torstai 2. tammikuuta 2020

Loppuneet Kosmetiikkatuotteet | Marraskuu & Joulukuu

*Saatu ilmaistuote


Vuosi vaihtui jo, mutta nyt palataan vielä viime vuoden viimeisimpien loppuneiden kosmetiikkatuotteiden pariin! Esittelen taas siis tuttuun tapaan kahden edeltävän kuukauden loppuneet tuotteet pienten miniarvostelujen kera. Joulukuussa otin oikein kunnon tsemppauksen monenkin tuotteen kohdalla, sillä mulle tuli hieman kiire saada joitain mun pannuprojektissani olevia tuotteita loppumaan, joten esimerkiksi vartalonhoitotuotteita loppui marras- ja joulukuussa tavallista enemmän.

Meikit:


Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original. Silmämeikinpohjustusvoide, joka kestää käytössä pienen ikuisuuden. Tämän säilyvyysajaksi sanotaan 6 kk avaamisesta, mutta en ymmärrä miten kukaan voi saada tämän tuotteen käytettyä siinä ajassa loppuun, enkä saanut siis itsekään. Käytän tätä säännöllisesti aina luomivärien pohjustajana enkä vaihtaisi pois. Tuote hoitaa tehtävänsä loistavasti - jatkoon.

essence lash princess false lash effect mascara. Mun suosikkiripsarini! Tämä erottelee, pidentää, tuuheuttaa ja tekee ripsistä näyttävät pienellä vaivalla. Kaiken lisäksi tämä on vielä superedullinenkin. Uusi on käytössä eli jatkoon menee ehdottomasti.

Nyx Matte Liquid Liner. Ehdottomasti mun suosikkieyelinerini tällä hetkellä. Tällä saa nätit intensiivisen mustat kissarajaukset aikaan nopeasti ja helposti. Ainut miinuspuoli tässä on löysähkö ja pitkä sivellinosa, joka saattaa välillä tuntua hitusen hankalalta. Jatkoon!


Anastasia Beverly Hills Brow Wiz. Paras kulmakynä, mitä olen käyttänyt. Vaikka pomadetkin on ihania, kuuluu kulmakynä + kulmaväri yleensä mun arkimeikkiini ja tämä kulmakynä on ollut mulla käytössä jo vuosia. Kynässä parasta on ehdottomasti se, ettei sitä tarvitse teroittaa ja koen tämän olevan omassa käytössäni myös riittoisaa, joten korkeahko hintakaan ei haittaa. Jatkoon.

Artistry EXACT FIT Perfecting Concealer*. Peittokyvyltään ihan ok peiteaine, josta ei kuitenkaan ikinä tullut mun suosikkiani. Sävy on omaan makuuni vähän turhan tumma eikä tämä muutenkaan peittänyt tummia silmänalusiani ihan niin hyvin kuin olisin toivonut. Tuubissa on vielä reunoilla tavaraa jäljellä, mutta en jaksa niitä sieltä enää kaapia, kun en tuotteesta liiemmin pidä. Ei jatkoon.

Paese SPF30 Powder*. Vaaleansävyinen kivipuuteri, josta pidin oikeastaan yllättävänkin paljon. Mähän siis käytän pääasiassa translucent-puutereita, mutta tämän sävy oli mulle oikein hyvä ja puuterissa itsessään ei ollut valittamista. Se kiinnitti meikkipohjan tehokkaasti ja oli myös hurjan riittoisaa. Jatkoon.

Hiukset:


Fanola No Yellow Shampoo. Ehdottomasti paras hopeashampoo mitä olen kokeillut. Tämä tekee hiuksista viileän sävyiset vetämättä niitä kuitenkaan turhan herkästi sinisiksi. Miinusta tuote saa voimakkaasta tuoksusta ja siitä, että tämä hopeashampoo värjää esimerkiksi kädet paljon voimakkaammin kuin monet muut vastaavat tuotteet. En silti vaihtaisi tätä enää pois. Jatkoon.

Sante Bio Rose & Silk Protein Moisturising Shampoo. Pesuteholtaan todella hyvä shampoo, joka kuitenkin veti mun hiukset todella takkuun. Mies käyttikin tämän lopulta aika pitkälti yksinään ja hän tykkäsi. Hinta-laatusuhde tässä on munkin mielestä todella kohdillaan, mutta omat hiukseni ovat ehkä sen verran huonokuntoiset (ja pitkät), että ne altistuvat kovin herkästi takuille enkä siksi tätä viitsinyt kovin montaa kertaa käyttää. Ei jatkoon.

