maanantai 20. toukokuuta 2019

Jeffree Star Blood Sugar


Jeffree Starin Blood Sugar Eyeshadow Palette on ollut myynnissä jo pitemmän aikaa. Itse sain tämän kuitenkin käsiini vasta viime kuussa ja nyt kun palettia on tullut testailtua jo useamman kerran, halusin kertoa myös täällä blogissa mielipiteeni siitä. Blood Sugar on alusta asti ollut ehdottomasti Jeffreen kiinnostavin paletti, eikä hetki sitten markkinoille tullut uusin Blue Blood -paletti saanut mun mieltäni muuttumaan. Tämä on lisäksi ensimmäinen ostamani Jeffree Starin meikkituote, mutta ei varmastikaan viimeinen. Nestemäiset huulipunat sekä highlighterit houkuttelevat, mutta tällä hetkellä luomiväripalettien joukosta ei löydy toista, joka sykähdyttäisi yhtä paljon kuin tämä Blood Sugar.

Ostin oman palettini Sokokselta, jossa sen hinta on 62,90 €. Mulla oli sopivasti joululahjaksi saamani lahjakortti, jolla sain paletin itselleni hankittua, joten omaa rahaa mulla ei mennyt tähän yhtään! Jeffree Starin meikkejä myy myös Oletkaunis.fi, jossa Blood Sugar maksaa 59,50 €. Mikään edullinen paletti siis ei ole kyseessä, mutta vastaako hinta paletin laatua? Onko se kaiken sen hehkutuksen arvoinen, mitä paletti on saanut?


Blood Sugar on 18 luomivärisävyn paletti, joka on pakattu ensiapulaukkua muistuttavaan jykevään ja suureen pakkaukseen. Juurikin paletin massiivinen koko oli yksi syy, miksen tätä alunperin ajatellut hankkia, sillä mulla on tällä hetkellä vähän rajallisesti tilaa meikkipöytäni laatikoissa ja tämä todellakin vie sitä tilaa huomattavasti enemmän kuin suurin osa muista paleteistani. Paletin sisältä löytyy totta kai myös peili. Luomivärit on kaikki kuvioitu joko Jeffree Star Cosmeticsin tähtilogolla tai jollain muulla kuvioinnilla. Paletti erottuu selkeästi joukosta eikä ole ehkä se kaikkein eniten omaa silmääni miellyttävä, mutta sisältöhän tässäkin paletissa on se pääasia!


Paletin sävyistä suurin osa on mattaisia, mutta joukkoon mahtuu myös muutama enemmän tai vähemmän shimmerinen sävy. Monet teistä ehkä muistavatkin, että mä suosin itse enemmän juuri niitä shimmersävyjä kuin mattoja, joten sen puoleen tämä ei ehkä lähtökohtaisesti ole mulle se kaikkein paras paletti. Paletin sävymaailma on kuitenkin jotain niin upeaa, ettei mua oikeastaan edes haitannut se mattasävyjen suuri määrä ja ehkä mun on myös korkea aika opetella niistä mattasävyistäkin pitämään! Paletista löytyy kattava valikoima erilaisia punaisen, vaaleanpunaisen ja lilan sävyjä. Samoin paletista löytyy myös erilaisia nudeja ja kultaisia sävyjä, mikä tekee paletista yllättävänkin monipuolisen. Katsoessani palettia näen mielessäni ehdottomasti juuri ne kaikki värikkäät silmämeikit, jotka paletti mahdollistaa. Oon kuitenkin useita kertoja tehnyt myös neutraalimpia lookeja tämän kanssa, vaikka paletin väripilkut mua tässä eniten kiinnostavat.


Luomivärit ovat laadukkaita ja hurjan pigmenttisiä. Sävyjen laatu on melko tasainen riippumatta siitä onko kyseessä matta- vai shimmeräsvy. Koostumukseltaan nämä ovat melko pehmeitä ja luomilla nämä sekä levittyvät että häivyttyvät todella hyvin. Luomiväripannuun jää oikeastaan aina jonkin verran irtonaista luomiväriä, kun siveltimellä lähtee väriä ottamaan, mutta luomilta varsinkaan mattasävyt eivät karise juuri lainkaan alas poskille. Se oli jotain, mitä en itse odottanut, sillä olin varma, että räikeämpää silmämeikkiä tehdessäni saan putsata poskilta pois ison kasan violetin värisiä luomivärihippuja. En kuitenkaan joutunut niin tekemään, mikä tekee tästä paletista hyvinkin erilaisen verrattuna suurimpaan osaan muista paleteistani. Ja totta kai siis positiivisessa mielessä. Laadullisesti tämä on ehdottomasti yksi parhaimpia, ellei jopa paras, omistamani luomiväripaletti eikä Jeffreen luomivärejä ole turhaan kehuttu. Blood Sugarin sävyt toimivat kuin unelma, enkä voisi yhtään enempää toivoa.


