Lokakuun Ihana Sinä saapui mulle vasta eilen, eli ihan kuukauden viimeisenä päivänä. Tämä boksi oli samalla myös mun kolmen kuukauden tilausjaksoni viimeisin ja nyt haluankin sanoa teille tähän alkuun ensin muutaman sanan siitä, miksi en jatka enää boksini tilausta. Ihana Sinästä tuli neljä kuukautta sitten heti kättelyssä ehdottomasti suosikkini suomalaisista kauneusbokseista. Tuotteet ovat olleet aina mieluisia ja sisällöt yksinkertaisesti hieman erilaisia kuin vaikkapa Bette Boxissa ja sekin viehätti mua suuresti. Ihana Sinän kanssa mulla on kuitenkin yksi suuri ongelma, mitä en enää voi sivuuttaa: olematon asiakaspalvelu. Olen ollut yhteydessä yrityksen asiakaspalveluun kahtena edellisenä kuukautena kertaakaan vastausta saamatta. Heidän nettisivuillaan luvataan vastaus 24 tunnin kuluessa, mutta mitään vastauksia en ole missään vaiheessa saanut. Tiedän myös, etten ole ainut, joka on heitä yrittänyt asiakaspalvelun kautta tavoittaa ja yhtä huonoin tuloksin. Vastausta ei yksinkertaisesti tule.
En todellakaan väitä, etteikö asiakaspalvelu toimisi ollenkaan tai etteikö sieltä vastauksia voisi saada, mutta itse en niitä ole saanut. Ja se on mulle riittävän hyvä syy olla jatkamatta tilaustani, sillä en voi luottaa siihen, että mahdollisissa isommissakaan ongelmatapauksissa asiakaspalvelusta mulle vastattaisiin. Ehkä tilanne joskus muuttuu ja boksia haluan taas tilata, mutta tällä hetkellä en niin uskalla tehdä. Toinen syy lopettamiselle on se, että boksien toimitusajankohta menee koko ajan vaan myöhemmäksi ja myöhemmäksi. Se ei sinänsä ole mulle ongelma, mutta siitä olisi hyvä ilmoittaa ihan selkeästi yrityksen verkkosivuilla. Tällä hetkellähän siellä sanotaan, että boksit lähetetään joka kuukauden kolmantena viikkona. Nyt mä olen ihan oikeasti joutunut pelkäämään, että tuleeko sitä boksia ollenkaan, kun kuukausi lähenee loppuaan, boksia ei näy eikä kuulu eikä asiakaspalvelu vastaa. Mä toivon, että tämä boksi menestyy ja saa kannatusta Suomessa, sillä tällaisia todellakin tarvitaan. Toivoisin myös, että asiakaspalvelu hieman parantaisi toimintatapojaan. Ehkä sitä kautta voisin itsekin taas uskaltaa tilata boksia, sillä haluaisin ehdottomasti olla tukemassa suomalaista yrittäjyyttä.
Lokakuun Ihana Sinä näytti tältä. Boksin sisältö oli kokonaisuutena mielestäni kiinnostava, mutta en itse pidä siitä, että yhden ja saman brändin tuotteita laitetaan yhteen boksiin näinkin paljon. Sante on brändinä hurjan kiinnostava, mutta ehkä näitäkin kolmea tuotetta olisi voitu jakaa useamman eri kuukauden boksien kesken. Tämä on siis vain mun mielipiteeni, mutta toisaalta jos tuotteet toimivat ja ovat mieluisia niin mikäs siinä sitten! Mulle itselleni tuo oli kuitenkin pienoinen miinus. Käydään seuraavaksi tuotteet läpi hieman tarkemmin:
Sante Moisturising Bio Rose & Silk Protein Shampoo on herkälle hiuspohjalle suunnattu rauhoittava shampoo. Shampoo sisältää mm. ruusu-uutetta sekä vehnänalkioöljyä, jotka auttavat hiuksia pysymään pehmeinä ja kiiltävinä. Tämä shampoo pääsikin mulla testiin jo heti eilen ja yllätyin todella positiivisesti tämän pesutehosta. Yhdellä pesukerralla sai hiukset täysin puhtaiksi, mikä itselläni onkin edellytyksenä sille, että voin sanoa shampoon olevan omiin tarpeisiini ja mieltymyksiini riittävän tehokas. Hiukset jäivät hitusen nahkean oloisiksi, mutta hyvällä hoitoaineella ne pehmenivät siitä hyvin. Shampoon tuoksu ei ollut mulle itselleni se kaikkein mieluisin, sillä en ole ruusutuoksujen ylin ystävä, mutta ei se missään nimessä pahakaan ollut. Mieluusti käytän tämän pois ja ehdottomasti haluan testata myös muita Santen hiustuotteita!