Schwarzkopf Mad About Lenghts Shampoo. Matkakokoinen shampoo, joka yllätti mut hyvin positiivisesti. Tämä pesi hiukset kerralla puhtaiksi tekemättä niistä kuitenkaan narskuvia tai kuivan oloisia. Tuoksukin oli todella mieluisa ja hieman harmittaa, että tätä tuli Bettestä vain 50 ml koko. Brändi ei ole cruelty free, joten siitä syystä sanon, että ei jatkoon.


KC Professional Color Mask Platinum. Tämä on ehdottomasti suosikkini sävyttävistä naamioista. Sävy on täydellinen viileän vaalean hiusvärin ylläpitämiseen ja KC Professionalin maskit ovat myös todella hoitavia. Hiukset jäävät pehmeiksi ja sileksi ja ne saavat samalla kauniin sävyn. Jatkoon.

Four Reasons Ultra Moisture Treatment. Kestosuosikkini ja ehdottomasti paras hiusnaamio, mitä olen koskaan käyttänyt. Tämä tekee hiuksista unelmanpehmeät ja kosteuttaa niitä todella hyvin. En edes muista monesko tuubi tämä jo on, jatkoon menee siis ehdottomasti!

Four Reasons Moisture Mist. Yksi suosikkihiussuihkeeni ikinä! Tämä auttaa selvittämään pyyhekuivien hiusten mahdolliset takut ja kosteuttaa hiusta myös mukavasti. Uusi on jo käytössä eli jatkoon menee.


Batiste Dry Shampoo Fresh, Blush. Suosikkini, joskin olen pyrkinyt vähentämään kuivashampoon käyttöä, sillä mun päänahka ei tunnu sietävän näitä enää samalla tavalla kuin aiemmin. Kolme kuivashampoota ei nyt ehkä ihan vaikuta siltä, että olisin näiden käyttöä vähentänyt, mutta näistä yksi oli lähestulkoon tyhjä jo marraskuun alkaessa. Jatkoon menee, mutta mun täytyy koittaa löytää tälle korvaaja.

Kasvot:


Mádara Smart Antioxisants Anti-Fatigue Eye Rescue Cream. Todella hyvä kosteuttava sy-voide, jota käytin itse pääasiassa iltaisin. Voiteen paksu koostumus oli mulle mieluinen ja kosteutustehot riittävät. Ainut miinus tässä on se, että tuotteen säilyvyysaika on vain 3 kk enkä itse saisi ikinä täysikokoista sy-voidetta käytettyä noin lyhyessä ajassa pois. Nyt mulla meni reilusti yli sen 3 kk tämän kanssa, mutta ei tuote onneksi ollut mennyt vielä huonoksi (ainakaan omasta mielestäni). Jatkoon.

Freeze 24-7 Anti-Aging Eye Serum. Melko hintava seerumi silmänympärysiholle, jonka geelimäisestä koostumuksesta pidin itse hurjasti. Tuote kosteutti ihan mukavasti, mutta mitään sen ihmeempää tämä ei tehnyt. Sain tämän muistaakseni joskus Lip Monthlysta ja täysikokoisen 15 ml koon ovh on $115,00, mutta ihan niin hyvä tuote tämä ei kyllä ollut, että tuollaisia summia tästä maksaisin. Tuotteessa itsessään ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta ei siis kuitenkaan jatkoon.

Ziaja Goat's Milk Energising & Smoothing Serum*. Tosi kiva aamukäyttöön sopiva seerumi, joka kosteutti mukavasti ja imeytyi nopeasti. Ziajan tuotteet ovat todella edullisia ja mielestäni näissä on hyvä hinta-laatusuhde - niin myös tässä seerumissa. Ei tämä ihmeitä tehnyt, mutta mulle riittää aamuisin se, että saan seerumista hieman lisäkosteutusta iholle. Jatkoon!


Ziaja Acai Berry Face Toner With Hyaluronic Acid*. Ihana kasvovesisuihke, jota käytin sekä kasvovetenä että meikkitömälle iholle ihan kasvosuihkeenkin tavoin. Suihkemuodossa olevat pullot ovat hurjan käteviä ja nopeakäyttöisiä eikä mulla ole tästä mitään huonoa sanottavaa vaan tuote hoiti hommansa loistavasti. Jatkoon menee.

