sunnuntai 4. elokuuta 2019

Vuoden 2019 Pannuprojekti - Toinen Katsaus

*Saatu ilmaistuote


Nyt on tullut aika tehdä toinen katsaus mun tämän vuoden pannuprojektiin, jossa mun on tarkoitus saada 19 tuotetta loppumaan vuoden 2019 aikana. Vaihtoehtoisesti puuteriset meikkituotteet projektissa mun on tarkoitus saada vain pannutettua eikä loppumaan, mutta kaikki muut tuotteet haluan saada tyhjiksi vuoden loppuun mennessä. Tein edellisen katsauksen huhtikuussa eli nelisen kuukautta sitten ja tämä on siis toinen tilannekatsaus projektiini. Vuodenvaihteen jälkeen nähdään sitten tulokset, mutta miten näiden neljän kuukauden aikana olen edistynyt? Lähtökohtana huhtikuun jälkeenhän oli se, etten ollut saanut vielä yhtäkään tuotetta loppumaan, mutta yhdestä highlighterpaletista, josta yritän pannuttaa kahta sävyä, oli toisessa jo pannu näkyvissä. Alku ei ollut siis mikään paras mahdollinen, mutta katsotaan miten nyt on käynyt. Joko niitä tuotteita olisi jo loppunutkin!


Rich Pure Luxury Miracle Renew CC Cream. Ensimmäinen tuote, jonka sain loppumaan! Tätä mulla on itse asiassa hitusen ikävä, sillä mun hiukset todella piti tästä tuotteesta. Se pehmensi ja antoi niille mukavasti kiiltoa.

Four Reasons Black Edition Shimmering Spray*. Kuten arvelin, sain tämän kesälomani aikana käytettyä loppuun eli tämäkin pullo on tyhjä. Kiiltosuihkeet eivät ole mulla normaalisti arkikäytössä, mutta lomalla koitin tehokäyttää tätä myös ihan arkipäivinä, kun vaan tuli lähdettyä jonnekin ruokakauppaa kauemmas ja se selvästi kannatti.


Oriflame Sparkling Collection Bubble Bath. Ikuisuustuote, jossa mua ei lopulta miellyttänyt edes tuoksu. 500 ml suihkugeelipullot tyhjenevät mulla yleensä todella hitaasti, mutta saatoin ehkä käyttää tätä kerralla hitusen enemmän, jotta pääsisin tästä nopeammin eroon. Pullo ei ollut viime katsauksessa vielä edes puolessavälissä, eli hyvin sain sitä käytettyä ja lopulta myös tyhjennettyä.

Cocoa Brown Tough Stuff*. Viime katsauksen jälkeen keskityin vartalonkuorintojen osalta lähes täysin tähän ja tyhjäksihän tämä sitten lopulta tuli. Kuorintateho tällä oli oikein hyvä ja pidin tuoksustakin eli tätä oli hurjan miellyttävä käyttää.


Rituals... Ritual Of Sakura Blossoming Hand Lotion. Käsivoide on mulla käytössä päivittäin vähintään kerran, mutta vielä en ole tätä saanut loppumaan. Voidetta ei kulu kerralla kovinkaan paljon, sillä vähänkin liian suuri määrä jää vain iholle pyörimään eikä tahdo imeytyä. Valoa vasten katsoessa kuitenkin näkee, että pullo on lähes tyhjä eli kyllä mä tämän tyhjäksi saan vielä alkusyksyn aikana.

Lemon Juice & Glycerine Käsikuorinta*. Tästä riittää varmaan vielä 2-3 käyttökerraksi, eli melko hyvin olen tämän kansa edistynyt. Salaa ehkä toivoin, että tämä olisi jo loppunut, mutta pääasia että tulen tämän saamaan tyhjäksi ennen vuodenvaihdetta.


Mossa Vitamin Coctail Energy Boost Multi-Use Mask & Night Cream*. Kesän aikana en käyttänyt tätä turhan usein, ehkä kerran 1-2 viikon aikana, mutta sekin on parempi kuin ei mitään. Tuubissa ei ihan hirveän paljon enää tavaraa ole jäljellä, eli tämänkin saan varmasti loppumaan syksyn aikana.

Mossa Vitamin Coctail Facial Oil. Huhtikuun katsauksessa en ollut tämän öljyn kanssa vielä edes puolessa välissä, mutta nyt se puoliväli ollaan ohitettu jo reilusti. Öljyt ovat ehdottomasti enemmän syksyn ja talven kuin kesän juttu, eli kyllä tämä loppumaan tulee, vaikka tekemistä vielä riittää.

Ziaja Acai Berry Face Toner*. Kasvovesisuihkeen kanssa oon edistynyt tosi kivasti sitten huhtikuun katsauksen. Arvelinkin saavani tätä hyvin käytettyä nimenomaan kesällä ja olen varma siitä, että tämäkin tulee loppumaan parin seuraavan kuukauden aikana.


