lauantai 13. kesäkuuta 2020

Pannuprojekti: 20 loppuun vuonna 2020 | Toinen katsaus

*Saatu ilmaistuote


Aloitin vuoden alussa pannuprojektin, jonka tarkoituksena mun oli saada vuoden 2020 aikana loppuun 20 erilaista kosmetiikkatuotetta. Puuteristen meikkituotteiden kanssa tavoittelen pannun esiinsaamista, mutta muut tuotteet olisi tarkoitus saada ihan kokonaan loppumaan. Tein ensimmäisen katsauksen projektiin maaliskuussa eli kolmisen kuukautta sitten, joten nyt on tarkoitus tehdä projektiin toinen katsaus! Joidenkin tuotteiden kanssa on sujunut paljon odotettu paremmin, mutta joidenkin kanssa taas selkeästi heikommin, ja nyt käynkin läpi jokaisen tuotteen erikseen ja kerron, miten niiden kanssa sujuu tällä hetkellä, kun ollaan vähän alle puolessä välissä projektia.


Anastasia Beverly Hills Norvina Eyeshadow Palette. Edellisessä katsauksessa olin saanut pannun näkyviin kahdesta sävystä - ylärivin Dreamerista ja Wild Childista. Nyt pannu on tullu näkyviin myös alarivin Base sävystä ja se oli ihan odotettavissakin, sillä olen käyttänyt kyseistä sävyä lähes joka kerta meikatessani. Lisäksi sain juuri eilen pannutettua ylärivin Celestialin! Mulla ei alunperinkään ollut tämän paletin suhteen varsinaisia tavoitteita, mutta toivoisin tällä hetkellä, että saisin pannun näkyviin vielä ainakin kahdesta tai kolmesta sävystä. Matkaa siihen riittää, mutta toivottavasti seuraavassa katsauksessa ollaan taas yhtä pannutettua sävyä lähempänä!


Cattier Paris Gentle Toning Lotion*. Tämä oli loppunut jo edellisessä katsauksessa ja oli ensimmäinen tuote, jonka sain projektin aikana loppumaan.

Whamisa Organic Flowers Toner Deep Rich. Edellisessä katsauksessa nestepina oli juuri ja juuri noiden pullossa olevien merkkien yläpuolella, joten edistystä ei ole turhan paljon tapahtunut. Tämä itse asiassa yllätti mut, sillä mä olen käyttänyt tätä todella, todella ahkerasti. En nyt ihan päivittäin, mutta useamman kerran viikossa ja myös kerrostaen tuotetta kasvoille. Tämä on näemmä siis oikeasti ihan superriittoisaa, mutta täytyy vaan koittaa tsempata tämän kanssa, jotta saan pullon tyhjäksi.


Senja Cosmetics Matte Magic Day & Night Cream*. Tämä päivävoide on tällä hetkellä yksi suosikeistani, mutta yritän käyttää samaan aikaan pois yhtä toista vähän vanhempaa päivävoidetta enkä siis ole pystynyt keskittymään tähän täysin. Käytän tätä 2-3 kertaa viikossa ja koska voide on erittäin riittoisaa, en ole varmasti vielä edes puolessa välissä pulloa. Katsotaan kuinka käy, kyllä mä uskon että saan tämän loppumaan, kunhan vaan pystyn keskittymään tähän vähän nykyistä paremmin.

BYBI Beauty Strawberry Booster. Boosteri oli loppunut jo edellisessä katsauksessa.


theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter. Kuoppa kasvaa, mutta pannu ei vielä ole tullut näkyviin! Mä olen käyttänyt tätä keskimäärin ehkä pari kertaa viikossa, mutta en jaksa ottaa tämän kanssa mitään stressiä. Highlighterit ovat mulle helppoja pannutettavia, joten tiedän että tulen saamaan tähän vuoden aikana pannun näkyviin, vaikka vielä niin ei olekaan tapahtunut.

Essence The Blush 10 Befitting*. Tämä poskipuna tulee olemaan mulle ehdottomasti yksi projektin vaikeimmista tuotteista, sillä se ei tunnu kuluvan millään! En todellakaan käytä tätä päivittäin, mutta useamman kerran viikossa kuitenkin, mutta eipä tässä tunnu vielä edes minkäänlaista painaumaa. Onneksi mulla on vielä aikaa, mutta tällä hetkellä en ole ollenkaan luottavaisin mielin tämän suhteen.


The Body Shop Mango Shower Gel. Edellisessä katsauksessa oltiin sanojen Shower Gel alapuolella ja kuten kuva kertoo, tällä hetkellä pullo vetelee viimeisiään! Kyseessähän on 750 ml kokoinen pakkaus eli tässä on riittänyt työtä ihan kiitettävän paljon, mutta parin viikon kuluttua tämä on varmasti jo tyhjä. Jes!


