keskiviikko 17. kesäkuuta 2020

Goodiebox | Kesäkuu 2020


Sain tänään käsiini kesäkuun Goodieboxin ja päätin tuttuun tapaan tulla kirjoittelemaan myös teille siitä heti. Tällä kertaa boksi tuli selkeästi paria edellistä kuukautta aiemmin, mikä oli toki vain positiivinen yllätys. Olin ehtinyt käydä katsomassa kesäkuun boksin sisällön etukäteen jo eilen ja täytyy myöntää, että tämä boksi oli ensivaikutelmaltaan mulle suuri pettymys. Olen ollut toistaiseksi kaikkiin saamiini Goodieboxeihin melko tyytyväinen, joten olihan se toisaalta ihan odotettavissakin, että joskus tulen pettymään. Mitä kaikkea boksissa sitten oli?


Hiusharja, aurinkosuoja, primer, ripsiväri ja käsisaippua. Tuotteet eivät sinänsä ole välttämättä ollenkaan huonoa vaan päinvastoin suurin osa on käytännöllisiä, ajankohtaisia ja itsellenikin ihan tarpeellisia. Muhun tämä sisältö ei kuitenkaan iskenyt tällä kertaa, vaikka varmasti iso osa tuotteista tulee kuitenkin jossain vaiheessa käytettyä pois. Oon iloinen, että Goodieboxeista on alkanut tulla niitä kaipaamiani meikkituotteita, mutta muuten kokonaisuus jäi ehkä hieman valjuksi tällä kertaa. Oli joukossa kuitenkin myös kiinnostavanoloisia tuotteita! Käydään vielä tuotteet läpi yksitellen.


Anwen Eco Hairbrush kaikessa yksinkertaisuudessaan taipuisavartinen ekologinen hiusharja, joka lupaa myös hieroa hiuspohjaa hiuksia harjatessa. Mulla on käytössä loistavat hiusharjat sekä Ikoolta että Tangle Teezeriltä enkä näe syytä lähteä niitä vaihtamaan. Tämä lähtee siis eteenpäin. Lisäksi mun on pakko sanoa, että niin hienoa kuin se onkin, että tällaisia ekologisia tuotteita tehdään, ei tämä harja miellytä ulkonäöllisesti yhtään mun silmääni.
Hinta: noin 15,00 €.


N.A.E. Delicatezza Hand Soap on hajusteeton käsisaippua, joka lupaa puhdistaa kädet ihoa kuitenkaan kuivattamatta. Samaiselta brändiltä tuli hajusteeton suihkugeeli huhtikuussa ja sanoin jo silloin, että tämäntyylisissä tuotteissa mulle on tuoksu erittäin tärkeässä asemassa. N.A.E. on verrattain edullista luonnonkosmetiikkaa ja olen brändin tuotteita testannut jonkin verran, mutta tämä hajusteeton sarja ei ole mieleeni juurikin sen hajusteettomuuden takia. On kuitenkin hienoa, että tällaisia tuotteita tehdään ja että brändillä on myös hajusteeton tuotelinja! Olisin kuitenkin itse toivonut, että boksista olisi tullut jokin hajusteellinen versio. Tämä käsisaippua pääsee todennäköisesti kuitenkin käyttöön jossain vaiheessa, vaikka suihkugeeliä en käyttööni ottanutkaan, mutta en siis mitenkään innoissani tästä valitettavasti ole. Tuote tuli täysikokoisena.
Hinta: noin 5,00 €.