Hinta: noin 8,90 €/200 ml.
Boksista tuli myös Sante Hand Cream with Shea Butter, joka on nimensä mukaisestikin sheavoita sisältävä käsivoide. Voiteesta löytyy myös mm. A- ja E-vitamiineja sekä makadamiapähkinäöljyä, jotka yhdessä sheavoin kanssa auttavat kosteuttamaan ja ravitsemaan käsien ihoa. Voide on suunnattu erityisesti kuiville käsille sekä hauraalle iholle. En ole tätä vielä kokeillut, mutta talvea kohti mennessä kaikki mahdolliset tehokosteuttavat käsivoiteet ovat mulle enemmän kuin tervetulleita. Kiva tuote, vaikka käsivoiteet ovatkin aika "peruskauraa" eivätkä sinänsä mitenkään yllätyksellisiä.
Hinta: noin 3,90 €/50 ml.
Santella jatketaan edelleen, sillä boksista paljastui myös Santen Bio-Pomegranate & Marula Lip Balm. Tämä on koko perheen käyttöön tarkoitettu granaattiomenan siemenuutetta, marulaöljyä sekä mm. jojoba- ja manteliöljyä sisältävä huulivoide. Voiteen tulisi kosteuttaa ja pehmentää huulia ja tuotekuvauksen mukaan tässä on hedelmäisen raikas tuoksu. Multa löytyy tällä hetkellä erilaisia huulivoiteita ihan liikaa omiin tarpeisiini, sillä mähän käytän pääasiassa huulivoidetta vain iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja silloin käytän lähes poikkeuksetta huulillani Bepanthenia. Tälle tuotteelle mulla siis ei näillä näkymin tule olemaan käyttöä, joten annan tämän hyvinkin todennäköisesti avaamattomana eteenpäin.
Hinta: noin 3,90 €.
Tämä Whamisa Organic Flowers Eye Essence tuli minikokoisena 3 g versiona. Kyseessä on kiinteyttävä, juonteita silottava ja turvotusta ja tummuutta vähentävä silmänympärysvoide. Whamisaa tuli Ihana Sinästä myös pari kuukautta sitten öljyputsarin muodossa ja itse olin todella iloisesti yllättynyt tästäkin tuotteesta! Whamisa on brändinä todella kiinnostava ja otan enemmän kuin mielelläni testiin tämän silmänympärysvoiteen. Vaikka tuubi on pieni, uskon tuotteen riittävän pitkäksi aikaa, sillä sy-voiteita ei kerralla kulu ainakaan itselläni kovinkaan paljon. Vielä en ole tätä siis kokeillut, mutta viimeistään loppuneet-postauksessa saatte kuulla mielipiteeni tästä.
Hinta: noin 41,80 €/40 ml.
Novexpert Trio-Zinc Face Mist on ihoa rauhoittava, puhdistava ja tasapainottava kasvosuihke. Suihke sopii käytettäväksi niin meikittömälle iholle osana ihonhoitorutiinia kuin vaikkapa valmiin meikin kiinnitykseen. Mä käytän tälläkin hetkellä itse asiassa nimenomaan tavallista kasvosuihketta ns. meikinkiinnitysaineena, joten sellaisena tulen varmasti tämänkin käyttämään. Vielä en ole tuotetta testannut, sillä käytän ensin avattuna olevan suihkeen pois, mutta ihan kiva oli tämä saada. Ei tämä mitään riemunkiljahduksia mussa herättänyt, mutta ihan mieluisa tuote kuitenkin!
Hinta: noin 7,90 €/150 ml.
Lisäksi boksiin oli pakattu vielä kaksi näytepussukkaa Mádaran SOS Hydra Repair Intensive Serumista. Tämä seerumihan on yksi mun suosikkejani ja kuivalle iholle aivan loistava. Juuri edellisessä postauksessa tätä kehuin, kun kirjoittelin loppuneista tuotteista ja multa löytyy tämä siis myös täysikokoisena. Pussukat annan varmaan eteenpäin jollekin, joka tästä voisi pitää.