Four Reasons Black Edition Beauty Primer*. Lisäilen tätä hoito/muotoilutuotetta hiuksiini lähes joka kerta hiukset pestyäni, mutta vielä tämä ei ole loppunut. Pakkauksesta on mahdoton sanoa kuinka paljon tavaraa on vielä jäljellä, joten en yhtään tiedä onko tämä kohta jo loppumassa vai ollaanko vielä alle puolenvälin. Kyllä mä tätä käyttänyt kuitenkin olen, joten toivotaan parasta!

Evolve Organic Beauty Nourishing Hair Elixir. Kirjoitin jo edellisessä katsauksessa, etten ole oppinut käyttämään tätä tuotetta. Liian suuri määrä saa hiuksista likaisen näköiset ja lähmäisen tuntuiset, mutta pienempi määrä ei riitä itselleni. Edelleen tilanne on täysin sama ja olenkin luovuttanut tuotteen suhteen. En millään ehtisi enää muutenkaan saada tätä loppumaan vain puolessa vuodessa, joten valitettavasti voin jo nyt sanoa, etten tule onnistumaan projektissani täydellisesti enkä edes yritä saada tätä loppumaan.


Glamglow Gentlebubble Daily Conditioning Cleanser. Sain tämän putsarin loppumaan noin viikko sitten ja olikin odotettavissa, että tämä tulisi mahdollisesti loppumaan tähän toiseen katsaukseen mennessä. Hyvä minä!

Formula 10.0.6 Bare Face Beauty Skin-Moisturizing Cleansing Oil*. Tämäkin putsari on loppunut jo, itse asiassa se loppui jo aiemmin keväällä.

Lumene VALO Nordic-C Glow Reveal Peeling Mask. Tämäkin loppui toukokuun aikana, eli kevät oli selkeästi onnistunut mulla, kun sain usemmankin tuotteen loppumaan!


Make Up Factory Glossy Lip Stylo 36 Coral Pink*. Tämä kiiltopuna kuluu todella nopeasti ja vaikken tätä ihan hirveän montaa kertaa ole käyttänyt edellisen katsauksen jälkeen, saan tämän varmasti loppumaan kesän aikana.

Essence Camouflage+ Matt Concealer. Peiteaine loppui hieman edellisen katsauksen jälkeen nyt kevään aikana!

Touch In Sol No Poreblem Prime Essence. Tätä primeria käytän ehkä pari kertaa viikossa, joskus useamminkin. Pidän tästä, mutta ongelmana on se, että mulla on samaan aikaan käytössä varmaan viisi muutakin primeria, joista pidän. Kyllä mä tämän varmasti saan kuitenkin loppumaan, vaikka tuotetta tuntuu tuubissa vielä olevan jonkin verran.


Formula 10.0.6 Step By Step Renewing Foot Balm*. Mun pitäisi käyttää tätä jalkavoidetta joka ilta, mutta todellisuudessa käytän tätä ehkä kolmena tai neljänä iltana viikossa. Parempi sekin on kuin ei mitään ja tuubista huomaa, että sitä on selkeästi kulunut jo jonkin verran. Kerrallahan tätä ei kovin paljon tarvitse, mutta uskon vahvasti, että saan voiteen loppumaan tämän vuoden aikana.

The Body Shop Vanilla Marshmallow Body Butter. Mun on jokaiseen pannuprojektiini ollut pakko valita jokin TBS:n vartalovoi, ja tällä kertaa valinta osui tähän edellistalven vaniljaiseen sarjaan. Olen saanut purnukan pohjan näkyviin yhdestä reunasta, mutta kyllä tässä vielä tekemistä riittää. Kesällä tuskin käytän tätä kovinkaan paljon, mutta syksyllä alkaakin sitten kunnon tehokäyttö.


Escada Sorbetto Rosso EdT. Nestepinta on laskenut hitusen edellisestä katsauksesta, mutta itse asiassa vähemmän kuin olisin toivonut. Siihen on tosin vaikuttanut se, että olen käyttänyt koko kevään aikana todella paljon muita hajuvesiäni. Onneksi tämä Sorbetto Rosso on kuin tehty kesään, joten enköhän mä saa ihan hyvin edistystä aikaan ennen seuraavaa katsausta!

Iconic London Prep-Set-Glow. Tämä meikinkiinnityssuihke kuluu tasaisen varmasti. Käytän tätä edelleen ihan joka kerta meikatessani eikä ole epäilystäkään siitä, ettenkö saisi tätä tuotetta loppumaan. Tämä on ehdottomasti yksi parhaimpia meikinkiinnityssuihkeita, mitä olen ikinä omistanut.

Tuotteista 6/20 on loppunut eli tekemistä vielä riittää. Olen kuitenkin varma, että saan ainakin muutaman tuotteen loppumaan seuraavaan katsaukseen mennessä, kuten Make Up Factoryn huulipunan ja TBS:n suihkugeelin.

