tiistai 27. elokuuta 2019

Boxycharm | Elokuu 2019


Sain elokuun Boxycharmin käsiini viime viikon puolella ja nyt pääsen sen esittelemään myös teille. Olin nähnyt boksin sisällöstä eri variaatioita jo aiemmin ja innolla odottelin mitä oma boksini pitää sisällään. Tässä kuussa boksiin ei oltu laitettu mitään suurempaa palettia vaan sisältö koostui ihan muista tuotteista, toki meikkipainotteisesti kuten aina. Tällä kertaa pakettiani ei myöskään jemmattu Shipiton varastolle useammaksi vuorokaudeksi ennen kuin se kirjattiin saapuneeksi sinne, joten sain boksini suhteellisen ajoissa! Mitä elokuun Boxycharmista löytyi?


Irtopuuteri, luomivärinappeja, kajalkynä, kasvoöljy ja ripsiväri. Monipuolinen sisältö, jossa oman mielenkiintoni herätti ensimmäisenä Beccan irtopuuteri sekä Ace Beauten luomivärinapit. Kajalkynän tiesin joutavan heti laatikkoon odottelemaan, että keksin kenelle sen haluan antaa, sillä mulla ei ole sellaiselle käyttöä. Kasvoöljy ja ripsiväri vaikuttivat myös mielenkiintoisilta tuotteilta, joten sisältö oli omalla kohdallani ainakin ensivaikutelman perusteella oikein onnistunut! Ei tämäkään suosikkiboksini ole, mutta Boxycharmin hyvää tasoa kuitenkin ihan ehdottomasti.


Ace Beauten Glimmer Shadow Duo sisälsi lilan sävyn Huckleberry sekä hopean sävyn French Vanilla. Nämä ovat kermaisia ja metallinhohtoisia luomivärejä, jotka ovat laadultaan todella hyviä. Pigmenttiä riittää eivätkä sävyt karise juuri ollenkaan vaan näyttäytyvät luomilla todella intensiivisinä. Mä en ole paras mahdollinen käyttämään tällaisia irtonaisia luomivärinappeja, sillä suuremmat paletit on mulle helpompia varsinkin arkisin, mutta tämä kaksikko on sen verran kaunis, että pakkohan näitä on muistaa käyttää. Hopeinen sävy on ehkä itselleni hieman käytännöllisempi, vaikka toisaalta teen nykyään usemman kerran viikossa silmämeikkejä, jotka sisältävät myös lilan eri sävyjä eli Huckleberrykin tulee varmasti pääsemään mulla käyttöön.
Hinta: noin $25,00.


Boksista löytyi myös Wander Beautyn Glow Ahead Illuminating Face Oil. Tätä on ilmeisesti tarkoitus käyttää primerin tavoin meikin alla ja tuotteen pitäisi sekä kosteuttaa ihoa että antaa sille samalla kaunis hehku. Mä en yleensä pidä heleyttävistä primereista, sillä vannon yhä edelleen mattaisen meikkipohjan nimeen ja monesti käyttämäni meikkivoiteet ovat myös sen verran peittäviä, etteivät tämäntyyliset primerit pääse loppupeleissä kuitenkaan oikeuksiinsa sen meikkivoiteen alta. Lisäksi mulla on tällä hetkellä jo niin monta itseäni paljon kiinnostavampaa primeria odottamassa käyttöönottoa, etten tiedä koska saan aikaiseksi tätä testata. Haluan kuitenkin antaa tälle mahdollisuuden ennen kuin päätän lähteekö tämä eteenpäin vai ei.
Hinta: noin $42,00.


Toinen tuote, joka mua ei niinkään kiinnostanut oli tämä Hollywood n Vine Long Eyliner Pencil, joka tuli sävyssä Black. Rajauskynän luvataan olevan pehmeä ja liukuvan luomilla vaivattomasti, kuten hyvän kajalkynän toki kuuluukin. Mulla ei kuitenkaan ole tällaiselle käyttöä, sillä jos mä tällä hetkellä käytän mustaa kajalia ehkä kerran kahdessa vuodessa niin pärjään vallan mainiosti niillä, jotka multa jo valmiiksi löytyy. Tämä lähtee siis eteenpäin jollekin, kenellä on tälle enemmän käyttöä.
Hinta: noin $5,00.


Becca Hydra-Mist Set & Refresh Powder oli hurjan mielenkiintoinen tuote ja tämä taisi olla aika monien boksin tilanneiden suosikki. Beccaan en ole aiemmin päässyt tutustumaan, vaikka Sephorassa näitä onkin tullut katseltua ja swatchailtua, joten oli todella kiva saada viimein kunnolla ensikosketus Beccaan! Tämä puuteri sisältää vettä ja glyseriiniä, joiden tulisi tehdä vähän kasvosuihketyylinen tunne iholle. Samaan aikaan se toki myös kiinnittää meikin ja jättää ihon pinnan sileäksi. Tämä on ehkä yksi mielenkiintoisimmista meikkituotteista pitkään aikaan! Vielä en ole tätä testannut, sillä koitan saada mun Ben Nyen irtopuuteria loppumaan, mutta heti sen jälkeen lähtee tämä Beccan puuteri kyllä testiin. Oon todella iloinen, että tämä tuli boksista.
Hinta: noin $39,00.