Tämä violetin, pinkin ja vaaleanpunaisen sävyillä tehty silmämeikki on noussut mun tämän kevään suosikkilookiksi. Olen tehnyt tämän Blood Sugaria käyttäen nyt ainakin kymmenen kertaa eikä kyllästymistä näy. Liikkuvalta luomelta, silmän sisänurkasta sekä myös alaluomelta löytyy upeaa shimmeristä sävyä Candy Floss, joka on ehdottomasti mun suosikkisävyni koko paletista. Luomivaosta ja silmän ulkonurkasta löytyy pinkkiä Cavitya sekä Root Canalia ja Comaa. Sävyjä hieman muuttamalla ja tummuusastetta vaihtelemalla saman lookin saa sopimaan hyvin niin arkeen kuin juhlaankin!

Kaiken kaikkiaan Blood Sugar ylitti kaikki odotukseni. Uskoin paletin olevan hyvä ja laadukas, mutta se oli vielä paljon parempi kuin mitä uskalsin edes toivoa. Laadukkaita luomivärejä löytyy toki muiltakin brändeiltä, mutta Jeffreen luomivärit ovat mielestäni silti ihan oma lukunsa. Mua hitusen jopa harmittaa, että odottelin näin pitkään ennen tämän paletin ostamista, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Ehdottomasti aion jatkossakin hankkia Jeffreen paletteja, kunhan myyntiin vain tulee jotain itseäni kiinnostavia.

Ovatko Jeffree Stari Cosmeticsin meikit tuttuja? Omistatteko Blood Sugaria tai jotain muuta brändin luomiväripalettia? :)

8 kommenttia:

  1. Thirsty on ollut ainut pettymys mutta kaikki paletit löytyy, sinisen tilasin äskettäin. Tykkään myös huulimeikeistä koska lähinnä käytän aina vaan mattapunia :) myös highlighterit ja meikkipussit on ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thirsty näyttää upealta, harmi jos olet siihen joutunut pettymään! Niitä huulipunia olisi kiva testata, mutta mä oon nykyään karttanut mattaisia punia, joita ennen rakastin, joten pelkään että nestemäiset huulipunat jäisi kokonaan käyttämättä :D

      Poista
  2. Mua kiinnostaa just luomiväripaletit (vaikka en niitä omista). Nestemäiset huulipunat pysyvät kuin tauti, mutta ovat niin kuivattavia, että meinaa huulet tippua, kun niitä käyttää. Olen ratkaissut ongelman lisäämällä päälle väritöntä kiiltoa, koska niissä on pari sävymaailmaltaan niin upeaa yksilöä, jotka vaan on oltava omassa meikkipussissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just ton takia en oo niitä nestemäisiä huulipunia viitsinyt ostaa :/ Toiset sanoo ettei ne kuivata, mutta sullakin on selkeesti vähän eri käsitys :D Oon muutenkin karttanut viime aikoina nestemäisiä huulipunia juurikin sen kuivattavuuden takia ja kiertänyt monet mattapunatkin kaukaa, joten ehkä noi ei tällä hetkellä ole ihan se, mitä eniten kaipaan kokoelmaani. Toi on kyllä hyvä keino ehkäistä sitä kuivattamista, kiitos vinkistä! :)

      Poista
  3. Jos vain nämä luomiväripaletit saisi joskus käytettyä loppuun, niin sitten voisi taas ostaa jotain uutta kivaa :) Mutta ehkäpä joskus vielä anastacian paletin ostan ensimmäisenä käyttöön. Ne on niin kehuttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anastasian paletit on hurjan ihania<3 Tää Blood Sugar on monellakin tavoin laadultaan erilainen, mutta molemmilta brändeiltä löytyy laadukkaat tuotteet!

      Poista
  4. Oon kyllä samaa mieltä siitä, että tämä on ehdottomasti Jeffreen kiinnostavin paletti! Hirveästi kyllä himottaisi hankkia tämä, etenkin, kun katselen tuota sinun superkaunista silmämeikkiä <3 Waude!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi kuin suositella tätä! Mua oikeesti harmittaa, etten mennyt tätä aiemmin ostamaan :D Kiitos paljon kehuista<3 :)

      Poista

Kiitos kommentista!