Tämä jäi tosiaan toistaiseksi ainakin mun viimeiseksi boksikseni. Sisältöön olin muilta osin tyytyväinen, mutta hieman tosiaan harmittaa, että saman brändin tuotteita pitää olla yhdessä boksissa niin useita. Jään mielenkiinnolla seuraamaan millaisia sisältöjä Ihana Sinä -bokseissa jatkossa on, mutta itse laitan tilaukseni tosiaan nyt tauolle ainakin toistaiseksi.
Miltä boksi vaikuttaa? :)
Hinta: noin 8,90 €/200 ml.
Boksista tuli myös Sante Hand Cream with Shea Butter, joka on nimensä mukaisestikin sheavoita sisältävä käsivoide. Voiteesta löytyy myös mm. A- ja E-vitamiineja sekä makadamiapähkinäöljyä, jotka yhdessä sheavoin kanssa auttavat kosteuttamaan ja ravitsemaan käsien ihoa. Voide on suunnattu erityisesti kuiville käsille sekä hauraalle iholle. En ole tätä vielä kokeillut, mutta talvea kohti mennessä kaikki mahdolliset tehokosteuttavat käsivoiteet ovat mulle enemmän kuin tervetulleita. Kiva tuote, vaikka käsivoiteet ovatkin aika "peruskauraa" eivätkä sinänsä mitenkään yllätyksellisiä.
Hinta: noin 3,90 €/50 ml.
Santella jatketaan edelleen, sillä boksista paljastui myös Santen Bio-Pomegranate & Marula Lip Balm. Tämä on koko perheen käyttöön tarkoitettu granaattiomenan siemenuutetta, marulaöljyä sekä mm. jojoba- ja manteliöljyä sisältävä huulivoide. Voiteen tulisi kosteuttaa ja pehmentää huulia ja tuotekuvauksen mukaan tässä on hedelmäisen raikas tuoksu. Multa löytyy tällä hetkellä erilaisia huulivoiteita ihan liikaa omiin tarpeisiini, sillä mähän käytän pääasiassa huulivoidetta vain iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja silloin käytän lähes poikkeuksetta huulillani Bepanthenia. Tälle tuotteelle mulla siis ei näillä näkymin tule olemaan käyttöä, joten annan tämän hyvinkin todennäköisesti avaamattomana eteenpäin.
Hinta: noin 3,90 €.
Tämä Whamisa Organic Flowers Eye Essence tuli minikokoisena 3 g versiona. Kyseessä on kiinteyttävä, juonteita silottava ja turvotusta ja tummuutta vähentävä silmänympärysvoide. Whamisaa tuli Ihana Sinästä myös pari kuukautta sitten öljyputsarin muodossa ja itse olin todella iloisesti yllättynyt tästäkin tuotteesta! Whamisa on brändinä todella kiinnostava ja otan enemmän kuin mielelläni testiin tämän silmänympärysvoiteen. Vaikka tuubi on pieni, uskon tuotteen riittävän pitkäksi aikaa, sillä sy-voiteita ei kerralla kulu ainakaan itselläni kovinkaan paljon. Vielä en ole tätä siis kokeillut, mutta viimeistään loppuneet-postauksessa saatte kuulla mielipiteeni tästä.
Hinta: noin 41,80 €/40 ml.
Novexpert Trio-Zinc Face Mist on ihoa rauhoittava, puhdistava ja tasapainottava kasvosuihke. Suihke sopii käytettäväksi niin meikittömälle iholle osana ihonhoitorutiinia kuin vaikkapa valmiin meikin kiinnitykseen. Mä käytän tälläkin hetkellä itse asiassa nimenomaan tavallista kasvosuihketta ns. meikinkiinnitysaineena, joten sellaisena tulen varmasti tämänkin käyttämään. Vielä en ole tuotetta testannut, sillä käytän ensin avattuna olevan suihkeen pois, mutta ihan kiva oli tämä saada. Ei tämä mitään riemunkiljahduksia mussa herättänyt, mutta ihan mieluisa tuote kuitenkin!
Hinta: noin 7,90 €/150 ml.