IDUN Minerals Mineral Blush Havtorn*. Onnistuin ihan vasta pari viikkoa sitten saamaan tähän pienenpienen pannunalun näkyviin, mutta voi vitsti miten iloinen olin siitä! Ja oon yhä edelleen. Poskipunat on kuitenkin mulle ehdottomasti yksiä vaikeimpia meikkituotteita pannuttaa, mutta tämä on toisaalta ollut myös niin mieluinen ja niin kovassa käytössä, että olihan pannun esiintuleminen myös ihan odotettavissa. Jes!

Benecos Natural Powder Blush Sassy Salmon*. Tätä poskipunaa en ole käyttänyt likimainkaan yhtä paljon kuin edellä mainittua IDUN Mineralsin punaa, mutta tästäkin kyllä pidän. En silti jaksa uskoa, että saisin tästä pannua näkyviin, sillä en kuitenkaan päivittäin halua tätä käyttää. Enkä tiedä onnistuisinko siinä siinäkään tapauksessa.

Anastasia Beverly Hills Glow Kit Sun Dipped. Tästä highlighterpaletista mun oli tarkoitus saada pannutettua paletin kaksi vaaleinta sävyä, jotka ova Moonstone ja Summer. Moonstonessa oli pannu näkyvissä jo huhtikuun katsauksessa ja vain viikkoa sen katsauksen jälkeen sain pannun näkyviin myös Summerissa. Tehokäytin tätä palettia ihan kunnolla koko kevään ajan, mutta olen tarttunut tähän yhä edelleen ja todennäköisesti pannut tulevat tästä vielä laajenemaan jonkin verran. Tavoite tämän suhteen on kuitenkin jo saavutettu!


Artistry EXACT FIT Perfecting Concealer*. Mun mielenkiinto tätä peiteainetta kohtaan vähenee koko ajan. Tämä on omaan makuuni hieman liian tummaa, jotta sillä saisi kirkastettua sy-alueen ihoa. Vaikka tämä taittaa sitä sinisyyttä pois ihan mukavasti, joudun kuitenkin lisäämään aina myös toista peiteainetta tämän päälle. Tämä on siis käytännössä mulle vain hidaste meikkaamisessa, mutta varsinkin kesälomallani pyrin käyttämään tätä lähes joka kerta meikatessa. Eiköhän tämäkin vielä lopu.

Mirabella Modern Matte Lipstick Crimson. Käyttötahti tämän punan kanssa on ihan selvästi hidastunut nyt kesällä, enkä ole koskenut tähän kuin muutaman hassun kerran. Onneksi punaa ei kaiken kaikkiaan ole tuolla kovin paljon jäljellä ja syksyllä tämä tulee varmasti taas kovempaan käyttöön. Käytän tätä vaikka väkisin sitten loppuvuoden, jos muuten ei ala tulosta syntyä eli uskon todellakin saavani tämän loppumaan.

Essence adventure awaits metallic lipstick 02 kisses from asia. Mainitsin edellisessä katsauksessa, että otan tämän tehokäyttöön loppukevään ja kesän aikana. Kerran käytinkin ja totesin, että tämä on tainnut päästä huonoksi, sillä punasta jäi huulille paakkuja, joita ei ole aiemmin jäänyt. Tämä on siis projektista ulkona enkä tule tätä saamaan loppumaan. Heitän tuotteen menemään heti projektin päätyttyä.


Ekopharma Hilla Kosteuttava Vartalovoide*. Käyttökertoja ei viime katsauksen jälkeen ole kertynyt tälle kuin pari hassua. Tätä on jäljellä vielä hieman reilu puolet eli tekemistä riittää, mutta toisaalta jos otan tämän jossain vaiheessa tehokäyttöön niin ei kovin montaa viikkoa pitäisi mennä, että saan pullon tyhjäksi. Tämän kanssa pitää tsempata!

The Body Shop Early-Harvest Raspberry Body Butter. Tämä on ollut mulla kesätauolla, sillä en käytä näin paksuja vartalovoiteita kesäisin käytännössä ikinä. Edistystä viime katsauksen jälkeen ei siis ole juuri tapahtunut ja tämänkin kanssa saan tehdä vielä töitä. Haluan kuitenkin uskoa siihen, että saan tämän loppumaan,


Masque Bar Gold Foil Peel-Off Mask*. Sain tämän kosteuttavan peel-off kasvonaamion loppuun itse asiassa vasta eilen, mutta oon oikein tyytyväinen, että sain sen tyhjäksi tätä katsausta varten. Tätä on ollut oikein miellyttävä käyttää ja ikävä tulee!