Boksin ehdottomasti ajankohtaisin tuote oli tämä Karamejun Sun Body Lotion, joka on vartalolle tarkoitettu suojakertoimen SPF15 sisältävä vartalovoide. Mä en normaalisti ihan näin pientä suojakerrointa suosi, mutta ehkä tämä loppukesästä jo menee mullakin. Mä siis rusketun huonosti ja palan sitäkin helpommin, mistä johtuen aurinkosuojat ovat mulle kyllä ehdottoman tarpeellisia. Välttelen nykyään mahdollisuuksien mukaan suorassa auringossa oleskelua niin paljon kuin vaan pystyn ja suojaan itseäni myös vaatteilla, mutta eipä siltä auringolta kuitenkaan täysin voi välttyä. Mä olen siis palanut muutama vuosi sitten niin pahasti, etten todellakaan ikinä enää halua kokea mitään vastaavaa ja sen takia nykyään välttelen aurinkoa melko tehokkaasti. Voide saa tuoksunsa sitrushedelmistä, laventelista ja mintusta. Laventeli ei ole mulle tuoksuna mieluinen, mutta tässä yhdistelmässä se ei onneksi vaikuttanut olevan turhan dominoiva vaan tuoksu vaikutti tuubista tuoksuteltuna ihan hyvältä! Tämä tuli 30 ml matkakoossa.
Hinta: noin 35,00 €/200 ml.


Kesäkuun boksista löytyi kaksi meikkituotetta, joista toinen oli tämä Figs & Rougen Wonder Love Charm Elixir, joka on iholle hehkua tuova primerin tyylinen tuote. Tuotetta voi käyttää iholla joko yksinään tai meikkivoiteen alla, ja hehkun lisäksi sen pitäisi myös kosteuttaa ja silottaa ihoa. Hehkua tuovat primerit eivät ole mun suosikkejani, mutta täytyy katsoa kuinka voimakasta hehkua tämä tuo, sillä nyt kesäaikaan varsinkin tällainen saattaisi olla ihan hyväkin tuote mulle itselleni. Mulla on toisaalta tällä hetkellä kyllä jo valmiiksi ihan liian monta primeria avattuna, joten en tiedä viitsinkö avata enää yhtään uutta, mutta tämä on kuitenkin potentiaalisesti itseäni kiinnostava tuote! Toivottavasti tämä on hyvä. Jostain kauneusboksista on aiemmin tullut eräs toinen Figs & Rougen primer ja siitä olen ainakin pitänyt. Tuote on täysikokoinen.
Hinta: noin 38,00 €.


Tämä Sandstonen Raincoat Waterpoof Mascara oli toinen meikkituote. Ripsiväri on vegaaninen ja vedenkestävä. Se lupaa runsaasti lisää pituutta ja tuuheutta ripsille ja tuote kuulostaa hyvältä ainakin näin tuotekuvaksen perusteella! Monet lukijani ehkä muistavat, että mä olen kuitenkin ihan supernirso käyttämieni ripsivärien suhteen, joten saa nähdä kuinka tämä käytössä toimii. Mulla on tällä hetkellä avattuna pari eri ripsaria, joten en halua kolmatta ottaa joukon jatkoksi, eli tämä jää odottelemaan käyttöönottoa. Toivon todella, että tämä olisi mulle mieluinen, sillä hyvälle vedenkestävälle ripsivärille olisi oikeasti tarvetta.
Hinta: noin 21,00 €.

Boksin meikkituotteet olivat mielenkiintoisia, mutta muuten sisältö ei juurikaan innostanut. Aurinkosuoja tulee käytettyä varmasti pois, samoin käsisaippua jossain vaiheessa, mutta harja lähtee suoraan eteenpäin. Oon harkinnut jo jonkin aikaa tilaukseni lopettamista ja voi olla, että sen aika pian lopetankin. Mulle tulee kuitenkin vielä Boxycharm ja Ipsy Plus, jotka harvemmin tuottavat niitä pettymyksiä, joten Goodieboxista voisin hyvin luopua, sillä kolmelle kauneusboksille mulla ei ihan oikeasti ole tällä hetkellä tarvetta.

Mitä mieltä te olette tästä kesäkuun Goodieboxista?