Lisäksi boksiin oli pakattu vielä kaksi näytepussukkaa Mádaran SOS Hydra Repair Intensive Serumista. Tämä seerumihan on yksi mun suosikkejani ja kuivalle iholle aivan loistava. Juuri edellisessä postauksessa tätä kehuin, kun kirjoittelin loppuneista tuotteista ja multa löytyy tämä siis myös täysikokoisena. Pussukat annan varmaan eteenpäin jollekin, joka tästä voisi pitää.
Tämä jäi tosiaan toistaiseksi ainakin mun viimeiseksi boksikseni. Sisältöön olin muilta osin tyytyväinen, mutta hieman tosiaan harmittaa, että saman brändin tuotteita pitää olla yhdessä boksissa niin useita. Jään mielenkiinnolla seuraamaan millaisia sisältöjä Ihana Sinä -bokseissa jatkossa on, mutta itse laitan tilaukseni tosiaan nyt tauolle ainakin toistaiseksi.
Miltä boksi vaikuttaa? :)
Siis onpa harmi kuulla tuosta olemattomasta asiakaspalvelusta, kun senhän pitäisi olla yritystoiminnassa kaiken a ja o! Varsinkaan, jos et ole saanut vastausta USEAMPAAN yhteydenottoon. Yhden jo ehkä ymmärtäisi, jos olisi heiltä mennyt vaikka ohi. Mä ymmärrän täysin, mikset halua jatkaa tilausta.
VastaaPoistaMitä tulee sisältöön, mulle tämä olisi ollut todella mieluisa boksi, koska kaikki tuotteet sattuu olemaan luonnonkosmetiikkaa tutuilta brändeiltä, mutta uusia tuotteita (paitsi Mádaran näytteet). Varsinkin tuo suihke olisi ollut tosi jees! Mutta joo, jännä, että kaikki brändit on valikoitu saman yrityksen alta (Transmeri), vaikka onhan se boksin laatijalle helppoa, kun saa tuotteet sitten samasta paikasta ja maahantuoja taas saa näkyvyyttä usealle brändille samalla.
No sepä se, ja kun tiedän etten tosiaan ole ainut, joka on useampaankin kertaan ottanut sinne yhteyttä mitään vastausta saamatta :/ Aa aivan, nää on tosiaan samalta maahantuojalta kaikki! No se selittää kyllä sitten sen, miksi Santea oli boksissa niin paljon :) Mutta toisaalta olisin silti edelleen kaivannut hieman vaihtelua brändeihin, vaikka nyt näyttääkin siltä, että kaikki tuotteet huulivoidetta lukuun ottamatta pääsee kuitenkin omaan käyttöön :D
PoistaMulla on tarkoitus avautua tästä aiheesta myös blogissa kun ehdin boksista kirjoittelemaan. Olen tällä hetkellä niin raivona koko jutulle ettei tee mieli kirjoittaa koko boksista!
VastaaPoistaOn tosi surkeaa, että näin hyvältä kuin boksi onkin vaikuttanut ja tekisi mieli jatkaa itsekin tilausta, mutta päätin tehdä samoin kuin sinä eli lopettaa tilauksen, koska olen itsekin 2 kertaa ollut aspaan yhteydessä ja kumpanakaan kertana mulle ei ole vastattu. Ja just tuo että ihan alusta asti toimitusajat ei ole pitäneet vaan aina myöhästellään. Toukokuussa heidän nettisivuilla luki vielä että boksi toimitetaan joka kuun ensimmäisellä viikolla. No nyt sentään se teksti on otettu pois, mutta jos toimitus menee ihan kuun viimeiselle päivälle niin se on mun mielestä jo vähän liikaa + kun viivästyksistä ei tilaajille ilmoiteta.
Sisältö itsessään oli taas kerran hyvä, mutta ihmettelin itsekin miksi laittaa noin paljon saman merkin tuotteita samana boksiin, kun ideahan kauneusbokseilla on tutustua uusiin tuotteisiin ja brändeihin...