Escada Fiesta Carioca EdT. Viime katsauksessa jo hieman naureskelin sille, kuinka tyhmä idea oli laittaa niinkin täysi hajuvesi pannuprojektiin. Oon kuitenkin edellisen katsauksen jälkeen saanut tätä käytettyä todella hyvin ja nestepinta on laskenut ihan kiitettävän paljon! Vieläkään en jaksa uskoa, että tämä loppuisi tämän vuoden aikana, mutta suurin osa tästä tulee varmasti käytettyä.

Tällä hetkellä tilanne on siis se, että loppuneita/pannutettuja tuotteita on yhteensä 7/19. Yhden tuotteen (essencen huulipunan) kanssa jouduin luovuttamaan, mutta kaikkien muiden kanssa jatkan ja teen parhaani, jotta saisin mahdollisimman monta tuotetta loppumaan. Katsotaan teenkö vielä loppusyksystä kolmannen katsauksen, mutta viimeistään vuodenvaihteen jälkeen saatte kuulla kuinka projektissa kävi!

Onko teillä käynnissä pannuprojekteja, miten ne sujuvat? Entä kuinka monta tuotetta uskotte, että saan loppumaan vuoden loppuu mennessä? :)

10 kommenttia:

  1. Ihanaa lukea pannuprojekteja (sekä myös roskapostauksia) :) Jännittävää nähdä, kuinka paljon saat käytettyä vuoden loppuun asti.

    Ihan hyvin sujuu oma projektini. Ihan muutamia uskon vain kuluttavani loppuun, sillä unohdan välillä käyttää tai vaihdan tuotetta lennosta :D

    Tässä oman pannuprojektini eteneminen
    https://kauneuslabra.blogspot.com/2019/06/pannuprojektin-paivitys-osa-1.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo välillä pitää herätellä itseään, että muistaa taas ottaa käyttöön niitä pannuprojektissa olevia tuotteita :D Vaikka toisaalta välillä tekee myös hyvää pitää pientä taukoa niistä, ettei pääse kyllästymään :) Mä käyn kurkkimassa sun edistymisen vielä myöhemmin tänään<3

      Poista
  2. Oho wau hienoa työtä olet tehnyt! Varmasti saat vielä monta tuotetta loppumaan mutta tunnustan että nuo poskipunat on haastavia. Mulla meni jotenkin pari kuukautta sitten ihan täysin moti koko pannutukseen :D niin kiva olisi testata kaikkia uusia tuotteita mutta sitten on ne vanhat mitkä haluaa kuluttaa pois. En ole ottanut stressiä vaan olen käyttänyt niitä mistä olen nyt tykännyt ja osa projektissa olevista tuotteista on ollut koskemattomana jo vähän pidempään... pitäis kyllä ryhdistäytyä ja kirjoittaa siitä omastakin etenemisestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poskipunat on todella haastavia. Sen takia oonkin niin innoissani tosta IDUNin punan minipannusta :D Mulle käy monesti samoin ja tossa onkin se syy, miksi lopetin mun luomiväripaletin pannuttamisen. Halusin samalla keskittyä nimeonmaan sen pannuttamiseen, mutta kuitenkin teki mieli myös käyttää niitä uusia paletteja (plus toki vanhoja myös). Pannuttaminen on hyvä siinä kohtaa, kun uusia tuotteita ei ole koko ajan kiikarissa ja tarkoitus on saada nimenomaan pienennettyä kosmetiikka- ja meikkivarastoja :)

      Toivottavasti kirjoittelet pian edistymisestäsi! Näitä muiden projekteja on aina kiva lukea :)

      Poista
  3. Näitä on kiva lukea, vaikka itselläni ei todellakaan ole mitään projekteja. Oon saanut kyllä kesän aikana moniakin tuotteita loppuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistelinkin että sä et harrasta tällaisia! Eikä se pannuttaminen kaikkien juttu olekaan ja loppuu niitä tuotteita onneksi muutenkin :)

      Poista
  4. Mä tykkään kanssa lukea, mielenkiintoista seurata!

    VastaaPoista
  5. Sullahan menee ihan hurjan hyvin! Lukiessa mietinkin jo että oot saanut kyllä todella usean loppumaan jo nyt, 7 tuotetta on monta ;) Mä haluan ainakin vilkaista vielä sun projektiisi kerran ennen vuodenvaihdetta, jos vaan riittää intoa meille näyttää, missä menet ;) Joten ehdottomasti tulemaan vielä yksi katsaus näihin 19 tuotteeseen 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noita alkupään tuotteita varsinkin loppui tosi mukavasti! Tekemistä vielä riittää, mutta oon varma että tänä vuonna lopputulos on parempi kuin vuosi sitten :D Kiva kuulla, että postaus kiinnostaisi vielä ennen sitä vuodenvaihdetta! Enköhän mä sellaisen saa johonkin väliin tehtyä ;)

      Poista

Kiitos kommentista!