Senja Cosmetics Cotton Cloud Cleansing Foam*. Ihan superihana puhdistusvaahto, joka toimi loistavasti kaksoispuhdistuksen toisessa vaiheessa. Myös meikittömän ihon puhdistukseen tämä oli todella hyvä eikä vaahto kuivattanut ihoa lainkaan. Jatkoon.

Coxir Ultra Hyaluronic Cleansing Oil. Ihan loistava öljyputsari kasvoille! Tällä lähtee meikki kuin meikki pois todella tehokkaasti eikä tämä ole ollenkaan pahan hintainenkaan. Nyt täytyy tunnustaa, etten tiedä onko brändi cruelty free ja menin siitä huolimatta hankkimaan tätä lisää, mikä ei ole oikein tapojeni mukaista. Tämä oli kuitenkin niin hyvää, että päätin tuotteen ostaa ja sanon edelleen, että jatkoon menee.


Mossa Vitamin Coctail Energy Boost Multi-Use Mask & Night Cream*. Mukavasti ihoa kosteuttava voide, jota voi käyttää niin kasvonaamion kuin yövoiteenkin muodossa. Naamioksi tämä ei ollut omalle kuivalle iholleni rittävän tehokas, mutta yövoiteena tämä toimi loistavasti. Jatkoon.

Mossa Vitamin Coctail Facial Oil. Melko kevyt kasvoöljy, jonka uskoisin sopivan hyvin myös rasvoittuvammalle iholle. Tämä oli siitä erittäin hyvä tuote, että pystyin käyttämään tätä tarvittaessa myös kesäaikaan toisin kuin öljyjä yleensä. Miellyttävästä tuoksusta myös plussa! Jatkoon menee.

Vartalo, kädet & jalat:


Natura Siberica Taiga Daily Protection Hand Cream. Perushyvä käsivoide, joka ei kuitenkaan imeytynyt kovinkaan nopeasti vaan jätti kädet hieman nahkean/tahmean tuntuisiksi. Se ei sinänsä mua haittaa, jos en joudu heti käsivoiteen levityksen jälkeen jotain tekemään, mutta jotenkin tämä ei iskenyt muhun oikein muutenkaan. Kosteutustehot olivat hyvät, mutta se jokin puuttui, että ostaisin uudelleen. Ei siis jatkoon.

The Body Shop Almond Milk & Honey Hand Cream. Yksi suosikkituoksuni TBS:ltä! Tuoksu on ihanan rauhoittava verrattuna moniin muihin brändin tuoksuvaihtoehtoihin. Ja kuten mun loppuneet-postauksia lukeneet tietää, rakastan näitä TBS:n käsivoiteita. Jatkoon.

The Body Shop Juicy Pear Hand Cream. Tämän talven ehdottomasti parhaimman tuoksuinen kausisarja TBS:ltä! Rakastan tätä samalla niin raikasta, mutta kuitenkin makeahkoa päärynän tuoksua. Sain joululahjaksi tuubin vielä lisää, eli jatkoon menee.

Sol De Janeiro Brazilian Touch Hand Cream. Superherkullisen tuoksuinen käsivoide! Karamellisen toffeinen tuoksu on hyvin voimakas, mutta itselleni hurjan mieluisa. Kosteutustehot tällä käsivoiteella eivät kuitenkaan olleet kummoiset ja olin siihen oikeastaan hieman pettynytkin. Näin kylmillä säillä tämä ei riitä omille korppukäsilleni sitten mitenkään, mutta esimerkiksi kesällä voisin tätä kuvitella ostavani lisää. Tuoksu on tässä kuitenkin niin hyvä, että sanon jatkoon.


Escada Fiesta Carioca EdT. Tämä Escadan kausituoksu on todennäköisesti ensimmäinen hajuvesi, jonka saan ikinä loppumaan. Niitä minikokoisia testereitä lukuun ottamatta. Tuoksu oli tässä itselleni ihan mieluisa, mutta lopulta käytin tätä niin usein, että se alkoi jo tökkiä. En ostaisi tätä ainakaan tällä hetkellä uudestaan, vaikka tämä tulisikin takaisin myyntiin. Ei siis jatkoon.

Lemon Juice & Glycerine Käsikuorinta*. Miellyttävän sitruksisen tuoksuinen rouhea käsikuorinta, joka teki käsien ihosta sileän ja pehmeän. Näissä Lemon Juice & Glycerinen tuotteissa on mielestäni todella hyvä hinta-laatusuhde enkä ole vielä törmännyt yhteenkään huonoon tuotteeseen brändiltä. Jatkoon menee tämäkin.