No joo, ehkä vaahtoa näistä tuntemuksista vielä lisää omassa postauksessa sitten aikanaan :D
Joo uskon, kyllä tää muakin ärsyttää :/ Mutta jotenkin myös helpotti, kun sai tän viimeisen postauksen kirjoitettua niin eipähän tarvii enää asiaa miettiä tämän jälkeen :D Viivästyksistä olisi tosiaan hyvä ilmoittaa tilaajille, sillä mä ainakin uskon, että he on saaneet yhden jos toisenkin viestin koskien nimenomaan boksien toimitusta. Helpommalla luulisi pääsevän, jos siitä viivästyksestä tiedottaisi. Lähtökohtaisesti mun mielestä pitäisi pystyä luottamaan siihen toimitusajankohtaan, mikä verkkosivuilla sanotaan. Hassua, että he muutti sen toukokuussa mainitun ajankohdan, että boksi toimitetaan kuun ensimmäisellä viikolla, mutta nyt he eivät ole muuttaneet nykyistä tekstiä. Tai eivät ainakaan vielä pari päivää sitten olleet. Sehän tässä nimenomaan saa tilaajat ihmettelemään, kun boksi tulee kaksi viikkoa myöhemmin kuin sivuilla sanotaan!
PoistaOdottelen mielenkiinnolla sun postausta tästä boksista :)
Asiakaspalvelu on kyllä sellainen asia jonka toimimattomuus nostaa mullakin niskakarvat pystyyn.
VastaaPoistaMulla taas ollut ongelmia Glossyn aspan kanssa, tuun kertomaan niistä marraskuun boxin yhteydessä mutta oon ihan tositosi pettynyt heidän tapaan toimia. Mikä näitä vaivaa, onkohan niin paljon asiakkasta ettei mitään väliä jos jokunen putoaa kelkasta huonon asiakaspalvelun vuoksi.
Jännä tuo että Santea noin paljon, en ehkä olis itsekään tykännyt vaikka tuotteissa ei vikaa oliskaan.
Ehkä se on just noin kuten Mia sanoi.
Hahaa joo Glossyn aspan kanssa oon itsekin taistellut sen puuttuneen hajuveden kanssa. Ikinä eivät sitä mulle lähettäneet ja lopulta sanottiin yli kuukauden odottelun jälkeen, ettei heillä niitä enää ole. Niin siis kuukausi sen jälkeen, kun mulle se luvattiin toimittaa. Hyvin siis toimi sielläkin tää asiakaspalvelu!
PoistaJoo se kävi itselläkin mielessä, että onko niitä tilaajia niin paljon ettei paljoa kiinnosta, vaikka yksittäisiä tippuu pois. Enkä todellakaan nyt sano, että bloggaajia/somevaikuttajia pitäisi kohdella mitenkään eri tavalla kuin tavallisia kuluttajia, mutta eihän se kovin hyvää mainosta yritykselle ole, että blogeissa julkisesti puhutaan näistä ongelmista. Kyllä siinä varmasti yksi jos toinenkin lukija pysähtyy miettimään haluaako itse boksia tilata. Että sikäli olisi ihan hyvä, että se asiakaspalvelu toimisi ihan kaikkien kohdalla niin olisi myös blogeissa sitten luettavissa niitä positiivisia palautteita. Esimerkiksi Betten kanssa mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa, he vastaa aina ja asiakaspalvelu toimii todella hyvin!
Tämä on vaikuttanut kyllä tosi kivalta boksilta noiden muutaman kuukauden perusteella! Pitääkin harkita tätä jos tulee himo tilata jokin kauneusboksi taas jossain vaiheessa. Ei tosin kuulosta kovin hyvältä jos asiakaspalveluun ei saa mitään kontaktia. :/
VastaaPoistaTää on boksina ihan superhyvä ja sisällöt on olleet mulle aina mieluisia, sen puoleen en voi siis kuin suositella tätä<3 Asiakaspalvelu on vaan niin heikolla tasolla ainakin mun kohdalla tällä hetkellä, etten itse uskalla tai halua tilaustani enää jatkaa :/
PoistaAika jännä että on noin monta Santen tuotetta, mutta ihan mielenkiintoisia kaikkia, tulisivat käytettyä ja shampoopullohan on hurjan nätti! Mun mielestä kiva sisältö, mutta jos ei aspa toimi niin olisi mullekin iso syy lopettaa tilaus :/
VastaaPoistaToi shampoopullo kiinnitti mun huomion heti, se on tosiaan hurjan kaunis<3 Valitettavasti mä en tosiaan ole sinne asiakaspalveluun saanut yhteyttä enää pariin kuukauteen, joten en tosiaan tilaustani enää uskalla jatkaa. Huonon asiakaspalvelun vuoksi lopetin myös Glossyboxin tilauksen ja mä uskon, että yleisestikin ihmiset arvostaa aika paljon sitä, että se asiakaspalvelu oikeesti toimii kunnolla. Ihana Sinän kanssa se ei ainakaan mun kohdallani enää toimi, enkä todellakaan tiedä miksi :/
PoistaOnpa tosi harmi kuulla, että asiakaspalvelu ei hoida hommiaan, kyllä se vaikuttaisi kovasti omaankin kiinnostukseeni tilata tuotetta (ja nyt siis olla tilaamatta, sillä olen tätä harkinnut). Sisällöt vaikuttaa kiinnostavilta, mitä olen niitä seuraillut, mutta kyllä yrityksen pitää ensin saada perusasiat kuntoon.