Onko teillä veikkauksia siitä, mitkä tuotteet voisin saada loppumaan ennen seuraavaa katsausta? :)

12 kommenttia:

  1. Wau sullahan on projekti edennyt ihan valtavan hyvin. Kuitenkin kun puoli vuotta on vielä aikaa niin ihan varmasti moni tuote ehtii vielä loppumaan. Aika upeaa työtä myös tuon luomiväripaletin kanssa. Tosin Anastasian luomivärit on niin pehmeitä ja pöllyäviä, että niiden käyttäminen on huomattavasti helpompaa kuin tiukkaan pressattujen pannujen. Joten eiköhän tuosta paletista pari sävyä saa helposti loppu vuoteen mennessä pannutettua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onneksi on vielä se puoli vuotta aikaa, enköhän mä suhteellisen hyvin pääse tavoitteisiini siinä ajassa! ABH:n luomivärit on mitä parhaimpia pannuttaa, kun ne on tosiaan niin pehmeitä, ettei varsinkaan shimmeristen ja metallinhohtoisten sävyjen pannuttamiseen tarvita mitenkään turhan paljon työtä :D Mattasävyt on vähän tiukemmin pressattuja, mutta ei nekään samalla tavalla kuin monien muiden brändien luomivärit!

      Poista
  2. Hienosti oot edennyt! ABH napit on kyllä helppoja pannutettavia ja siks musta tuntuu etten raaski niitä käyttää :D Mary-Lou näyttää siltä että pannu paistaa kohta. Mulla on pannutettavana se essencen highlighter joka tuli samassa paketissa tuon poskipunan kanssa, ja tuntuu että kohta, kohta pannu paistaa. Joka päivä oon kyllä käyttänyt sitä ronskilla otteella ;D toisen essencen poskipunan jo pannutin. Vaikka en mihinkään varsinaiseen pannuprojektiin ryhtynyt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh niin on, ja just sen takia Norvinan tähän valitsinkin :D Pannutin viime vuonna Too Facedin Chocolate Baria ja onhan se ihan eri pannuttaa palettia, jossa sävyt on tiukkaan pressattuja kuin ABH:n metallisia sävyjä, jotka on superpehmeitä. Mulla on toi kyseinen highlighter laukussa mukana, mutta nyt sain sen rasian itse asiassa hajoamaan, joten voi olla että joudun palauttamaan sen takaisin kotikäyttöön. Se on kyllä ihana<3 Toivottavasti saat siitä pian pannun näkyviin :)

      Poista
  3. Toi Whamisa riittää ikuisesti, t. nimimerkki kokemusta on. :D Body butter loppuu varmaan aika nopsaan, samoin Lumenen Valo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huomattu on! En oikeesti edes tajunnut, että ton Whamisan kanssa saan oikeasti tehdä kunnolla töitä, jotta saan sen joskus loppumaan :D Vartalovoi varmasti loppuu nopeasti, kunhan otan sen kunnolla tehokäyttöön :)

      Poista
  4. Suihkugeeli loppuu varmasti, tosin en tiedä oletko kovin ronski annostelemaan :D Itse olen käyttänyt kuorintahanskojen kanssa suihkugeelejä, niin loppuvatkin hieman nopeammin.

    Highlighteriin voisi ilmestyä pannu, jos ei paljoa, niin ihan pikkuisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ihan tarpeeksi ronskisti noita annostelen, varsinkin jos tavoitteena on saada joku tuote loppumaan :D Mä veikkaan myös, että tossa highlighterissa saattaisi olla pieni pannu näkyvissä seuraavaan katsaukseen mennessä :)

      Poista
  5. Aika hyvin oot saanut kyllä kevään aikana tuotteita jo loppumaan! Ja kun aika usea tuntuu olevan loppusuoralla sulla, joten aikalailla veikkaisin, että seuraavassa katsauksessa oot jo puolet saanut käytettyä! Tai jopa ehkä yli puolet :D Saas nähdä osuuko arvaukseni oikeaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä todella toivon, että puolet tuotteista olisi seuraavaan katsaukseen mennessä loppuneet tai ainakin ihan siinä hilkulla! Muuten alkaa tulla kiire, vaikka mulla tuntuu tosin aina olevan sellainen viime hetken paniikkitehokäyttö useammankin tuotteen kanssa, kun vuosi alkaa lähestyä loppuaan :D

      Poista
  6. Hyvin oot saanu ABH:stä palettia esiin ja pian on TBS:n jättisuihkugeeli loppu! Noin isoja suihkugeelejä en kyllä tule itse jatkossa ostamaan, vaihtelu on just parasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosi iloinen miten oon edistynyt ton Norvinan kanssa, kun en kuitenkaan ole käyttänyt sitä päivittäin tai niin paljon, että olisin palettiin alkanut kyllästyä! Jep, noin isot suihkugeelit on tosi hyviä isommalle perheelle tai henkilölle, joka tykkää just jostain tietystä tuoksusta, mutta mä kaipaan myös sitä vaihtelua :D

      Poista

Kiitos kommentista!