I Love...Raspberry Ripple Bath & Shower Crème. Metsämarjan tuoksuinen suihkugeeli, joka oli tuoksun puolesta mulle mieluinen, mutta nämä puolen litran pakkaukset ovat mulle aivan liian suuria. Mulla on yhtä aikaa avattuna useampikin suihkugeeli, joten tällainen 500 ml kokoinen pullo kestää pienen ikuisuuden. Tuoksun puolesta sanon kuitenkin, että jatkoon.


Soaphoria Joulun Taika Vartalo Soufflé. Ihana jouluisen tuoksuinen monia öljyjä sisältävä vartalovoide. Voiteen koostumus on paksua ja moussemaista, mutta se sulaa iholle nopeasti levitettäessä. Sain tämän kaupan päälle ostaessani Soaphorialta muutamat joululahjat ja pidin kovasti. Jatkoon.

The Body Shop Early-Harvest Raspberrry Body Butter. Ikuisuustuote, jonka sain loppumaan vasta pari päivää sitten! Mä olen maailman laiskin vartalon rasvaaja ja koska en käytä näitä TBS:n paksuja vartalovoita kuin kylmillä keleillä, kesti tämäkin paljon toivottua kauemmin. Kosteutustehot ovat kuitenkin erinomaiset tällä ja tuoksukin miellyttävä. Jatkoon menee.

Ekopharma Hilla Kosteuttava Vartalovoide*. Todella miellyttävän tuoksuinen vartalovoide, joka kosteutti ihoa tehokkaasti, mutta jäi harmillisen pitkäksi aikaa iholle pyörimään. Tätä ei siis pystynyt käyttämään kiireisinä iltoina, mutta mitään muuta vikaa tässä ei sitten ollutkaan. Jatkoon menee.

The Body Shop Mango Beautifying Oil. Tämä monitoimiöljy sopii niin vartalolle, hiuksille kuin kasvoillekin, mutta meillä tämä tuli käytettyä vartalolla ja pääasiassa hierontaöljynä. Tuoksu on miellyttävä ja öljy myös imeytyy mukavasti lopulta ihoon. En tiedä onko näitä enää myynnissä, mutta jatkoon menee joka tapauksessa.

Onko joukossa tuttuja tuotteita? :)

20 kommenttia:

  1. Mullakin kestää Anastasian kulmakynä yllättävän pitkään, vaikka onhan sitä tuotetta julmetun vähän. Huono puoli on se, että jos se vahingossa tippuu tai mulla oli kerran lentokoneessa ruumassa, niin katkeaa tosi helposti (ilmeisen kuiva koostumus) ja sen jälkeen onkin melko hankala käyttää. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että sullakin se kestää! Yleensä kuulee vaan, että ihmiset valittaa kuinka se loppuu tosi nopeesti. Oi ei, voin vaan kuvitella miten käyttö vaikeutuu tai tulee jopa mahdottomaksi, jos se kynä sieltä hajoaa :/ Mulla ei oo itselläni vielä kertaakaan onneksi käynyt näin enkä oo osannut tollasta itse asiassa edes pelätä.

      Poista
  2. Olipas paljon loppuneita! :) Mulla on jostain syystä ollut nyt parin kuukauden ajan hirveän vähän :D UD Primer Potion oli joskus mun suosikki, mutta en tiedä mitä tapahtui, kun yhtäkkiä se ei vaan enää toiminutkaan :( Ostin siis vanhan tilalle uuden ja se oli tosi huonoa eikä pitänyt enää meikkejä yhtään paikoillaan :/ Mulla kestää kans vartalotuotteet tosi kauan kun olen niin huono käyttämään niitä :D Tuota samaa Body Shopin vadelmavoidetta löytyy minultakin eikä se vain lopu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin menee tosi kausittain nää loppumiset :D Joskus loppuu kuukaudessa ihan hirvee määrä, mutta seuraavassa ei sitten lopukaan kuin muutama hassu tuote. Oho, mitähän sille on tapahtunut :o Toi minkä itse otin tän nyt loppuneen tilalle käyttöön on 1,5 vuotta vanha pr-näyte, joten jos ne on sen jälkeen menneet sitä jotenkin muuttamaan niin mulla ei tosiaan oo ihan uusimmista kokemusta. TBS:n vartalovoit on mulle todellisia ikuisuustuotteita! Sen takia mun onkin pakko ottaa pannuprojektiin joka vuosi yksi iso purnukka, että saan edes joskus niitä käytettyä pois :D