VastaaPoistaMä suosittelen itse boksia, sillä nää on oikeesti sisällöltään ihan huippuja, mutta kun aspan taso on mitä on, en todellakaan uskalla itse tätä enää tilata. Ja mitä näitäkin kommentteja lukee, niin en tosiaan ole ainut kenellä on samanlaisia ongelmia ollut :/
PoistaMä en tätä tän kuun boxia enää tilannut, mutta haluan myös täällä sun kommenttiboxissa nostaa esille nuo aspan ongelmat. Laitoinkin sulle jo viestiä tarkemmin omista kokemuksista, mutta mun mielestä on ihan käsittämätöntä miten näin uudella yrityksellä on varaa pitää noin huonoa aspaa. Mä oon saanut vastauksia aina vasta 1,5kk jälkeen ja se on ihan liikaa se. Eikös näiden sivuilla ole se tekstikin, että vastaamme 24h kuluessa? Boxi itsessään on tosi ihana ja haluaisin sitä jatkossakin tilata, mutta en taida uskaltaa...
VastaaPoistaKiva kun tulit vielä tännekin kommentoimaan! Niin kuin jo tossa postauksessa sanoin niin tiesin, etten ole ainut kenellä näitä ongelmia on ollut ja nyt selvisi, että sullakin on samanlaisia kokemuksia :/ Sepä just, kun vastaus luvataan vuorokauden kuluessa. 1,5 kk ei ihan ole sitä ja vaikka siellä sivuilla ei mitään lupauksia olisikaan, on toi odotusaika silti kohtuuttoman pitkä. Toivottavasti nämä asiat paranisivat niin uskaltaisin itsekin taas ottaa boksin tilaukseen!
PoistaMä en kestä enää yhtään huonoa asiakaspalvelua. Valitettavasti olen huomannut, että isoissakin firmoissa varsinkin Suomessa luvataan vastata viikon kuluessa, mikä on naurettavaa. Kun ulkolaisissa firmoissa saa vastasuksen 24h, yleensä jo paljon aiemmin. Ihmettelen kovasti miksi as.palveluun satsataan niin huonosti, koska se on asia, jos se on hyvä, sillä pystyy korjaamaan monta muuta tilannetta.
VastaaPoistaBoxin sisältö on kiva, mutta joo usea saman brändin tuote on vähän naah, vaikka kyseessä olisikin kiva brändi.
En mäkään eikä sitä mun mielestä tarvitsekaan kestää. Samaa mäkin oon miettinyt, kun jos se aspa vaan toimii ja hoitaa hommansa, ei pienet muut epäkohdat ole yhtään niin pahoja. Ja tarpeen tullen se toimiva aspa selvittää ja hoitaa ne epäkohdat!
PoistaAika monet tuntuu olevan samoilla linjoilla tosta, ettei yhden saman brändin tuotteita ole kovin mieluista saada ihan näin montaa boksista. Sante on onneksi brändinä kiinnostava niin pääsee tuotteet kuitenkin käyttöön!
No johan on tökeröä, ei mikään ihme ettet halunnut jatkaa tilausta. Todella alkeellinen moka yritykseltä, miten ne edes ajattelee voivansa ylläpitää hyviä asiakassuhteita noin :/
VastaaPoistaBoksin sisältö näyttää kuitenkin kivalta! Harmi, että asiakaspalvelu on olematonta.
