torstai 19. maaliskuuta 2020

Pannuprojekti: 20 loppuun vuonna 2020 | Ensimmäinen katsaus

*Saatu ilmaistuote


Aloitin vuoden alussa koko vuoden kestävän pannuprojektin, jonka aikana mun olisi tarkoitus saada 20 tuotetta käytettyä loppuun. Muutamien projektiin valitsemieni puuteristen tuotteiden kanssa riittää toki se, että saan niistä pannun näkyviin. Mun oli alunperin tarkoitus tehdä edellisen vuoden tavoin vain pari välikatsausta projektiin, mutta koska olen jo saanut pari tuotetta loppumaan ja muutamassa muussakin on edistystä tapahtunut huomattavan paljon, päätinkin aikaistaa ensimmäistä katsausta ja teenkin nyt sitten todennäköisesti niitä useamman tämän vuoden aikana! Projektin aloituksen ja lähtötilanteen pääsette halutessanne lukemaan tästä.


Anastasia Beverly Hills Norvina Eyeshadow Palette. Tämän luomiväripaletin kanssa mulla ei ollut alunperin kunnon tavoitetta, mutta toivoin saavani vuoden aikana edes muutamasta luomivärinapista pannun näkyviin. Tämä siksi, etten halunnut asettaa itselleni liikaa paineita yhden luomiväripaletin kanssa, sillä halusin pystyä käyttämään myös muita palettejani. Tammikuun alussa yhdestäkään napista ei ollut pannu näkyvissä, mutta nyt olen saanut kahdesta sävystä pienet pannut esiin! Ylärivin kultainen Dreamer ja vaaleanpunainen Wild Child on siis tullut jo pannutettua. Uskallan veikata, että kuluvan vuoden aikana tulen saamaan ainakin kolmesta muustakin sävystä pannun esille, mutta edelleenkään en halua tehdä mitään varsinaisia tavoitteita tämän suhteen. Hyvin on kuitenkin edistynyt homma!


Cattier Paris Gentle Toning Lotion*. Tämä suihkemuodossa oleva kasvovesi oli ensimmäinen tuote, joka mulla tässä projektissa loppui. Mä olin myös melko varma, että juuri tämä tulee loppumaan ensimmäisenä ja niinhän siinä kävi. Tämä loppui mulla siis ihan maaliskuun alkupuolella.

Whamisa Organic Flowers Toner Deep Rich. Tämä pullo oli lähtötilanteessa melko täysi ja vaikka edistystä on hitusen tapahtunut, näyttää pullo yhä edelleen täydeltä. No hätähän ei ole tämännäköinen, sillä mä olen kuitenkin käyttänyt tätä viime viikkoina jos en nyt päivittäin niin useita kertoja viikossa, eli kyllä tämä pikkuhiljaa myös kuluu. Tekemistä riittää, mutta koska tuote on mulle hyvin mieluinen, jaksan uskoa että saan sen loppumaan. Todennäköisesti vasta ihan loppuvuonna, mutta kuitenkin.


Senja Cosmetics Matte Magic Day & Night Cream*. Tämä Senja Cosmeticsin kevyempi voide sopii loistavasti päiväkäyttöön ja varmasti rasvaisemmalle iholle myös yökäyttöön, mutta nyt täytyy tunnustaa, että mä olen taas unohtanut koko voiteen olemassaolon. Aluksi muistin tätä käyttää, mutta nyt on taas mennyt useampi viikko, kun voiteeseen ei ole tullut koskettua kertaakaan. No, nyt sain onneksi hyvän muistutuksen ja otan tämän heti kunnolla tehokäyttöön. Toistaiseksi tämä on siis vielä melko täysi.

BYBI Beauty Strawberry Booster. Tämä mansikkaboosteri oli projektin toinen loppunut tuote, mutta valitettavasti en saanut tätä käytettyä kokonaan loppuun itse. Mä nimittäin onnistuin jotenkin kaatamaan tämän siten, että pullosta valui loput öljystä ulos. Onneksi tämä oli siis muutenkin jo lähes tyhjä eli en menettänyt kovinkaan paljon. Mutta siis tämä on Cattierin tonerin lisäksi toinen loppunut tuote!


theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter. Tästä highlighterista mun on siis tarkoitus saada pannu näkyviin. Vielä niin ei ole käynyt, mutta kuoppa highlighterin keskellä on selkeästi syventynyt. Olen tätä käyttänyt ehkä kerran tai pari viikossa, mutta viime viikkoina olen keskittynyt aika paljon muihin highlightereihin. En kuitenkaan usko, että tämän pannuttamisessa tulee mitään ongelmia, sillä tuote on mulle mieluisa ja pystyn tarvittaessa käyttämään tätä hyvillä mielin vaikka joka päivä.