17 kommenttia:

  1. Sellainen alemman keskitason boksi. Seerumi/primer oli kiinnostavin ja aurinkosuoja jees, mutta harja on ruma ja hajusteetonta käsisaippuaa tylsempää tuotetta on vaikea kuvitella. Näiden boksien pitäisi kuitenkin _hemmotella_.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä sun kanssa! Nimenomaan hemmotteluahan näillä bokseilla odottaa saavansa eikä tää boksi kyllä ollut paras mahdollinen esimerkki siitä :/

      Poista
  2. Tosi tylsä boksi kyllä! Innostuin ainoastaan ripsiväristä. Harja on ruma ja mullakin on tangle teezer käytössä joten tälle ei ole tarvetta. Hajusteettomista saippuoista en myöskään ole yhtään innoissani kun mulle se tuoksu on nimenomaan se juttu. Primer taas tuli vegan limited edition boksista, joten mua oikeasti suututtaa että samoja tuotteita kierrätetään bokseissa!! Varsinkin kun boksit ei mitään ilmaisia kuitenkaan ole

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin ton hajusteettoman saippuan kanssa aluksi, että onhan se kiva että bokseista tulee tuotteita myös sellaisille henkilöille, jotka ei niin hajusteista välitä. Mutta sitten aloin miettiä, että hajusteherkät ja -allergiset tuskin tällaisia bokseja pahemmin tilaa, kun valtaosa tuotteista kuitenkin on hajustettuja :D Tai mistä mä tiedän, mutta itse en tilaisi, jos en hajustettua kosmetiikkaa pystyisi/haluaisi käyttää.

      Toi oli tosi inhottava veto laittaa sama tuote perusboksiin ja limited edition boksiin. Näissä pitäisi ehdottomasti olla eri tuotteet! Tai sitten ihan reilusti väliä boksien ilmestymisessä, jos samoja tuotteita on pakko laittaa näihin bokseihin.

      Poista
  3. Käsisaippua on kyllä harvinaisen tylsä tuote saada kauneusboksista. Mä en jaksa innostua ripsiväreistä koskaan sillä tiedän, ettei yksikään ripsari taio mun ripsistä kivan näköisiä. Siksi käytän irtoripsiä lähes päivittäin ja kun en käytä, ripsiväriksi kelpaa Catrice tai Essence. Tuon primerin pullo on tosi kaunis, toivottavasti itse tuote myös toimii! Haha, mä olisin varmaan ollut eniten kiinnostunut juuri tuosta hiusharjasta tässä boksissa :D Mulla oli lähes pari vuotta käytössä hiusharja, josta koira söi varren. Nyt ostin sitten pienen Tangle Teezerin ja tykkään siitä muuten, mutta se ei sovi käteen yhtä hyvin kuin varrellinen sopisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kieltämättä erittäin tylsä tuote, mutta onneksi sentään kuitenkin tarpeellinen ns. jokapäiväinen tuote! Tosin mä suosin itse palasaippuoita nykyään, mutta mies käyttää aina nestemäistä :) Muistelinkin, että oot samaa sanonut aiemminkin noista ripsareista. Essencellä on sitä paitsi oikeesti tosi hyviä ripsareita, hinta-laatusuhde on monissa enemmän kuin kohdillaan<3 Haha eikä, toi harja olis siis ollut sulle enemmän kuin hyvä :D Perinteisen Tangle Teezerin muotoilusta en mäkään niin välitä, mutta mulla on tosta käytössä joku ikivanha Aqua Splash, josta saa paljon paremman otteen :)

      Poista
  4. Tuossa harjassa on just se ongelma etten näe tuon tyyppisten harjasten sopivan hiuksilleni. Mutta tiedän jo kuka saa tämän lahjaksi ;) itse en muuten Tangle Teezeristä ehkä tykkää enää, minusta se repii ja etenkin jos on lakkaa, sillä on vaikea harjata tukkaa. Mä en avaa tuota primeria koska olen kuullut sen olevan tosi hehkuva, jopa glitterinen niin ei kiitos :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiusharjat on kyllä sellasia, jotka jakaa voimakkaasti mielipiteitä! Mä tykkään mun Tangle Teezerin Aqua Splash versiosta, se on ollut jo vuosia ihan täydellinen mun hiuksille<3 Mä odotan vähän pelonsekaisin tuntein miltä toi primer näyttää, oon myös lukenut että se olisi melkoisen kimaltava :D