Se tässä ihmetyttääkin :/ Eniten mua harmittaa tässä se, että nettisivuilla luvataan vastauksia vuorokauden kuluessa ja boksien toimitusajankohtakin on sanottu olevan noin pari viikkoa ennen todellista toimitusaikaa. Eikä mistään viivästyksistä infota tilaajia. Mä toivon, että tämä infopuoli alkaisi pelittää hieman paremmin, sillä en missään nimessä halua yritykselle muuta kuin suurta menestystä - nyt en vain itse näe sitä mahdolliseksi, jos aspan kanssakin on tällaisia ongelmia..
PoistaApua, ei kuulosta kyllä yhtään hyvältä :/ Tää Ihana Sinä -boksi muakin kiinnosti, kun sisällöt vaikuttivat tosi kiinnostavilta, mutta onneksi en tilannut. Näin uudelta yritykseltä tosi iso moka, jos eivät asiakaspalvelua hoida. Se on yrityksen toiminnassa kuitenkin avainasemassa enkä usko että kovin moni kuluttaja haluaa tukea sellaista yritystä, johon ei saa mitenkään yhteyttä ja joka ei vaivaudu vastaamaan asiakkaiden huolenaiheisiin. Etenkin kun toimitusajatkaan eivät pidä paikkaansa. Hyvällä asiakaspalvelulla siitäkin olisi selvitty ihan hyvin, kun olisi infottu asiakkaita että hei, nyt ei pystytäkään toimittamaan ajallaan, mutta boksi on tulossa. Ja tosiaan näin uudelle yritykselle luulisi olevan tärkeää saada uusia asiakkaita ja levittää tietoa itsestään eteenpäin.
VastaaPoistaJa tämän kuun sisältökin on mun mielestä hieman erikoinen verrattuna aiempiin kuukausiin juuri sen vuoksi, että noin iso osa tuotteista on samalta brändiltä. Harvemmin tosiaan noin montaa tuotetta on samalta brändiltä missään kauneusboksissa.
Tosi harmi juttu kokonaisuudessaan nämä heidän ongelmat, sillä boksi vaikutti kiinnostavalta ja olisi tuonut vähän valinnanvaraa ja kilpailua tänne Suomen markkinoille. Mutta tuollaisella toiminnalla itsekin lopettaisin tilauksen ja tässä omassa tilanteessani nyt jätän kokonaan tilaamatta.
Joo mä en oo vieläkään saanut vastausta viestiini, mutta tiedän että mun jälkeen viestiä laittanut on. Eli ei tosiaan mene nyt ihan putkeen nämä vastailut heillä. Mua ärsyttää päivä päivältä enemmän tämä ja vaikka mun viestini liittyi asiaan, joka on jo hoidettu niin ei se silti tarkoita, että asiakaspalvelu voi sen vain jättää huomioimatta. Mä olisin myös kuvitellut, että uudelle yritykselle olis tärkeetä pitää kiinni asiakkaista ja saada uusia, mutta tää touhu ei kyllä varmasti herätä positiivisia fiiliksiä kenessäkään, joka tästä saa tietää..
PoistaMulla on täysin samat fiilikset sekä boksin että tilauksen suhteen kuin sulla!
Mä tilasin oman kolmen kuukauden boxini elokuussa ja sain vasta lokakuun alussa ensimmäisen, eli todellakin voin samaistua siihen että boxien toimitus viivästyy :/ Meinasin ottaa asiakaspalveluun yhteyttä, mutta sit just sinä päivänä mun boxi vihdoin ja viimein saapui :D Mun kaveri kyllä kans sano samaa tosta asiakaspalvelusta. Harmi kyllä :/
VastaaPoistahttps://sofiaidaannneli.blogspot.fi/
"Hyvä" kuulla, että näitä ongelmia löytyy muiltakin! Siis ei missään nimessä oo hyvä, että heillä ei hommat pelitä, mutta aluksi kuvittelin olevani ainut, jolla on jotain valitettavaa tämän boksin ja yrityksen asiakaspalvelun suhteen. Mutta enpä näköjään siis ole. Mä en voi käsittää miksei asiakaspalvelu vastaa viesteihin. Tai vastaavat he, ilmeisen valikoivasti, sillä tiedän että eräskin henkilö, joka laittoi viestiä mun jälkeen, on saanut jo monta päivää sitten vastauksen. Ja mulle sitä ei tosiaan ole suotu.