Essence The Blush 10 Befitting*. Tästä Essencen poskipunasta on tullut yksi ehdoton suosikkini! Se sopii yhteen monenlaisten meikkien kanssa ja se on myös hinta-laatusuhteeltaan suorastaan loistava. Vielä ei ole pannu näkyvissä tästä ja veikkaan, että ollaan vuoden loppupuolella ennen kuin se tapahtuu. Käytön jäljet on kuitenkin nähtävissä, sillä poskipunassa oleva teksti ja muut kuvioinnit alkavat kulua pikkuhiljaa pois. Edistyn tämän kanssa mielestäni todella hyvin, mutta poskipunat ovat mulle vaikeita pannuttaa, joten katsotaan kuinka tämän kanssa käy.


The Body Shop Mango Shower Gel. Projektin alkaessa tässä 750 ml jättikokoisessa suihkugeelissä nesteen rajapinta oli etiketin alaosan kohdalla. Edistystä on siis tapahtunut omasta mielestäni ihan kiitettävänkin paljon, sillä olen alkuvuoden aikana saanut myös kolme muuta suihkugeeliä loppumaan. Tämä ei siis missään nimessä ole ollut ainut käyttämäni suihkugeeli, mutta silloin tällöinkin käytettynä olen saanut tätä kulumaan oikein mukavasti. En epäile yhtään ettenkö saisi tätä loppumaan vuoden aikana. Veikkaan, että tämä loppuu joskus kesällä.


Four Reasons Black Edition Beauty Primer*. Tämä on siis hiuksiin lisättävä voide, jonka tulisi auttaa mm. kosteuttamaan niitä. Lisään tätä pyyhekuivien hiusteni pituuksiin ja vaikka aluksi pyrinkin käyttämään tätä lähes joka kerta hiustenpesun jälkeen, on sen käyttö jäänyt nyt hyvin toisaikaiseksi. En ole yksinkertaisesti jaksanut lisäillä joka kerta mitään "ylimääräisiä" tuotteita hiuksiini, mutta olen mä tätä kuitenkin saanut myös käytettyä ihan kiitettävän paljon. Mun on mahdoton arvioida tästä purnukasta kuinka paljon siellä on jäljellä, joten tulee täysin yllätyksenä mulle, kun tämä jossain vaiheessa loppuu. Uskon ja toivon, että se tapahtuu tämän vuoden aikana.

Evolve Organic Beauty Nourishing Hair Elixir. Tämä hiusseerumi oli melkoinen riski tähän projektiin, sillä mähän en ollut käyttänyt tätä kertaakaan ennen projektin aloittamista! Valitettavasti riski ei ehkä ihan kannattanut, sillä mä en ole tätä yhä edelleenkään käyttänyt kuin ehkä neljä tai viisi kertaa. Mun on ollut hyvin vaikea annostella tätä sopivaa määrää, jotta tuote silottaisi hiusteni latvat, mutta ei kuitenkaan tekisi niistä lähmäisen ja öljyisen näköisiä sekä tuntuisia. Mä en todellakaan tiedä saanko tätä kulutettua edes puoleen väliin tämän vuoden aikana. Ensin mun pitäisi opetella käyttämään tätä, kun nyt siis tuntuu, ettei tämä oikein toimi mun hiuksissani. Katsotaan seuraavassa katsauksessa mikä on tilanne. Nyt en vielä heitä kirvestä kaivoon, mutta tämä on ehdottomasti se tuote, josta olen eniten huolissani loppumisen suhteen.


Glamglow Gentlebubble Daily Conditioning Cleanser. Ennen projektin aloitusta en ollut käyttänyt tätä puhdistusvoidetta kuin muutaman hassun kerran. Nyt käyttökertoja on jo runsaasti enemmän ja vaikka tuubi on suuri ja tavaraa riittää, tulee tämä varmasti olemaan yksi seuraavista tuotteista, jotka saan loppumaan. Toivottavasti se tapahtuu ennen seuraavaa katsausta!