      Poista
  3. Coxirin öljyputsari on ihana! Mulla kans ahkerassa käytössä. Kuivashampoista muuten Biozellin Hopeakuivashampoo (vaimikäsenytoli) oli yllättävän näppärä. Poistaa keltasuutta samalla kun freesaa :) Ite oon nyt tykästynyt siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Biozellin hopeakuivashampoo on kyllä hyvä, varsinkin jos kaipaa sitä harmahtavaa sävyä hiuksiin<3 Mä vaan värjäytin juuri tyven tummaksi niin tällä hetkellä tollanen hopeakuivashampoo ei oo mulle se paras mahdollinen! :D

      Poista
  4. Tuntuu että valitan aina täällä essencen meikeistä, mutta mulla tuo Lassh Princess leviää yläluomella päivän mittaan. Yks Batiste kestää mulla vuosia ;DDD ja Fanolaa täytyisi kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistelinkin ettei Lash Princessit oo toimineet sulla :D Mun ripsissä toi taas toimii kuin unelma<3 Haha apua, mä oon kyllä melkoinen kuivashampoon suurkuluttaja, vähennysyrityksistä huolimatta, mutta ihmettelen silti miten te jotkut saatte noi kestämään niin kauan!

      Poista
  5. Nyt on oikein kunnon satsi loppuneita! Erinomaista, Linda! :)

    Ziajan Acai tuotteet on tuttuja (ja takuuvarmoja) ja Mossan kasvoöljyä olen joskus käyttänyt, mutta ei jäänyt ihmeempiä muistikuvia. Ehkä oli ihan ok. Batistet on vaan niin hyviä!

    Mukavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Ziajan Acai-sarja on yksi mun suosikkeja<3 Niissä on ensinnäkin ihana tuoksu ja muutenkin tuotteet toimii tosi hyvin omalla ihollani :)

      Ihanaa viikonloppua sinnekin<3

      Poista
  6. Nää on aina yhtä kivoja lukea ja tuttuja oli vaikka kuinka monta. Eniten mua aina kiinnostaa ne jotka on harkinnassa tai jemmassa ja niitäkin tässä oli muutama. Mä käytän tuota kuivashampoota myös muutama kerran viikossa, mutta mulla ei iso pullo kulu millään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla<3 :) Miten paljon mä sitten käytän tota kuivashampoota, kun tossa ylempänä just mainittiin, että yksi pullo kuluu tosi hitaasti :'D Kyllä mä sitä ihan kiitettävästi suihkinkin tosiaan, mutta en saa muuten mitään tulosta aikaan omissa hiuksissa!

      Poista
  7. Hyvä määrä loppuneita ja paljon tuttujakin tuotteita!

    Nuo molemmat Mossan tuotteet on tosi hyivä. Tykkään kans siitä että tuo kasvoöljy on niin kevyt eikä sellainen raskas öljy mitä monesti kasvoöljyt on. Natura Siberican käsivoiteesta mä taas tykkäsin tosi paljon. Toisaalta mä käytän käsivoidetta päivisin yleensä vaan kämmenselkiin ja rystyihin kun ne kuivuu niin pahasti joten siinä ei haittaa jos rasva ei heti sekunnissa imeydy.

    Batisten korvaajaksi suosittelen Dalia cosmeticsin ihan marketista saatavaa kuivashampoota. On tosi hyvä, miedomman tuoksuinen ja edullinen. En ite käytä enää mitään muuta kuin sitä :)

    Ja hitsi mun tekisi mieli testata tuota Anastasia kulmakynää kun oon niin rakastanut nykyään heidän luomiväreihin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiva kuulla! :) Mossan öljy on tosi hyvä just sen keveyden ansiosta, mutta kaikkein viileimmillä keleillä suosin mieluummin niitä vähän raskaampia öljyjä, kun iho huutaa kuivuuttaan. Muistelinkin, että sä oot tykästynyt tohon käsivoiteeseen<3 Se ei munkaan mielestä siis huono ole, mutta ei omaan käyttöön myöskään ihan paras mahdollinen :D

      Oo kiitos vinkistä! Miedompi tuoksu ja edullisuus on ehdottomasti valttikortteja, kun en itse oo valmis maksamaan kuivashampoosta maltaita. Ja Batistet tuoksuu Freshiä lukuun ottamatta melkeen kaikki tosi voimakkailta enkä voi työaamuisin niitä sen takia käyttää. Tai ehkä voisin, mutten viitsi, kun koko pää tuoksuu sen jälkeen ja oon sairaalassa kuitenkin töissä :D