PoistaIhana boksin sisältö, nuo Santen tuotteet näyttää niin värikkäiltä!
VastaaPoistaKuullut myös tutuilta tuosta asiakaspalvelun tasosta, en lähtisi tilaamaan ennenkuin siitä kuulisi myös jotain hyvää :)
Sana siis kiirii, mikä on sinänsä kyllä pelkästään hyvä asia! Niin kiirisi myös ne positiiviset kokemukset, mutta itsekään en ole toistaiseksi kuullut kuin näitä vähän huonompia kokemuksia :/
PoistaMoido! Harmi kun en ettiny kokemuksia netistä ensin liittyen tähän boxiin! Tilasin marraskuussa 6kk boxit ja heti alkuun oli se postin lakko ja joulukuussa tuli välipäivinä muistaakseni, 2 boxia samalla kertaa. Mikä vähän kyllä kertoo siitä että ne on lähetettykin samana päivänä.. plus, että tammikuun boxia en ole koskaan saanutkaan! Helmikuu tuli ja nyt odotan taas kahta boxia saapuvaksi yhtä aikaa! Lähes joka viikko olen laittanut sähköpostia aspaan mutta eipä siellä ketään kiinnosta vastata. Enkä todellakaan aio tuhlata rahojani tähän firmaan toiste! Tuotteet on ollu mieluisia ja ihania, mutta se hohto katoaa kun niistäkin joutunut tappelemaan vaikka ne on maksettuja tuotteita!
VastaaPoistaTänään vihdoin tuli ja kyllä, tammikuu ja maaliskuu yhtä aikaa 😂 edelleenkään ei yhteydenottoihin ole vastattu. Tuotteet jälleen ihania, toki 1 sama tuote tuli jo aiemmin ja josta tykkään, mutta kyseessä täysikokoinen vartalotuoksu, ja vaikka käytän sitä lähes päivittäin, on sitä kulunut ehkä pari milliä. Toivottavasti en ehdi kyllästyä.
VastaaPoistaMoikka! Mun piti vastata jo aiemmin tohon sun ensimmäiseen viestiin, mutta unohdin sen. Pahoittelut siitä! Ja siis ensinnäkin tosi hyvä, että sait sen puuttuvan tammikuun boksisi myös, edes jotain positiivista tässä, vaikka mun mielestä ei oo millään tavalla hyväksyttävää, että se lähetetään vasta samaan aikaan maaliskuun boksin kanssa. Kuulostaa kuitenkin just siltä, mitä kyseiseltä yritykseltä voi odottaa :D Ihana Sinän sisällöt oli aina tosi hyviä munkin mielestä ja just ne sisällöt teki sen, että mä olisin niin mielelläni halunnut jatkaa tilaamista. Mutta jos aspa ei vastaa viesteihin käytännössä kenellekään niin en todellakaan halua tukea tuollaista yritystä. Munkaan viestiini ei ole edelleenkään vastattu, eihän tässä ookaan mennyt kohta kuin puoli vuotta :'D Enkä siis tosiaan itse mitään vastauksia enää edes odota tai kaipaa, mutta huvittavaahan toi on, että vastaus luvattiin ainakin silloin vuorokauden sisällä, mutten tiedä ketään, joka olisi sieltä niin äkkiä vastauksen saanut. Kun suurimmalle osalle niitä vastauksia ei tule lainkaan..
PoistaNoi toimitusvaikeudet on toinen iso syy sille, että lopetin tilauksen, kun en voinut enää luottaa siihen, että boksit oikeasti lähetetään. Toi sun kertoma on just eikä melkeen sitä, mitä itsekin pelkäsin - boksit tulee miten sattuu ja aina saa pelätä, että saako niitä ollenkaan perille. Ei hyvältä kuulosta edelleenkään kyseisen yrityksen toiminta, mikä on mun mielestä todella, todella harmi. Ihana Sinällä oli mun silmissä kaikki potentiaali, mitä hyvältä suomalaiselta kauneusboksilta vaaditaan, mutta mun silmissäni huono asiakaspalvelu pilaa kaiken. Tosi ikävää, ettei homma oo muuttunut näiden kuukausien aikana mihinkään :/