Formula 10.0.6 Bare Face Beauty Skin-Moisturizing Cleansing Oil*. Tämä öljyputsari oli melkein täysi projektin alkaessa, joten tämän kanssa olen edistynyt todella, todella hyvin! Olen varma siitä, että tämä tulee loppumaan ennen seuraavaa katsausta ja ahkeralla käytöllä tämä tulee helposti olemaan seuraava loppunut tuote tässä projektissa.

Lumene VALO Nordic-C Glow Reveal Peeling Mask. Veikkasin tammikuussa, että tämän kasvonaamion loppuminen venyy pitkälle loppuvuoteen, mutta nyt olen jo paljon toiveikkaampi tämän suhteen. Olen käyttänyt naamiota ehkä nelisen kertaa ja tuubi on tyhjentynyt jo hyvää vauhtia. Samaa tahtia kun jatkan niin saan tämänkin varmasti viimeistään kesällä tyhjäksi. Hyvin olen edistynyt siis tämänkin kanssa!


Make Up Factory Glossy Lip Stylo 36 Coral Pink*. Tämä kiiltopuna on kulunut todella, todella hyvin! Huulipunat eivät yleensä ole helppoja pannuprojekteissa, ainakaan mulle, mutta tämä osoittautui täydelliseksi valinnaksi projektiin. Puna on kevyttä ja tosiaan koostumukseltaankin sellaista, että se kuluu nopeasti. Nyt en ole maaliskuussa tätä käyttänyt kertaakaan, sillä tämä ei ole ollut osana maaliskuun huulimeikkejäni, mutta huhtikuussa ajattelin ottaa tämän taas käyttöön. Uskon vahvasti siihen, että tämä huulipuna tulee loppumaan vuoden 2020 aikana.

Essence Camouflage+ Matt Concealer. Kun kuvia katsoo, näyttää että tässä peiteaineessa olisi nykyään enemmän tavaraa kuin projektia aloittaessa. Mutta asiahan ei tietenkään ole näin ja tämä on ollut mulla käytössä nyt useamman kerran viikossa. Tuubissa on peiteainetta vielä runsaasti, mutta en näe mitään syytä miksen saisi tätä loppumaan. Todennäköisesti tämä loppuu jo ennen kesää, sillä peiteaineet kuluvat mulla yleensä melko nopeasti.

Touch In Sol No Poreblem Prime Essence. Tämä primer pääsi mulla kunnolla käyttöön vasta tämän projektin myötä ja hyvin olen tätä myös saanut käytettyä. Tämä ei ole suosikkini primereiden osalta, mutta vähintään pari kertaa viikossa olen tätä käyttänyt ja samalla linjalla aion jatkaa. Tätä ei kulu kerralla kovinkaan paljon, joten ihan äkkiä en tätä tule saamaan tyhjäksi, mutta säännöllisellä käytöllä saan tuubin taatusti tyhjäksi tämän vuoden aikana.


Formula 10.0.6 Step By Step Renewing Foot Balm*. Olen siirtänyt tämän jalkavoiteen yöpöytäni laatikkoon, jotta muistaisin käyttää tätä mahdollisimman monena iltana. Toisinaan saatankin käyttää useana iltana putkeen, mutta välillä saattaa tulla niitä viikonkin taukoja, kun unohdan voiteen käytön kokonaan. Joka tapauksessa olen kuitenkin melko ahkerasti saanut tätä käytettyä ja haluan uskoa siihen, että tuubi tyhjenee viimeistään syksyllä. Tavaraa kuitenkin riittää vielä ja mikäli unohtelen jatkossakin tämän käytön, ollaan pitkällä syksyssä ennen kuin tämä tulee loppumaan.

The Body Shop Vanilla Marshmallow Body Butter. Projektin alkaessa tämä vartalovoipurnukka oli täysin koskematon. Mä olen nyt jokaisena vuonna valinnut yhden TBS:n täysikokoisen vartalovoin pannuprojektiini ja aina nämä ovat mulle yhtä haastavia. Olen voidetta käyttänyt, mutta en likimainkaan tarpeeksi kun ottaa huomioon sen, etten kesällä tule tähän kuitenkaan tarttumaan. Nyt täytyy ehdottomasti koittaa petrata tämän kanssa tai mulle iskee paniikki loppuvuodesta! Olen käyttänyt tästä nyt ehkä hyvällä tuurilla neljäsosan, mikä ei ole tarpeeksi. Katsotaan kuinka käy.