      ABH:lla on superihania meikkituotteita, suosittelen ehdottomasti tota kulmakynää, samoin kuin sitä pomadeakin<3

      Poista
  8. Voi vitsi mikä määrä tuotteita! :D Aika hyvin ;) Mä oon samaa mieltä tuosta Fanolan shampoosta, hirmu voimakas tuoksu ja kyllä se vaan värjää kädet paljon herkemmin kuin muut! Silti taidan ostaa Fudgen tästä edespäin :) Huippua myös, että oot ton Escadan tuoksun saanut loppumaan, mulla on monet vanhemmat Escadat loppumaisillaan ja yritän säästellä niitä, pitäs vaan käyttää pois kun pianhan ilmestyy jälleen uusi (minkä ihan varmasti ostan, jos pidän siitä ja oon aika varma että varmasti pidänkin) ja eihän ne ikuisuuksia säily, niilläkin on ikää monta vuotta mitä vielä "säästelen" :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Fanolassa on noi pari isoa miinusta, mutta mulla Fudge kuivattaa enemmän ja tekee hiukset herkemmin sinisiksi! Heh joo mulla vetelee Escadan tuoksuista Turquoise Summer viimeisiään enkä haluaisi millään luopua siitä<3 Sokoksella ainakin taitaa olla jo uudet Escadat myynnissä :) Se pitää ehdottomasti käydä tuoksuttelemassa, kun tuotekuvaus ainakin kuulostaa superhyvältä!

      Poista
  9. No, miullakin Batisten isot kuivashampoot kestää helposti parikin vuotta ja se selittyy sillä, kun käytän ehkä 4-5 kertaa vuodessa :D Lisäksi miulla ne jättää valkoista "hilsettä" hiuksiin, joka häiritsee itseäni. Pistinkin isot pullot eteenpäin ja ostan vaan niitä minikokoisia, kun ei niille niin paljon käyttöä ole.

    The Body Shopin vartalovoiteista en tykkää, kun ne on niin tönkköä, tykkään enemmän hieman emulsiomaisista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no joo tossa tapauksessa ne ei kyllä kulu kovinkaan nopeasti :D Joo Batistet on siitä tylsiä, että ne perusversiot jättää sitä valkoista pölyä hiuksiin :/ Mullakin on tällä hetkellä tummaksi värjätty tyvi ja sen kerran kun olen nyt kuivashampoota ehtinyt käyttää, on saanut aika hiton tarkkaan katsoa, ettei tyvi jää vaaleaksi tai harmaaksi :D

      Noi vartalovoit on kyllä tosi paksuja enkä mäkään niitä kesäisin pysty käyttämään. Kevyemmät voiteet on enemmän munkin mieleen<3

      Poista
  10. Onko tuo UD:n silmämeikki primeri ihovärinen vai valkoinen? Mulla nyt ihonsävyinen smashbox, hyvä, mutta valkoinen pitäisi varmaan olla että värit olisivat entistä värikkäämmät!

    Täällä tuo Ziajan seerumi vielä täysin avaamatta, mutta seuraavan jälkeen käyttöön varmasti.. kiva että tuote on sua miellyttänyt :) Kiva myös nähdä että tuosta Brazilian BumBum tuotteelta löytyy käsivoide, jos tuohon tykästyn tulee kyllä kalliit rasvat jatkossa. Sulla aika loistava määrä loppuneita tässä ja muutama tuttukin tuote oli =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihonvärinen se on. UD:lla on muutamia eri versioita tosta primerista, mutta mun käsittääkseni mikään niistä ei ole valkoinen. Voin toki olla väärässäkin! Ootko kokeillut esim. värikkäiden luomivärien alle ihan mattavalkoista? Sen päällä esim. joku keltainen tai vaaleanvihreä pääsee yleensä paremmin oikeuksiinsa!

      Joo noi Sol de Janeiron tuotteet on aika hintavia, just sen takia en tota käsivoidettakaan viitsi ihan heti ainakaan ostaa uutta, kun ei se talvella ole mulle edes riittävän kosteuttava :D Se vartalovoide on jotain niin ihanaa ja tuoksu on molemmissa näissä siis täysin sama :)

      Poista

Kiitos kommentista!