      Poista
  5. Harmi ettei oma boksin ole vielä saapunut. Käsisaippuasta en myöskään todennäköisesti välitä. Harja kiinnostaa itseäni kun tän hetkinen on niin kulahtanut. Mutta suurimmat odotukset mulla on tuolle ripsarille. Tulee olemaan yksi kalleimmista mitä itselläni on ollut ja ripseni ovat supervaikeat. Oikein mikään ei tartu, tuuheuttava tai pidentävät efektikin jää yleensä näissä ripsissä huonoiksi. Ja jos jokin kuitenkin toimii "asentaessa" on se tunnissa pitkin luomivakoja, kulmakarvoja ja poskia eli siis ei pysy. Toivonkin että "ikuinen" minulle hyvä ripsarin metsästys päättyisi joskus, ehkä jo tämän kanssa kuhan boxi sopii saapua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos harja tulee tarpeeseen, toivottavasti se on sulle mieluinen! Mulla on ripsivärien kanssa myös ikuisuusongelma se, ettei väri tartu suurimmasta osasta ripsiini muuta kuin vartin verran tahkomalla sitä. Toivotaan parasta, että tämä ripsari olisi sulle hyvä<3 Tiedän miltä tuntuu joutua metsästämään hyvää ripsiväriä!

      Poista
  6. Siis mun lemppari oli toi harja, mul on tosi herkkä päänahka ja monet harjat ihan koskee ku harjaan mut tää ei sattunu yhtään 😍 pehmeet piikit on hyvät harjata ja ripsari tuli sit hyvänä kakkosena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihan mahtava kuulla<3 Toi harja on ilmeisen paljon saanut kehuja niiltä, jotka on ottaneet sen käyttöön! Ihan huippua, että toi on ollut niin monille hyödyllinen tuote :)

      Poista
  7. harja oli mun lemppari 😍 mul on tosi herkkä päänahka ja monet harjat ihan sattuu nii täs on ihanan pehmeet piikit joilla on hyvä harjaa 😍 ripsari sit hyvänä kakkosena

    VastaaPoista
  8. Meikkituotteet vaikuttavat oikein kivoilta ja mielenkiintoisilta. Tuosta Figsin tuotteesta varmasti olisi kyllä iloa, vaikuttaa hyvältä tuotteelta! Muuten tuollaisia NAE kaltaisia tuotteita kiva saada silloin tällöin ja varsinkin täysikokoisena, sitten jos tulisi pienenä tuotteen hohto katoaisi silmissä helpommin kun se olisi testerinä. Harja näyttää kamalalta, en voisi sitä käyttää ikinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis siitä oon erityisen iloinen, että toi N.A.E. tuli täysikokoisena, vaikka olisinkin kaivannut jotain tuoksullista versiota :) Bettessä oli just se vika, että edullisetkin tuotteet tuli monesti matkakokoisina, vaikka toisaalta ymmärtäähän sen, kun täysikokoisista tulee niin paljon enemmän painoa, mikä vaikuttaa toimituskuluihin. Toi harja ei hivele kyllä munkaan silmiä, mutta mitä oon ihmisten mielipiteitä lukenut niin toi on oikeesti ollut monien mielestä ihan loistava tuote!

      Poista
  9. Mun on pakko kommentoida tota harjaa, hiukset ylettyy pakaran rajalle saakka ja nyt pari kertaa kuivashampooseen turvautuneena toi harja on ihan mieletön, ei revi takkuja ollenkaan, selvitti hiukset todella nopeasti ja helposti. Mä rakastuin ensi harjauksesta !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa! Toi harja on selkeesti ollut monien mieleen, en oo tainnut kuulla kenenkään sitä testanneen vielä haukkuvan sitä :D Mulla se on tällä hetkellä laatikossa, jossa on eteenpäin lähtevät tuotteet, mutta täytyy katsoa josko itsekin sen kuitenkin testaisin :)

      Poista

Kiitos kommentista!