perjantai 16. elokuuta 2019

Glossybox | Elokuu 2019


Elokuun Glossyboxissa juhlistetaan Glossyboxin synttäreitä ja ainakin mulla oli ihan erityisen suuret odotukset tälle boksille! Odotin jotain vähän spesiaalia ja yllättävää ja boksin laatikkokin oli tässä kuussa saanut kauniin glitterpinnan. Heinäkuun boksi ei ollut suosikkini ja hämmästelen yhä sitä glitternaamiota, joka sieltä löytyi, mutta kuinka kävi sitten elokuun boksin kohdalla, pidinkö vai en?


Pidin, mutta enemmän olisin pitänyt, jos olisin saanut kaikki boksiin kuuluvat tuotteet. Täältä olisi siis pitänyt löytyä myös hajuvesi, mutta mun boksista se oli päässyt unohtumaan. Laitoin Glossyboxille viestiä ja puuttuva tuote luvattiin toki lähettää mulle vielä, eli pisteet hyvästä ja nopeasta asiakaspalvelusta heille! Luomivärisivellin oli ehdottomasti paletin yksi kiinnostavimpia tuotteita, samoin metallinhohtoinen huulikiilto herätti heti kiinnostukseni. Luomiväripaletin tiesin boksista löytyvän, sillä siitä oli näkynyt kuvia Glossyboxin IG-tilillä, mutta muuten sisältö tuli mulle yllätyksenä.


Aloitetaan esittely tällä Luxie 702 Tapered Blending Eye Brushilla, joka on siis luomivärien häivytyssivellin. Oon aiemminkin tainnut sanoa tätä samaa, mutta hyvä häivytyssivellin on mun mielestä ehdottomasti avain onnistuneeseen silmämeikkiin. Tai sanotaanko näin, että onnistua voi heikommallakin, mutta kyllä laadukas ja hyvä häivytyssivellin helpottaa sitä meikkaamista todella, todella paljon. Luxien siveltimet ovat omasta mielestäni todella laadukkaita ja tämäkin vaikuttaa näin yhden käyttökerran perusteella erittäin hyvältä. Sivellin on muotoiltu myös ergonomisesti. Tykkään!
Hinta: noin 28,00 €.


Boksin siis piti sisältää pienikokoinen hajuvesi Ted Bakerin Sweet Treats -sarjasta, mutta omasta boksistani se oli unohtunut ja saan oman hajuveteni sitten jossain vaiheessa myöhemmin. Bokseihin pakattiin kaikkia kolmea tuoksua, jotka ovat siis Mia, Ella ja Polly. Polly onkin mulle jo tullut tutuksi, sillä sain sen täysikokoisena keväämmällä itselleni ja tykkään siitä hurjasti. Mia ja Ella tuoksuivat myös hyvältä, mutta eivät olleet suosikkejani. Mielenkiinnolla jään odottamaan minkä näistä kolmesta itselleni saan!
Hinta: noin  33,90 €/30 ml.


Seuravaaksi hieman hiustenhoitoa! John Frieda Weightless Wonder Shampoo & Conditioner tulivat 50 ml matkakokoina. Molemmat tuotteet sisältävät hiuksia hoitavaa aloe vera -vettä ja niiden tulisi vähentää hiusten pörröisyyttä. Pörröisyys ei ole koskaan ollut mulle mikään ongelma hiusten kanssa, sillä mun hiukset on aina olleet enemmänkin liukkaat ja suorat. Shampoo ja hoitoaine ovat perustuotteita, joita on ihan kiva saada bokseista aina toisinaan. Mitään suurta riemua nämä eivät mussa herätä, mutta en myöskään valita. Käyttöön nämä pääsevät ihan varmasti ja testailen myös mielelläni uusia hiustenhoitotuotteita.
Hinta: noin 9,90 €/250 ml.


Trifle Cosmeticsilta tuli Praline Palette ja tämä oli siis se tuote, jonka tiesin jo etukäteen boksista löytyvän. Pienestä luomiväripaletista löytyy kuusi eri sävyä sekä perinteinen vaahtomuoviapplikaattori. Vaahtomuoviapplikaattoreihin en ole koskenut vuosikausiin silmämeikkiä tehdessäni ja koen sellaiset varsin turhiksi luomiväripalettien yhteydessä. Paletti ei muutenkaan innosta mua yhtään ja sävyjen kokonaisuus on mielestäni jokseenkin outo. Paletista ei juuri löydy vaaleita sävyjä, joita itse tarvitsen käytännössä aina silmämeikkiä tehdessäni. Sävymaailma ei muutenkaan ole itselleni se kaikkein omin, eli tämä lähtee suoraan käyttämättömänä eteenpäin. Jotenkin en myöskään ihan jaksa uskoa, että tämä olisi ihan hintansa arvoinen tuote, mutta toisaalta mä en todellakaan ole paletin sävyjä edes swatchannut, eli voin hyvin olla väärässäkin.
Hinta: noin 19,30 €.