Viimeisenä vielä Tarten Big Ego Mascara, jonka pakkaus ainakin on jo hyvin huomiota herättävä, sillä se on väriltään räikeän pinkki! Tämä vegaaninen ripsiväri lupaa tehdä ripsistä tuuheat ja ripsiväri on tarpeen tullen myös kerrostettavissa vieläkin tuuheamman lopputuloksen saamiseksi. Olen testannut tätä kerran ja silloinkin hieman kiireessä, mutta ainakaan ensimmäinen käyttökerta ei saanut mua vakuuttuneeksi. Väri ei oikein tuntunut tarttuvan ripsiini ilman kunnon hinkkausta ja sehän on se yleisin ongelma, mikä mulla ripsivärien kanssa on. En tiedä onko mun ripset sitten oikeesti niin erilaiset kuin suurimmalla osalla muulla, mutta usein ne monien hehkuttamat ripsivärit ovat mulle täysiä susia juurikin siksi, etten saa edes sitä väriä tarttumaan ripsiini. No, annan tälle vielä uuden mahdollisuuden jossain vaiheessa ja katsotaan, josko saisinkin tämän toimimaan. Harja tässä on todella muhkea, omaan makuuni ehkä vähän liiankin, mutta katsotaan kuinka tän kanssa käy.
Hinta: noin $23,00.

Tämän boksin ehdottomasti parhaimmat ja kiinnostavimmat tuotteet olivat Ace Beauten luomivärit sekä Beccan puuteri. Kajalkynä lähtee mulla käyttämättömänä eteenpäin ja saman kohtalon saattaa myös saada Wander Beautyn öljy"primer". Kokonaisarvo boksilla oli tällä kertaa noin $134,00. Kajalia lukuun ottamatta kaikki tuotteet olivat arvokkaita ja sepä onkin yksi Boxycharmin parhaimpia puolia, kun nämä boksit ihan oikeasti sisältävät täysikokoisia meikkituotteita, jotka eivät kaikki edusta ihan sitä edullisinta markettikosmetiikkaa!

Miltä elokuun Boxycharm näyttää? Kelpaisiko sisältö teille? :)

10 kommenttia:

  1. Mulla oli boksissa ihan samat tuotteet ja tykkäsin kyllä tosi paljon kokonaisuudesta, paitsi toi rajauskynä ei napannut kyllä yhtään. Noissa luomiväreissä on aivan super kauniit sävyt ja hyvä pigmentti, rakastuin! Ja toi puuteri on tosiaan hurjan kiinnostava ja erilainen mihin ikinä olen törmännyt. jännä testailla sitä ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi kynät ei yleensäkään sytytä mua yhtään näissä bokseissa. Ne on sellanen pakollinen paha, joita joskus kuitenkin väkisin tuolta tulee :D Mäkin odotan, että saan otettua ton puuterin testiin, se kuulostaa niin hyvältä<3

      Poista
  2. Kiva boxi, toin Beccan puuteri on todella jännä ja kiinnostava, Tati sitä aikoinaan esitteli ja jäi päähän pyörimään. Nyt sit viime viikolla sanoi, ettei kuitenkaan tykännyt siitä oikein pitkällä tähtäimellä. Mut uskon, et esim. pintakuivalla ja kuivalla iholla puuteri toimii loistavasti ilman vippaskonsteja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiva kuulla! Saa nähdä mitä itse tykkään :D Mulla tosiaan on kuiva iho, eli sen puoleen voisi ainakin olettaa, että tää saattaisi toimia ihan kivasti. Täytyy varmaan kirjoitella tosta myöhemmin blogiin uudemman kerran, kun saan mielipiteeni muodostettua!

      Poista
  3. Vaikutti kyllä todella hyvältä sisällöltä jälleen! Luomivärinapeissa on ihanat sävyt, vaikkakin kevät tulee mieleen ja ollaan jo melkeenpä syksyssä, mutta eipä tuolla väliä. :'D Ymmärrän tuon, että näitä yksittäisiä luomivärinappeja on vaikea käyttää, nimittäin niin on minustakin ja ne ovat oikeasti käytössä vaan paristi vuodessa - jopa sellaiset minipaletit jossa on 2-3 sävyä, jäävät todella vähälle käytölle, vaikka niillä periaatteessa sais simppelin silmämeikin aikaan :D Näitä boxeja on niin kiva katsella ja lueskella, kun sisältö on tosiaan oikeasti laadukasta ja vieläpä tosiaan noi täysikokoiset tuotteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi ei ehkä niin syksyisiä sävyjä ole, paitsi ehkä toi lila menee hyvin syksyynkin ;) Mä oon normaalisti tälleen elokuun lopulla ottanut käyttöön jo kaikki "syys"meikit, mutta nyt meen vielä ihan innoissani kaikkien pinkkien ja muiden värikkäiden luomivärien kanssa :D Kesäfiilikset siis mun meikeissä vielä! Mäkin oon tosi huono käyttämään niitä muutaman sävyn paletteja, vaikka niillä tosiaan saa yleensä ihan hyvin tehtyä jonkun simppelin meikin. Isommat paletit vaan antaa niin paljon enemmän valinnanvaraa ja yleensä niistä löytyy sopivassa suhteessa mattaa ja shimmeriä!

      Poista
  4. Tosi kiva sisältö, ois kelvannut mullekin :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan näköinen ripsari ja ihana sisältö, tällaisia saisi tulla enemmän myös suomalaisilta toimijoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin saisi<3 Tosin en tiedä onko näilläkään brändeillä yhdelläkään tällä hetkellä maahantuontia Suomeen, joten luulen että toistaiseksi näitä tulee löytymään vain näistä jenkkibokseista :/

      Poista

Kiitos kommentista!