Escada Sorbetto Rosso EdT. Hajuveden nestepinta on laskenut ihan selkeästi, mutta tästä on jäljellä vielä vähän alle puolet, mikä on hajuvesipullossa aika paljon. Mä en ole kuitenkaan pitänyt tämän kanssa turhaa kiirettä, sillä tuoksu on mulle todella mieluinen ja kesällä tähän tulee varmasti tartuttua ahkerasti. Edistystä ei ole tapahtunut ehkä niin paljon kuin odotin, mutta onneksi vuotta on vielä reilusti jäljellä. Hyvillä mielin jatkan tämän käyttämistä!

Iconic London Prep-Set-Glow. Tämä meikinkiinnityssuihke on ollut mulla käytössä valehtelematta joka ikinen kerta kun olen meikannut. En olisi ikinä uskonut pystyväni siihen, sillä olisin voinut kuvitella että vähintäänkin unohdan tämän jossain vaiheessa, mutta ei. Niin ei ole toistaiseksi vielä käynyt! Ja se on myös nähtävissä nestepinnasta, joka on laskenut selvästi siitä, mitä se oli projektin alkaessa. Tämä on mulle hurjan mieluisa tuote ja aion jatkaa tämän kanssa samalla tavalla kuin tähänkin asti. En epäile lainkaan etteikö tämä tulisi tyhjäksi tämän vuoden aikana.

Kaksi tuotetta tyhjänä reilussa parissa kuukaudessa, mikä ei ole ollenkaan huono saavutus mun mittakaavallani! Seuraavan katsauksen teen todennäköisesti kesäkuussa, jolloin olen toivon mukaan saanut taas ainakin muutaman tuotteen loppumaan. Formula 10.0.6 putsari ainakin on varmasti loppunut siihen mennessä, samoin Glamglown putsari ja todennäköisesti myös essencen peiteaine.

Onko teillä käynnissä pannuprojekteja? Miten ne edistyvät vai oletteko jättäneet projektit tältä vuodelta väliin? :)

8 kommenttia:

  1. Oijoi :D hyvin on edistynyt sulla. Kiva katsella vierekkäin noita kulumisia :D multakin löytyy tuo iconicin suihke! Tykkään kans itse siitä. Oma projektini on ollut hieman jäissä, hieman tahmeaa on ollut käyttäminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi suihke on aivan ihanaa<3 Tsemppiä sulle projektiin, niitä tahmeita kausia on vähän jokaisella joskus, eiköhän se siitä taas sullakin lähde! :)

      Poista
  2. Mie otin käyttöön tuon Touch In Solin primerin ja se on kyllä riittoisa :D Itse tosin taputtelen sen koko kasvoille, mutta silti se määrä on aika pieni!

    Instassa käynnistin oman pannuprojektinsa ja tein laskelmia hiusnaamion suhteen jota on 1 litra, jos käytän sitä noin 15 gr/kerta, niin se kestää 66 päivää :'D Ja itse käytän sitä noin kerran viikossa eli hetken aikaa menee, ennen kuin pohja häämöttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi primer on hurjan riittoisaa, vaikka mäkin siis käytän sitä kauttaaltaan kasvojen iholle :) Haha apua, joo ei tule kyllä noin iso purnukka ihan heti loppumaan! :D Tsemppiä sen kuluttamiseen<3

      Poista
  3. Hyvin etenee, jopa loppuneita! :) Mun ainoa tavote on pienentää sitä hamstraus-kaappia, se on mun epävirallinen projekti. Tekisi kyllä tosi paljon mieli tilailla kauneusbokseja, mutta välillä on paras jättää tilaamatta niitäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kauneusboksit ei missään nimessä ole paras vaihtoehto, jos yrittää saada varastoja tyhjenemään :D Niitä ehtii onneksi tilailla sitten sen jälkeenkin<3

      Poista
  4. Hyvin olet edistynyt :) minä yritän pannuttaa sitä essencen highlighteria joka tuli tän poskipunan kanssa, oon kans saanu tekstit jo kulumaan :) hui mitkä kulumat Norvinassa, oot tosi ahkerasti sitä käyttänyt!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on se samainen highlighter laukussa mukana, kun se on niin näppärän kokoinen! En kovin usein tarvitse kesken päivää highlighteria, joten se ei ole nyt enää kulunut mulla kovinkaan nopeaan tahtiin. Toivottavasti saat omasi pian pannutettua<3 :)

      Poista

Kiitos kommentista!