Viimeisenä vielä yksi meikkituote - Medusas Makeup Metal AF Lip Gloss, joka tuli metallinhohtoisessa vaaleanpunaisessa sävyssä Bad Medicine. Tämä herätti mun innostukseni ihan välittömästi, sillä mä rakastan metallinhohtoa niin huulilla kuin luomillakin. Lisäksi tämä ei suinkaan ole mikään ihan perinteinen huulikiilto, joka antaa vaan kauniin kiillon huulille, vaan tämä oikeasti värjää huulet ja kiilto myös pysyy paikoillaan hyvin! Omasta mielestäni tämä on lähempänä ihan kunnon huulipunaa kuin -kiiltoa, mutta sehän nyt on melko sivuseikka. Pääasia, että tämä oli mulle hurjan mieluinen ja uskon, että tämä tulee päätymään lähiviikkoina huulilleni todella usein.
Hinta: noin 9,70 €.

Luomiväripaletti oli näistä siis ainut tuote, joka mua ei niin kiinnosta ja jonka annan eteenpäin. Kaikki muut pääsevät käyttöön ja nyt jään vielä odottelemaan sitä Ted Bakerin hajuvettä!

Mikä oli teidän suosikkinne tämän boksin sisällöstä? :)

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva sisältö! Aina kyllä vastinetta rahoilleen...harmi että hajuvesi puuttui :/ luomiväripaletti on jännä ja kivan värinen, mutta ehkä hieman hankalasti lähestyttävä vaaleiden sävyjen puuttuessa, harvoin niitä jaksaa muualta lainata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glossybox on kyllä ollut kokonaisuudessaan tosi hyvä lähes joka kerta<3 Joo kun tosta paletista löytyisi edes yksi tai kaksi vaaleaa sävyä niin tolla pääsisi jo pitkälle!

      Poista
  2. Täytyy myöntää, että mulla oli tätä synttäriboksia kohtaan suuret odotukset ja jotenkin tää jäi vähän laimeaksi. Tosin en tiedä miksi, mutta nyt parina kuukautena Glossybox ei ole enää muutoinkaan itseäni innostanut sisällöllään. Oman tilaukseni peruin viime kuussa ja ainakaan tämän boksin kohdalla asia ei harmita. Tuo huulikiiltopuna vaikuttaa kaikkein kiinnostavimmalta tuotteelta ja samoin hajuvesi olisi ollut mieluinen, sillä Ted Bakerin tuoksut kuulostavat ihanilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tää oli taas todella suuri parannus siihen edelliseen heinäkuun boksiin, joka oli sen glitternaamion takia mun mielestä melkoinen floppi :D Tosin eipä tässäkään nyt toi luomiväripaletti mitenkään ihan hirveästi innosta, mutta se naamio oli jotain niin omituista, etten oo vähään aikaan törmännyt. Eikä siis glitterin takia vaan sisällön ylipäänsä! Nykyään on onneksi niin paljon erilaisia kauneusbokseja liikkeellä, että voi tosi vapaasti valita mitkä sisällöltään kiinnostaa ja keskittyä sitten niihin<3 Mäkin tilasin just taas uuden boksin, joten saa nähdä lähteekö joku nykyisistä tauolle :D

      Poista
  3. Mietin miksmulla ei ollut mitään huulikiilto...
    Mut mulla oli Oriflamen meikinalusvoide ilmeisestisen tilalla.

    Itse tykkäsin tästä boksista ihan hirmuisesti ja kaikki tuotteet tuli mulla käyttöön.
    Luomiväripaletti on hyvä, kun vaaleana luomivärinä mulla usein menee ihan korostusväri (joita on kulutettavana muutama liikaa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo osa taisi saada sen meikinalusvoiteen ja osa taas huulikiillon :) Kiva kuulla, että sä pidit tosta paletista ja se pääsi sulla käyttöön<3 Highlighterit toimii kyllä yleensä tosi hyvin myös luomiväreinä ja useimmilla ne myös tosiaan kuluu niin hitaasti, että on ihan hyväkin keksiä niille muitakin käyttötarkoituksia :)

      Poista
  4. Sain itse sen ORiflamen seerumin ja sehän oli toki todella hyvä mutta tuo lipgloss olisi myös ollut mieluinen, olisin vaihtanut vaikka sen tuoksupullon huulikiiltoon :) Sain Pollyn jonka olin jo ostanut aiemmin myös isossa pullossa, mutta kiva kun kaverille tulee kanssa tämä niin vaihdettiin päittäin meidän tuoksut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan tyytyväinen, että sain ton huulikiillon, vaikka olis se Oriflamekin varmasti ollut mulle mieluinen! Polly löytyy multakin ja sen takia toivon, että saisin jonkun muun, jos he nyt joskus saavat mulle sen puuttuvan tuotteen lähetettyä. Katotaan onko se tossa mun syyskuun boksissa vai laitanko viestiä uudestaan perään, että hei missäs viipyy mun tuoksu :D

      Poista

Kiitos kommentista!