi ollut mua vakuuttanut. Taso tuntui kuitenkin paranevan ja sisällöt olevan enemmän mun mieleeni, joten päätin lopulta uskaltautua boksin tilaamaan. Miltä toukokuun boksi vaikutti, mitä kaikkea se sisälsi?


Viisi tuotetta, joista osa herätti heti mun kiinnostukseni ja osa taas oli vähän vähemmän kiinnostavia. Kynsilakat eivät ole mun suosikkejani näissä kauneusbokseissa, sillä en niitä pysty käyttämään, mutta esimerkiksi ripsientaivuttimet olivat oikein positiivinen yllätys, sillä mun vanhat alkavat olla jo siinä pisteessä, että ne pitäisi korvata uusilla. Toukokuun boksissa oli mielenkiintoisia brändejä, mutta pidin ehkä silti enemmän huhtikuun boksista. Sitten vielä tarkempi katsaus boksin tuotteisiin:


Pick n Pinchin Ripsientaivuttimet olivat tosiaan mulle ihan mieluisa yllätys, sillä mun nykyiset alkavat olla jo sen verran aikaa nähneet, että niistä pitäisi päästä eroon. Ripsientaivuttimet on kuitenkin siitä hankala tuoteryhmä, että kaikki eivät todellakaan sovi omille silmilleni ja lopputulos on huonojen ja itselle sopimattomien taivuttimien kanssa kaikkea muuta kuin onnistunut. Näitä yksilöitä olen nyt testannut kahteen otteeseen enkä tiedä mitä teen väärin, mutta mun ripseni eivät näiden kanssa taivu. Vaikka kuinka koitan useasta eri kohdasta ja käytän sitä voimaakin ihan riitävästi, ripset ovat ja pysyvät lähes täysin suorina. En tiedä mitä teen väärin, sillä kyllä muilla taivuttimilla olen aina sentään saanut ripset kaareviksi. Nämä eivät jostain syystä toimi mulla ollenkaan, valitettavasti. Olisin niin halunnut näistä pitää!
Hinta: noin 23,90 €.


Ciaté London Nail Polish tuli kauniissa vaaleanpunertavassa/nudessa pastellisävyssä Iced Frappe. Kynsilakkoja en itse kauneusbokseista toivo saavani, mutta tämä yksilö oli oikeastaan hurjan kaunis ja lakkasinkin tämän kanssa jo varpaankynteni. Mä en tosiaan käytä kynsilakkaa sormieni kynsissä kuin korkeintaan kesälomallani, sillä työskentelen hoitajana eikä kynsilakka ole työssäni sallittua. Ciatén pullot ovat hurjan kauniita ja eikä itse kynsilakassakaan ollut mitään valittamista. Se levittyi helposti, peitti hyvin ja kuivahti myös nopeasti. Neutraalit sävyt ovat kynsillä mieleeni, joten sen puoleen sävynä tämä oli mulle oikeastaan lähes täydellinen. Vielä kun vaan muistaisi sitten kesälomalla ottaa tämän käyttöön!
Hinta: noin 11,50 €.


Kesän kynnyksellä kauneusbokseista putkahtelee aina aurinkosuojatuotteita, tällä kertaa Glossyboxista tuli Youth Lab Daily Sunscreen Cream SPF50. Voide sisältää hyaluronihappoa sekä E-vitamiinia, joiden tulisi kosteuttaa ja pehmentää ihoa. Voide on kevyesti sävyttävää ja voi kun olisin toivonut, että tämä olisi ollut ihan perinteinen aurinkovoide ilman mitään sävyä! Voide on siis sävyltään vaaleanruskeaa ja sen pitäisi tasoittaa ihon sävyä ja toimia ihan meikkipohjanakin, mutta itse kierrän yleensä tällaiset tuotteet kaukaa. Aurinkosuojavoiteet tulevat ehdottomasti tarpeeseen, mutta tällaisista sävyttävistä voiteista en tosiaan pidä. Eipä tällä mitään kovin suurta peittoa kasvoille saisikaan, mutta siitä huolimatta annan tämän eteenpäin. Boksista tuli 20 ml matkakoko.
Hinta: noin 24,50 €/50 ml.


Tämä tuote hämmensi mua suunnattoman paljon, sillä omassa tuotekortissani puhuttiin tämän sijaan jostain ihan toisesta tuotteesta. Joka tapauksessa tämä on The Beauty Cropin Glow Milk Liquid Highlighter, joka tulee somassa pienessä pullossa. Highlighter on nestemäistä ja pullon kannessa löytyy kynsilakkojen tavoin pieni suti, jolla highlighter on tarkoitus levittää. Nestemäiset korostustuotteet eivät ole mun suosikkejani, mutta aion tätä kyllä ainakin testata. Vielä en ole tätä käyttöön siis ottanut, mutta ainakaan suorilta käsin en anna tätä eteenpäin. Boksista tuli 4 ml koko.
Hinta: noin 17,00 €/8 ml.


Viimeisenä vielä Dr Botanicals Pomegranate Superfood Regenerating Sleeping Mask, joka oli ehdottomasti koko boksin kiinnostavin tuote! Kyseessä on granaattiomenaa sisältävä ihoa ravitseva ja kosteuttava naamio, jota on tarkoitus levittää illalla kasvoille ohut kerros ja antaa vaikuttaa yön yli. Käytän lähes aina kosteuttavat naamiot nimenomaan yön yli pidettävinä naamioina ja tämä kuulostaa ainakin tuotekuvauksen mukaan todella hyvältä omalle kuivalle iholleni. Vielä en ole tätä ehtinyt testaamaan, mutta eiköhän tämä tuubi tule käytettyä pois alta aikayksikön! Boksista tuli 30 ml koko.
Hinta: noin 14,50 €/30 ml.

Toukokuun Glossybox oli kokonaisuutena mielestäni onnistunut, vaikka ihan kaikki tuotteet eivät mulle niin mieluisia olleetkaan. Jäi tästä kuitenkin käteenkin jotain ja innolla jään odottamaan kesäkuun boksia!

Miltä toukokuun boksi näyttää, pidättekö sisällöstä? :)

6 kommenttia:

  1. Ihanan hempeä sävy tossa Ciatén lakassa! <3

    VastaaPoista
  2. Tää boksi oli kivan näköinen sisällöltään, mutta nyt on hyvä pitää taukoa että saa vanhat käytettyä kyllä kaikista bokseista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mäkin kaipaisin ehkä pientä taukoa, mutten malta olla tilaamatta näitä nykyisiä boksejani :D

      Poista
  3. Kyllähän tässä oli aika ihana sisältö noin niinkuin kokonaisuutena, vaikka ripsentaivuttimet ei mullakaan toimineet. Sinänsä tylsää, kun niistä innostuin aluksi myös todella kovasti! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi ripsientaivuttimet harmittaa kyllä melkoisesti :/ Ne on niin kauniitkin, että senkin takia olisin toivonut niiden toimivan!

      Poista

Kiitos kommentista!